TOBLORENE'Lİ TİRAMİSU

>> 14 Ocak 2011 Cuma





Yakın tarihte , iş için İsviçre-Zürih seyahati dönüşüydü ve benim mutfağımda katacağım lezzetler de birer birer belli olmuştu !!
Neden mi bahsediyorum ? Toblorene benim oldum olası sevdiceğim çikolatamdır ve yanında mutlaka kahve-likör ikiliside eşlik eder.
Bu sefer gözüme portakallısı takılıyor !!!!
Nihayetinde de yakın arkadaşımın Doğum günü pastasına konuk olmak için sırasını bekliyordu..
Bir çok kereler kek !!! ve tiramisu tarifi verdim, hepsinde mutlaka çikolata vardır ! Bu seferde paketten üç ayrı çeşit tablorene çıkıyor, beyaz, sütlü ve bitter !
Hepsinden alıp mix yapıyor ve ara malzeme olarak tüm çeşitleri kullanıyorum..
Pasta tamamlanınca da , tazecik bal gibi altın çilekleri dekor yapıyor ve pastayı sahibine ikram ediyorum.
Çok hoş oldu !!! çıtır çıtır balbadem çikolatalar muazzam keyif veriyordu !
Denemek isterseniz bende sizi desteklerim.
HEPİNİZE GÜZEL BİR HAFTA SONU DİLİYORUM..

7 yorum:

sihirlirloklava 15 Ocak 2011 00:09  

mmmm...süper...emeğine sağlık....yüreğine sağlık...

Cocukla Cocuk 15 Ocak 2011 00:10  

mmmm harika harika...tiramisu ve toblerone en sevdiğim iki lezzet bir arada...pastaya koyamadan yememeyi başarabilirsem tabi:))

Cocukla Cocuk 15 Ocak 2011 00:10  

mmmm harika harika...tiramisu ve toblerone en sevdiğim iki lezzet bir arada...pastaya koyamadan yememeyi başarabilirsem tabi:))

birsence 15 Ocak 2011 00:38  

tobleron benimde yurtdışından özel isteklerim arasındaydı ama şimdi satılıyor marketlerde...pastan nefis göüküyor ablacım seni çokk öpüyorum...

tadınadoyamadım-dilek 15 Ocak 2011 00:49  

O ne güzel görüntü öyle nunucum

ellerine sağlık

Adsız 15 Ocak 2011 09:25  

OFFFFFFFF
ŞAHANE BU !!!!!!!
FERDA

Adsız 15 Ocak 2011 09:37  

nunucum pastaya acaip takıldım ammavelakin şu isviçre çikolataları için saç baş yoldurursun sen ya =]]]]
ellerine sağlık müthiş görünmüş böylede.
semra y.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP