1 - 2 SAATE SENDEYİZ !

>> 1 Temmuz 2011 Cuma




Evet evet, aynen başlıktaki gibi,telefonun ucundaki ses öyle dedi,1-2 saate sendeyiz!
Benim Ressam arkadaşlarım yazlığa gidiyorlar, eylül sonundan önce göremem onları, küçük bir veda ziyareti istediler ,diyorum ki '' sabah çıkmam lazım, öğlenden sonra 3 gibi dönerim , siz 4 de gelin, hem çay içeriz..''


İşler bitiyor dönüyorum, hava sıcak, saate bakıyorum çay sofrası için sadece 50 dakikam var !! Dolapta Z.enginarlarım var iyi haber, ama önce irmik tatlısı yapmalıyım ki soğusun ! Yarım ölçü 10 dakikada kalıplara dökülüp, buzluğa girdi bile, salataları yıkıyorum,kuruluyorum, azıcık makarna haşlıyor, buzluğa atıyorum, hemen 3-4 patlıcan közleniyor aynı anda, masayıda 3 kişilik, kuruyorum, pasta -börek-çörek yok YASAK ! :))) Ben ne yersem onu yiyecekler :)))
İşte böylece 50 dakikalık serüveni tamamlamışken ding dong diyor kapı zilim...
Biri yağız esmer, diğeri hakiki sarışın 2 güzel kuğu süzülüyor kapımdan..Çaylarda demlenmiş hazırdı zaten, onları masanın 2 baş köşesine alıyorum, 2 güzel kadının, 2 ressam arkadaşımın tam ortalarına geçiyorum,

Gayet sağlıklı bir sofrada, güzel bir veda çayı içiyoruz..

Yani herşey pasta börek çörek değil demek istiyorum, bakın sağlıklı sofralar isterseniz kurabilirsiniz..

Biraz yoğurtlu semizotu salatası- (diyette olanlara)
Biraz makarna salatası - mayonezsiz, yağsız ! (börek yerine :)
lıght sütlü az şekerli -bol limonlu -irmik tatlısı ( pasta yerine)
patlıcan köz
enginarlı yeşil salata
ve Konyadan gelen enfes kirazlar..

İŞTE YAZ MENÜSÜ ..GÖNÜLLER BİR OLSUN DEMİŞ BÜYÜKLERİMİZ..

HERKESE SEVGİLER

0 yorum:

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP