BİR KAPAKTA SİZDEN OLSUN

>> 30 Ağustos 2010 Pazartesi


ŞİŞE KAPAKLARI ENGELLİLER İÇİN UMUT OLUYOR !!!!!
LÜTFEN HIZLA BLOGLARINIZDA PAYLAŞIRMISINIZ ?


EGE Üniversitesi (EÜ) Diş Hekimliği Fakültesi tarafından engellilere tekerlekli sandalye temin etmek için başlatılan kapak toplama kampanyası meyvelerini veriyor. “Tane Tane Kapakları Toplayalım Adım Adım Engelleri Aşalım” adlı sosyal sorumluluk projesi kapsamında iki ayda 750 kilo plastik kapak toplandı. Toplanan her 250 kilo kapak için bir engelli sandalyesinin alınacağı projede temin edilecek sandalye sayısı üçe yükseldi. EÜ Diş Hekimliği Fakültesi Dekan Yardımcısı Prof. Dr. Nurselen Toygar, toplanacak plastik kapakların ve alınacak sandalye sayısının artmasını umduğunu belirtti.

Anlamlı bir görev

Prof. Dr. Toygar, “Projeye yurdun dört bir yanından ve dünyanın çeşitli yerlerinden büyük destek geliyor. Üniversitemizin çeşitli fakülteleri, şehrimizdeki birçok lise, restoran, kamu kurumu ve anaokullarından plastik kapaklar geliyor. Özellikle anaokullarından aldığımız destek bizleri çok sevindiriyor. Çocuklar bu sayede küçüklükten itibaren paylaşma ve yardımda bulunma duygusuyla tanışıyorlar” diye konuştu .


Neden Plastik Kapak: Herkesin kullandığı ambalajlarda bulunduğundan ve kolay toplanabildiği için plastik kapaklar tercih edilmiştir.

Hangi Kapaklar Kampanya Kapsamında: Plastik kapak olmalı, renk ve büyüklük önemli değil.

Kampanya Tarihleri: Kampanyamız 22.04.2010 - 30.09.2010 tarihleri arasındadır.


Toplanan Kapaklar Nereye Teslim Edilecek: Topladığınız plastik kapakları Ataşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğüne getirebilirsiniz.


Ulaştıramadığınız kapaklar için : 0216 570 50 99 nolu Alo Çevre Hattından bilgi alabilirsiniz.

Çok Sevgili Gamzeli Anneye teşekkürler.
.
AYRINTILI BİLGİ İÇİN LÜTFEN TIKLARMISINIZ !

13 yorum:

kalpkurabiye 30 Ağustos 2010 12:49  

HEPİMİZİN ELİNDEN GELEBİLECEK BİR YARDIM BU..
İNŞALLAH AMACINA ULAŞIR..
30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN..
SEVGİLER..

Mutluanne 30 Ağustos 2010 13:20  

Çok güzel bir yardım kampanyası herkes elinden geldiğince destek olmalı teşekkürler paylaştığınız için
umarım amacına ulaşır

mutfakcini 30 Ağustos 2010 13:22  

Bilgilendirdiğin için çok teşekkürler,haberim yoktu böyle bir kampanyadan.Kapak toplamaya başlıyorum hemen.
30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN..canım.sevgiler

Sevil Şahin 30 Ağustos 2010 13:57  

nunucum bu güzel bilgi için teşekkürler canım
bende toplamaya başlıyorum.
Tatlım aklında bulunsun tekerlekli sandalyeye ihtiyacı olan biri olursa eşimin iş yeri ihtiyaç sahibine ücretsiz bedava vereceğini söyledi
sevgilerimle

evatolyesi 30 Ağustos 2010 17:03  

Güzel bir yardım kampanyası paylaşımınız için teşekkürler.
Sevgiler:)

nesrin 30 Ağustos 2010 17:08  

Cok güzel bir calisma. Türkiyede olsam katilmak isterdim. Cok kisiye ulasmasini dilerim. Sevgiler...

Zehra Gürgen 30 Ağustos 2010 19:07  

Nunum bu kampanyaya biz Fethiye'den bile destek vermeye çalışıyoruz.Kızımla toplamaya başladık, gerçi fazla kapağımız yok ama olsun :)

bir dilim bir tutam 30 Ağustos 2010 19:12  

Süper bir kampanya...Türkiyede olsaydim kesinlikle bende katilirdim...

sihirlirloklava 30 Ağustos 2010 20:29  

selamlar canım....ben bu kapak olayını geçenlerde eşimden duymuştum.Aslında doğru mudur değil midir pek emin olamadım ama yine de biriktirmeye başlamıştım.şimdi gerçekten böyle birşey olduğunu duyunca sevindim...teşekkürler...

pelince 30 Ağustos 2010 22:52  

Bende sayende duydum ,iyi ki bilgilendirdin..

paylaşımın için çok teşekkürler.

yemekaski.com seçil 30 Ağustos 2010 23:34  

çok güzel bir kampanya.. işyerinden maille atacağım tüm arkadaşlarıma..

Çınar 30 Ağustos 2010 23:53  

Bilgilendirme yazın için teşekkürler canım kapak toplamaya başlıyorum

Sevgiler

tülin 31 Ağustos 2010 06:32  

Merhaba,
aynı amaçda buluşmak ne güzel.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP