3 N / 1 DOĞUMGÜNÜ

>> 15 Ocak 2011 Cumartesi





Özel bir post ve özel bir gün daha yaşanıyor masalımda ...
Birbirinden kıymetli, birbirinden güzel Sanatçı ruhlu arkadaşlarım giriyor kapımdan birer birer, kendileri kadar her ikisinin de oğulları aynı sanatçı ruha sahip, kısacası 2 ressam arkadaşım konuk oluyor bana ve masalıma .

Bu güzel günde ! doğum günü kutlaması var, yeni yıl kutlaması var, gerçekten keyifli dostluk rüzgarları da var..
3 N / Biraradayız. Biri doğumgünü kızı ,komşum Sevgili Nursel 28 yıl bitirmişiz bir yerde ! Diğeri karadutumla okul arkadaşının annesi Sevgili Nilgün, nice yılları onunla da gerilerde bırakıvermişiz.. Hatta siz onu tanıyorsunuz, hatırlarsınız geçenlerde Galata Kulesi ve ekoloji fuarına da sevgili Nilgün ile beraber gitmiştik . Yıllar yılı dernek çalışmaları, iş hayatı,emeklilik ve ressamlık derken şimdi 2. üniversite için 30 yıl sonra yeniden kolları sıvadı !!

Sohbetler esnasında çok güzel konulara parmak basıyorlar, muhabbet derinleşiyor, yeni kitaplar ve kişisel resim sergilerinden söz ediyoruz bir süre, muhteşem yüzyıl dizisi ve Osmanlı ,illaki ülke sorunları da ilk sırayı alıyor bu zaman zarfında. Sonra çay faslına geçip orada kaldığımız yerden devam ediyoruz. Sofrada bir oradan bir buradan resim çekiyorlar :) bense onlara çay servisi yapmaya çalışıyorum bir yandan !
Şirin sevinçli iki kız çocuğu oluveriyorlar bir anda, noel babayı çok seviyorlar, başlıyorlar benden püf noktalarını alıp, tüyoları öğrenmeye !!
Sonra Nursel'in yeni yaşını kutlamak için süpriz pastasını getiriveriyorum !!! Çookk mutlu oluyor, duygulanıveriyor, mumları yakıp , dilekler dileyip, temennilerde bulunuyoruz beraberce, daha sonra takvimleri açıp, yeniden bir araya gelebilmek için ortak bir gün belirliyoruz.
SEVGİLERİ DOSTLUKLARA ORTAK EDİP , son dakikaya kadar keyifle sohbete dem katıyoruz...
SİZ BU SATIRLARI OKURKENDE, HEPİNİZE TÜM SEVDİKLERİNİZLE MUTLU BİR HAFTASONU DİLİYORUZ.

Menü :
Noel Baba Salatası
Tobleroneli Tiramisu
Biber kasesinde makarna salatası
Narlı tartölet
Yabanmersinli , mevsim salatası
Su böreği



39 yorum:

Zeugma 15 Ocak 2011 01:39  

3N ne iyi etmişsiniz de kutlama yaratmışsınız.. Menü şahane.
İyi ki doğmuş bu güzel dostluğunuz..
Hep böyle sevgi dolu ve mutlu kalın..
Nice yıllarınız olsun...
Sevgiyle...

NzlGl 15 Ocak 2011 08:44  

Eski ama eskimeyen dostlarınızla ne güzel bir gün geçirmişsiniz nunucuğum
Sofraya söylenecek bir söz yok tabii ki
ellerinize sağlık.
sevgilerimle, iyi haftasonları diliyorum canım

Adsız 15 Ocak 2011 09:00  

çok sevgiler nursele nunum, vallahi şoka giriyorum gördükçe, maşşalah kutlu olsun çınar olmuş !
ayrıca pasta ve adamınız göz kamaştırıyor sefayla gülüm.
ferda

lavantalimon 15 Ocak 2011 10:31  

Daha nicelerine inşallah:))
sofranda çok şık olmuş her zamanki gibi zarif:))

Sevil Şahin 15 Ocak 2011 10:45  

nunucum güzel dostluklar kolay kolay bulunmuyor .ne de güzel dostluğunuz var ablacım maşallah diyorum.Ve özenerek diyorum umarım benimde böyle uzun yıllar dostluk kuracağım dostlarım kardeşlerim olur diyorum :))
ablacım menü masa herşey harika emeklerine sağlık
Arkadaşının doğum gününü tekrar kutluyorum.Bu arda en çok noel baba salatasına bayıldım :))

pelince 15 Ocak 2011 11:32  

Ne güzel dostluklar bunlar böyle,arkadaşlığınız dostluğunuz daim olsun.Sofra şahane,hele noel baba salatası harika... ellerine sağlık.

Kocaman Sevgiler.

KİZHATCE 15 Ocak 2011 12:59  

mmm ne hoş bir toplantı böyle eline sağlık nunu :)arkadaşına uzun mutlu yıllar diliyorum..dostluğunuzun da sonsuza dek sürmesi dileğiyle öpüyorum canım...

Çınar 15 Ocak 2011 13:10  

Ama küstüm ben şimdi 4.N yi Nurten'i unutmuşsun. Bugün ben de doğum günü çocuğuyum, hani benim pastamm :))) Oysa ben iki burnu iki çeşme hapşura aksıra yatakta kutluyorum doğum günümü:(

Çok güzel bir gün, nefis bir Masa ve üç güzel dost bir arada. Selam olsun hepinize. Mutlu yaşlar dilerim arkadaşına.

Sevgiler

YeMeK vAkTi 15 Ocak 2011 13:26  

Allah ayırmasın nunucum...

Yine çok zarif bir masa olmuş ve noel baba gerçekten çok şeker .İnsan onu yemeye kıyamaz :)

Ferkay 15 Ocak 2011 14:08  

Ne mutlu eski dostlar,eskimeyen dostluklar Nunum.
Heryeş harika, mutlu yıllar diliyorum.
Sevgiler..

Zehra Gürgen 15 Ocak 2011 18:44  

Nunum sana gelmeyeli ne çok oldu :( ah şu vından kurtulup normal internete geçersem sevineceğim.vınn kocadan bana gelmiyor bir türlü..Noel baba salatana bayıldım !! bayılıyorum senin böyle yaratıcı malzemesi lezziz, görüntüsü keyifli tatlarına.

ellerine sağlık canım benim.
sevgiler Fethiye'den..

Limon çiçekleri 15 Ocak 2011 19:43  

Dostluğunuza bir ayrı bayıldım ama sofra muhteşem yaHu!

Tijen 15 Ocak 2011 20:16  

Ooooh NuNu marka lezzetler de çıtır pıtır yayılmışlar sofraya. Düşman çatlatırcasına (işin kötüsü dostlar da çatlayacak bu görüntülere!)

HUYSUZBALIK 15 Ocak 2011 21:33  

Bayılıyorum sana da sunumlarına da sofralarına da Nunucum. Noel Baba'ya ayrıca bayıldım :) Konukların çok şanslılar. Sevgiler...

TuruncuTatlar 15 Ocak 2011 22:23  

allah dostluğunuzu daim etsin nice mutlu doğum günleri kutlersınız inşallah hep berabwr.masa ise bir harika ellerine sağlık sevgiler..

Adsız 15 Ocak 2011 22:34  

ne mutlu sana ve herkese,kutlarım nursel hanımıda.
insanın yüzünde güller değil, gül bağları açılır şu kış gününde.
mükemmel hazırlıklar , çok sevdim noel baba salatanı, nerden aklına geliyor bunu yakıştırmak, ya pastanın haşmetine ne desemki,
ya nunu
sen nasıl güzel bişeysin canım ya
neslihan

bir demet feslegen 16 Ocak 2011 01:11  

3 N ye birlikte nice mutlu yıllara :) Canım benim kocaman sevgiler..

Unknown 16 Ocak 2011 11:23  

Dostlugunuz daim olsun insallah arkadasim... Ne mutlu sizlere, dostluklarda emek var, kolay kazanilmiyor. Harika bir sora hazirlamissin yine her zamanki gibi... Hersey mükemmel... ELlerine saglik.... Sevgilerimle,

Adsız 16 Ocak 2011 12:52  

oh ohh ne cici bir kutlama, canlar birada demek
sofraya gözüm takıldı noel baba bide pasta yakmış ortalığı nunum.
marifetli kadınım.
iyi pazarlar canım öperim çok

ASU

Bulbulunyeri 16 Ocak 2011 15:04  

Canım,
yine sevgiyle kurulmuş bir sofra. Harika şeyler yapılmış ve sunumların güzelliği karşısında mutlu olmuş dostlarla koyulaştırılmış sohbet.
Ellerine ve emeğine sağlık. Her biri diğerinden güzel.
Böyle güzel günlerinin hayatında hep olması dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Pembe Tatlar 16 Ocak 2011 15:44  

Rabbim daim etsin canım herşey birbirinden güzel ellerine sağlık...

Adsız 16 Ocak 2011 16:31  

nunucum neler yaparmış böyle arkadaşlarına, hemde en sevdiğimiz yegane tadla. bende doyamıyorum o yaptığın tiramisu pastana güzelciğim. çok mutlu olmuşlar faceden gördüm :-) valla çıtır kızlarsınız maşallahınız var :-)
BANU

Adsız 16 Ocak 2011 16:52  

şekerim marifetli becerikli akıllı insanların, arkadaşlarıda kendi gibi oluyor sonuçta,
okadar ince düşüncelisinki bak ne hoş bir gün olmuş misafirlerine. kim unutabilir seni
çok şık hazırlıklar nunucuğum çok hoş ama.
iyi hafta sonları tüm ailene canım.

Gülden Y.

Miskokulu Lezzetler 17 Ocak 2011 00:08  

Ne güzel böyle yıllar süren az ama öz dostluklar ellerinize sağlık ince içten yorumlarınız içinde çok teşekkür ederim Nuray Hanımcığım sevgiler..

Mehmet Osman Çağlar 17 Ocak 2011 00:56  

Gerçek İstanbul hanımefendilerinin
tükenmeye yüz tuttuğu zamanımızda, sizi takip ettikçe -eski İstanbul aşığı olarak- iyi ki varsınız ve bu güzellikleri genç nesillere sunuyorsunuz demekten kendimi alamıyorum sevgili Nuray .

Birlikte nice uzun, anlamlı, nostaljik paylaşımlara dileğimle aileye sevgi ve selamlarımla...

Adsız 17 Ocak 2011 09:21  

merhaba canım,
dostlarına yapacakların ne çok sonsuzdur bilirim,
nurseli kutluyorum ve ilk fırsatta bbekliyorum,
bu arada süper fikirlerine bayılıyorum.hele şu salatan mesela .
SEMA.N

tatlıhayat 17 Ocak 2011 09:58  

Böyle güzel dostluklara şapka çıkartılır Nunucum...Sofrada şahane görünüyor.Sevgiyle...

Narince 17 Ocak 2011 11:32  

E bize kısmet olmuyor bi türlü bu yaratıcı sunumlar. Ben de oluveririm bir küçük kız bu Noel Babayı görünce. Bi tanesin sen!

sarımutfak-hande 17 Ocak 2011 12:57  

ne iyi bir dostsun canım
herşey harika
emeklerine sağlık
sanada mutlu haftalar

koskocaman öpüyorum seni

Adsız 17 Ocak 2011 13:29  

tatlım harika bir pasta, hele hele o noel baba yokmu kaşık bıçak dokundurmam ben olsam ))))
ne mutlu size, herkese sevgilerimizle.
selma.

Cafe Pepela 17 Ocak 2011 14:20  

Bol enerji,çok neşe,derin bir muhabbet! 3 N tam bomba..
Üzerine böyle nefis bir masa olur da yürekler coşmaz mı,ruhlar gıdıklanmaz mı :)

kelebeklisaniyeler 17 Ocak 2011 14:58  

Canim yine ne güzel bir gün geçirmisin ... yine harika bir masa lezzeti bol sunumu sik harikasin nunucum...sevgilerimle

Baharcicegi 17 Ocak 2011 21:25  

senin gibi arkadasi dostu kim istemezki nunucum sanal dotlugun bile yetiyorken bize arkadaslarin cok sansli
noel baba salatn cok güzel nerdende bulursun böyle degisik fikirleri süpersin süperrrrrrr

kristalkelebek(aslı) 18 Ocak 2011 12:31  

Nunucum dostlarla geçen harika bir gün olmuş:)..Daha nice yıllar dostluğunuzun bütün sıcaklığıyla sürmesini dilerim..
Sofra yine muhteşem; çok şık ve özenli. Ellerine sağlık;)..
kelebeğin;))

Adsız 18 Ocak 2011 19:10  

canım bneim o güzel fincanlarını ve noel babayı severimm ben,
masanın baş köşesinde hayal etmedim değil kendimi.
kocaman bir pasta da tabağımda, sohbetler kulakta gel keyfim gel.
çok çok eline sağlık canım benim. muhteşem kutlama ! / FATOŞ

NİRVANA 19 Ocak 2011 02:02  

Hersey okadar güzelki eminim sohbetiniz kadar sizin yaptıklarınızda gözünüzü gönlünüzü acmıstır...ellerinize saglık...

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Ocak 2011 17:24  

Çok teşekkür ederim yorumlarınıza,

Sevilciğim,
toparlanamadım ! Gayret ediyorum...

MAVİ TUTKU 19 Ocak 2011 18:35  

Ne güzel bir kutlama..en kötü gününüz böyle olsun.

Hastamısınız? Geçmiş olsun diyeyim..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP