BEN DÖNCEM SİZE )))

>> 26 Kasım 2010 Cuma





(resimler netten)




Ah ah ... !
bu ne çok sitem, bu ne çok serzeniş, bu ne çok şikayet ,ne çok mail !!!

Haftalardır diyorsunuz ki : !!!!
-'' nunu allahaşkınıza banane şimdi sizin diyetteyiz'inizden , bak aylar oldu !!!! ben masal sayfasını çok özledim yahu , diyeniniz !!!!!
aşkolsun hep kaçıştasın nunu, bir çorbayla geldin yine kayboldun, diyeniniz !!
-sevgili nunu kaç ay oldu yani ,demiyeyim diyorum ama, ıvır zıvır ! bloglar gibi oldun ,aşkolsun size diyeniniz !!!!
-nunucum ben masalarını özledim, nunu markalar hani, nerede ??? diyeniniz !!!
-nunu eskisi gibi ol, yine küçük dilimizi yuttur bize lütfen , diyeniniz !!!!
-nunucum, pişirmesende olur ama illa 'yazsan' diyorum azıcık azıcık hı, ne dersin ? diyeniniz.. !!!!

-kusura bakmayın ama bu kadar da çok özletmeyin kendinizi, hadi artık ! diyeniniz !!!
-nunucuğum, hiç olmazsa güzel tatil resimlerinizi yayınlasanız , diyeniniz !!!
-sevgili nunumuz, bari blog toplantılarına katılıpta bizden sizi mahrum etmeseniz, kaynayıp gitsek !!!! diyeniniz !!!!
-nunuu, lütfen tarifleri yollayın ama artık, ama hani diyetteyiz demiştik ? e nerdesiniz ? ! diyeniz !!!!!
-canım nunucuğum hani sizin mim yazılarınız vardır, bazen yaşadıklarınızı dahiyane ! şekilde satırlara döken sihirlerinizde vardır, ben en çok onları da özlediklerimin arasına koydum, bize yine yazarmısınız ? diyeniniz !!!!
-nunu noldu sana,nerde o eski nunumuz nerde ? diyeniniz !!!!
- can nunum buraların tadı tuzu yok sen olmayınca !! diyeniniz !!!
-e biz daha ne kadar bekliyeceğiz tatlı sunumlu, tatlı dilli nunumuzu ? diyeniniz !!! niz niz niz niz nizzzzzzzzz.............. !!! evet evet, siz -sizlerr böyle demişsiniz !

HAKLISINIZ. GERÇEKTEN HAKLISINIZ !!!

Mutfağım neredeyse 3 aya yakın süredir rölantide, fırın deseniz balık pişirmek alınmış adeta ! kek-pasta-kurabiye ekipmanları örümcek ağlarıyla dolmuş- alet edavat pas tutmuş .
çay -kahve takımlarım ıssız sessiz yerlerinde, yemek takımlarım küskün, cağnım masa örtüleri terkedilmiş, güzelim aksesuarlar boynunu bükmüş, bazı şeylerin yerinide ben unuttum mu ne ? nice tarifler dosyalar arasında beklemekten bezgin, sonbahar diye taslaklara kaydetmişim oysa kış gelmiş ! pek çok alışverişte ne almıştım, ne içindi boşvermişim gitmiş , nasıl masa kuruyor, ne plan yapıyordum, dahası ''O '' hakikaten benmiydim ? herşeyi , her şeyi sanki silmişim hafızamdan !! Üstüne üstlük birde bu halimi de ÇOKK ÇOOK SEVMİŞİM !!!!! Sözde iyi gelmiş bu sessizlik .... ne yalan, BİRAZ da ÖYLE !

PEKALA SÖZ !!!
Haftaya başlıyorum. Ta eylüldeki tatilden başlayıp, son sürat yetiştireceğim tüm postları. Peşin peşin söylüyorum ; bu aralar Bende gezmece, görmece, yemece yok, beklemeyin de !!!! Geçerli Sebeplerim var.
Geçmiş ayların postları olacak her şey. Şu zavallı Pc 'de beli kırılacak taşıdıklarından, hem onuda hafifletmiş oluruz bir hayli.


Yeni birşeyler olursa da nasılsa paylaşırız...
Siz kendinizi ferah tutun. BEN DÖNCEM SİZE )) ve SEVGİLERİNİZE.

Tüm severek, özleyerek, candan yazan takipçilerime teşekkür ederim. Çok motive oldum, ne güzel yüreklersiniz ki, Beni de biraz hizaya getirmiş oldunuz !
Affola , tek tek cevap yazacak zamanlara hiç sahip değilim son haftalarda, görüyorsunuz yorum dahi bırakamaz oldum. Şimdi ben pasımı atma çabalarılarıma gidiyorum, fabrikadan çıkan ,parıldayıp, tıkır tıkır işleyen makine gibi olup döneceğim ! Üretimler de 2011 model olur dilerim ))

KISACASI, ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SABIR DOLU VEFANIZA.


SEVİLMEK HEP GÜZELDİ BENİM İÇİN...

40 yorum:

karamel mutfak 26 Kasım 2010 01:33  

kayip karamelden kayip nunuya merhaba kos kos cabucak gel sende cok geri kaldik cok.

kelebeklisaniyeler 26 Kasım 2010 02:48  

Ah nunucum çok sekersin ne güzel yazmissin,evet ben sahsen masalarini,gezmelerini özledim sabirsizlikla beklicem seni,öpüyorum sekercim.

Adsız 26 Kasım 2010 08:25  

OH BEE...
Nesrin

Unknown 26 Kasım 2010 08:29  

Masal tadında demiştim ben :) Bekliyorum dönüşünüzü,dönünce blogumdaki ödülünüzü de almayı unutmayın olur mu:)

YeMeK vAkTi 26 Kasım 2010 08:30  

gerçekten yoluğun çok çoookk belli oluyor..Bekliyoruz 4 gözle

Adsız 26 Kasım 2010 08:45  

şekerim sanada iyi gelecek inan.
daldın iş güç, o bu şuna derken, bizi unuttun. biz seni günlük gazetemizin köşe yazarı yerine koyduk, valla benim için bekir coşkun gibisin....haha hahaahaaaa...
(sende seversin o sebeple dedim )

e şimdiden hoşgeldin diyorum, bak nunu yüzümüzü kara çıkarma kaytarma yok.
sıkı sıkı sarıldım sana, çokda özledim be yav.

Banu.

boncuk mutfakta 26 Kasım 2010 08:58  

Bekliyoruzzz yeni postlarını canım.

mügepolat 26 Kasım 2010 09:07  

bekliyoruz büyük bir merak ve özlemle... siz benim blog sayfası açmamda ilham kaynağımsınız. Her gün kendi bloğumu açar açmaz hemen sizinkine de bakıyorum. duaarım sizinle. Umarım bir an önce içinde bulunduğunuz olumsuzlukları atlatırsınız... sevgiler..

Adsız 26 Kasım 2010 09:08  

nunum merhaba..
hepimiz özler olduk,tarifleri ve resimlerini.
çok iyi bir haber bu hakikaten. neler vardır şimdi sende haydi bekliyoruz güzelliklerini
çok sevgiler.
ferda

Bizim Evin Mutfağı-Aysel 26 Kasım 2010 09:23  

Dönecekse beklenen beklemek güzeldir o zaman :))

TATESAL 26 Kasım 2010 09:24  

Böylesine zarif ve şık bir hanımefendiden satırlar okumak çok iyi geliyor bana,özledik bekliyoruz...
Diyet konusunda gıptayla bakıyorum size,süpersiniz....sevgiler...

Adsız 26 Kasım 2010 09:37  

çok güzel olmuş çok..
gülümsedim bol bol bu sabah arkadaşım benim.
seni iyi görmek keyiflidir her zaman. çok geçerli sebeplerin bizi çok üzdü, allah kolaylıklar versin her şey zamanla düzelecek mutlak.
kendine dikkat et canım bende sabırsızlıkla bekleyenlerdenim unutma, öperim canımı.
asuman.ö

mügepolat 26 Kasım 2010 10:16  

sevgili nunu, blogumdaki son yazımda sizin için bir notum olacak. İlgilenirseniz beni çok mutlu edeceksiniz. Sevgilerle...

mügepolat 26 Kasım 2010 10:16  

sevgili nunu, blogumdaki son yazımda sizin için bir notum olacak. İlgilenirseniz beni çok mutlu edeceksiniz. Sevgilerle...

Bulbulunyeri 26 Kasım 2010 10:34  

Canım,
seni izlemek hepimiz için öylesine zevk ki, yokluğun o nedenle bu kadar belli. Yaşama azmin, kararlılığın, neşen hepimize ışık oluyor.,Sevgiyle bekliyoruz.

Damak Tadı 26 Kasım 2010 12:00  

Çok şekersin canım..))

Unknown 26 Kasım 2010 12:23  

Sultanım sen mutlu ve sağlıklı ol bana yeter.Hep beklerim kendine çok
iyi bak.Hayırlı cumalar kocaman öpü
yorum.

Delfina ; 26 Kasım 2010 13:04  

Blog dünyasını okumak,içinde senin yazıların varsa daha güzel Nunucum...

Narince 26 Kasım 2010 13:19  

Bekleriz şekerim, pazartesiyi:))

Adsız 26 Kasım 2010 16:19  

gel anacım gel..
sen gelmez oldun hüüüüüü =) ESİN

Unknown 26 Kasım 2010 16:50  

Sizi sessizce takip eden bir hayran olarak çok sevindim.Hayranlığımı çok dile getiremeyen biri olarak sabırsızlıkla bekliyorum...

nesrin 26 Kasım 2010 17:41  

Ekranimizda renk olacaksiniz, sevgiler...

Adsız 26 Kasım 2010 17:48  

ben diyorum hep iksir gibisin
vazgeçilmezsin hemide -]]]]]
çok beklettin zaten haberin olsun, işte söyledim.
-]]] ama sabırlı felan değilim unutma nunuş.
Öptüm,kocaman özlemiş bir öpücük benimki.
Gülbin B.

aslan 26 Kasım 2010 18:35  

Bir kampanyamız var,katkı bekleriz.
Dostlukla..

(Bloğumda bilgi var,yılbaşı'ya kadar)

Tijen 26 Kasım 2010 19:07  

Dön bize gülüm!
Ama bir dön,
pir dön!

Adsız 26 Kasım 2010 20:07  

eh işte, özü sözü bir insana bu yakışır.bak şuraya 2 satır itirafın bile ballı lokma tatlısı..
dön annem dönn hadiiiiii.
/ fatoş

pelince 26 Kasım 2010 21:26  

Nunucum kocaman öpüyorum..

Bilge Kamile 26 Kasım 2010 21:29  

Nunu hanım, siz her zaman ki gibisiniz. Bazı topraklar vardır, ekildikçe ekin verir, ekidikçe ekin verir.Bir zaman gelir ki, toprağı nadasa bırakırlar. Bakılır çorak toprak zannedilir, halbuki toprak sessiz bir sedayla kendisini dinlendirir, besler, büyütür. Zaman geçip toprak işlenmeye başlanınca nadastaki süreçte vereceği ekinleri de bugün de vereceği ekinleri de büyük cömertlikle ve sevgiyle yağdrır sinesinden. Sizde öylesiniz benim için Nunu Hanım. Bizlere yazamadığınızda bile bizleydiniz diye düşünüyorum. Sevgi ve muhabbetlerimle...
Bilge Kamile

Gülcan 26 Kasım 2010 21:57  

EVET NUNU DÖRT GÖZLE BEKLİYORUZ ENİ SEVGİLER

Baharcicegi 26 Kasım 2010 23:03  

senin masallarin baska güzel cünki bas rollerinde sen varsin nunucum arayi fazla acma emi tatlim

MUTFAKISTAN 27 Kasım 2010 00:42  

SEN IYI OL CANIM HAZIR OLDUGUNDA GEL BEKLIYORUZ...
SEVGILER

Unknown 27 Kasım 2010 04:01  

selam Nunuşum dönecek olmana çok sevindim bekliyorum canım bir silkelen gel:)
sevgiler

Adsız 27 Kasım 2010 08:46  

Dööööön bebeğim
dön çaresiz başım
Ayrılık böyle uzun sürmez ki

Dön bebeğim
Acılar seliyim
Dön dön bebeğim
Hasrete gebeyim
dööön bebeğim

:))))
Tarkanla sana seslendim bu kıyağı unutmazsın sen
hehheheheheee # asu #

dogada.blogspot.ru 27 Kasım 2010 17:58  

Canım nunum şükür kavuşturana seni çok özlüyoruz bizim neşe kaynağımızsın o tatlı yorumlarını çok özlemişiz çok öpüyorum sevgilerimle görüşmek üzere canım

dogada.blogspot.ru 27 Kasım 2010 18:01  

Çayımda hazır nunucum kalplerimiz birmiş pastırmasızda çok lezzetliydi börekler bu ara et ürünlerine güvenemiyoruz bende bu şekilde yapıyorum hemen gel bekliyorum canım

Pelin 28 Kasım 2010 08:00  

Ah nunum sanki beni anlatmışsın. Demekki farklı değilmişsin sen de benden. Senin güzelliklerini bekliyorum benimkiler bakalım ne zaman gelir nasip kısmet.
Güzel yorumuna çok teşekkürler. En içten sevgiler.

Mehmet Osman Çağlar 28 Kasım 2010 19:02  

Burada sizi bekliyor olacağız.

Mim kabul eder misiniz?

Sevgilerimle..

Adsız 28 Kasım 2010 19:48  

e hadi bismillah diyelim.
ama çok şirin bir yazıydı nunu
sema.N

http://www.lezzetibol.com 29 Kasım 2010 11:00  

Ne şeker yazmışsın:))))
Bekliyoruz Nunucum...

sevgiler

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP