4 MEVSİM BALIK SEZONU

>> 5 Kasım 2010 Cuma







MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLAR

Efendim balık; benim ve ailem için 4 mevsim vazgeçilmez öğünlerden biridir şüphesiz. Her mevsimin sebzeleri olduğu gibi, her balığında zamanı var elbette.
Eylül ayının son haftasıydı sanırım bu sofra hazırlandığında, yine bir pazar günü,yine masal kahramanım tazecik balıkların peşinde alışverişlerini yapıp, balık alışverişinin yanına çok beğendiği dev karidesleride ve şahane deniz çipuralaranı da ekleyivermişti. Sonra mutfağımıza girip, çok güzel yaptığı bazı speciallerini bize tattırmak için çaba sarfedif durmuştu sağolsun.

Benim ise dinlenme dönemlerimdi, hiç bir katkım yoktu bu hazırlıklarda , masadan salataya, balıkların hazırlanıp pişirilmesine kadar bizzat kendisi ön
ayak olmuştur.. Bu arada Yaptığı diğer fırın yemeklerini de saymakla bitiremeyiz :) Ah birde masada gördüğünüz yeni örtüde kendisinin bana hediyesidir, T.ç L....S 'ten ! ( hani merak edip soruyorsunuz ya, bende şimdiden yazayım istedim ) Marka vermeyi sevmiyorum bilirsiniz, ama neresi olduğunu hemen anlamışsınızdır..
Böylesine sade ama çok keyifli bir pazar günü daha geçmiş olmuştu, birde kahvaltı masamız vardı yine ev halkı tarafından hazırlanmış, yakında onuda paylaşmak üzere hepinize sevgilerimizi yolluyor, masal ailesi olarak güzel bir hafta sonu diliyoruz.
Karides tarifini de hemen paylaşıyorum bir sonraki postta..

15 yorum:

yemekaski.com seçil 5 Kasım 2010 08:35  

masa ne kadar güzel.. bardakların renklerine bayıldım :) ellerine sağlık canım.. afiyet şeker olsun.. sevgiler..

Unknown 5 Kasım 2010 08:45  

Harika bir masa olmuş,ne mutlu size ki,böylesine düşünceli kahramanlarınız var..Herşey özenle hazırlanıp konulmuş..
Ayrıca tabaklara da bayıldım :)
Çok şık çok güzeller..
Güle güle kullanın..
Sağlıklı,mutlu günler diliyorum...
sevgilerimle..

Şehnaz 5 Kasım 2010 08:59  

işte senin tarzın nunucum...ne kadar şık ve sade bir masa ..ellerine sağlık tatlım...

evatolyesi 5 Kasım 2010 09:18  

Maşallah diyelim ne güzel bir sofra böyle kahramanınızın ellerine sağlık:)
Sevgiler...

TATESAL 5 Kasım 2010 09:32  

Bizim masal kahramanı tüketici gurubundadır...Çok şanslısınız çokkk....Ama masal kahramanınızda daha daha çokkk şanslı çünkü sizin gibi nazenin bir eşe sahip...
Sofra çok şık,balık zaten mükemmel eee daha ne olsun sizlere şifa olsun...

Unknown 5 Kasım 2010 10:06  

Çok şanslısınız ,ne güzel.bende tabaklara bayıldım.masal kahramanınız sizi hiç yanlız bırakmasın.çok hoş bir masa .sevgilerimle.

Gülcan 5 Kasım 2010 14:26  

herşey harika olmuş söyleyecek birşey yok yiyenlere afiyet olsun. sevgiler.

boncuk mutfakta 5 Kasım 2010 14:46  

Masan her zamanki gibi harika.Ellerine sağlık Nurum.

neval 5 Kasım 2010 16:34  

evet evet tabakların markasını da bilsek ?
geçmiş olsun demeyi unuttum bak tabakları görünce

Adsız 5 Kasım 2010 17:17  

ben balıklama atlarım bu masaya,
afferim bizim enişteye,
birde şu bizim evdeki kahraman olamayan beye de ders verse ne iyi olacak ((( oturan boğa adam !
NesriN

Bulbulunyeri 5 Kasım 2010 20:24  

Canım,
eşinin ellerine sağlık. Sofra süper olmuş. Eee kimin eşi tabii ki. Mutluluk bu olmalı. Eşlerden biri rahatsızlanınca diğeri eksikliğini hiç belli etmemeli.Hayatı paylaşırken, her şeyi de paylaşmalı değil mi?
Sevgiyle kal.

tarih84 6 Kasım 2010 01:12  

bizim aile içinde balık vazgeçilmez,izmirli oluşun da katkısı muhakkak.aile balık günlerimiz bile var.10 ila 14 gün arası ailecek toplanılır, dayılar teyzeler ve de kuzenler.havalar güzel ise yer çeşmedir, yazlıklara kaçılır.dayımların balık macerası, annemlerin evhamı ile balık haline gidişler, bitmeyen roka& tere yıkayışları, zeytin yağlılar, sarımsaklı mezeler.çok çok severim.

Mutfak Havlusu 7 Kasım 2010 16:21  

Her daim balık güzel her ne kadar kırmızı et benim için ayrılmaz birşey olsa da:)
ellerine sağlık çok şık bir sofra ve leziz nimetler için.

Bir Dut Masalı - nUnU 7 Kasım 2010 19:17  

yemek aşkı-seçil,
canım çok teşekkür ederim, sayfandaki güzellikler kadar olmasada ,sevimli ciciler :)

zeliha umut sepeti
çok teşekkür ederim,sağolsun elinden harika işler gelir . tabaklarımın ise üretimi yıllar oldu artık yok :(
bizlerde çok seviyoruz, galiba özende gösteriyoruz onlara :)

şehnaz,
çok teşekkür ederim canım sevgilerr..

ev atölyesi
çok teşekkür ederim sevgiler,

tatesal
tülinciğim çok zarifsin canım sağolasın.
neylersin, herkes bir değil, üzülme,yeterki allah sana sevdiklerine sağlık ömür versin.,

mutfaktaki rüya- arzu
çok teşekkürler canım hepberaber.

gülcan
canım çok teşekkürler sevgiler

boncuk mutfakta,
klasik balık masamız, ne mutlu bzilere gören gözler öyle değerliki.

neval :)
canım artık çok uzun yıllar oldu üreimden kalkalı, çok kereler yazmıştım, Go.b.n ışıl'a aaittir takımlar .
yaklaşık 8 sene bitti alalı. :((
temennilerine teşekkür ederim.

nesrin,
yine çok güldürdün beni :)))
sağlık olsun,, bunları dert etmeyelim artık, onunda başka değerleri var unutma lütfen.
sevgiler canım.

bülbülün yeri,
haklısın birgülcüğüm, hayat müşterek, anlayış ve sevgi hep olabilse keşke her evde :(

tarih 84,
ne güzel bir aile profili böyle,
çok severim bu çerçeveyi bende,ama her zaman olamıyor ne yazıkki
sevgiler izmire ve sizlere

ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM ARKAŞLAR.
HEPİNİZE SEVGİLER.

Hale 8 Kasım 2010 05:01  

Hersey birbirinden guzel gorunuyor, ellerinize saglik sofraniz cok zarif gorunuyor.. http://www.soframiz.com dan sevgiler..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP