ZİL ÇALIOOOOOOOO HAYDİ SINIFA.... :))))

>> 8 Kasım 2010 Pazartesi

HAYDİ ARKADAŞLAAAAA R, KOŞUUNN KOŞUUNN ACELE EDİN, HEMEN SON KEZ TARTILIN, BİRDE SON BİR BOY RESMİNİZİ ÇEKİN, BİR DAHA O RESİMDEKİYLE HİÇ KARŞILAŞMAYACAKSINIZ ÇÜNKÜ SÖZZ :) !!
HERKES SINIFA, KAPILAR KAPANIYOR...... SON !!! ÇAĞRI BU... KOŞŞUN....

HELE BAŞLAYIPDA , EĞER OLA Kİ BEN ŞUNU YEMEDİM, BEN BUNU YAPAMADIM DERSENİZ, VALLAHİ BLOGLARINIZDAN İŞTE BÖYLE BURUNLARINIZ SARKACAK BİZE HABER VERECEK :))))

DEMEDİ DEMEYİN... :)))))

HERKESE SEVGİLER, BAŞARILAR.

BİRİCİK , ÖZVERİ YÜKLÜ SEVGİLİ MEHTAP'IMIZA HEPİMİZ ADINA MİNNETLE TEŞEKKÜRLER EDERİZ ...... HAYDİ VİRA... :))))

18 yorum:

Eya 8 Kasım 2010 14:09  

Nunucugum ben gecen sene sinifta kaldim, devamsizligim oldu ama yie de pes ermeden hemen girdim sinifa...bu sene gececegiz insallah...sevgiler

zehra

Bir Dut Masalı - nUnU 8 Kasım 2010 14:11  

:))
zehracığım senin yapamayacağın ne olabilir kii
ne mutlu eleleyiz ozaman canım :)
başarılar diliyorum.
BAŞARACAKSIN HEMDE NASIL !!

Adsız 8 Kasım 2010 14:35  

nunu gecen sene kacırmıstım,bu sene gırebılırmıyım acaba sınıfa.emzırıyorumda :)

neslihan erzincan özgür 8 Kasım 2010 14:39  

hoşgeldin Nunu'cuğum gülen yüzünü görmek çok güzel.çok geçmiş olsun, dilerim bir daha olmaz canım.dualarım seninle ,çok öpüyorum.

kurka 8 Kasım 2010 15:37  

ooo ben sınıfı çoktan açmışım. geçen hafta kalp, iyisiyle-kötüsüyle kolestrol, yüksek tansiyon. romatoit artriti saymıyorum bile. 3 kasımda diyetisyene gidildi 76.600 gr la derslere başlandı. harfi harfine uyuyorum. sınıf birinciliğini kimseye bırakmıyacağım:)))

Sevil Şahin 8 Kasım 2010 16:28  

nunucum ben bir kez katıldım ve sınıfta kaldım öğretmenime bakacak yüzüm yok :=(
katılamam

Bir Dut Masalı - nUnU 8 Kasım 2010 17:45  

dolunaycığım merhaba.. tekrar yavrunu güle güle büyüt canım..

HEMEN MEHTAPIN SAYFASINA Boy kg şehir ve ne iş yaptığını yaz. biraz beden özelliklerinden bahset yeter.haydi hayırlısı hoşgeldin..

Bir Dut Masalı - nUnU 8 Kasım 2010 18:32  

neslihan,
canım çok teşekkür ederim sevgiler,

kurka
oo neler neler olmuş böyle :(( geçmiş olsun,
demek çok iddialıyız ! :) bence sana bu iddia çok yakışacakk
başarılar diliyorum.

sevilciğim
öğretmenler daima anlayışlıdır.kendine haksızlık etme lütfen, tam konsantre olamadığın için bozulmuştur düzenin... ama elbetteki kararına saygılıyız.

Bulbulunyeri 8 Kasım 2010 20:09  

Canım,
bu çağrıya katılan herkese başarılar diliyorum.
İnanıyorum ki, sizler isterseniz yaparsınız. Ben de hepinizi yakından takip etmekten çoook mutlu olacağım.
Haydi hayırlısı.
Sevgiyle kal.

deniz kızı 8 Kasım 2010 21:07  

nunucum geçmiş olsun dileğim bir daha olmaması.karides çok harika görünüyor en kısa sürede deneyeceğim:)

deniz kızı 8 Kasım 2010 22:44  

nunum geçen yıl kaçırmıştım ama bu sene derslere bende katılmak istiyorum bir ay sonra bir aksilik olmazsa hamile kalabilme durumum var (tedavi ile)ama öncesinde biraz kilo vermem gerekiyor başaracağıma inanıyorum. bu defa kesin kararlıyım:)senin güzel tariflerin ile nasıl yapabileceğim
bilmiyorum ama şişman bir anne adayı olmak istemiyoruuum:)seni tekrar görmek çok güzel...

Bir Dut Masalı - nUnU 8 Kasım 2010 23:33  

bülbülün yeri
çok teşekkür ederim birgülcüğüm.
ben sayfamdan yine tarifler vermeye gayret edeceğim. desteğine çok teşekkür ederiz.

deniz kızı,
tüm temennilerine teşekkür ederim.
dilerim 2011 sana gülümseyen, ailene de mutluluk katan bir yıl olsun.
sevgiler..

Miskokulu Lezzetler 8 Kasım 2010 23:50  

Nuray Hanımcığım sizlere kolay gelsin sınıf geçmek çalışan, dersini iyi dinleyen öğrenciler için zor olmasa gerek:))Ben prensesimin doğumundan sonra bu sınıfı okuyup atladım artık devam etmeme gerek kalmadı darısı herkesin başına :)) Sevgiler İzmirden..

Yaşamın kıyısında 9 Kasım 2010 02:42  

Siz yemek blogları nefis fotolar, nefis sofralar, nefis tarifler verin eeee sonra arada derede misali:)))

Özlem Mertler 9 Kasım 2010 05:16  

Canım sınıf başkanım, beni unutmayasın. Buralara ya da başka herhangi bir yere kilomu yazamayacak kadar toparlağım. Ama bebişten sonra ilk işim, bol süt ile beraber sağlıklı beslenmeye geri dönmek olacak, yani aranıza...

Bir Dut Masalı - nUnU 9 Kasım 2010 08:07  

Mis kokulu lezzetler,
mineciğim her şeyi başında ele almak ne çok şey kazandırıyor değilmi, tebrik ederim seni, tatlı kızınla gönlünce yıllar dilerim sevgiler,

yaşamın kıyısında,
:))))))
canımcım benim,haklısın.. ben kortizon mağduru olsamda, eşi dostu unutmak yok.
GÖREV BAŞINDAYIM KOMUTANIM :))))
(Bekliyorum canım !! ??? )


Özlem'in doğası,
ah özlemciğim inşallah canım inş.
hem şu hayatta yazılmayacakda aşılmayacakda bir ağırlık yok aldırma ne olur.
ben ruhumuzdaki ağırlığa bakarım daha çok. asıl ondan kurtulamk zor :(
Hem SENİ NASIL UNUTAYIM ?


Sevgiler hepinize..

Mehmet Osman Çağlar 10 Kasım 2010 01:23  

Ata'mızı minnet, sevgi ve vefa duygularımızla anıyoruz sevgili Nuray. Sevgilerimle..

(Yukarıda posta giriş yapılamıyor.)

dogada.blogspot.ru 10 Kasım 2010 21:49  

Canım ne özlemişiz seni o şiir gibi yorumlarını,tatlı dilini hep bizimle ol sevgiler nunucum

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP