MERHABA..

>> 25 Ekim 2010 Pazartesi



Merhabalar hepinize
Bazı geçerli nedenlerim sebebiyle , çok uzun ayrıldık istemeden de olsa.
Eylül ayının ilk günleriydi,
ansızın gelişen sebeplerle ,daha ne olduğunu bile anlayamadan, acil ameliyathaneye alındım,
sonucu olumlu geçen operasyonumun , patalojisi de şükür temiz geldi.
Uzun bir dinlenme süreci geçirip, sonbaharın sakinliğinde, normal yaşama sevdiğim dost ve arkadaşlarım vede Sevgili Ailemin sayesinde ,sevgiyle ve keyifle dönmüş bulunmaktayım..
Elbette merak ettiniz , yazdınız, aradınız, sordunuz ,çok teşekkür ediyorum. Gayet iyiceyim. Artık merak edilecek bir şey yok emin olunuz ki. Umarım olmaz da !
Ama bir süre daha izninizi isteyip aranızda olmayabilirim,


Bir yorum var bayram postumun arasında ''adsızdan gelmiş ?'' Yorumları basıyorsun ama, görünmüyorsun, amacınız ne diye sormuş ?? !!!!!!
Annemin ve oğlumun atlattığı ,Ard arda yaşanan hastalıktan ve ameliyatlardan sonra, kendimle ilgili yeni bir sağlık gündemini buralara taşıyıp, kimseyi meşgul etmek istemeyişimden dolayı suskun kalmayı ve kendi hayat eksenimizin içinde olmayı tercih ettim. Buda benim doğrum du.
İyileşip, şükredip, iyi şeyler hissetmekten başka da hiç bir ''AMACIM'' ! olmadı. Hem hastaların şifadan başka ne AMAÇları olabilir ki ? Bu kişinin Ne yaşadığımı, ne olduğunu, anlamadan- bilmeden '' Böylesine yargılayan bir sorusu olmamalıydı diye düşünüyorum.!

Ve,
Bu uzun süreçteki Anlayışınıza, alakalarınıza, maillerinize ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDİYOR, İlk fırsatta aranızda olmayı diliyorum...
HEPİNİZE GÜZELLİKLERLE DOLU ZAMANLAR DİLERİM.

*******
GÜZELLİKLERİN VE GÜZEL ZAMANLARIN LÜTFEN TADINA VARIP,
TABİATIN BİZLERE ARMAĞANI OLAN SARI SONBAHARA SIK SIK GÜLÜMSEYİN.
ve ELBETTE HAYATA DOKUNUN .SEVGİLER

nUnU'nuz.

67 yorum:

lavantalimon 25 Ekim 2010 12:45  

Çok sevgiler öncelikle.
çok geçmişler olsun hayatın için de yaşanılanlar zor zamanlar oabiliyor Allah beterin den saklasın. güzel ve sağlıklı günler dilerim.

Unknown 25 Ekim 2010 12:53  

Çook geçmiş olsun,sevgili dut masalı..İyi olmana çok sevindim..İnşallah daha iyi olursun..Allah,sağlık sıhhat ve mutluluklar versin...Sevgilerimle...

Leylak Dalı 25 Ekim 2010 12:57  

Nunucum,
Çok geçmiş olsun, olumsuz birşey çıkmamasına ve iyi olmana çok sevindim. Allah bununla bitmiş, geçmiş etsin inşallah.
Çok sevgiler...

Unknown 25 Ekim 2010 13:03  

Sevgili dut masalı:çok geçmiş olsun.Allah beterinden korusun,iyi olmanıza sevindim.sağlıkla dolu güzel haberlerinizi bekleyeceğim.takipteyim.sevgiler.

Adsız 25 Ekim 2010 13:06  

ah nunum,
insan hissediyor işte bir şekilde de olsa, çok geçmişler olsun.
dilerim güzelliklerden sizlerde mahraum kalmamışsınızdır.
sağlıkla dolu günler dilerim size ve ailenize.
özlemle dönüşünüzü bekliyor olacağız.
sevgiler ilkay.

Nilgün Torunoğlu 25 Ekim 2010 13:14  

Geçmiş olsun dileklerimle...Kendinize çok iyi bakın,yaşamın tadını çıkarmayı bilen hayata güzeliklerle bakan bir insan olduğunuz belli ,bu yaşadıklarınızı bir sınav kabul edin ve sınavı geçmiş olmanın verdiği iç huzuruyla kaldığınız yerden devam...Sevgilerimle...

nesrin 25 Ekim 2010 13:23  

Gecmis olsun. Sizin iyi olmaniz daha önemli. Sevgiler...

Burçin'in Denemeleri 25 Ekim 2010 13:28  

Çok geçmiş olsun Sevgili Nunu...

Kiraz Limanı 25 Ekim 2010 13:32  

Çok geçmiş olsun,bir an önce yazılarınızı bekliyorum :)

Sevgiler,

Yurdanur

yeşim 25 Ekim 2010 13:54  

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN NUNUCUM..ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM.EN KISA SÜREDE ESKİ SAĞLIĞINA KAVUŞMAN DİLEĞİMLE...ÇOK ÖPTÜM...

Asis 25 Ekim 2010 14:06  

Çok geçmiş olsun,en kısa zamanda keyifli yazılarınla buluşmak dileğiyle...Sevgilerimle..

evcilik 25 Ekim 2010 14:25  

geçmişler olsun sevgili NuNU,ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM..
GÜZEL HABERLERİNİ BEKLİYORUM..
SEVGİLER.

sihirlirloklava 25 Ekim 2010 14:36  

Sevgili NUNU,kendine iyi bak,çok çok iyi ol ve dinlenmiş olarak geri dön....sevgiler canım..

Unknown 25 Ekim 2010 14:48  

Sultanım çok şükür.Her akşam eve gi
derken inan telefon açma niyetiyle
gidiyordum.Kapıdan içeri girerken bekleyen işler yüzünden arayamadım
kusuruma bakma.İnşallah Rabbim şifa
lar versin bir an önce dön.Yokluğun
nasıl hissediliyor bilemezsin.Koca
man öpüyorum.

Nes-Kayfee / Nesli 25 Ekim 2010 15:07  

çok geçmiş olsun arkadaşım iyi olmana çok sevindim

bir dilim bir tutam 25 Ekim 2010 15:14  

Senden gelen bir "merhaba"ile güne basladim.Ne güzel.
Gecmis olsun Nunucum...!Bir an önce sagligina kavusman dilegi ile.

TATESAL 25 Ekim 2010 15:23  

Çok sevindim ince ruhlu güzel kadın,geçmişler olsun....

aysencifci 25 Ekim 2010 15:36  

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN NUNU'cum.
Şükür herşey temiz çıkmış, keyifle dinlen, biz seni hasretle bekliyoruz.
Öptüm

Adsız 25 Ekim 2010 15:46  

herşey bir yana pataloji yeter vallahi.
gözün aydın nunum.
hepimizin -hepinizin.
sen keyfine bak canım, boşver bloğunu. (ama nolur gel emi ))))))
zeynep günal.

Güloanne mutfakta 25 Ekim 2010 16:00  

çok çok geçmiş olsun tahlillerinizin temiz çıkması sevindiri bir haber gözünüz aydın o kötü sıkıntılı günleri yaşamamanızı dilerim

hepsusluydum 25 Ekim 2010 16:45  

Nunucum çok geçmiş olsun..Bir an önce iyileşip cici sofralarını kur inşallah..Sevgilerimle Zehr@

cumbada 25 Ekim 2010 16:53  

Geçmişler olsun..Herşeyin yolunda olması ne güzeldir ...Bu duyguyu iyi bilirim...

Saglıklımutfak 25 Ekim 2010 16:58  

İyi olmana sevindim canım. hasretle bekliyoruz. sevgiler

kalpkurabiye 25 Ekim 2010 17:10  

Nuray Hanım hoşgeldiniz:))
şükür kavuşturana:)
çok geçmişler olsun şükür ki kavuşmuşsunuz sağlığınıza..
en güzeli keyfinize bakın biz bekleriz zevkle:)) yeterki iyi olun..
sevgiler..

tatlıhayat 25 Ekim 2010 17:24  

Geçmiş olsun Nunucum,iyi bak kendine...Sevgiyle...

neval 25 Ekim 2010 17:39  

geçmiş olsun özledik sizi

dogada.blogspot.ru 25 Ekim 2010 17:50  

canım benim çok geçmiş olsun inan çok üzüldüm ne demek acılar, sıkıntılar paylaşıldıkça azalır iyi günde olduğu gibi kötü gündede birlikte sıkıntılarımızı paylaşmalıyız canım tekrar gördüğüme sevindim inşallah sorunların tamamen bitmiştir çok öpüyorum sevgiler

mehtap kuzucu 25 Ekim 2010 17:52  

önce geçmiş olsun diyorum sağlığınız herşeyden önemli,inşallah en kısa zamanda güzel postlarınızla bloğunuza dönersiniz.sevgiler

Mehmet Osman Çağlar 25 Ekim 2010 18:18  

Tahlillerin iyi çıkmasını ve eski sağlığınıza kavuşmanızı sevinçle karşıladım. Size ve bütün aileye selam ve sevgilerimle..

boncuk mutfakta 25 Ekim 2010 19:02  

Özledik.Geçmiş olsun Nunucum.

Bulbulunyeri 25 Ekim 2010 19:05  

Canım benim,
hastalığı sana yakıştıramam. Senin gibi neşeli, hayata pozitif bakan, mutlu olmaktansa mutlu etmeyi hedef alan birinin yanına ancak yaklaşır ama tutunamaz hastalık. Tatlım, tüm dualarımız seninle. Lütfen kendine çok iyi bak. Sonuçlarının iyi çıktığına çok sevindim.
Nasılda nezaketlisin merak edeceğimizi bildiğin için haber vermedin. Biliyorum ki, dinlenmiş ve tüm güzel enerjinle bizimle olacaksın.
O zamana kadar seni çok sevdiğimizi unutmamanı istiyorum.
Sevgiyle kal.

Miskokulu Lezzetler 25 Ekim 2010 19:26  

Nuray Hanımcığım hoşgeldiniz çok geçmiş olsun en kısa zamanda yazılarınızı okumak dileğiyle sevgiler İzmirden...

WarhaWk - Cenk 25 Ekim 2010 20:06  

Sevgili Nuray Abla,

Şimdi haberim oldu.Çok geçmiş
olsun.Kontrollerin temiz çıkmasına
ve iyi olmanıza çok
sevindim.En kısa sürede güzel tarif
ve yazılarınızla bekliyoruz.

Sevgi ve Saygılar
Cenk

Ferkay 25 Ekim 2010 20:43  

Nunum gözün aydın canım patoloji sonucuna çok sevindim.
Kendine iyi bak canım.
Kocaman öpüldün.

pie kurabiye 25 Ekim 2010 21:17  

Çok geçmiş olsun.Keyifli yazılarınızı bekliyorum.Sevgiler.

Eya 25 Ekim 2010 21:42  

Ne güzel senden bir yazi görebilmek Nunucgum....cok gecmisler olsun, saglikli güzel günler diliyorum, sevgiler

zehra

Unknown 25 Ekim 2010 23:33  

Yasaminizdaki tüm olumsuzluklarin biran önce sizleri terketmesini, yerini, saglikli, mutlu, huzurlu günlere birakmasini diliyor, sevgilerimi yolluyorum...

Unknown 26 Ekim 2010 00:20  

çok geçmiş olsun nunucum iyi olmana sevindim sevgilerimle

Gülcan 26 Ekim 2010 00:48  

çok geçmiş olsun.hayatta nelerle karşılaşacağımızı bilemiyoruz.allah beterinden saklasın.sevgiler.iyi olmanıza çok sevindim.

çeşnici Handan 26 Ekim 2010 01:03  

Nunucuğum çok geçmişler olsun acil şifalar dilerim. En kısa sürede güzel haberlerin, neşen, zevkli fotoğrafların ve yazılarınla seni beklediğimizi bilmeni isterim. Sevgilerimle.

Damak Tadı 26 Ekim 2010 01:06  

Canım çok çok geçmişler olsun..İyi olmana çok sevindim..Arada bloguna bakıyordum ve inan elim seni aramaya varmıyordu..Lütfen iyi ol canım..Nedir bu kadar hastalık,bu kadar göz..Dualarımız seninle her daim canım benim..Seni çok sevdiğimizi lütfen unutma..Sevgilerimizi gönderiyoruz..

KİZHATCE 26 Ekim 2010 01:11  

canım,tekrar seni burda görmek ve sayfanın yeşerdiğini görmek görmek çok hoş...dinlenip aramıza daha sağlıkla dön hemşehrim..sevgiyle öpüyorum nunu cuğum...

kurka 26 Ekim 2010 02:10  

geçmiş olsun, en kısa zamanda dönmeniz dileğiyle....

mügepolat 26 Ekim 2010 08:18  

çok geçmiş olsun sevgili bir dut masalı.. ben yokluğunuzu en çok hissedenlerdendim. iyi oduğunuzu bilmek güzel.en kısa zamanda aramızda görmek isterim sizi.. sevgiler..

Bizim Evin Mutfağı-Aysel 26 Ekim 2010 09:05  

Hoşgeldin Sevgili Nunu... İyi olmana çok sevindim, hayat herşeye rapmen akıp gidiyor, doya doya hakkını vererek yaşamak en güzeli...Umarım sıkıntılı günler tamamen geride kalmıştır. Sevgi, sağlık ve huzur dolu günler senin olsun...

tadınadoyamadım-dilek 26 Ekim 2010 10:43  

Geçmiş olsun Nunucum
okadar aradan sonra hoşgeldin sefalar getirdin

sağlıkla mutlulukla kal

Adsız 26 Ekim 2010 11:04  

canım sen uçaksavar tanksavar gibi bir yapıya sahipsin.
hastalık korksun senden bence.
sayfanda hareket görmek nasıl heyecan verici bilemezsin,
birde o güzelim tariflerin ve sofraların da bir sırası gelse..
çok özledim masalsı sayfaları.
çok çok geçmiş olsun.
sefa.

MMO 26 Ekim 2010 12:59  

Çok geçmiş olsun.. Sevgiler..

Sibel 26 Ekim 2010 17:19  

Nunucuğum, iyi olmana çok sevindim canım. Hayat hep güzellikler getirsin sana güzel kadın!
Masalın mutlu ve keyifli anlatımlarınla devam etsin, çok özlettin kendini.
Sevgilerimle canım...

Şehnaz 26 Ekim 2010 18:35  

SEVGİLİ NUNUCUM..ÇOK GEÇMİŞ OLMUN..AYATIN HEP GÜZELLİKLER VE SAĞLIK İÇERİSİNDE GEÇSİN..ÇOK ŞÜKÜR HERŞEY TEMİZ ÇIKMIŞ...SENİN GÜZEL PAYLAŞIMLARINI BEKLİYORUZ..ÇOK UZAK KALMA BİZLERDEN..SEVGİLER CANIM..

aysegul 26 Ekim 2010 20:11  

üff yaa cok gecmıs olsun :((((

Bir Dut Masalı - nUnU 26 Ekim 2010 21:00  

Çok ama çokkK teşekkür ederim dileklerinize, dualarınıza.
her zaman bir olmak, aynı hissiyatlara ortak olmanız,daima hassasiyetlerimize yoldaş olmanıza şahsım ve ailem adına tekrar teşekkür ederim sevgili arkadaşlar..
HAKİKATEN EN FAYDALI İLAÇLAR GİBİSİNİZ :)

en kısa zamanda görüşmek üzere.
ÇOK SEVGİLER GÖNDERİYORUM.

evatolyesi 26 Ekim 2010 22:37  

Çok geçmiş olsun iyi haberlerle dönmenize çok sevindim.
Sağlıklı günlerde görüşmek üzere
Kendinize iyi bakın
Sevgiler:)

Adsız 27 Ekim 2010 01:21  

Çok geçmiş olsun.Sağlıklı,güzel günler.Sevgiler.

Adsız 27 Ekim 2010 08:38  

Merhabalar,
Öncelikle geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Sizi görünce çok sevindim Nuray hanım, Allahtan sizlere ve tüm hastalara acil şifalar diliyorum.
Sağlıklı ve mutlu kalın...
Nuray

Hansa 27 Ekim 2010 09:22  

Sevgili Nunu,bence uzunca bir aradan sonra dönüş ziyaretlerimi yapıyordum ;
öncelikle tüm ailene ve sana çok geçmiş olsun.Allah tekrar yaşatmasın.
isimsiz yoruma gelince şu elli küsur sevgi dolu özlem dolu yorum sanki ona çok güzel cevap olmuş gibi geliyor amacınız sevenlerini kaybetmemek olabilir en iyi ihtimalle...
çok selamlar....

Narince 27 Ekim 2010 13:19  

Çok geçmiş olsun nUnU. Şükür sonuçlar iyi, her şey daha güzel olacak mutlaka! Sağlık sıhhat diliyorum...

Cafe Pepela 27 Ekim 2010 17:08  

Hoşgeldin Nunu'm,cici ablam! Şafi olan tez zamanda şifa versin,çok daha iyi olun inşallah.Sizi çok özledim.Yaşamınız huzur ve muhabbetle dolsun,tüm güzellikler yeniden dirilsin inşallah.Ben senin kocaman bir yüreğin olduğunu hissediyorum,ve asla hiçbir şekilde bu yüreğine,kırılmasını,acımasını istemiyorum.Lütfen canını sıkma,dünya sevgi ile dönüyür,sevgisiz insandan korkmalı,uzak durmalı.Başkalarının mutsuzluğundan mutlu olan insanlardan uzak tutsun Rabbim.
Sevgi ve selam ile

Sevil Şahin 27 Ekim 2010 17:27  

Ablacım boşver sen o adsız yorumu biz seni biliyoruz ama sende biliyorsun çok merak ettik
Çok şükür iyisin çok sevindim .
Allah bir daha yaşatmasın sıkıntılarını
tekrar şifa diliyorum
seni özlüyoruz aramızda ol
Allaha emanet ol
sevgiler

Adsız 27 Ekim 2010 17:35  

canım nunum bende hevesle tıkladım sayfanı, ama böyle birşey beklemiyordum, şaşırdm, tabiyki herşey insnoğluna şu yaşamda ama sana gelmesi bu hastalığın çok üzdü.
kimse üzülmesin kimse üzmesin lütfen.
beğenmeyen gelmesin, burası mahkeme değil, canı isteyen mahkemeye gitsin hesap dinlemeye.
ben senin gibi insan güzelini görmemişim şu çevremde.

hoş gel,güzel gel, inşallah tez elden aramıza gel.şifayla duayla allaha emanet ol.
çok geçmiş olsun güzel yüzlü nunum.
ELİF.

minik 27 Ekim 2010 19:01  

En kısa zamanda sağlığınıza kavuşup sevdiklerinizle uzun yıllar bir arada olmanızı dilerim

Zehra Gürgen 27 Ekim 2010 21:32  

Nunum canım benim çok geçmiş olsun, çok üzüldüm.
Ama yazı eklememenden anlamıştım birşeyler olduğunu..

çok üzüldüm ama sonuçların iyi olmasında da bir o kadar sevindim.

sevgiyle ve sağlıkla kal canım

IŞILCA TATLAR 28 Ekim 2010 00:40  

Nuray'cığım,
Çok geçmiş olsun canım. Bir an evvel iyileşip, dinlenip aramıza döneceğin günü bekliyoruz.

Sevgi ve selamlarımla,

Sevgi Küçük 29 Ekim 2010 00:48  

Bayram kutlama mesajını görünce geldiğini anladım ve hemen kocaman bir "HOŞŞŞGELLDİİİNNNNN" demek istedim. :)
Hoşgelmekle kalmamışsın bir de çok güzel haberler getirmişsin: Sağlığının iyi olmasına çok sevindim. Geçmişler olsun.
Seni çok öpüyorum. Lütfen fırsatın oldukça yaz, cidden özlüyoruz. (Zaten yorumlarda bunu göstermiş) Her zaman girip okuyamasamda en azından güncellediğini görmek bile mutlu ediyor.
Adsıza gelince...Herkesin tavrı seviyesini gösterir. Boşver sen.
Ve buradan hepimizin Cumhuriyet Bayramı'nı kutluyorum. Başta Atatürk olmak üzere tüm atalarımız nur içinde yatsınlar; bize dünyanın en güzel şeyini (üzerinde yaşadığımız vatanımızı) verdiler.
Nice bayramlara olsun inşallah.

ruşyena 29 Ekim 2010 11:38  

bir daha yinelenmemesi dileğimle... çok geçmiş olsun...

lavantalimon 29 Ekim 2010 20:15  

Cumhuriyet bayramımız kutlu olsun:)

yukarıya yorum alınmıyor yazıyor ebnde buraya yazdım:)

notdefterimden 31 Ekim 2010 10:20  

Nuray Hanım,çok geçmiş olsun iyi haberlerle dönmenize sevindim.
Güzel yazı ve fotolarınızı bekliyorum.
Kendinize iyi bakın,
Sevgiler...SELMA

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP