SEBZELİ KARİDES

>> 5 Kasım 2010 Cuma






Uzun zamandır farkındasınız mutfakla ilgili çalışmalar paylaşmıyorum.
Misafir ağırlamıyorum, denemeler ise hiç yapmıyorum, inanın blogları neredeyse hiç gezmiyorum !!!
. Çünkü şu geçen senenin kortizonun derin ! izlerini silmek için ve aynadaki kadınla daha yakından dost olmak için Büyük Gayretler içerisine girdim 2 aydır. Şimdiden sonuçlar çok hoş.. Bu arada Sevgili Mehtap'ın (mevsimlerden roma)sayfasını takip etmeyi unutmuyorsunuz umarım, helede 8 kasımdan itibaren bir silkelenelim istersiniz !!! Tüm yaz başkalarının olmuş olabilir, ama önümüzdeki yeni bahar ve yaz sezonuda artık bizim olsun ne dersiniz ? derim.....
Haydi pazartesiye kadar şöyle yiyin için keyif yapın ve sonra hemen son kez tartılıp , hemen bizlere katılıp takibe başlayın ... :)
BEN SİZE YİNE DESTEK OLACAĞIM SÖZ !! Ama MEHTAP'ın sözünden çıkmak ! ben yapamıyorum demek yok, akıllı insanlarız, istemeyi biliyorsak ! neyi istediğimizi kavramak ! daha önemli olacak . istediğimiz hedef ise, tam ORADA ! Haydi kocaman bir adım daha atın lütfen.... İsterseniz bunu bir daha, çookk ama içten, bu sefer dahada inanarak , tam benliğinizle okuyun ..

Ve bu arada,
Ben size ,yine tarifler verebilir, daha itina edebilir .daha sonra masalar da kurabilirim, ama şimdilerde sadece eş-dost sofraları, bol bol sonbahar gezileri ve diğer paylaşımlarım olacak gündemimde.. Mutfakta bir süre daha devrim beklemek yok, anlaştık mı ? :) (bir müddetcik daha ! )

Biliyorsunuz ben aynadaki kadını severim.. Ve yine bilirim ki , Sizde onu seversiniz :)) Bu sağlık mücadelemdeki anlayışınıza şimdiden teşekkür ediyorum.

Hadi bakalım şimdi masal kahramanıma tarif ettiğim, tamamını kendisinin yaptığı karidesimize göz atalım, buyrun efendim..

SEBZELİ KARİDES

Dilediğiniz miktarda ayıklanıp temizlenmiş iri karidesler
3 domates rendesi, 1 yk. sızma z.yağ, 1 sarımsak rendesi, sarı ve kırmızı tatlı biberler,

tuz, çok az kırmızı pul biber, çok azda beyaz taze çekilmiş biber,
arzu ederseniz Kİ, çokk yakışır, 1 çay kaşığı veya daha fazlası tereyağ, bir miktar taze kaşar peynir rendesi,

yapılışı
Yıkanan karideslerin üzerine dilimlenmiş biberler, baharatlar ,sarımsak , domates ve tuz eklenip kısık ateşte pişmeye bırakılır. Karidesler çok iri olacağından içlerinin pişimi de kontrol edilmelidir.
Ocaktan almaya yakın tereyağ ekleyip, 2 dakika sonra hafif kaşar peyniri rendelesi ile servise hazırdır. Maydanoz sevmiyorum ben, ama üzerine yeşillik de hoş olacaktır sevenler için.
not: 1 küçük yemeklik soğanda z.yağda sotelenip eklenebilir. (biz koymadık)

AFİYETLER OLSUN
GÜZEL BİR HAFTA SONU DİLERİM.

41 yorum:

TATESAL 5 Kasım 2010 09:35  

Deniz ürünlerinden sadece balık yiyebiliyorum...memleket olraka da uzak olduğumuzdan olsa gerek...ama sizin karideslerin tadına bakmak isterdim...sevgiler aynadaki güzel kadına....

fuat gencal 5 Kasım 2010 09:49  

Hayırlı cumalar. Çok güzel görünüyor. Ellerinize sağlık.

Saygılar.

Unknown 5 Kasım 2010 10:29  

Günaydinlarrrrr canim benim.... Ben de varim Pazartesi`ye... Bakalim bu sefer basarabilecek miyim.... Ben sessiz takipcisiyim Mevsimlerden Roma`nin.... Ama sana nazim gecer.... Arkandan gelecegim, umarim yolun yarisinda yorulmam.... Bu arada, Gökalp bayiliyor karidese... Babasi ile SIK SIK yaparlar verdigin bu tarifi... Masal kahramaninin ellerine saglik ve de afiyetler olsun.... Pazartesiye görüsebilmek dilegiyle, sevgilerimi yolluyorum..

Nilgün Torunoğlu 5 Kasım 2010 11:28  

Karidesi severim,çok da güzel görünüyor,ellerinize sağlık...Aynalara küsmeyin ,geçen yaz ben de çok yoğun kortizon tedavisi gördüm,o dönem çekilen fotoğraflarıma bakınca inanamıyorum ama şimdi hepsi geçti,önemli olan sağlığım yerinde.Sevgiler,sağlıklı günler...

sarımutfak-hande 5 Kasım 2010 11:34  

harika olmuş ellerine sağlık canımcım
hayırlı cumalar

Unknown 5 Kasım 2010 12:52  

Sultanım hayırlı cumalar nasıl özle
mişim mutfağından,ellerinden çıkan
o leziz yemekleri ve nadide sunumla
rı ellerine sağlık.Kendine çokkk iyi bak kocaman öpüyorum.

Narince 5 Kasım 2010 13:23  

Sen güzelliğinden, zerafetinden eksiltmezsin zaten. Güzel bak kendine, bekliyorum.

Sevil Şahin 5 Kasım 2010 14:15  

r ben yapamıyorum şu diet işini ya valla çıldırcam olmuyor olmnuyor
bütün gün ofiste otur akşam 8 de evde ol yemek hazırla ye yat
tabi olmaz demi
mehtap daha önce izleyip bu sefer olucak dedim ama yine olmadı sanırım ben hep şişko bir hatun olucam :))
neyse gelelim karidesine ablacım ellerine sağlık nefis olmuş afiyet bal olsun sana şifa olsun inş.
Alttaki balık masasıda çok şık :=) demeden edemiyeceğim ..

Ebruli 5 Kasım 2010 14:41  

Karidesler harika görünüyor. Bu arada fotolar da aynısından 2 şer tane olmuş!

Nehir Butik Pasta 5 Kasım 2010 14:58  

ellerine sağlık Nunucum
inşallah istediğin gibi olur herşey

YeMeK vAkTi 5 Kasım 2010 15:51  

E baktım kız kulesi resimlerine bence süper görünüyosun sevgili bayan zarif nunucum:))

Karideslerde harika görünüyor.Biraz yesek bişey olmaz sanırım dimi :)

çakmadeli 5 Kasım 2010 17:06  

o kadar hoşuma gitti ki ''aynadaki kadın''ile ilgili cümlen; bütün gün dolandı kafamda:)ben de sizinle yola çıkıyorum bu p.tesi.adım adım; aynadaki o kadınla,yıllardır görmediğim özlediğim kadınla buluşmak için.sevgiler
müge

Adsız 5 Kasım 2010 17:16  

ben balıklama atlarım bu tabağa,
ellemeyin ellemesin aman kimse,
sakın !!!!!

Ferda ]]]]

Mehtap Pasin Gualano 5 Kasım 2010 18:47  

Tarifi cok begendim. Lezzetli oldugundan eminim cunku karidese sarimsak ve biber cok yakisiyor. Ayrica cok ta saglikli bir tarif...
Bu arada destegin icin simdiden tesekkurler...
Sonucta Istanbul, bogaz-balik-raki yapacagiz ve bugunleri konusacagiz biz...

Aybike Ceylan 5 Kasım 2010 20:15  

Nunum,

Ellerine saglik, harika olmus, cok istah acici.

Sevgilerimi gonderiyorum ve de cooook guzel bir hafta sonu diliyorum.

Bulbulunyeri 5 Kasım 2010 20:18  

Canım benim,
elbette aynadaki kadını sevmelisin. Çünkü o yaşamasını da, sevmesini de, şefkatide, ilgiyi de çok iyi başarıyor. İyi bir eş, anne, evlat, akraba, komşu, ve bizler için de iyi bir arkadaş. Bizlerde aynadaki gülen yüzü çok seviyoruz.
Ben inanıyorum ki fazla kilon yok ama sağlıklı olmak çok önemli. Dikkat etmek gerekli.
Eşinin ellerine sağlık. Kalamar çok güzel görünüyor.
Sevgiyle kal.

Sevgi Küçük 5 Kasım 2010 21:30  

NuNucuğum dişçime notunu ilettim. :)
Ayrıca karidese bayılırım. Çok da güzel olmuş, ellerine sağlık.
Hele fotograflar var ya, nasıl iştah açıcı olmuş anlatamam. Ay resmen yutkunuyorum. :)
Çok öpüyorum. Sevgiler

pelince 6 Kasım 2010 00:14  

Nunucum yeni bir post görünce inan uçarak geldim.Nasıl sevindim anlatamam... Bu sene senin yılın olsun inşallah.. 2011'de sağlık,mutluluk hep seninle olsun...

Çok çok öpüyorum...

Karidesleri unutuyordum nerdeyse;)) ellerine sağlık...

Adsız 6 Kasım 2010 00:23  

işte bööööyle beslendin şekerim,
ne mutlu sana..
en üstteki tabağı kaşıkla aldım ben artık sana yenisi yapılsın gari
bayılırım ben karidese, nasılda güzel olmuş. Nesli.

Zehra Gürgen 6 Kasım 2010 11:43  

Bayılıyorum denizden çıkan herşeye..enfes görünüyor.
Ahh o kendine gelme olayı bana da lazım.Yazın Mehtabın dediklerini yaptım ama snra tekrar ipler koptu..

Tarifname- SEDA 6 Kasım 2010 12:45  

Karidesi bu haliyle çok seviyorum ama ben biraz daha bol sarımsak ve bol acı sos ile yapıyorum. Gerçekten çok lezzetli oluyor. Nefis görünüyor ellerine sağlık.

Sevgiler

aslan 6 Kasım 2010 13:18  

Ellerinize sağlık, karides lezzetli gözüktüğü kadar çok ta iştah açıcı duruyor..dostlukla..

Adsız 6 Kasım 2010 17:40  

nunuu bende isterim bende.. çokda severim afiyet olsun canım size.
banu

Narince 7 Kasım 2010 08:24  

Son fotoğrafına bayıldım, çok hoş çıkmılsın nUnu. Sen anlatmadına dah nUnU'nun hikayesini.

Bende de hikayesi var anlatayım: Oğlumun adı Umut , küçüktü, söyleyemezdi nunu derdi. nunu'nun mannonu(kamyonu), nunu'nun ammarası (arabası)...

Bu yüzden hala kullanılır bizim evde nunu ismi , artık seni de hatırlatıyor bana:))

evcilik 7 Kasım 2010 09:35  

Sevgili Nunu,
doktorum tuzu kesmem gerektiğini ssöylediğinde neden?diye sordum,kortizondan dolayı alacağım kiloları v.b söyledi..
bense eve geldiğimde sağlığımdan başka hiçbirşey istemiyodum,biliyorum sonradan ekmeseydim o tuzu,biberi yumurtama,patatesime diyeceğim ama bunu yaparken nekadar mutlu olduğumu da unutmayacağım ve anladımki hayat tahmin ettiğimizden çok daha kısaymış ve meğer ne kadar mutluymuşuz....
canım eminim aynadaki kadının cemali herzamankinden daha güzeldir ve sıkıntılı günler atlatıldıkça daha da güzelleşecektir...
Karides şahane,sofra bahane..
seninde eşininde ellerine sağlık..
sevgiler.

neseersoy 7 Kasım 2010 13:30  

Nunucum uzun zaman oldu be blog ziyareti ne de yorumu yapamadım , sanırım tembellik ağır bastı ,bu bir özürmü belkide :-))
Deniz ürünlerinden hepsini severim ama karides ayrı bir lezzet küpü:-)Ellerine sağlık.
Sevgilerimle.
Neşe

Tijen 7 Kasım 2010 17:50  

Aman da NuNu'cuğum geri dönmüşşşş!!!
Kutlamak lazım bunu. Aynadaki kadınlara gülümseyerek yapalım istersen?

Bir Dut Masalı - nUnU 7 Kasım 2010 18:42  

tatesal
haklısın bölge olarak uzak kalıyorsunuz ne yazıkki, ama bende isterdim tattırabilmeyi tülinciğim

fuat gencal,
çok teşekkür ederim sevgiler

münster
filizciğim ben hazırım desteğe canım, asla yarı yolda kalmayacaksın ve başarı öykülerinin en güzelini yazacaksın hemde. hemen bir resim çek , bu senin çok gerilerde kalmış halin olacak şimdi :)

colette,
ne güzel bir dsstek ve moral yazısı
ben aynalara küsmedim, ama aynadaki kadın çok mücadeleci :))

sarı mutfak
handem çok teşekkürler canım

deryacığım
bu sefer masal kahramanım mutfakta !!! çok iyi bir aşçıdır oda. teşekkürler ederim.

narince,
canım benim :)) insan kendisine güzel, çevresinede güzel olunca daha kolay oluyor mücadele, çok teşekkür ederim.

sevilciğim,
hepimiz binbir emekle çalışma hayatının içindeyiz ! evden getiriyorum, yanımda -arabamda taşıyorum, ama bağlardan hiç kopmuyorum ! davetlerede katılıyor yenebilecek en uygun tercihleri alıyorum tabağıma EMİN OL OLUYOR !!
Yeterki çok iste ve konsantre ol ve ASLA TAVİZ VERME. Bak ben 6 kg geride bıraktım 2 ayda !!!!!
haydi cesaret sevilciğim.
BİZ BURDAYIZ Daima .. !!

ebruli,
canım teşekkürler, fotoların biri pişmemiş hali o sebeple aynı duruyor, bende not düşmemeişim tabii :)) haklısın böyle düşünmekte :) sevgiler ebrucuğum.

pastaneden,
çok teşekkürler canım, herşey yolunda, keyifler de yerinde olsun inş.

yemek vakti,
:))) çook teşekkürler güzel aylinciğim,
elbette yersek bişeycik olmaz, yeterki miktarı bilelim... :))
sevgiler canım.

zayıf kişi adayı :)
ne güzel bir isim çok cesaretlendirici ÇOK :)
ne mutlu mehtapa inanman,
ne mutlu ÖNCE KENDİNE İNANMAN, Demek bir başarı öyküsüde senden Aynadaki gÜZEL MÜGE DEN geliyor..
yaşşşasınn :))

mehtap pasin gualano
:)))) tadarız inşş.
ve konuşacak neler var, doya doya kısmet olur inşallah
bizlerde ÇOKK TEŞEKKÜR EDERİZ MEHTAPcığım..
yeni sınıf, yeni emek ! ve ne çOK ÖZVERİ seni bekliyor olacak !!
bu dönemde harikalar yaratacaksın.. merakla bekliyor olacağım başarı öykülerini.
sevgiler ....

aybike ceylan,
canım benim, sende harika görünüyor bizleri olağanüstü sevindiriyorsun..
geldiğinde bu güzel lezzet hazır olacak emin lütfen :)

bülbülün yeri,
sevgili birgülcüğüm, bu harika kalben yorumların beni daima çok mutlu etmiştir tüm arkadaşlarda olduğu gibi.
her şey sağlık adına, tedbir en önemli silah. dilerim hepimiz bu faydalı silahı düzgün zamanlarda tetikleriz canım.. sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 7 Kasım 2010 19:04  

sevgi küçük,
:))) çok tebrik ederim o diş hekini tekrar :)))))))
karidesler müthişti sevgiciğim, masal kahtramanım bu işleri helede balık işlerini çok iyi üstleniyor.
resimler naçizane bana ait, bende çok beğenmiştim çekimleri :)çok yenilesiydi hakikaten.
teşekkürler canım.

pelinciğim,
canım benim çok teşekkür ederim. hep beraber bizim olsun dilerim.
bende mutfak sezonunu 8 kasımda açılacak yeni sınıfa ve tüm izleyenlerime hediye edeceğim..neler çıkacak fikrim yok ama yaparız bi güzellik sanırım :))) sesini duymak bana çok iyi geliyor,
oğluşlara ve sana çok sevgiler canım.

neslihan
:)))) ah arkadaşcım kaşığıdamı götürdün bu ne hız !!!
feda olsun lafımı olur, afiyetle canım.

zehra gürgen,
canım deniz şehri insanlarının balığa sevdası farklı hak veriyorum sana .
sınıfa gelince ipler kopar gibi olduğunda bilki en büyük savaş asıl ozaman başlayandır, ben böyle algıladım bu eylemi. bu safhayı atlatınca başka hiç bir engel kalmıyor.ben 2.5 aya gelmek üzereyim. neler oldu bir bilsen , tabii hep güzellikler oldu..
sihirli aynaya da hiç gerek yok.
:))) yaşasın aynadaki kadınlar :)))
tabii BEYlerde ! :)

tarifname -seda
çok haklısın sedacığım, malzemeyle oynamak damak tadına giriyor, afiyetler olsun çok sevgiler.

aslan,
çok teşekkür ederiz, hakikaten baktıkça sanki kaşıkla alınacak kadar davetkar :)

banu,
gel kuzum gel,, çok oldu gelmeyeli zaten dimi !

narince
:))) ne şeker bir yorum :))
evet canım haklısın, bana bir kaç resim gerekli bunu anlatmam için, sanıyorum salı günü çekip nunu'nun hikayesini anlatmalıyım artık ÇOK GEÇ KALDIM haklısın :(

evcilik,
bende acil şifalar diliyorum, kortizol okadar farklı bir ilaç yapısı imişki, duymaya anlamaya yetmeyecek kadar derin bir mevzuat adeta :((((((
çok yordu benide. ama gerçekten bu sefer yolu yarıladım !
ipi göğüslemeye az kaldı ve çok hazırım !
Çok güzel bir yorumdu, paylaştığın için teşekkür ediyor sevgilerimi yolluyorum.

neşe ersoy,
sevgili neşeciğim,
hepimizin zaman zaman geçerli mazaretleri oluyor blogdan kısa -uzun kopuşlar için, ama burası çok engin sularla çevrili bir kale adeta :))) bizleri karşılamaya hazır, hep sevgi ve özlemle bekleyen yüreklerle dolu, bununla ilgili sevgili mutfakta zen-Tijenciğim çok güzel şeyler söylemişti bana 2 sene kadar önce, yakında paylaşacağım sayfamda ..
sevgiler canım.

TİJEN :=)
bak torpil geçtim arkadaşıma :))) kocaman yazdım :)))
kutlayalım güzelciğim, nasıl ve nerede istersen.
TÜM AYNADAKİ KADINLARA KALBEN SELAMLAR OLSUN.
Sevgiler canım benim.

kalpkurabiye 7 Kasım 2010 19:53  

uzun zamandır karides yemedim ilk tetikleyen bu oldu beni:))
birde hep soe şeklinde sade tercih ediyoruz sebzeleri katarak da denemekte fayda var zira çok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık Nuray Hanım..

Baharcicegi 7 Kasım 2010 20:41  

Bende sadece balik yiyirum deniz ürünlerinden,bir kere yemistim karides Alman komsumda
Görüntüsü enfes olmus eline saglik
Aynadaki Güzel Zarif kadin

çakmadeli 7 Kasım 2010 23:01  

Dediğin gibi nunucuğum ben sevgili Mehtap a çok inanıyorum yaklaşık 1 yıldır izliyorum sessizce yarattığı harikaları.Ama daha da önemlisi kendime de çok inanıyorum,yıllardır arkasına saklandığım bahanelerimi çöpe attım ,güvendim,değişmek istedim ve bir gün yaklaşık 1.5-2 ay önce utana sıkıla rahatsız eder miyim kaygısıyla ancak değişimin dayanılmaz kıpırtıları sayesinde bir paylaşım sitesinden ulaşıp Mehtap a sesimi duyurdum.O da bana tüm inceliği ve içtenliği ile yanıt verdi başla yavaştan dedi düzene girmeye ,sağlıklı yemeye.Girdim düzene ,kendi kendime önceki sınıfın izlerinden giderek 4 kg verdim bile .Yarın artık ben de sınıfta,ben gibi cesur kadınlar ve erkeklerle hazır bulunacağım.Hatta kapısındayım şimdiden noolur noolmaz kayıt başlar biter sınıf dolar falan:))
sevgilerimle

çeşnici Handan 7 Kasım 2010 23:57  

Deniz ürünleri hastası biri olarak karideslere bayıldım. Çok güzel görünüyorlar. Eşinin ellerine sağlık sizlere de afiyetler olsun.

IŞILCA TATLAR 8 Kasım 2010 00:25  

Aynalardaki en zarif kadın hoşgeldin.
Sağlıkla ilgili sorunlarını atlattığına çok sevindim.Şimdi iyisin değil mi?
İnsanın masal kahramanı böyle güzel yemekler yapıp enfes sofralar hazırlıyorsa canı iyileşmek bile istemez yani.
Eşinin ellerine sağlık Nuraycığım.
Kucak dolusu sevgilerimle,

Bir Dut Masalı - nUnU 8 Kasım 2010 07:53  

kalp kurabiye,
denizciğim sebzeli tecih çokda sağlıklı doyurucu bir öğün olacak elbet, eğer kilo dikkati varsa tereyağ koymayalım z.yağ tercih edelim yeterli canım,
hadi bir güzel tarif senden gelsin ozaman :)

bahar çiçeği,
öznurcuğum çeşitlilik çok önemli,ama damak yatkınlığı daha etken sanırım...
zarif yorumuna çok teşekkür ediyorum.


müge
çok takdir ediyorum bu kocaaman adımınızı, Mehtap çok özverili bir dost- hekim ve blog arkadaşımızdır, az söyler, ÖZ söyler. Siz yazılanları 3 kez okuyun, çok nettir tavrı ve yazıları. motivasyonunuzu desteklemek için kendinize has güzellikleri eksiltmeyin sakın,, bilakis kendinize ödüller alın (ben bildim bileli yaparım kendime :) kuaförde Marjinal denemeler yapın,kendinizde denemediğiniz hoş tarzlar yakalayın kısaca etrafınızı birazda siz ŞAŞIRTIN :)
Biliyorum sizde ipi en önde göğüsleyenlerden olacaksınız.
SADECE ÇOOOKK SAKİN, TELAŞSIZ VE ÖZGÜVENLİ !
sevgiler... başarılar.

çeşnici handan,
:) teşekkürler sevgili handan,
çok güzeldi gerçekten :)

ışılca tatlar,
canım Işılcığım, gayet iyiyim,güzelim,hoşum :))))
:))))) teşekkürler sevgili arkadaşım. Masal kahramanım tanıdığım günden beri herşeye eli çok yatkın biridir. mutfak konusunda iddiası olmayan kendi çerçevesinde yeteneğe sahiptir diyebilirim ,hakikaten ne mutlu bize.
sevgiler canım..

güzel bir hafta diliyorum hepinize.
teşekkürler.

kelebeklisaniyeler 8 Kasım 2010 12:21  

Nunucum ellerinize saglik karidesi severim ama bizim evde 40 yilda bir derler ya öyle olur kimse sevmez çünkü bende yiyemiyorum simdi görünce canim istedi:)) sevgilerimle canim.

Özgen 8 Kasım 2010 14:28  

Merhaba elinize sağlık.
ben daha önce hiç karides pişirmedim.Ama hep denemek istemişimdir.Sizinkiler lezzetli örünüyor, artık denemenin zamanı galiba.
ben Özgen daha yeni bir blogçuyum.Ben de dahil olmak istiyorum izin verirseniz arkadaşlığınıza.
Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler...
mutfakta1inci.blogspot.com

cansudere 8 Kasım 2010 20:47  

ellerine saglık canım.

Bir Dut Masalı - nUnU 8 Kasım 2010 20:47  

huriye
haklsın canım hepimizin alışkanlığı farklı,
ama olsada yesen :)

özgen,
merhaba hoşgeldiniz..
hayırlı olsun sayfanız
ilk fırsatta geleceğim
sevgiler.

Damak Tadı 9 Kasım 2010 00:10  

Hoşgeldin canım..1-2 Kez evden aradım ama yoktun..Seni görmek güzel..))Karidesler nefis görünüyor,hepinizin ellerine sağlık canım..Öpüyorum kocaman..


Sevgiler..

Benhurum 10 Kasım 2010 18:07  

Karidesi nasıl severim her balıkçıya gidişimde görüpte almazsam içim rahat etmez. Izgarası salatası güveci vb. hepsini ayrı ayrı severim bu miiiss gibi sebzelisine de bayıldım doğrusu ilk fırsatta yapayım, ellerin dert görmesin nunucum. Afiyetler olsun...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP