PAZILI SEBZE ÇORBASI

>> 30 Kasım 2010 Salı

DİYETTEYİZ SINIFIMIZA SEVGİLERİMLE





PAZILI SEBZE ÇORBASI (nUnU mARkA)

10 adet pazı (bütün) veya 200 gr ıspanak
1 iri kabak
1 iri kırmızı biber
1 domataes
1 minik patates (diyet döneminde patates kullanmayalım )
1 iri soğan
1 çay kş. sızma zeytinyağ
2.5 sb sıcak su (kıvam koyu olursa su ekleyiniz)
1 diş sarımsak
çok az zencefil, tuz - kırmızı pul biber ve taze çekilmiş karabiber .

Pazı hariç tüm sebzeler düdüklü tencerede haşlanıp, blendrdan geçirilir.
pazılar ince ince dilimlenip eklenerek , baharat ve tuz ilavesiyle pişirilir.
sıcak servis yapılır.

AFİYET OLSUN
not:
biliyorsunuz heleki ilk hafta ve aylarda, diyette, havuç-patates- un- krema- tereyağ- et suları- prinç- mercimek- bulgur- nohut vs... bir süreliğine!!! KULLANMIYORUZ çorba ve yemeklerimizde !!!!!

16 yorum:

Bulbulunyeri 30 Kasım 2010 11:09  

Canım,
ellerine sağlık. Nefis bir çorba olmuş.
Sevgiyle kal.

Adsız 30 Kasım 2010 11:15  

ay ben bunu çok sevdim.
biber almak bu seferde,
eline sağlık nunum, rapor edicem sana,sevgiler canım.
BANU

Narince 30 Kasım 2010 11:21  

Ben de çorba yapmak için pazardan bir bağ pazı almdım. Yoğurtlu yapmayı düşünüyordum ama böyle sebzeli de pek güzel olmuş. Böyle çorbaları çok severim çünkü. Ayy dünden tarhana var bitsin de yarın yapayım artık çorbamı.

Unknown 30 Kasım 2010 11:23  

Sultanım şifa çorbası ellerine sağ
lık enfes.Sağlıklı ve mutlu günler
dilerim öpüyorum.

durutarifler 30 Kasım 2010 11:43  

İçinde yok yok çorbası. Eminim çok lezzetli olmuştur. Ellerine sağlık Nunu'cum

Adsız 30 Kasım 2010 11:51  

çok güzel yakışmış tüm lezzetler.
bana öyle yardımcı oluyorsun ki nunum. iyiki varsın sen iyiki şu bloğunu açmışsın.
özlemle öperim yanaklarından.

SELMA.

çeşnici Handan 30 Kasım 2010 11:55  

Çok sağlıklı ve lezzetli bir çorba olmuş ellerine sağlık canım.

fuat gencal 30 Kasım 2010 11:57  

Ellerinize sağlık, çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.Ayrıca şifa dolu bir lezzet olmuş.

Saygılar.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri 30 Kasım 2010 12:08  

Nunu'cum hemen deniyorum ellerine sağlık:)

Adsız 30 Kasım 2010 12:18  

bence kaçmaz bu çeşit çorbalar, tamda havaları yaklaşıyorken hele.
ellerine sağlık nunucum.
anneme söyliyeyim hemen yapalım yarına.
ESİN.

tatlıhayat 30 Kasım 2010 13:12  

Gene döktürmüşsün nunu cum ellerine sağlık...Sevgiyle...

Unknown 30 Kasım 2010 13:30  

Canim benim, öncelikle kardesine acil sifalar diliyorum, cok gecmis olsun... Verdigin corba tariflerini dikkatle izliyorum... Hafta basinda ben de kerevizli bir sebze corbasi hazirladim... O bitsin, bugün verdigini tarifi deneyecegim... Sevgilerimle, kolay gelsin...

Özgen 30 Kasım 2010 13:57  

Canım merhaba,Ellerine sağlık,çorban harika, ıspanağım var ben onu ekleyip yapmayı düşünüyorum.Sevgiler...

lezzet sefasi 30 Kasım 2010 14:35  

sadece diet doneind e deyil he r done yapilip yenilmesi gereken bir corba b ence.Ellerien saglik nunu cukk harika olmus.
Sevgiler
Sefa

lezzet sarayı 30 Kasım 2010 22:02  

mis gibi olmuş ellerine sağlık.

Aybike Ceylan 1 Aralık 2010 19:17  

Canim Nunum,
Ne guzel ve de saglikli corbalar bunlar, ellerine saglik. Hasretle kucakliyorum seni, guzel aileni de.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP