YENİ YILIN İLK KUTLAMASI

>> 5 Ocak 2011 Çarşamba



kakuleli cupcakler - patates salatası ( tariflerini vereceğim)

ayvalı karamelli tatlı ( tarif bana ait yazacağım )

zeytinyağlı karnabahar - poğaça- bulgur köftesi ve sevgili Belgin... HEP BERABER NİCE YILLARA ARKADAŞIM.


2011' in ilk haftasından HEPİNİZE KOCAMAN BİR MERHABA ..
Ne güzel oldu yeni yıla girişimiz, iyi niyetler, temenniler, dualar, sevgili dostlar, aileler, çam sakızı çoban armağanları, sevdiklerimiz derken ,önce sağlık, sonrada keyifle yeni yıla başladık., E daha ne olsun benim için çok yeterliydi..
Kendi adıma hiç bir muhasebe yapmadığımı söylemiştim yeni yıl mesajımda ! Her şey ne yaşandıysa, o haliyle geride kaldı geçti ,gitti bile..
Bugün ve yarınlar ise güzelliklerle bizi bekliyor biliyorum.. Her şeyin başı sağlıkla tabii.
Dün yağmurlu İstanbul'umda çok koşturmalı bir gündü, bu yoğunluğa birde yeni senenin ilk kutlaması, ilk toplantısıda eklenince yine iki yaka arasında mekik dokudum..
Sevgili Yoncalarımdan Belgin'in Doğum gününü bahane edip, aylar sonra birbirimizi eksiksiz görebildik.. Her zamanki gibi geciksemde, gelebildiğime hepimiz çok mutlu olduk. Belgin çok sağlıklı ,çok beğendiğimiz, hepimize ayrı ayrı hitaf eden bir menü hazırlamıştı, pastasız ! :) cupcakkle kutlanan diyeti hiç atlamayan ! En güzelide , bolca içine serpiştirilen kardeşlik, dostluk ve arkadaşça geçirilen zamandı, tekrar teşekkür ediyorum arkadaşımıza.

Bulgur köftesi (bana)
Közlenmiş Patlıcanla kiş (betül'e)
Roka salatası (bana)
Zeytinyağlı karnabahar (bana)
Poğaça ( sevtap'a)
Patates salatası ( tarifini vereceğim ben yaptım )
Kakuleli çikolatalı cupcake ( tarifini vereceğim ,ben yaptım )

Haftaya izin kullanacağım ve tüm tarifleri, biriken resimleri tek tek yayınlamayı düşünüyorum, elbette bu izin haftam da,çok güzel kış programlarıda yaptım, hava şartları da müsade ederse, paylaşmak adına, dostlar ve akrabalarla, hepsinde buluşmak üzere sevgiler güzellikler diliyorum sizlere.
HEP MUTLU VE SAĞLIKLI KALIN !! GÜLÜMSEMENİZİ EKSİK ETMEYİN LÜTFEN !

************
Sevgili Derya'mızın eşi rahatsızlanmış, Acil Şifalar diliyorum kendisine ve ailesine ,
ÇOK GEÇMİŞ OLSUN DERYAcığım :((

12 yorum:

Pelin 5 Ocak 2011 09:58  

nunucuğum sağlık ve mutluluk dolu gönlünce geçecek yeni bir yıl diliyorum.
Sevgiler

Kiraz Limanı 5 Ocak 2011 10:02  

Ellerinize sağlık zeytinyağlı karnıbahar tarifinizi merakla bekliyorum :)

Adsız 5 Ocak 2011 10:06  

canım merhaba merak etmiştim seni, iyi oldu bir ses duyduk, belgine nivce yıllar,
inan pasta sandım kekin yanndakini, salata yazmışın çok merakla beklicem elelrinize sağlık müthiş bir menü olmuş
kolay gelsin öptüm
SEMRA.

Asis 5 Ocak 2011 10:51  

Yine müthiş görünüyor sofran :)yeni yıl sağlıkla güzellikler getirsin en önemlisi..Sevgilerimle Nunu...

Burcu Çalışkan 5 Ocak 2011 11:05  

yeni yıl böyle keyifli anlarla geçsin :))

Bir Dut Masalı - nUnU 5 Ocak 2011 11:07  

pelincim,
iyi seneler canım hep beraber.

yurdanur,
arkadaşım yapmış, tarifler elime geçince yazacağım.

semra,
canım yıl sonu sayımlar malum, bu haftadan sonra nefes alacağım, izindeyim.

butterfly
teşekkürler sevgiler,
Sofra arkadaşımız belgin'e ait ! :)

İçimden Geldiği Gibi 5 Ocak 2011 11:39  

Gene hiçbir ayrıntı unutulmamış.Herşey sizin kadar zarif.
Sevgiler NuNu...

PASTA TASARIM By Nesrin Tong 5 Ocak 2011 11:56  

nunucuğum sağlık sıhhatle huzur ve mutluluk dolu bir yıl diliyorum... güzellikler hep seninle olsun... herşey gönlünce olsun.... sevgilerimle....

Adsız 5 Ocak 2011 13:22  

canım harikaymış gerçekten, bulgura bayılırım sarımsaklı ve bol yoğurtlu mmmmmhh /:)
afiyet olsun herkese mutlu yıllar,
kutlarım kendisinide.
salatanı ne zaman yazacaksın bayıldım çünkü
banu

umutluhayat 5 Ocak 2011 20:10  

her şey nefis.ellerinize sağlık.sevgiler.

NzlGl 6 Ocak 2011 09:43  

Sizi bu formda görmek çok güzel....
iyiki döndünüz ve burdasınız
sevgilerimle

Adsız 6 Ocak 2011 10:10  

ohh gülüm,
valla böyle kutlamaya can kurban, bakalımda öğrenelim sağlıklı doğum günü nasıl olurmuş.
valla helal kızlar.
seninde şu azmin yokmu, ya bir nebze bulaşmadı bana.
NE OBEZ NE OBURCANIM BEN YAHUUU uu
gülbin.
artık incelme tammamm. kopcen gari.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP