PANCARLI PRİNÇ SALATASI (nUnU)

>> 24 Şubat 2011 Perşembe

nUnU maRkA İFTİHARLA SUNAR :)


HER DEFASINDA GÖZLERİM KAMAŞIYOR BU RENKTEN !!!

Geçen hafta ailecek valide sultana çaya uğradık, çeşitlerin arasında nefis bir pancar salatası hazırlamıştı, pancarı çok sevdiğinden çok çeşitlerini biliyor. O gün de zeytinyağlı dolma yerine, bize pancarlı prinç hazırlamış !!

arkadaşı bahçesinden tazecik nane- dereotu biberlerileri de yollayınca onlarıda içine eklemeyi unutmamıştı,
O kadar güzeldi ki, böylesine sade, böylesine kendini güzel yediren lezzete şapka çıkardım.
Valide sultan faklı yapmıştı, ben evde kendi damak tadıma uygun hale getirdim, özellikle nanenin tek başına kattığı müthiş aromayı atlamak istemedim bende.
Soğanı az kullandım, baskın tadlar geride kalsın istedim. Limonu bolca sıkıp sızma yağı az kullandım.. Sizde deneyerek kendi damak lezzetlerinize ulaşabilirsiniz.. Pirinç sebzeyi kaldıran bir besin nede olsa.

Telefonda kalan resimleride aktaramadım, onlarıda sayfaya ekleyeceğim...

ŞİMDİDEN AFİYET OLSUN..
EMİNİM BLOGLAR PEMBEYE BULANMAK ÜZERE HAZIRLIKLARA BAŞLAYACAKTIR !!!!

PANCARLI PRİNÇ SALATASI
-1 sb prinç ( ılık tuzlu suda yarım saat bekletin)
-prinçleri yıkayıp süzün ,1 yk sızma zeytinyağında 1.5 sb su ile pişirin.
-haşlanmış , kabuğu soyulmuş 4 adet pancarı küp şeklinde doğrayın
-kırmızı soğan
-taze nane yaprakları
-sızma zeytinyağ- bol limon -
yapılışı

pişen pirinçlerin içine pancarı ekleyip çok dikkatlice elinizle karıştırın !!
-yarım halka kırmızı soğanları ovarak içine atın,
-yağ-tuz-limon ekleyin
-en son üzerine bol taze ! nane serpin..


çok sevgiler..


24 yorum:

Unknown 24 Şubat 2011 10:12  

Suum harika olmus ellerine saglik

Adsız 24 Şubat 2011 10:24  

mmmmh-
ÇOK İYİ FİKİR NUNUCAN
MÜTHİŞ HATUNSUN SEN

mutfagabuyrun 24 Şubat 2011 10:39  

harika olmuş arkadaşım.ellerine sağlık.öpüyorum.

Miskokulu Lezzetler 24 Şubat 2011 10:47  

Rengine bayıldım pembiş pembiş tarif çok değişik beni deneyin dercesine tabak bana bakıyor elinize sağlık Nuray Hanımcığım....

Unknown 24 Şubat 2011 10:50  

Sultanım muhteşemsin 41 kere maşal
lah.Bu renk aklımı başımdan alıyor
eee tabii birde içine senin zerafe
tin eklenince muhteşem ötesi oluyor
ellerine sağlık kocaman öpüyorum.

Narince 24 Şubat 2011 10:51  

Masal da pembe zaten:))

Adsız 24 Şubat 2011 10:52  

yağmura soğuğa gri istanbula inat paspembe sayfalar olmuş burada,
olsada yesek.
canım annene geçmişler olsun.
çok üstüste oluyor sizde biirşeyler bu ara.allaha emanet diyeyim
kocaman öpücükler

GÜLBİN B

Hülya 24 Şubat 2011 11:50  

Geçenlerde bir yerde yemiştim.
Demek böyleyapılıyormuş.
Pancarlar hemen pirinçlere rengini veriyor mu ?
Teşekkürler

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Şubat 2011 11:58  

hülya

hemen renk veriyor !!
zaten eldivensiz dokunma derim :))
sevgiler

Bulbulunyeri 24 Şubat 2011 12:11  

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor.
Renklerin güzelliği insanın aklını başından alıyor. Tadının da garantisi bence.
Sevgiyle kal.

KİZHATCE 24 Şubat 2011 12:33  

harika pembiş pembiş,bir kaseyi ben alıp kaçtım :)

Hayatın Tatları 24 Şubat 2011 13:04  

ben bu salatayı kesin yaparım ..çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık

kalpkurabiye 24 Şubat 2011 13:36  

Nuray Ablacımm çok yüksek müsadenle ben bu salatayı pirinç yerine greçka ile yapıyorum balığın yanına hemde:)
nefis olack kesinlikle:)))

Adsız 24 Şubat 2011 14:16  

buda başka bir güzellik demek
bende sebzelerle denemek isterim nunucum
fikir için teşekkürler canım
-Banu

Unknown 24 Şubat 2011 14:56  

ÇOK İŞTAH AÇICI GÖRÜNÜYOR NUNUCUM VE BİR O KADAR LEZİZ ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM..
SEVGİLER...

Adsız 24 Şubat 2011 15:05  

Cok güzel bir renk.
Harika olmus.
Ellerine saglik.
Sevgiler

yemekbiraşk 24 Şubat 2011 15:29  

gerçekten renkler dans ediyor..
elinize sağlık süper olmuş
sevgiler

sibelyalcincom 24 Şubat 2011 17:57  

Sunum mükemmel renkler süper:))))

Adsız 24 Şubat 2011 19:14  

hangi boya bu rengi tutturur diye merak ettim şimdi,
tabiat böyle birşey işte
neefis görünüyor tatlım eline sağlık çok sevgiler.
zeynep G.

Baharcicegi 24 Şubat 2011 21:59  

Pembe pembe icim acildi sayfana girince , cok degisik bir salata olmus, rengine bayildim tadini cok merak ettim diyene kadar en iyisi denemek
Ellerine saglik nunucum ve valide sultanin

Nehir Butik Pasta 24 Şubat 2011 22:58  

pancarı çok seviyorum özellikle bu renge bayılıyorum:))
ellerine sağlık nunucum,senin ellerinden olunca daha da lezzetlenmiştir
pancarda şeker var mı nunucum?salatalarda sık tüketiyorum ama bu soru hep aklıma geliyor

yeşim 25 Şubat 2011 05:26  

nasıl renk bu böyle aklım gitti bu gün hemen yapacağım.ya soğan yerine sarımsak nasıl olur acep denedinmi nunucum...

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Şubat 2011 08:56  

yeşim,
sarımsakda denedim elbette :)
siz damak tadına uygun olanı seçin lütfen,
sarımsak çok severim ayrıca,
ama sizin seçiminiz daha mühim :)
sevgiler.

HEPİNİZE ÇOKK TEŞEKKÜRLER ARKADAŞLAR

Mimosa Café 28 Şubat 2011 15:34  

bayılıyorum pancardan çıkan şu renge. ellerine sağlık nunucum. sevgiler.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP