İŞTE TEMMUZ VE TEKRARLANAN VEDA BULUŞMALARI

>> 30 Temmuz 2011 Cumartesi






Bu kadar dolu böylesine yoğun bir temmuz hiç anımsamıyorum son yıllarda, Her gün bir davet, organizasyon, kutlamalar, buluşmalar, koşturmacalar, geziler olurmu demeyin, şaşılacak kadar oluyor hemde.


Bunlardan ikiside Can yeğen Timur'cuğumla geçiyor İstanbul'da .


Boğazada tüm aile kahvaltılar yapıp,masal evimizde gidişine 2 gün kala ,veda yemeği yiyoruz, tabii birde Bodrum'da ayrı yerlerde yaptığımız tatilde dillere destan demeden geçemeyeğim onunla .. buda güzel bir tesadüftü.





Havalar sıcak ötesi malumunuz İstanbul'da, bu kadar koşturmacada eklenince serseme dönmedim değil ne yalan !!
Yemeğe dönersek, Bu sefer bakıyorum da ,hafiften değil, basbayağı zorluyor beni mutfak..Çünkü aylaaar var böyle teferruatlı masalar kurmayalı !!!



Sabah erken başlamış olsam da hazırlıklara, öğleden sonra adeta can çekişiyorum ocak-fırın ve havanın kattığı 50* aşan sıcakta !!!
Şükür final sorunsuz bitiyor.
Timurcuğun sevdiği gibi herşey yine, köz patlıcan- biberler,zeytinyağlı dolmalar- resimde görünmeyen börekler- barbunya pilaki- aşık olduğu havuçlu salata- kayısılı portakallı tavuk sote- havuçlu -üzümlü pilav ve tatlı olarak da, karamelli şeftalili irmik tatlısı yanında dondurmayla son buluyor akşam yemeğimiz, Yarında sabah uçağıyla , bir süpriz olmazsa şayet yılbaşına !, seneye tekrar buluşmak üzere diyoruz yosun gözlü ,ilk göz ağrısı yeğenimize...



HEPİMİZE HASRETSİZ GÜZEL BULUŞMALAR, BEREKETLİ SOFRALAR DİLİYORUM SEVGİLİ DOSTLAR.

0 yorum:

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP