BEZELİ (MERENG) TİRAMİSU

>> 31 Ağustos 2010 Salı





BEZELİ-MERENGLİ TİRAMİSU ( 2 katlı pastaban için)

muhallebisi
500 lt.süt
2 yumurta sarısı
1 sb şeker (veya tadına göre)
2.5 yk un
vanilya
200 gr macorpone peyniri veya labne peyniri
damla çkolata -vişne ve 20 adet beze taneleri (mereng)
Yapılışı.
-Sütün içine 2 yumurta sarısı ve şeker konup karıştırılır, un ilave edlip pişirilir,
altı kapatılıp vanilyası eklenir ve sık sık karıştırarak üzerinin, kabuk tutması engellenir.
-Tamammen soğuyunca içine mascorpone veya labne peyniri eklenip pürüzsüzce karıştırılır.


1 hazır pastaban - 1 sb sıcak suya hazırlannmış şekerli nescafe

-pastabanI HER 2 parçası fırça yardımıyla nescafe ile nemlendirilir
-ilk yarısının üzerine muhallebinin yarısı yayıyılır, vişne ve çikolata parçaları eklenir ve üzerine merengler iri iri kırılır
- 2. pastabanla kapatılıp kalan muhallebi her tarafına yedirilir.
-Tekrar üzerine kalan merengler dizilip
kakao serpilir

AFİYETLER OLSUN.




Pazartesi akşamı, kardeşimin eşinin doğum günüydü, hem onlara iftar yemeğine davetliydik, hemde iftar sonrasında ailecek, kalabalık bir şekilde güzel bir geceyi daha masal sayfamızın anılarına bıraktık..

Giderken gelenek ozulmadı ve yine benim tiramisum sipariş edildi :) aynı zamanda da gecenin doğum günü pastası oluverdi. Evdeki merengler değerlenmiş oldu hatta.

Dilerim sizlerde beğenerek dener ve seversiniz.

AFİYETLE SEVGİLER ARKADAŞLAR.

11 yorum:

NzlGl 31 Ağustos 2010 10:03  

Ahh nunucuğum sayfanızda görüp yapmamak olur mu? bana yine mutfak göründü:)

Elinize sağlık
sevgilerimle

çeşnici Handan 31 Ağustos 2010 10:14  

Sabah sabah eridim bittim. En dayanamadığım lezzetlerden biri karşımda duruyor herşeyiyle süper olmuş ellerine sağlık yiyenlere afiyetler olsun.Sevgiler.

neval 31 Ağustos 2010 10:16  

sevilen tatlar tiramisuyla beze bir arada yenmezmi ?

Miskokulu Lezzetler 31 Ağustos 2010 10:25  

Ellerinize sağlık kardeşinizin eşininde yeni yaşı kutlu olsun sevgiler İzmirden...

fuat gencal 31 Ağustos 2010 11:35  

Ellerinize sağlık. Çok iştah açıcı ve leziz görünüyor.

Saygılar.

YeMeK vAkTi 31 Ağustos 2010 12:01  

Nunu hanımmmmm yapıştım ekrana ellerinize sağlık:)

Unknown 31 Ağustos 2010 12:07  

Sultanım senin elinden çıkan harika
lezzetler beğenilmezmi.Ellerin dert
görmesin enfes olmuş.Bu arada geli
nize sağlıklı,huzurlu güzel bir ömür dilerim.Kocaman öpüyorum.

Adsız 31 Ağustos 2010 12:13  

ttalım benim eline sağlık, o senin gibi dünya tatlısı Gelininizi kutluyor nice yıllar diliyorum. Allah onun gibi gelinleri tüm oğullarımıza nasip eder inşallah.
öpüyorum sizi güzel insanlar.
Semra

TÜLİN-sihirli tatlar 31 Ağustos 2010 17:41  

nefiss bır pasta olmuşş ellerine sağlık nuray'cığım.kimbilir nasıl lezzetlidir.:)bir dilim aldım.sevgiler:)

Cafe Pepela 31 Ağustos 2010 21:19  

'Gönüldaşların,en sevdiklerinle paylaştığınız iftar sofrasına baktım Nunu'm , bu pasta da akşamın tatlılığına,muhabbetinize yakışır kıvamda olmuş..
Bayıldım,ellerine,gönlüne sağlık ablacığım..
Cici günler dilerim

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP