SAÇLARINI DAĞILMASIN DİYE YUKARIYA TOPLAR KIZ KULESİ

>> 1 Kasım 2010 Pazartesi

Bilirler, hemde Çok İyi bilirler. Ben İstanbul'da en çok Kız Kulesi ve Galata Kulesine aşığımdır şu güzelim Boğaziçinde. Gecesi ayrı rüya, gündüzü başka rüyadır kulelerin anlamı benim için..Hüzünlü hikayeleri, yıllar yılı yanlızlıkları, gemilere, martılara, gökyüzüne,engin sulara komşu, ama bir başına dimdik duruşları, her nedense hep vakur bir kadını anımsatır bana . Ve dilimde hecelenir hemen O çok sevdiğim satırlar :

Boğaz'dan geçen gemilere
engel olmasın diye
İstanbul'un saçlarını toplayan
beyaz bir tokadır Kız Kulesi (böylede enfes anlatmış işte Sunay Akın ! )
Ekim ayının ilk haftaları, güneş yok, yağmur durmaksızın çok, nereye baksam gri, bir kasvettir gidiyor, gidiyor tamam da, mecburda değiliz bu kadar kapalılığa. Ekim sonuna kadar iznim var. Gayet de iyiyim, çalışmayan arkadaşlarımdan en yakınımdakini arıyorum, Sevgili Betül'ün müsait olduğunu görünce hemen bir program ayarlıyorum. Sabah kahvelerimizi içmek için 1 saat sonra buluşuyoruz, derin sohbetlere dalıp, öğlene doğru kalkıyoruz. Yağmur yok, istikamet Salacak-Kız Kulesi !!
Bir müddet Salacaktan Kız Kulesini seyrediyoruz. Önündeki kule -sahil arası ring seferini yapan yolcu teknesini beklemekteyiz bu arada da . Resimler çekerken, iyot kokusunu da İstanbulla beraber içimize çekiyoruz. Hava açmayamı başlıyor ne , müthiş seviniyoruz bu azıcık güneşe bile. O arada kuleden gelen tekneye biniyor ve kuleye doğru ağır ağır yol alıyoruz, kısa yolculuk bitiyor ve az sonra kaptan yanaştığımızı söylüyor.
Ve ayak basıyorum bilmem kaçıncı kere bu acıklı hikayeye.
''Dur dur '' diyor Betül ''Bak sen Tuğraları çok seversin, harikaymış bu kapı üstü işlemeleri, Kapının girişinde resmini çekeyim bekle ! ''diyor ve makine ile cebelleşiyor :) Rüzgar hiç müsaade etmiyor, saç baş uçuşuyoruz, en nihayeti ''yakaladım bir poz'' diyor betül ve kırmızı halılardan geçerek,
İçeriye zor atıyoruz kendimizi okadar rüzgarlı yani. Bir anda içimiz ısınıveriyor, Adım attığınız ilk mekan , Ana restauranttır. Buradaki iç kapıdan kuleye çıkış vardır. Hemen vakit kaybetmeden ,soldaki kule merdivenlerini kullanıp yavaş yavaş en yukarıya tırmanıyoruz. (yorucu iş ! ) alışveriş katı, diğer cafe ve en üste bar cafe vardır.

Her birimiz başka yana dönüyoruz, Tüm İstanbul adeta 360* etrafımızda raksediyor. Bir tur atıp geliyorum, Betülü minik teleskopun başındayken resmediyorum ,öylesine dalmış ki (farkında bile değil )
Manzara şahaser elbette, yakınımızdaki bir ziyaretçi resminizi çekeyim deyip bizi mutlu ediyor,. Nitekim Doyamıyoruz manzaraya Ama inanılmaz rüzgar var, ne yazık ki duramıyoruz daha fazla.
tekrar bir kat aşağı iniyoruz
Betül kule hatırası için alışverişe başlıyor, bu Onun İLK GELİŞİ imiş ! çünkü.
Daha sonra bir kat daha inip soluklanıyoruz burası diğer cafe bölümü. Ama artık yemek saatimiz geldiğinden, doğruca rezervasyonumuzun olduğu yere doğru yöneliyoruz.
Her zaman loş ve Güzel bir panaroması vardır Ana restaurantın. Yemeklerimizi söylüyor ,bu arada boş durmuyor sizler için resimler çekiyorum kuleyle ilgili. Sahne tam ortada,akşamları -hafta sonları canlı müzik var. (rezervasyon ŞART ! )
Ben akşamki sahne programım ! için :) Provalara başlıyorum :))))) Betül ve etraftaKiler tempo tutuyor :)) hepimiz keyiften Kopma noktasındayız.. Ne çok gülüyoruz bana ! :))) (BİRDEN eski okul yıllarım aklıma geliyor hemen :)
her yer doyasıya kız kulesi hatıraları, tarihçeleri ile dolu.
eski resimler
KULENİN ilk yılları
hepsi bizi tekrar tekrar büyülüyor.
zaten kulenin hazin öyküsü insanı farklı bir boyuta sürüklemişken
her bastığınız yerden farklı sesler duyar gibi oluyorsunuz.
artık yorgunluğa bir son vermek üzere ayırttığımız yere geçiyor
ve çok lezzetli olan öğlen yemeklerimizi arkadaş arkadaş paylaşıyoruz :)

oturduğumuz yerden dışarı panaroması böyleydi. Bayıldığım şehir hatları vapurları arz-ı endam ederken, ayasofya tüm mükemmelliği ile bizlerin önünde eğiliyordu. Bizlerde bu eşsiz Şehrimin karşısında sevgi ve saygıyla eğiliyor,
tekrar gelmek üzere, geldiğimiz tekneyle Salacak sahiline doğru yola koyuluyorduk..


BU GÜZEL ILIK, GÜNEŞLİ KASIMIN İLK GÜNÜNDEN HEPİNİZE SEVGİLER YOLLUYOR,
GÜZEL BİR HAFTA DİLİYORUM SEVGİLİ ARKADAŞLAR. LÜTFEN İSTANBUL'U ÖKSÜZ, SADECE MİSAFİR OLAN YABANCI ELLERE VE GÖZLERE BIRAKMAYALIM.

BURASI BİZİM TOPAĞIMIZ, BİZİM DENİZİMİZ BİZİM ÖZÜMÜZ. İNANIN YOK BÖYLE BİR ŞEHİR DÜNYA ÜZERİNDE !!!!!

( Bir müddet daha mutfaktan uzaklarda, benimle ayak izlerimin üzerinde gezmeye davetlisiniz :) Buyurmazmısınız ?..

45 yorum:

Sevil Şahin 1 Kasım 2010 11:14  

o kadar senedir istanbuldayım bir türlü gitmek kısmet olmadı kız kulesine hep aklımda ama olmadı
sayende gezmiş kadar oldum nunucum
senide çok şık ve iyi gördüm kocaman öperim
sevgiler

yeşim 1 Kasım 2010 11:19  

nunucum seni iyi gördüğüm çok sevindim.hep iylikler güzellikler seninle olsun tatlı arkadşım.resimler harika gezmiş kadar oldum bu aralar pek iyi değilim bana moral oldu.çok öpüyorum.sevgiler.

Adsız 1 Kasım 2010 11:21  

hhahaaaaahaaaaa
gülbin Fransada ,sabah telefonda konuşup seni anlattım. nunuş yine mikrofunu kapmış dedim patlayana kadar güldü/k tabii ]]]]]]]]] ay görmek isterim dedi öğlen bakacakmış (iş için gitti)

harika olmuş bu gezi , seni harika gördüm canım benim.
çok eskiye gittik sabah sabah ]]]]]
allah nazardan saklasın hep böyle kal bitanem geçmiş olsun tekrar..
fatoş.

Saglıklımutfak 1 Kasım 2010 11:22  

maalesef ki benimde hiç gitme fırsatım olmadı. çok güzel bir mekan. sevgiler canım

Adsız 1 Kasım 2010 11:25  

inan helal sana, kimin aklına gelir burası ki.
seni kurtarmaya gelicektim,
ama baktımki sen çok mutlusun be arkadaşım.
hayran oldum tüm resimlere.
iyi haftalar canım ,
(bizede yap bi güzellik. / sevtap

Unknown 1 Kasım 2010 11:51  

Sultanım mutlu haftalar seninle her
şeye varım ben:)))Görmek kısmet ol
mamıştı sayende gördüm.Bu arada ma
şallahın var iyi gördüm seni.Koca
man öpüyorum.

Nilgün Torunoğlu 1 Kasım 2010 12:24  

Fotoğraflardan çok keyif aldım.Bence çok kişi de benimle aynı düşüncede ,o nedenle bu gezilerde çok kalabalık olduğunuzu bilin istedim :)Sevgiler,paylaşım için teşekkürler...

Adsız 1 Kasım 2010 12:37  

ne şekersin öyle,hem o mikrofona ne çok yakışmışsın bir bilsen :=)
emeğine ayağına sağlık nunum bize hoş zamanlar yaşatıp yüzümüzü gülümsettin.
tüm günlerin gülerek geçsin canım
sevgiler iyi çalışmalar tüm ekibe.

nesrin.

Çınar 1 Kasım 2010 13:49  

Fotoğraflar harika. Tarihin kapısını aralayıp şöylee usulca içeri süzülüvermek hissi uyandırdı bende:)

Paylaştığın güzellikler için teşekkürler.

Sevgiler

nesrin 1 Kasım 2010 14:15  

Cok güzel görüntüler, iyi ki gitmissiniz. Sayenizde biz de acildik biraz.

Bir Dut Masalı - nUnU 1 Kasım 2010 14:38  

SEvil,
:) inşallah ilk fırsatta sanada kısmet olsun. yeni hali çok hoş.
bende seni çok güzel görüyorum sevilciğim..teşekkür ederim.


yeşimciğim,
öncelikle çok geçmiş olsun, herşey ve hepimiz çok iyi olsun umuyorum.


fatoşcuğum :)))
:))) gülibik :) öğlen aradı..
çok nostaljik bir konuma oldu, benide çok güldürdü haliyle :)))
temennilere çok teşekkür ederim. naif mesaj ve dileklerin içinde ayrıca teşekkür ederiz.


sağlıklı mutfak,
Hilalciğim sevgili sevil gibi mutlaka gitmenizi diliyorum. Buralar bizim ! biz sahip çıkmalıyız mutlaka.


sevtap :)
canım yaparız inşallah, ama izinleri tükettim ! yinede cumalar uygun .
tüm aileye sevgi ve selamlar canım.


deryam,
çok iyiyim şükür :)
İstanbul birde ege ben hep şifalandırmıştır biliyorsun.
gelirsen haberim olsun. söz beraber gideriz :)
tamammı- tamamdır :)


colette :)
çok teşekkürler, her seferinde çok hoş yorumlar yazıp hepimizin ruhunu dinlendiriyorsunuz.


nesrin :))
:))))))))))))
yani ne diyeyim :) Çok güldük o anlarda gerçekten.. birden herkes gerçekten benim program yapacağımı falan sandı.
Koptuk :))))))Alt tarafı sahnedeki tablo için bir resim almaktı gayem :)
sevgiler nesrinim.


çınarcığım,
bazı arkadaşlarımda face sayfamda aynen senin gibi yazmışlardı.
tarihe dokunma çok hoş, bana da çok şeyler katar.
sevgiler canım...

nesrin..
çok mutlu oldum. o zaman bu hafta beraberce çok gezeceğiz demektir.
Her zaman mutfak- tarif olmasın dimi aa ? :))

tüm dostlara teşekkürler...

aysencifci 1 Kasım 2010 15:11  

Nunu'm ne güzel gezmişsin, ne iyi olmuş, resimler harika, gitmiş kadar olduk. İçimizi açıyorsun, sağlıkla kal. Kocaman öptüm.

neval 1 Kasım 2010 20:59  

bu gezi bizi de özendirdi nuray hanım

Aybike Ceylan 1 Kasım 2010 21:47  

Sevgili Nunum,

Ne guzel yerlermis, hic gitmedim biliyor musun? Bayildim, hele sen fotograflarda olunca daha da guzel cikmislar.

Sevgilerimi gonderiyorum ve de guzel bir hafta diliyorum.

Adsız 1 Kasım 2010 22:01  

ne güzel bir başlık bu,
nefis bir istanbul çehresi. dediğin gibi,kız kulesinde kız kıza takıldık işte =)
sefayla canımın içi.
devamı vardır bu iznin ?
öpüyoruz / SELMA.

Özlem Mertler 1 Kasım 2010 23:24  

Yine çok güzeliz, yine çiçek...Ne çok özlemişim halamı ben:)

çeşnici Handan 1 Kasım 2010 23:55  

Ne güzel bir gün olmuş fotoğraflara da yansımış. Gerçekten bu şehir bizim ama kıymetini bilmiyoruz. Fotoğraflar çok güzel ellerine sağlık. Gittiğin yerleri ve izlerini takip etmeye varız diyorum. Sevgiler.

Sevgi Küçük 2 Kasım 2010 00:26  

ah...fotograflara baktıkça nasıl özendim bir bilsen....

Bir Dut Masalı - nUnU 2 Kasım 2010 07:16  

ayşen çiftçi,
canım nasılsın ?
daha bloglara tam olarak ziyaretlere başlıyanadım, izinde bitti :( iş başı zamanı !!
dilerim sende kendine hoş zamanlar yaratabiliyorsundur cimcimeye rağmen :)

neval,
benimde tam istediğim bu aslında. İstanbul öksüz kalmamalı :(

Aybikeceğim
canım benim, güzel gözler güzel görürmüş teşekkür ederim. Biliyorsun iyiyim şükür.O gün 40 mı uçurmaya çıktık :)))) iyide geldi gerçekten.
Geldiğinde sözleşsek beraber kahvaltıya gitsek ne dersin canım ?

selmacım
canım benim, hakikaten kız kıza takıldık :)) çok cici bir gündü.
gezilerin devamı var canım..sizin tarafada geçtik ;)
mutfak molada uzunca bir süre daha :)gez gör arpacık :)

Özlemin doğası :)))))
ah canımm benim.....VAROL EMİ :)
beklenen haber geldimi özlemciğim 2aydır herkesten ÇOKK UZAK kaldım.

çeşnici handan
:) teşekkürler....
beraber gezelim elbette.. daha farkında olalım, orası da , burasıda bizim neden içinde değiliz diye diye sormayı unutmayalım . gerçekten
Vatan BİZİM.

sevgi küçük,
haklısın.. insanın burnunun direği sızlarken dahada başkadır sevgiciğim.
inşallah sanada kısmet olur canım.

ÇOK SEVGİLER..

Sabahattin Gencal 2 Kasım 2010 08:12  

Merhaba,
Bir çalışmanız "Bloglardan Seçmeler"de yayınlandı.
Hayırlı günler dileğiyle.

Adsız 2 Kasım 2010 08:42  

merhaba nunum,
seni böyle enerjik görmek, birşeycik olmamış gibi yaşama sarılmana hayranım. ve o sahne mikrofonuna nasılda hakimsin nasıl yakışmışsın bayıldım resimlere, ablam da gördü çok eğlenceli bu kız çok deyip sevgiler yolladı annemle.
orda olasım geldi ne yalan arkadaşım. sen bişeyler anlatırken senin coşkuna kapılıp senle çay içesimde geldi.
içinize sinsin canım.
çeok keyif aldım.
A.SEMA.

Bulbulunyeri 2 Kasım 2010 09:27  

Canım,
ben bu ayak izlerinde gezmeye dünden razıyım. Şu anda Ahmet ÜMİT'in İstanbul Hatırasını okuyorum. O da İstanbul'u tarihiyle beraber anlatıyor. Ben İstanbul hayranı olarak onları içime sindire sindire okuyorum. Fotoğraflara bakmak beni inanılmaz mesut ediyor. İstanbul her köşesi tarih, her köşesi ayrı bir güzellik. Bunları bilmeden öylesine yanından geçip gidenler için çok üzülüyorum. Elbette dünya telaşı içinde koşuşturanlar için söylenek sözüm yok. Ama diğerlerine ne oluyorda bu şehri böylesine umursamıyorlar.Bana kalırsa daha çoook uzatacağım bu sözleri, gününüz ne güzel geçmiş. Nice böylesine güzel günler dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Adsız 2 Kasım 2010 10:30  

ne yalan ama söylemek zorunda hissettim kendimi.
yaş 50 ve hiç gitmedim, hemde aklıma gelmedi bile,en çok buna üzüldüm biliyormusun ((
senin gözlerine ve hislerine ihtiyacımız var,
dahada yaz ne olur.
uyanalım ((
gülden Y.

Adsız 2 Kasım 2010 10:46  

Çok keyifli Nuray Hanım size teşekkür ediyorum paylaşımlarınız için. Nazik davetinize icabet edeceğiz.
Sağlıklı ve mutlu kalın...
Nuray

WarhaWk - Cenk 2 Kasım 2010 15:18  

İstanbul'un seyir ritüellerini dizi
gibi sunduğunuz ve yaşattığınız için teşekkür ederim Nuray abla.
Sevgi ve Saygılar , Cenk

Adsız 2 Kasım 2010 15:57  

yazınızda bile mis gibi deniz kokusu almış gibi oluyor insan. güzel üsküdar, nerelere gitse insanın dönüşü oraya olmalı. ayrılırken içi hep burkulmalı insanın. hele de benim çocukluğumun erişilmez kızkulesi nasılda güzel durur tam karşıda. ilk kez kızkulesi açıldığında ve gittiğimde birden büyüsü bozulmuştu benim için. sonra sonra alıştım ayak basmaya. gidince dönmek istemiyor şimdi de canım. lafı uzattım duygulandım sevgiler elif

Bir Dut Masalı - nUnU 2 Kasım 2010 22:38  

sabahattin gencal
çok teşekkür ederim emeklerinize..


a.sema
:))) teşekkürler arkadaşım.. gelişinde söz çayı ben demlerim :)


bülbülün yeri
birgülcüğüm ne güzel yorumluyorsun.
istanbul öyle yaşanası ki..

güldenciğim
bazen en yakınıızdaki hiç gözümüze gözükmez olur,
dileri telafisi seni mutlu eder.

nuray,
teşekkür ederim takibinize..

warhawk
çok sağol sevgili cenk..
dönmediiz sanırım henüz ?


elif,
özlem kokuyor satırların..
ne çok haklısın ..

Unknown 3 Kasım 2010 08:33  

Ne güzel kareler,ne masalsı bir anlatım,bir çırpıda okuyuverdim..Kız kulesini uzaktan seyrettim hep,ama şimdi resimlerle sanki gezmiş gibi oldum..Oldum olmasına ama,canlı canlı görmek isteği yoğunlaştı..
İnşallah tez zamanda sizin anlatımlarınızı anımsayarak gezebilmek nasip olur..
Ayak izlerinizin izinde gezmeye ...''EVET,EVET'' :)sevgilerimi yolluyorm..mutlu günler..

Unknown 3 Kasım 2010 08:33  

Ne güzel kareler,ne masalsı bir anlatım,bir çırpıda okuyuverdim..Kız kulesini uzaktan seyrettim hep,ama şimdi resimlerle sanki gezmiş gibi oldum..Oldum olmasına ama,canlı canlı görmek isteği yoğunlaştı..
İnşallah tez zamanda sizin anlatımlarınızı anımsayarak gezebilmek nasip olur..
Ayak izlerinizin izinde gezmeye ...''EVET,EVET'' :)sevgilerimi yolluyorm..mutlu günler..

Unknown 3 Kasım 2010 09:02  

selam Nunum
önce sana gecikmeli bir geçmiş olsun diyeyim canım kusuruma bakma gözümden kaçmış yazın şimdi resimlediğin güzellikleri seyre dalmışken farkettim çok da üzüldüm Rabbim şifa versin ve bir daha göstermesin ama şükürler olsun ki harika görünüyorsun ve umarım hep böyle olursun
ben daha Göksu resimlerin de yakaldığın güzelliklere doyamadan yıllardır gitmek istediğim ama bir türlü kısmet olmayan o muhteşem kulenin tüm güzelliklerini paylaşmışsın sayende gezdim gördüm teşekkürler canım
yettimi ?
hayıııır tabiki de yetmedi bu yaz nasip olur da gelirsem inşaallah mutlaka gidilecek olarak not düştüm bilesevgiyle ve sağlıklı kal canım
İstanbul'uma selam olsun taaa Medine den

sarımutfak-hande 3 Kasım 2010 11:42  

seni gördüğüme sevindim
kızkulesine bende gitmek istiyordum resimlere bakınca gitmiş gibi oldum paylaşımın için teşekkürler canım
sevgiler

Adsız 3 Kasım 2010 12:20  

ah nunum kuzum, bende çok eğlenceli buldum bu gezini , çok iyi geldi banada, kulenin geceside ne güzel dimi, birde sık sık resimlerini koy , sahne perfonmansın *10 nömera bayıldım heheheheheheh
canım hep sağlıkla güzellikle ve neşeyle kalmanı diliyorum. çok özlemişim be ya. hoşgeldin.

banu.

kelebeklisaniyeler 3 Kasım 2010 13:05  

Sevgili nunucum,nasilsin tatlim...yine güzel bir gezinti oldu benim için,ne hos anlatmisin ne hos bir gün geçirmisiniz...böyle güzellikleri bizimle paylasmaya devam et...öpüyorum seni.

KİZHATCE 3 Kasım 2010 18:02  

canım pırıl pırıl parlıyorsun maşallah :)
benim gözlerimle de bak ist a ,çok özledim orayı ...
gelelim hamsi dizmesine :)ben pek balık sevmediğim için balıklı tariflere girmiyorum, bu hal karadenizliye yakışmasa da :)
ama senin için dizerim nunu cuğum,çok öptüm.....

PAPATYA PRENSES 3 Kasım 2010 19:07  

ağladım görüntüleri izlerken:( ilk ve son aşkım İstanbul'umun benim için en özel mekanlarından biri.. Gecesi ayrı gündüzü ayrı güzel ama ben bir türlü içine gidememiştim:( Senin objektifinden görmek zevkdi benim için canım.. Çooook teşekkür ederim..

hdidem95 3 Kasım 2010 21:14  

valla böyle ayak izlerine buyurulmazmı ben varım özledim istanbulu sayende gezmiş oldum ne güzel görüntüler nunucum emeğine sağlık canım öptüm sevgiler

dogada.blogspot.ru 4 Kasım 2010 08:40  

Canım benim sana hastalık ve sıkıntı yı hiç yakıştıramıyorum hep böyle neşeli gülen bir yüzle görmek istiyoruz ne güzel yerler gezmişsiniz istanbulun en güzel yerlerini sayende görüyoruz sevgilerimle çok öpüyorum nunucum

Bir Dut Masalı - nUnU 4 Kasım 2010 09:15  

zeliha umut sepeti
:)) çoğu yıllar bir silüet olarak hep baktık,ama yıllardır halka açık ve orada olup o havayı tenefüs etmek ortak duygulara neden oluyor her nedense ..


paptya 68
canım uzak yollardan yolladığın temennilerine çok teşekkür ediyorum.
dilerim geldiğinde, senin gözlerinden de başka olur bu kule ziyareti,

sarı mutfak
handeciğim sende çok güzel gezen bir arkadaşımızsın,gözlerinden ve kaleminden keyifle okuruz eminim canım.

banucum,
güldürdün beni canım :))
sahne perfonmansı çok hoş bir andı ! :)
bende özledim senide, tüm arkadaşlarıda.

huriye,
canım çokk iyiyim şükür teşekkür ederim. kız kulesininde olmayı ayrıcalıklı bulurum hep, galata kulesinide. beni izlemeye devam dimi :) ?

kız hatçe
:))))))
çok teşekkür ederim canım.
baharda niyetim var kısmetse..kış aylarında sevmiyorum yolculuğu ve soğuğu :((( ama hala hamsi bulurmuyuz ozaman da :) ?


paptya prenses,
ah canım :(((
bazen duygularımız yoğunlaşır kimi mekanlarda....
çok arzu ederim ilk fırsatta bu güzel yere kendi ayak izlerini katmanı...

hdidem95
haklısın canım. istanbul harikulade değerlere sahip, istiyorum ki sdece gözlerimiz değmesin.anılarla beraber,ruhumuzu ve ayak izlerimizide katalım mekana

Unknown 4 Kasım 2010 11:13  

Hiç gitmedim,yazınızı okuyunca gitmiş gibi oldum.İstanbul a geldiğim zaman ilk fırsatta gitmek istiyorum.Sevgiler.

kristalkelebek(aslı) 4 Kasım 2010 12:22  

Nunucum ben de geçirmiş olduğun rahatsızlığı yeni öğrendim,kusuruma bakma ve benim de gecikmeli geçmiş olsun dileklerimi kabul et lütfen canım..
Neyse ki geçmiş gitmiş. Tanrım bir daha göstermesin, gözlerinin içi hep böyle tatlı tatlı gülsün, sağlıkla mutlulukla..
Sunay Akın'ın Kız Kulesi sevdasını çok iyi biliyorum. Şimdi senin de yazdıklarını okuyunca demek ki gerçekten de büyüleyen, kendi içine çeken bir yer diye düşündüm. Zaten öyle güzel fotoğraflamışsın ki sanki sizlerle ben de gezdim. Umarım bir gün ben de gerçekten görüp gezme fırsatı yakalayabilirim bu güzelliği..
Tatlı Nunum seni çok seviyorum:)
kelebeğin

bir dilim bir tutam 4 Kasım 2010 15:13  

Nunucum bir ugrayip iki satir yazmis olmam beni cok mutlu etti.
Tesekkürler sevgiler
Ayrica yazini zevkle okudum.Bende kiz kulesine hic gitmedim biliyormusun.

aslan 4 Kasım 2010 17:04  

Diğer post ve Kız Kulesi ile süslenmiş sayflarınız zatalimi fazlasıyla mutlu etti Nuray hanım. Bu güzellikleri görenbilenlere ne mutlu ki, olanca enerji ve sinerjilerini yazı ve fotolara yansıtabiliyorlar. Sağlıklı nice uzun paylaşımlara...

Dostlukla..

lezzettabağı 4 Kasım 2010 17:47  

Sevgili Nunu, harika bir yerdir kız kulasi gerçektende.. resimlerle yeniden gezmiş kadar oldum.. Bizde İstanbul'a geldiğimzde akşam üzeriydi ve son anda son kayıkla acelece geçip gezdik. Kule ile çok bir haşır neşirliğim olmasa da bendeki izlenimi senin duygularına yakındır.. Burada bir akşam canım eşimle yemek yemek istiyorum.. inşallah bir başka ziyaretimizde gerçekleştiririz..Görüşmek dileğiyle sevgiler..

Baharcicegi 4 Kasım 2010 19:53  

nunucum cok gecmis olsun her günün böyle neseli saglikli mutluluk icinde gecsin

Seni istanbulun rehberi ilan ediyorum,senin sayende görmedigimiz gitmek isteyipte gidemedgimiz güzel yerleri görüyoruz
Dedigin gibi yok böyle bir sehir dünyada

Adsız 4 Kasım 2010 23:47  

canım benim, su misali, güzel ve duru bir romanın sayfalarını çevirircesine okudum bir solukta. resimleri büyütüp büyütüp senide koluma takıp geziniverdim ne güzel hissediyorsun bu şehri semn.
öyleya - masallar boşuna yazılmadıki
sevgiler bendende sana nuraycığım.
harika görünüyorsun.daima mutlulukla kal.
NESLİHAN E.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP