YENİ YIL FİYONGU :)

>> 5 Ocak 2011 Çarşamba





ne çok tarif var bilseniz !!!! ??? ve ne çok resim !!!!! hangi ara bunlar yayınlanacak kara kara düşündüm birden !
yeni yıl gelmeden yapılıp yayınlanamamış, size yetiştirilememiş ne çok şey var

:(
olsun ; sadece bir kez yapılmaz ya her şey, hem daha yeni yıl kaç günlük ki şunun şurasında !!! daha tadını çıkarıcaz, keyfini süreceğiz, hem bir güne sığan , sığdırılmaya çalışan şeyleri sevmiyorum zaten ,tadını çıkaramam da !

O yüzden sizinle, adım adım beraberce , fırsat buldukça hepsini paylaşacağım,
şimdi ise çok kolay bir patates salatası yapalım, yapalım da eş dost salata görsün ! :) minik bir şaka !
Siz sadece benim gibi yapıp, aceleye getirmeyin , zamansızlıktan
arkadaşıma acilen hazırlayıvermiştim.
(salatada ki bu şekil torturilelissei.blogspot adlı bloggerdan, ama tarif değil )
Buyrunuz :)


YENİ YIL FİYONGU

-10 iri haşlanmış patates (sıcakken ezin ! -rende yapmayın lütfen !)
-bol dereotu- maydanoz- taze nane - taze soğan ( ama önceden yıkanmış ,doğranmış ve kuru olacak ! )
-sızma zeytinyağı- 2 limon suyu- tuz ( arzu ederseniz baharat çeşitleri)
-7 yk süzme yoğurt ve sarımsakla beraber karıştırarak (miktarı siz belirleyiniz)
-3-4 adet kornişon turşu
-1-2 adet közlenmiş kırmızı biber

-1 adet zeytin
-nar taneleri
-kelepçeli kalıp (dikkat 20x20 küçük kullandım,kalabalıksanız büyük kalıp gerek ve daha da fazla patates )
***
-Kelepçeli kalıbınızı önceden streçle kaplayın.
-Patatesleri sıcakken ezip, yağ-limon tuz ilavesiyle tadlandırın
-Tüm yeşillikleri ekleyip ,karıştırın ve kelepçeli kalıbımıza koyalım
-Sonra da buz dolabında en az 4-5 saat dinlendirin ( tercihen sabah erken yapabilirsiniz)
-dinlenen patates salatasını kelepçeden alıp ters çevirip servis tabağına alın
-sarımsaklı, süzme yoğurdu ,krema gibi yayın form verin
-kornişon turşularını ince ince uzunlamasına,yani kibrit çöpü gibi yapın- ortadan kesin ve resimdeki gibi yerleştiriniz
-en son köz biberleri şerit şerit kesip fiyonk şekli verip, ortasına zeytin tanesi yerleştirin ki fiyonk tamam olsun,
-kornişonun aralarına nar dizip servise hazırlayın
- HERKES ÇOK BEĞENECEK, NEDEN : ?
-ÇÜNKÜ BEN YAPTIM :)))))

HEPİNİZE SEVGİLER,,,,
*****

HAYAT SADECE BİZLERE SUNULMUŞ BİR ARMAĞANDIR
Derya'mızla
13.45 itibari ile konuştum, eşi beyin kanaması geçirmişti, bugün uyutmuyorlarmış, bilinci yerinde ve beslenmeye de başlamış !! Oldukça iyiye gidiyormuş.. NE GÜZEL HABER DEĞİL Mİ ? Dua Edelim ,HEP İYİ OLSUNLAR- HERKES SAĞLIKLI OLSUN !! Tekrar geçmiş olsun Derya'cığım

32 yorum:

Adsız 5 Ocak 2011 14:44  

bakim bakim bu güzelliğe bende bakayım inan pasta sandım şoke oldum patates salatası şahane bişey olmuş çokda basit yapıcaz efenim hemenncecik, emeklerine sağlık canımcım nefis birşey bu
zeynep günal

Miskokulu Lezzetler 5 Ocak 2011 15:03  

Yaratıcılığın inceliğin zerafetin sunumu bence ellerinize sağlık sevgiler..

Esma 5 Ocak 2011 15:22  

Çok doğru siz herşeyi güzel yapıyarsunuz elinize sağlık
Esma

Adsız 5 Ocak 2011 15:29  

tatlım bir harika olmuş salatan.
mübarek pasta sanki
çok öptüm nunucuğum görüşmek üzere perşembe.
sema.n

Hülya 5 Ocak 2011 16:10  

Bayıldııım çok güzel olmuş ellerine sağlık.

YeMeK vAkTi 5 Ocak 2011 16:53  

Canımm benim ellerine sağlık..Ne süslü bir salata olmuş bayıldım tam senlik senin gibi zariff güzel:)

daimamutfak 5 Ocak 2011 17:02  

Eh o zaman bizede izlemesi düşecek demekki..kolay gelsin..

mamila 5 Ocak 2011 17:14  

Merhaba müthiş görünüyor tadınında aynı güzellikte olduğuna eminim,fiyongunuza bayıldım,çok sevgiler.

evatolyesi 5 Ocak 2011 17:23  

Ellerinize sağlık görüntüsü çok değişik olmuş üzülmeyin yavaş yavaş yayınlarsınız
Sevgiler:)

Adsız 5 Ocak 2011 18:03  

ellerine sağlık nunum,
tam yeni yıl için olmuş..
çok sevdim afiyet olsun pattaesi çok severim bende canım
sevgiler NESLİHAN

Unknown 5 Ocak 2011 18:04  

ne kadar şık olmuş. inan pasta sandım bende:) ellerine sağlık

Adsız 5 Ocak 2011 18:13  

TATLI KADININ TATLI SALATASI SÜPER OLMUŞ NUNUCANIM.
BU BLOĞUNDA FARKI OLMAYAN BİŞEY GÖRMEDİM ŞU ANA DEK.
EMEĞİNE GÖNLÜNE ELİNE SAĞLIK CANIM.
İYİ AKŞAMLAR

ESİN

MUTFAKISTAN 5 Ocak 2011 19:04  

ELLERINE SAGLIK CANIM
SAHANE GORUNUYOR. DERYANIN ESINE COK UZULDUM INSALLAH IYILESIR
SEVGILER

KİZHATCE 5 Ocak 2011 20:28  

pasta görünümünde bir salata harikaaaa,eline sağlık nunu cuğum:)
sevgiler canım,öpüyorum...

Adsız 5 Ocak 2011 20:39  

canım ne güzel paylaşımlar neler öğreniyoruz günbegün. hayranlıkla okudum maşallah.
bende yapmaya heveslendim doğrusu
eline saülık nunuşum.

asuman-

dogada.blogspot.ru 5 Ocak 2011 20:52  

canımı istettin nunucum epeydir patates salatası yapmamıştım görüntüsüyle sevmeyen bile daynamaz bu görünütüye ellerine sağlık canım
yeni yılın kutlu olsun bütün güzellikler seninle ve ailenle olsun
biraz geç oldu ama kusuruma bakma biraz sağlık sorunlarım var oyüzden sizlere yorum bırakamadım çok öpüyorum sevgiler canım

Nehir Butik Pasta 5 Ocak 2011 21:50  

nunucum Deryadan güzel haberler gelmesine çok sevindim,çok şükür iyi olacak
salatayı ben ilk başta pasta sandım harika görünüyor eminim tadı da öyledir
ellerine sağlık

OYOSH 5 Ocak 2011 22:22  

NuNu'cum önce pasta sandım ssonra baktım salataymış,, muhteşem olmuş canım...Eline sağlık...Derya'ya burdan bir kez daha geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum....Allah acil şifa versin rabbim...

kalpkurabiye 5 Ocak 2011 22:25  

Nuray Ablacım pasta sanmıştım küçük fotoğraftan şoke oldum ne kadar şık bir eser bu böyle..
bir alttaki cupcakelere de hayran kaldım off ben niye yapamıyorum:(

Adsız 5 Ocak 2011 22:48  

yemeye kıyamam ki,
nasıl bıçak vurdunuz bu güzele
çok çok şahane bir olay bu nunum
sen yapınca tabii oluyor,
iyi geceler canım
/
Fatoş

Gülcan 5 Ocak 2011 23:36  

ben resmi görünce pasta zannettim ama patates salatasıymış bence harika olmuş elinize sağlık sevgiler.

caferengigül 5 Ocak 2011 23:36  

Çok güzel görünüyor,elinize sağlık.

Ferkay 6 Ocak 2011 00:00  

Nunum harika olmuş bende önce pasta zannettim.
Ellerine sağlık bitanem..
Öpüldün..

Adsız 6 Ocak 2011 07:37  

oooh gelde bayılma, ne icatlar var böyle nefis görünüyor .patatesi oldum olası çok severim böylede şahaser olmuş nunu.
bayılmıştır arkadaşların öpüyorum canım.. izin zamanı ara lütfen
MİNE.K

NzlGl 6 Ocak 2011 09:46  

Patates salatası annemden kalma bir adet her misafire mutlaka yapılırdı
bundan sonraki ilk denemede bu yapılacak nunucum
ellerinize sağlık

Mimosa Café 6 Ocak 2011 12:19  

Nunucum yine senin şık estetik anlayışınla şenlenmiş leziz bir tarif olmuş... bayıldım. eline sağlık canım. mutlu seneler.

Narince 6 Ocak 2011 13:08  

Ayol her şeyin böyle süslü. Fotoğrafa bakınca sana ait olduğunu hemen anlıyorum bir tarifin. Hani Sezen şarkısı dinleyince anlarsın ya, öyle işte:))

made in funda 6 Ocak 2011 19:54  

harikasın nuraycığım harika...

Özgen 6 Ocak 2011 20:37  

Merhaba ellerine sağlık, mİSAFİRLERİME NASIL BİR SALATA YAPSAM DİYE DÜŞÜNÜYORDUM.İyi oldu gördüğüm.Buarada Deryanın eşi inşallah tez zamanda iyileşir.Sevgiler...

Tijen 6 Ocak 2011 21:33  

Barışı simgeleyen dallar sanki bunlar. Barışı, saflığı, temizliği, güzelliği...

Adsız 6 Ocak 2011 23:45  

Beautiful and delicious.

akdenizkizi.blogspot.com 8 Şubat 2011 09:44  

çok güzel görünüyor ellerinize sağlık...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP