ÇEK KÜREĞİ GÜZELİM , UZANALIM GÖKSUYA ......

>> 30 Ekim 2010 Cumartesi


































hem sakin olsun, hem bahçeler dolusu yeşillik olsun, hem kediler,hem köpekler olsun, hemde deniz, sahiller ve tekneler olsundu bugün !!!!!! ????
Oldu da :)
benim memleketemi :) ? senin memlekete mi dedi masal kahramanım ?
ardından da seri bir hareketle cebinden madeni para çıkarıp ,haydi söyle bakalım, yazımı - turamı ''diyerek sorulara devam etti." Atam benim olsun dedim (tura ) ve madeni para , ben baştan kaybetmiş olarak ,döne döne bir havaya uçtu, birde yere yazı olarak düşüverdi :)

o arada ikimizde çok güldük çünkü ; kollarını kürek çeker gibi yapıp ,dilinde bir şarkı başladı mırıldanmaya :))
'' Çek küreği güzelim uzanalım Göksu'ya '' ... :)))))
masal kahramanımın doğduğu ,büyüdüğü sahillere doğru çıkıverdik sabahtan öğlene doğru.....ve taa güneşi batırıncaya kadar.


TEKRAR MERHABA HEPİNİZE,
EN İÇTEN ,ENN ÖZLEM DOLU SEVGİLERİMLE , MASALIMIZ BAŞLASIN,
HOŞBULDUK EFENDİM :)))))))

26 yorum:

KİZHATCE 30 Ekim 2010 23:19  

hoşgeldin nunu cuğum,sefa geldin :) :)

Çınar 30 Ekim 2010 23:35  

Hoşgeldin canım özlettin kendini:)

Yine rengarenk cıvıl cıvıl fotoğraflarla sana yakışan bir açılış yaptın.

Sevgiler

Bulbulunyeri 30 Ekim 2010 23:48  

Canım,
hoş geldin. Ne güzel fotoğraflarla dönmüşsün. Dünyanın en güzel şehrinin fotoğraflarıda bize yeter.
Göksu küçük kızımın adı benim için ayrı bir güzel.
Sevgiyle kal.

Unknown 30 Ekim 2010 23:49  

Ahhhhhhhhh Sultanım nasıl özlemişim
senin o harika masalsı anlatımını.
Hoş geldin,sefalar getirdin inşallah
bir daha böyle yzyn ayrılıklar olmaz.
Ne güzel kareler sizinle Göksu'ya uzanmış kadar oldum.Sana ve masal kah
ramanına masal tadında uzun seneler
dilerim.Kocaman kocaman öpüyorum...

Aybike Ceylan 31 Ekim 2010 00:12  

Hosgeldin, guzel Nunu'm...

Adsız 31 Ekim 2010 00:24  

şükür nihayet...
tam senlik geldin hemde..
HOŞGELDİN NUNUMMM.Sakın gitme.
Nesli.

sihirlirloklava 31 Ekim 2010 00:52  

kaldığın yerden....hoşgeldin canım...

Sevgi Küçük 31 Ekim 2010 01:45  

Hoşgeldin! :)
Fotograflara bayıldım. Çok güzeller gerçekten.
Sevgiler

Hulya Unsal Sakiroglu 31 Ekim 2010 06:24  

Selam,

çok güzel yerlermiş doğrusu...hoşgeldiniz!

çeşnici Handan 31 Ekim 2010 09:42  

İşte bizim Nunumuz. Biz senden her zaman böyle güzellikleri, hoşlukları bizimle paylaştığın fotoğraflarını ve yazılarını bekliyoruz. Göksu harika, fotoğraflar son derece içaçıcı ellerine, gönlüne sağlık. Sana ve masal kahramanına mutluluklar. Sevgiyle kal canım.

Nilgün Torunoğlu 31 Ekim 2010 09:55  

Ne güzel fotoğraflar,içim açıldı ...Teşekkürler...

mehtap kuzucu 31 Ekim 2010 11:38  

merhaba nuray hanımi göksu istanbul'da en sevdiğim ve gerçekten de huzur duymak istediğim zamanlarda gittiğim yerlerden...ne güzel değerlendirmişsiniz gününüzü ,ayrıca masalınızın devamını dinlemeyi dört gözle bekleyenlerdenim...tekrar hoşgeldiniz sürekli beraberlikler dileklerimle, sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 31 Ekim 2010 11:40  

kız hatçe,
:)) çok teşekkürler haticeciğm.

Çınarcığım,
sanırsın bloğu dün açtım ! okadar acemilik çekip, bazı ayrıntıları unutmuşum :)) kendime şaşıdım ! :)

bülbülün yeri
Birgülcüğüm, boğaz olsun da ne olursa olsun, Çok seviyoruz gerçekten.

deryacığım,
senin bu sıcacık hallerin, samimi sevgi dolu yorumlarınıda ben ne çok özlemişim :)

Aybike Ceylan,
canım çok teşekkürler,

Nesliciğim
hoşbulduk, buralardayız inşallah canım.

sihirli oklava,
devam canım :)

sevgi küçük,
güzel yerler sevgiciğim.. huzur yuvaları.

hülya unsal sakiroğlu,
boğaz deyince akan sular durulurmuş misali hemde :)

sabahattin gencal
çok teşekkürler Sabahattin Bey.
Elbette paylaşabiiriz. teşekkürler.

çeşnici handan,
handancığım Çokk teşekkür ederim.
bir üsre mutfak değil ama,gezi paylaşımlarımı paylaşacağım..
dilerim keyif alırsınız :)

colette,
ne mutlu :)

Adsız 31 Ekim 2010 11:44  

canım hoşgeldin,
bu demektir ki artık bol bol ayak izlerini takip, edip kimbiir nereleri gezeceğiz..
neler tadıp neler öğreneceğiz.
çok mutluyum arkadaşım çok
hoşgeldin bendende.
asuman. Ö

Mehmet Osman Çağlar 31 Ekim 2010 12:36  

Yine olağanüstü yazı ve görsellerle aramıza hoşgeldiniz. Şimdilik uzaklardan eski bir İstanbul aşığı olarak seyretmek ve okumakla yetiniyorum. Bloğumda isteğe bağlı bir yemek etkinliği var, katılmak isterseniz, sizi ve diğer dostlarıda beklerim.

Aileye selam ve sevgilerimle...

Zeugma 31 Ekim 2010 13:18  

Hoşgeldiniz Nur Hanım :)

Sayenizde güzel bir İstanbul turu attım, balık yedim, temiz hava aldım...

Teşekkürler, sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 31 Ekim 2010 15:10  

mehtap kuzucu
ne güzel ortak güzellikleri beraber paylaşıyoruz , teşekkür ederim.

Asumancığım,
çokkk yerde ayak izlerim oldu geçen zamanlarda..
artık mutfağa sıkı bir ara vermişken, hayata devamkararındayım
varmısın gezmeye :)

jivago
çokk teşekkür ederim.
biliyorum,sizde ne çok seversiniz boğazı ve İstanbul'u..
Dediğim gibi mutfaklara ara verdim uzunca bir süre.
hep beraber İstanbulun ve diğer güzel yerlerin değerini paylaşalım..

zeugma,
hoşbulduk :)
ne mutlu size.. keyif alarak paylaştınız.

çok sevgiler

Ballı Cimcime 31 Ekim 2010 16:50  

Yine harika fotoğraflala hoşgeldinizzz:) Göksu'yu ailecek çoook seviyoruz, sık sık bu fotoğraf karelerindeyiz diyebilirim:) İnsanın ruhu dinleniyor orda. Karşısında Güzelcebahçe'de güzel, Göksu'da...
Hamsi de nefiss gözüküyor, afiyetler olsun, sevgiler..

atolyenott 31 Ekim 2010 21:25  

hoşgeldiniz, güzel sofralarınızı özlemiştim :))

Adsız 31 Ekim 2010 22:54  

çok neşeli çok hoş bir yazıydı nunum.
hakkaten de asıl artık küreklere yani.
çek kayıkçı kürekleri,
gezdir seven şu kapleri
mavi deniz , martılardan
ayırma sevenleri
hahahahaaaaaa..
HOŞ-GEL-DİNN.
(daha çok gezdir ama bizi )) ferda.

Bir Dut Masalı - nUnU 31 Ekim 2010 23:00  

ballı cimcime
:)) evet evet, ruhen saklanacağımız yerlerin başında geliyor gerçektende,
(hamsiler nefisti ! :) teşekkürler

atolye nett
:)) Sofralar bir süre dinlenecek !
bol bol gezsek, sizde bize iştirak etseniz ne güzel olur aslında :)


ferda,
çok severim o eskilerden kalma şarkıyı.
masalın şarkısı biliyorsun ! :)
tamam söz veriyorum, bol bol gezecekseniz bu ay zaten.
adeta gezi blouna dönecek desem hatta ?!!

Adsız 1 Kasım 2010 10:01  

Hoşgeldiniz Nuray Hanım, bizleri mutlu ettiniz. Sağlıklı, huzurlu ve mutlu güzel günler hepimizin olsun inşallah.
Hoşçakalın....
Nuray

Narince 1 Kasım 2010 10:10  

Ah ne güzek sabah sabah enerji verdin, hoşgeldin nUnU, hoşgeldin...

ozguluntarifleri 1 Kasım 2010 17:01  

Hos geldin Nunum ozlettin kendini..
Meraklanmaya baslamistim..
cok opuyor sevgilerimi gonderiyorum.

boncuk mutfakta 1 Kasım 2010 21:27  

Özledik seni canım.Hoşgeldin,sefa getirdin.

Mutfak Havlusu 2 Kasım 2010 14:38  

Ne güzel ya!
Allah hep böyle gezdirsin seni ve mutlu mesut etsin:)
Çok hoş yaa küreği çekin bencede..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP