EN SEVDİKLERİMLE BERABER İFTAR DAVETLERİ / 2010 -3

>> 23 Ağustos 2010 Pazartesi


İftariyelikler- salata- karışık kızartma


vişne taneli ,kesme çikolata parçalı tiramisu,
dondurma çeşitleri,
ceviz eşliğinde güllaç,
fırında sebzeli kuzu incik,
mantı,
şehriyeli pilav,
zeytinyağlı fasulye,
etli sarma ve biber dolması,
pide,
ailenin yetiştirdiği bal,
peynirli börek,
mısır.



Çok ama çok güzel bir akşamdı. Uzunca zamandır beklediğim, en çok sevdiklerimle beraber olduğum, gülme krizleriyle geçen, özlem ve hasret giderdiğim bu pazar akşamını , 3 nesil yeğenler olarak geçirdik. Aile harika bir şey. Hele ki ak deseniz yanında, guk deseniz ve demesenizde ! yanınız da iseler. İşte bizde masal kahramanım ve karadutlarım, biricik yengemiz ve oğulları, amca çocukları ile beraber onların iftar sofralarını paylaştık.
Ev sahibemiz çok sevgili Semramız ise ,öylesine hazırlanmıştı ki, gözler, damaklar, mideler adeta erkenden bayram edivermişti .
Herkes ne severse onu pişirmiş, herkes ne arzu ettiyse onlar önümüze gelivermişti.
Karadutlarım için etli sarma ve mantı,
Benim için sebze ve semizotlu karışık salata ,
Ailenin et obur erkekleri :) için et çeşitleri ve kızartma ,

Gençlere şahane peynirli börek,
Çocuklara dondurma mısır

,Büyüklere güllaç ,
Benden ise herkesin çok sevdiği tiramisu ,
iftar soframızı bereketlendirmişti.
Saatler gece yarısını çoktan geçmiş, ellerimizde sıcacık çay bardakları ile, üst kattan, siteden ormana doğru, seyre daldığımız anda ise muhteşem bir sağanak yağmura şahit olmuştuk.. Az sonra burnumuzda bahçeler dolusu lavantaların ve ıslak toprağın kokusu ile veda seramonisine başlanmış, gecenin sonu gelmişti bile
:(:(:( .....

Tekrar tekrar Çok sevdiğim Aileme herşey için tek tek teşekkür ediyor,
Sizlere de sevgilerimi yolluyorum.

Günün menüsü :

İftariyelik, pastırma, sucuk, peynir çeşitleri ve hurma,
Domates çorbası
Mantı,
Fırında kuzu incik,
Şehriyeli pilav,
Etli yaprak sarma ve biber dolması,
Elde açma börek,
Zeytinyağlı çalı fasulye ve karışık kızartma ,
Semizotlu karışık salata,
Güllaç,
Dondurma,
Tiramisu,
Semra'nın babasının yetiştirdiği kovan balı,
Pide,
ve sezon finali Çay :)))))))))))

21 yorum:

Adsız 23 Ağustos 2010 23:10  

valla kıskandım.
herkese ve kişiye özel menü !
ama olmazki bana bu yapılmazki

banu.

evcilik 23 Ağustos 2010 23:11  

Offf o bal varya,bayılıyorum ağızda eriyen bal peteklerine...
Diğer güzelliklere de haksızlık etmeyeyim hepsi de birbirinden enfes görünüyor,emeği geçen herkesin ellerine sağlık,Allah bereketini arttırsın..
sevgiyle ve huzurla kal canım...

Adsız 23 Ağustos 2010 23:15  

oohh ohhhhhhh OHHHHHH OHHHHH
nunucum hepsinden yemek elbette mümkün değil,ama ben şansımı zorlar hastanelik olmayı göze alırdım )))))
NESRİN )))

Adsız 23 Ağustos 2010 23:18  

harikasınız ailecek.
bencede bu bir festival olmalı,
KATILABİLİRMİYİM NUNUUUUUUUM :0))

Tiramisun dehşet. ellerinize sağlık hepinizin canım.
Ferda

Miskokulu Lezzetler 23 Ağustos 2010 23:21  

Sofranızın bereketi hep daim olsun ellerinize sağlık Nuray Hanımcığım sevgiler İzmirden...

Mutluanne 23 Ağustos 2010 23:31  

Ne muhteşem bi tablo yaa çok kıskandım.İnsanın ailesi gibisi varmı yaaa

umutluhayat 23 Ağustos 2010 23:42  

çok güzel ve çok zengin bir menü.üstelikte en kıymetlilerle olunca...

neval 24 Ağustos 2010 00:33  

menüyü dayanılmaz kılan kıymetlilerle beraber yenmiş olması muhtemelen ( önerme cümlesi gibi oldu )

Baharcicegi 24 Ağustos 2010 00:56  

Ev sahibesi herkese göre her tedayi düsünmüs hepinizin damak tadina göre enfes bir sofra hazirlamis ,mantida tabiki sofranin bas taci olmus hepinize afiyetler olsun canim

Oznur (100de100 Marifet) 24 Ağustos 2010 01:14  

oy oy oy ellerinize saglik bu ne boyle
hepsi birbirinden harika
icine girdim resmen :)

muko 24 Ağustos 2010 01:25  

oofff off menü süperr aileyle olması dahada güzel herşey çok güzel görünüyor

sevgiler

TÜLİN-sihirli tatlar 24 Ağustos 2010 01:30  

harıka bır aksam gecmıs iftar sofraları gıbısı varmı ? bırde sevdiklerınle o masadaysan tadından geçilmez canım:)sevgiler

nesrin 24 Ağustos 2010 06:31  

En güzeli mutlu huzurlu bir yemek olmasi. Sevgiler...

yemekaski.com seçil 24 Ağustos 2010 08:12  

amanın bunlar ne çeşit böle :)) ellerine sağlık.. ben dondurma, tiramisu ve mantıda takıldım kaldım :)))

Adsız 24 Ağustos 2010 08:28  

günaydın nunuş.
semra hanımı tebrik ederim. kalp kazanmak bu olsa gerek.

ben hala vişneliyi bekliyorum. tiramisuda beni çarptı bilesin ]]
süppersiniz canım.

gülden Y.

NzlGl 24 Ağustos 2010 09:05  

Allah birlikteliğinizi daim etsin

sevgiler

Gülcan 24 Ağustos 2010 12:59  

öncelikle allah sizleri birbirinizden ayırmasın ve çok zengin br menü hayrankaldım bende böyle sizler gibi büyümek istiyorum
sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Ağustos 2010 15:14  

çok teşekkür ederim arkadaşlar..
aile ve sevdiklerimizle olmak
gerçekten doyumsuz..
sağolsun.

lezzettabağı 25 Ağustos 2010 15:17  

Sevgili arkadaşım bu nasıl bir davet muhteşem zenginlikte olmuş.. Ben de hepsinden de tatmayı göze alırdım eşim de balın içine düşerdi vallahi.. elinize kolunuza sağlık..sevgiler..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP