ADINI KALBİME YAZDIM !!!!!!!!!!!!!!!!!

>> 1 Eylül 2010 Çarşamba

SENİ ,DÜNYA KALBİNE YAZDI






































ADINI KALBİME TAAAA 1991'de YAZDIM !!!!
VE HİÇ KIL OLMADIM.
İlk gördüğüm günü anımsıyorum 90-91 yıllarında olmalıydı ve hatta bir eğlence programında görmüştüm.
ayağında sarı-siyah kareli bir pantalon,üzerinde siyah gömlek, pantalonu ile aynı kumaştan sarı kareli kravat takan, enterasan şarkı sözlerini yorumlayan, durmadan kıl oldum abi diyen :) bir video-klip seyretmiştim o programnda. Hatta kısa sürede tüm Türkiye bu 20 yaşındaki genç çocuğa kilitlenmiş ve ne çabukda KIL OLUVERMİŞLERDI !! :(
Ben ses ve müzik eğitimi almış biri olarak ise hemen sesinin rengini ,gırtlak nağmelerini ,vurgularını ve kaçınılmaz YÜKSELİŞİNİ taaa o günden görüp anlamıştım.


Ben O gece ! bu güzelim duru sesi ve O güzel, ama çok güzel bakan bir çift yeşil gözü kalbime yazmıştım, yazarken de tıpkı evlatlarıma her daim dediğim gibi , 'O'na da ' ALLAH SENİ KORUSUN, ESİRGESİN TÜM KÖTÜLÜKLERDEN '' diye yıllarca hep dua etmiştim !!!


zAMAN GEÇTİ, her albümünü aldım, gitmediğim hangi konseri kaldı kimbilir ...Şehir içi, şehir dışı, yurt dışı denk geldikçe ,hemen hepsini bilirim...

Eski şarkılarını ise daha bir sakladım kalbime,
En çokda Kış güneşini, yandım yandımı sevdim, unut beni, ikimizin yerine ,unutmamalı ise Unutulmazlarım arasına aldım , bende Hiç Unutmadım !

Hele birde sanat müziği söylediği anları ise, yüreğimle dinledim.. Arabamda ayrı Cd, evde ayrı CD , ofiste hep ayrı Cd oldu...
Çoğu kez PC.de masa üstü resimleri olup, bazen de takvim olarak çalışma masamda bana gülümsedi durdu. Bunları yapmak veya yaşamak için illa lise talebesi olmak gerekmiyor tabii !!! Sevginin Yaşı Olmaz '' O tüm sevgileri fazlasıyla hakediyor .

O şarkılarını söylerken ,''sen başkasın'' derken kendini anlatıyordu aslında, evet ya tamamen haklıydı.. Başkaydı çünkü.
SEN BAŞKASIN TARKAN..
HEMDE ÇOK BAŞKA...


AH BİRDE SENİ BÖYLE ÜZMESELER ((( ....

Dün 31 ağustos, yani yaz mevsiminin son gününü seninle bitirdi tam 7200 seni seven kocaman kalpli insan seli ..


şarkında dediğin gibi '' Sarhoşluğun geçmedi hala ....''''



TÜM TARKAN SEVERLERE HEDİYEM OLSUN EFENDİM.
ÇOK KIYMETLİ MASAL KAHRAMANIMIN DA , BANA BİLMEM KAÇINCI KEZ YAPTIĞI UNUTULMAZ BİR JESTİ .


7. konser 4 Eylül 2010 ''


TÜM SEVENLERİNE..


11 yorum:

Unknown 1 Eylül 2010 15:04  

Canım Sultanım o benim içinde çok özel:))Çınarcıkta dinlemiştim onu bembeyaz takım elbisesi ve büyüle
yen sesiyle Türk Sanat Müziği oku
yordu.Muhteşem bir icraydı o yaz ün
lü oldu.Çok isterdim onun Türk sanat müziği okumasını ama olsun po
pada çok yakışıyor sesi.Kocaman öpü
yorum...

Mutluanne 1 Eylül 2010 16:32  

Gerçekten silinmeyecek yegane sanatçılardan o benim içinde...her şarkısına bayılırım en son çıkanlarda yine birbirinden güzel

Adsız 1 Eylül 2010 17:09  

öğlen facede gördüm resimlerini bayıldım.
harikasınız .
aklım kaldı of.

esin.

Adsız 1 Eylül 2010 18:08  

Hii sen dün oradamıydın nunum.
ömrün uzamıştır mutlaka )))
banu.

Yelda 1 Eylül 2010 20:47  

Canım gidemedim diye çok ahlanıyordum sayende gitmiş gibi oldum teşekkürler paylaşım için
Sevgiler

boncuk mutfakta 1 Eylül 2010 23:16  

KUŞLARIN BALIKÇILARIN SELAMI VAR MARTILARIN.
Her şarkısı kendi gibi güzel.
Kimse ile polemiğe girmeyen ,ona buna sataşmayan , ucuz reklam peşinde olmayan bir star.
Tarkan'ıda Tarkan yapan bu olsa gerek.

Adsız 1 Eylül 2010 23:22  

ne kadar şanslısın canım benim. yada şansını kendin yaratarak bu dünya güzeli insanı kimbilir kaçıncı ekez görerek izliyorsun.
çok mutlu olduğunu hissedebiliyorum. sende okadar özelsindirki hp mutlu olmanı dilerim,
tarkan hepimizin gözbebeği canım.
bencede allah onu kemden korusun.
nesli.

Hayatın Ressamı 2 Eylül 2010 03:20  

Annem inanılmaz derecese çok sever.
Hatta onun o kadar sevmesindenmidir bilmem ben tarkan'ı hiç bir zaman sevemedim.
Hatta hiç ilgilenmedim ne müziğiyle nede kendisiyle.
Seni okurken annem gibi hissettim.

Adsız 2 Eylül 2010 08:33  

sen 30 ağustosa bulamadın ama bizimkilerde 30 unda ordaydılar canım, kızları alıp gittiler,anne gelirmisin diye sormadılar (((
sabaha karşı gelincede 2 gün bitti hala etkisindeler.
yani sevilmeyi çok hakkediyor nuraycığım, az bile yazmışsın.
allah tüm sevdiklerimizle beraber,tarkanımızıda korusun.
mükemmel bir çocuk
üzüyorlar çokda üzülüyor yazık oda.
Gülden Y.

ANNEMİNELİ 2 Eylül 2010 09:34  

Bütün yorumlara ve post yazına katılıyorum.Paylaştığın için teşekkürlerrr..Sevgilerr...

Adsız 2 Eylül 2010 09:51  

yani banada birkez bile kısmet olmadı,yada ben beceremiyorum takip işini.senin gibi sıkı fanı olmak lazım ki tüm haberleri anında düşsün mail box .
bayıla bayıla izledim yolladığın videoları. ya çok teşekkür ederim gözlerim doldu inanırmısın izlermisin,
senin de güzel sesini eşlik ederken duymak harika :-))) vokal oldun desene.
sağol canım arkadaşım mutlu ettin beni çok.
öpüyorum bitanem // semra

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP