MASAL, SEVGİ GÜNÜNE DAVETLİYDİ

>> 14 Şubat 2011 Pazartesi








SEVGİ BİZİMLE ,
SEVGİ HER YERDE,
MASAL SEVGİ GÜNÜNDE,
Ve HER ŞEYE İNAT, BİZE HEP 14 ŞUBAT..

Bu pazar tam olarak neşeli , keyif dolu , şen pazar olarak masal sayfalarına kendi kaydını yaptırıverdi desem yeridir ..
Sabah usul usul tıkır tıkır seslerin arasında gözlerimi açtığımda, içerden gelen bu hummalı, sonradan ise çok kollektif ! bir çalışmaya şahit olarak güne başlıyorum..
Masal kahramanım beline bağladığı benim ! mutfak önlüğümle :) mutfakların şıkı olarak güne imzasını atıveriyor :) ve yanağına bir öpücüğüde hak ediyor !
ocakta tıngır mıngır kaynayan yumurtalar, harıl harıl hazırlanan kahvaltılar, karadutların bin bir meşakkatle sofraya katılımları beni adeta bir mutfak okulunda gibi hissettiriyor.
Miss gibi ,sıccacık taş fırın simitlerinin kokuları sarmış ortalığı, sandöviçler, çeşitli ekmekler, çörekler ve peynirler hangi ara !! gidilip alındıysa artık, iştah kabartmakla görevliydiler. Hele hele tüm evi boydan boya saran çokk sevdiğim beyaz lillium , şebboy ve güller, güzelim sevgi çiçeklerim ise , yüreğimi, gözlerimi hapsediyor kendine !!!! bayılıyorum bu manzaraya ben.
Bu sofrayı hemen bir kaç kare resimliyorum, daha sonra paylaşacağım.
masal evimizin 3 masal erkeğinin ortak çalışması mutluluk sınırlarımı iyiden iyiye zorluyor :) bana bişicik yaptırmıyorlar ve hep beraber çok beğendiğim kahvaltı soframıza oturuyoruz...
Bizim büyük karadutumuz 1 haftalık izin kullanmak üzere seyahat programı yapmış, kahvaltıdan sonra onu havaalanına uğurluyoruz,
küçük karadutum biraz ders çalışmak ve daha sonra da ingilizce hocasıyla randevusuna hazırlanmak için fincanını alıp yanımızdan ayrılıyor,
biz de kaldığımız yerden bu güzelim şirin pazarın keyfini çıkarmaya devam ediyoruz..
Gazeteler, dergiler, arada Tv bize eşlik ediyor... Tv kapanıyor,yerine nostaljik bir Cd seçip ruhun gıdasıda veriliyor...
Masayı beraberce topluyoruz diyeceğim ama masal kahramanım çok düzenlidir, bu işide üstleniyor ben hazırlanırken...
kahvaltı sonrası, yürüyüş ve bir kahve içmek için dışarı çıkıyoruz, her yer kalbe bürünmüş !!! her yer öpücük gülücük :)) güller, çiçekler misss !! gözlere bayram seyrediyoruz.
Her ne kadar tüketim çılgınlığı olsa da bu buram buram sevgi enerjisi iyi geliyor bizlere.
Dumanı üzerinde pazar kahvesi masal kahramanımın vazgeçilmezlerinden bu sebeple keyifle içip bitiriyor, birde üzerine bana '' falına da bakayım mı ''diye de takılıyor ? ))) tabiiki hayır !!
:)))))) (inanmam zaten öyle şeylere)
Biraz alışveriş tamamlayıp dönüyoruz, belgesellere dayanamayız ailecek, dinlenme süremize bu güzel tabiat görselleri eşlik ediyor, ben bazı hazırlıklar için kısa süreli mutfağımıza dönüyorum,1.5-2 saat sürede yukarıdaki hazırlıkları tammlıyorum, bir kısmı bir gün öncesinden hazırdı çünkü !!!
Akşam üzeri İKİMİZ balık yemek için tekrar çıkıyor, dönüşte bu cici masamızda sevgi keyfine devam ediyoruz... Tüm aile gözlerini ışıldata ışıldata çikolata keyfinin zirvesinde ağıztadıyla gülümsüyoruz....
Her ne kadar bu sayfada pek çok ey abartı gibi dursada, emin olun bizler Hiç Abartısız ! sükunet ve sakinlik içinde her günü ! ve herşeyi kararında yaşıyoruz. Çünkü bunların çoğu ,size efendim .

Günümüze ortak olduğunuz içinde HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDİYOR , SEVGİLERİMİZİ YOLLUYORUZ...
TEMENNİM , HERKESE İYİ BİR HAFTA OLSUN...


Tarifleri en kısa sürede vereceğim....

36 yorum:

Narince 16 Şubat 2011 09:18  

Cicili bicili sofralar kurulmuş yine, kırmızılara boyanmış her yer. Daim olsun bu masal...

fiko-yağız mutfakta 16 Şubat 2011 10:03  

çok güzel bir sofra sevgi dolu nice yıllar sizin olsun...

Bir Dilim Düş 16 Şubat 2011 10:08  

Çook şık çooook klass sunumlar bunlar ellerine sağlık canım. Her yerde herkese bol bol sevgi olsun :)))

Sevgiler,
Evren

TATESAL 16 Şubat 2011 10:12  

Aman Allahım bu nasıl güzel bir masa....sevgi kokusu taaa buralardan hissediliyor....harikasınız...sevgi ile...

Adsız 16 Şubat 2011 10:12  

bakmaktan bir haller oldum,
nasıl bir güzellik böyle
şu simli masa örtüsünü nerden aldım canımcım ya nefismiş.
pasta, kalp kek müthiş
süpersin vallahi
eline sağlık nunum

banu

Delfina ; 16 Şubat 2011 10:52  

Gözler yine bayram etti,yürekler yine ilham aldı bu şahane sofrayı...Benden de bir o kadar sevgi gelsin bu huzurlu eve; ♥ ♥ ♥

çeşnici Handan 16 Şubat 2011 10:53  

Şahane bir masa, özen, sevgi, estetik herşeyi yansıtıyor gerçekten masal gibi şiir gibi olmuş. Sevgi dolu masaların daim olsun canım.

Unknown 16 Şubat 2011 10:57  

Ne hos bir masa... Cilekli pastanin tarifini bekliyoruz... Sevgilerimle arkadasim...

Unknown 16 Şubat 2011 11:05  

Sultanım muhteşemsin bu güzellikle
rin karşısında ne diyebilirim ki.
Masal günleriniz bir ömür boyu sür
sün.Her zamanki zarif masan ve sunu
mun hayranım sana.Kocaman öpüyorum.

Nehir Butik Pasta 16 Şubat 2011 11:33  

ne güzel bir sofra,ne güzel özenmişsin ellerine sağlık nunucum
sevgilerle

KİZHATCE 16 Şubat 2011 11:40  

her şey nefis buram buram nunu ve sevgi kokusu taaaa buralara geldi :)
canım,sevginiz çiçekler gibi hep güzel ve taze kalsın,öpüyorum....

YeMeK vAkTi 16 Şubat 2011 12:02  

Böyle bir masada ancak senden beklenirdi zarif hatunum..

lavantalimon 16 Şubat 2011 14:15  

Harkulade canım:))harikasınnn

kalpkurabiye 16 Şubat 2011 14:16  

ablacım masalınız daim olsun..
çok güzelll...
sevgilerimle..

kelebeklisaniyeler 16 Şubat 2011 16:00  

Ay nasilda SIK harika özenli çok begendim ablam harikasin,hayat boyu sürsün hayat boyu mutlu olun,öpüyorum seni.

Adsız 16 Şubat 2011 16:49  

kalp çarpacaksa böyle 30 yıl çarpacak annemmmmm :-))))
maaaaaşşşşşallahhh
GÜLB,N BAŞARAN.

Adsız 16 Şubat 2011 18:13  

üffff
çok özlemiştim masalarını
ama bu beni şok etti
görsel ötesi olmuş,
sevgi sevgi sevgi
bayılayım senin kese kese dolu dutlarına, ne akıllı ne yaratıcın
şahanem benim
ASU.

sibelyalcincom 16 Şubat 2011 19:32  

Çok şık bir masa olmuş Süperrr:)))

Baharcicegi 16 Şubat 2011 23:11  

Masal kahramanin bu masadan sonra sana yine ilk günkü gibi asik olmustur
Nunucumun elinin dokundugu masa böyle romantik sevgi dolu olur eee marka benim arkadasim

Adsız 17 Şubat 2011 00:09  

söyle allahaşkına hangisini sayayım ki, tabak fincanmı, pasta kekmi, inanılmaz güzel masa örtüsümü, çiçeğinmi,hangisi,
ya şu kan kırmızı kese içindeki ballı dutlara ne demeli,
seni çok ama çok sevmeli.
mutlu kelebeğim benim, harika olmuş inan .
Zeynep Günal

mutfakcini 17 Şubat 2011 08:52  

İşte bu..Sevgi günü her gün yaşayabilen için.Bu gün örneğin..Resimlere bakıp kalbim daha hızlı çarptıysa,bu gün de benim için sevgi günü demektir.Vallahi bayıldım,içim açıldı baktıkça :) Bunu yaşamak yaşatmak herkese nasip olmaz.Senin gibi güzel yürekler anlar bi tek ;) Sevgi dolu günler diliyorum..Sevgiler :)

dogada.blogspot.ru 17 Şubat 2011 10:18  

canım her zamanki zarifliğinle yine döktürmüşsün davet diyorsun ama bu senin ince zevkini yansıtıyor her zaman aşk, sevgi, muhabbet dolu günlerin olsun bi tanem

Bulbulunyeri 17 Şubat 2011 11:14  

Canım,
güne sevdiceklerinin sürpriziyle başlamana ve sonrasında masal kahramanıyla gönlünce devam etmene çok sevindim.
Hazırladığın o muhteşem sofraya denilecek kelime ne olmalı acaba? Harika bir görüntü. Bu sofrada her türlü güzellik paylaşılmaz mı? Masalların en güzel yazılmaz mı?
Oğulcuğunda güle güle gidip gelsin.
sevginin ve huzurun olduğu masal evinizin her daim ışıldaması dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Adsız 17 Şubat 2011 12:12  

hayatım harika bir pazar öyküsü,
içinde gerçek olan herşeyiyle..
sevgi bu değilmi zaten, gönülden yapılan, severek iştirak edilen değilmi,
herşey mükemmelden öte mükemmel
ne harikasın nuraycığım
masal kahramanına ve gençlere sevgiler canım
Semra.

kristalkelebek(aslı) 17 Şubat 2011 12:14  

Nunucum sayfana girdiğim her zaman inan yüzümde bir tebessüm oluşuyor. Yüreğinin güzelliği kelimelerinden, fotoğraflarından bizlere yansıyor çünkü:)..
Harika bir gün olmuş, buram buram sevgi kokuyor buralar:)..
Mutluluğunuz daim olsun tatlı Nunum:).
kelebeğin;)

Eya 17 Şubat 2011 13:08  

Nunucugum...kalbinizden sevgi hic eks olmasin....

zehra

sarımutfak-hande 17 Şubat 2011 13:22  

çok güzel bir masa mutluluğunuz daim olsun canım

Adsız 17 Şubat 2011 14:11  

Nuraycığım yaratıcılığına şapka çıkartıyorum,
çok keyif aldım tüm resimlerinden
öpüyorum canım seni / nesli

AKDENİZ AKŞAMLARI 17 Şubat 2011 15:06  

Canım masalınızdan sevgı ve huzur hıc eksık olmasın .Cok cok optum..

Güngör Ekinci Saglik 17 Şubat 2011 15:26  

Mutluluğunu bizlerle de paylaştığın için teşekkürler Nunu'cum. Allah daim etsin inşallah. sevgiyle öpüyorum.

Güngör Ekinci Saglik 17 Şubat 2011 15:26  

Mutluluğunu bizlerle de paylaştığın için teşekkürler Nunu'cum. Allah daim etsin inşallah. sevgiyle öpüyorum.

Unknown 17 Şubat 2011 18:09  

Allah hiç bitmeyen mutlu masallar nasip etsin çok ama çok güzel maaşallah

Adsız 17 Şubat 2011 18:48  

hep diyorum ya, hani şu kalpler minik minik yağıyorken tam masal sofrası bu işte

sema N

Safran 17 Şubat 2011 19:43  

Masallah Nunu, sevginiz daim olsun :))

gül 18 Şubat 2011 00:26  

çok güzel bir masa kırmızıya bayılırım zaten mutluluklar....

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Şubat 2011 08:57  

çok teşekkür ederimbu güzelim sevgi yüklü yorumlara...
sağolunuz.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP