ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

>> 24 Kasım 2010 Çarşamba




Birgün Atatürk’ün yolu köy okuluna düştü.Tek sınıflı okulda bir genç öğretmen ders veriyordu.
Atatürk sınıfa girince,öğretmen kürsüsünü terk etti.
Atatürk:
-Hayır,yerinizde oturunuz ve dersinize devam ediniz,dedi.
Eğer izin verirseniz,bizde siz den faydalanmak isteriz.
Sınıfa girdiği zaman,Cumhurbaşkanı bile öğretmenden sonra gelir.
M.K.ATATÜRK

Öğretmen Bir Kandile Benzer,
Kendini Tüketerek Başkalarına Işık verir
M.Kemal ATATÜRK

Ögretmen, Doğan Güneşe Benzer. Etrafını Aydınlatarak Karanlıklara Meydan Okur.
EN BAŞTA ,
BAŞÖĞRETMENİMİZ ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
VE YÜZÜNÜ , AÇTIĞI YOLDA , AYDINLIĞA DÖNMÜŞ TÜM EĞİTİM EMEKÇİLERİ, ÖĞRETMENLERİMİZİN BU ULVİ GÜNÜNÜ KUTLARIM.
SEVGİ VE SAYGIYLA.

19 yorum:

Mehmet Osman Çağlar 24 Kasım 2010 01:23  

1960'lı yılların nostaljisi ve ruhu ile yetişmiş bir neslin üyesi olarak, o yılların öğretmenlerini, fedâkar ve karşılık beklemeyen o gönül zengini insanların silüet ve isimlerini dün gibi hatırlıyorum...
Başta Başöğretmen Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere, diğer rahmetli öğretmenlere rahmet diler, bütün öğretmenlerimizin "öğretmenler günü" nü ve haftasını şükran duygularımla kutlarım.

Sevgilerimle sevgili Nuray hanım..

tarih84 24 Kasım 2010 01:54  

Tüm öğretmenlerin öğretmenler günü kutlu olsun, bir gün belki ben de öğrencilerimle bu günü kutlayabilirim.

Hulya Unsal Sakiroglu 24 Kasım 2010 06:12  

Ben de burdan sizin vasitanizla peygamber meslegini hakkiyla icra eden tum ogretmenlerin gununu kutluyorum!

Esma 24 Kasım 2010 09:56  

Herkes her şeyi kutlayabilir ama sizin kutlamalarınız farklı,hassas,duygulu,düşündürücü ve çok anlamlı teşekkürler sana çok....
Esma

Gülcan 24 Kasım 2010 10:23  

bizde buradan saygıyla selamlıyoruz.

cumbada 24 Kasım 2010 11:01  

Teşekkürler tüm meslektaşlarım adına kutlamaları kabul ediyorum..Emekliyim ama öğretmenin emeklisi olmadığını düşünenlerdenim...

Bulbulunyeri 24 Kasım 2010 12:14  

Canım,
Atatürk'ün büyüklüğü bir kere daha belli. Okumanın bir ülke için ne kadar önemli olduğunu anlayıp, kültür çalışmalarını hızla gerçekleştirerek bizlere bu güzel günleri bırakmış. Bir kere daha O'na ve arkadaşlarına teşekkürler.
Gelen neslinde bu konuda duyarlı olacağı ümidiyle,tüm öğretmenlerin günü kutlu olsun.
Sevgiyle kal.

WarhaWk - Cenk 24 Kasım 2010 12:50  

Merhaba Nuray Abla,

Ulus devlet olma yolunda yaptığı
devrimlerin yanısıra öğretmenlik birikimiyle Başöğretmen ünvanı alan önderimiz Mustafa Kemal Atatürk'ü saygı ve minnetle anıyor,sizin,Türk Ulusumuzun Atatürkçü, Cumhuriyetçi bütün
öğretmenlerin ÖĞRETMENLER GÜNÜ'nü kutluyorum.

Sevgi ve saygılar , Cenk

Özlem Mertler 24 Kasım 2010 14:13  

Güzel arkadaşım, blogunu takip eden tüm öğretmenlerin bayramını kutluyor, bu güzel yazı için teşekkürlerimi iletiyorum.
Sevgiler.))

Sevil Şahin 24 Kasım 2010 14:59  

ablacım hoşbulduk seni ve herkesi çok özlemişim canım ablam bende tüm öğretmenlerin Öğretmenler Gününü Kutluyorum

Adsız 24 Kasım 2010 15:03  

nunum harika bir sunum
tüm hayatta olan ve olmayan ÖĞRETMENLERİMİZİN ELELRİNDEN ÖPERİM.
GÜZEL GÜNLERİ KUTLU OLSUN.
Banu.

kalpkurabiye 24 Kasım 2010 15:12  

Nuray Hanım;
bu güzel anektodları bir kez daha okumak beni ziyadesi ile duygulandırdı..
başta başöğretmenimiz Atatürk' ümüz olmak üzere bize birşeyler öğreten herkesin ve tüm öğretmenlerimizin günü kutlu olsun..
sevgiler..

dokuzuncubulut 24 Kasım 2010 18:22  

Dünyanın en zarif erkeği Atatürk olsa gerek... Çok güzel bir anektod aktarmışsınız, teşekkürler.
Bütün öğretmenlerimizin günü kutlu olsun.
Sevgiler...

Adsız 24 Kasım 2010 18:30  

canım çok teşekkürler bu naif inceliğine.
tüm meslektaşlarıma sevgi ve saygılaar.
esin.

Baharcicegi 24 Kasım 2010 21:44  

Ilkokulyaken ögretmenler gününde siir okumustum ögretmeler gününde ögretmenim cok begenmsti siirimi

Ögretmenim canim benim seni ben pek cok pek severim sen bir ana sen bir baba oldun bana

Bütün ögretmenlerimizin ögretmenler gününü kutluyorum

Özgen 25 Kasım 2010 11:20  

Merhaba ne güzel sözler bulup yayınlamışsın.İçimde hep bir uhde olarak kalacak öğretmenlik,5 yıllık bir öğretmen olarak çalıştıktan sonra...

kristalkelebek(aslı) 25 Kasım 2010 15:11  

Bütün öğretmenlerimizin günü kutlu olsun..
Canım Nunum çok öptüm:).
Sevgiler..
aslı

MERVE 25 Kasım 2010 15:12  

biraz geç de olsa ben de yorumumu bırakmak istedim bu posta :) bir öğretmen adayı olarak ben de tüm öğretmnelerin bu özel gününü kutlarım..

HUYSUZBALIK 25 Kasım 2010 21:49  

Bu yıl ücretli öğretmen olarak kutladım bu güzel günü. Bir gün kadrolu olarak da kutlayabileceğim günü iple çekiyorum. Yine çok güzel bir yazı olmuş Nunum. Sevgiler...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP