2010 - RAMAZANIN İLK İFTAR, DAVET SOFRASI / 1

>> 19 Ağustos 2010 Perşembe


iftariyelikler
kayısı tabağı
sarı domatesli peynirli çubuklar
grissiniye sarılmış salam ve pastırma tabağı
vişne suyu
mısırlı pilav
közlenmiş patlıcan ve biber
domatesli,tavuk suyuna Un çorbası
zeytinyağlı barbunya
zeytinyağlı biber dolması
su böreği
patlıcan oturtma
kaşar peynirli- püreli fırın köfte
sakızlı güllaç- Valide Sultan Usulü
baklava çeşitleri
mevsim meyveleri



Ne mutlu sağlık içerisinde ramazanın ilk haftasını bitirdik. Senede sadece bir defa görebildiğim, yurt dışındaki anne tarafımıza, Ailelerimizle beraber ilk iftar davetimizi verdik. Yine çift masa kurup, gençleri balkonda ağırladık. Diğer akrabalar ise Çoğunluğu şehir dışında , yazlıklarında hala, inşallah eylülde dönünce diğer büyüklerimizle ve sevdiklerimizle de beraber iftar sofralarına oturabiliriz.

İftar Yemeği Menüsü / 1

İftariyelikler
Kayısı tabağı- peynir tabağı- grissiniye sarılmış rulo salamlar ve pastırma tabağı, ceviz-fındık-badem- kuru üzümler- yabanmersini
Yemekler
Domatesli tavuk suyuna un çorbası- Patlıcan musakka - Fırında püreli köfte -Mısırlı pilav ve su böreği .
Salatalar
Tavuklu göbek salata - Közlenmiş patlıcan - közlenmiş biber -
Zeytinyağlılar
Zeytinyağlı biber dolma - Barbunya
Tatlılar
Sakızlı güllaç - baklava çeşitleri ve dondurma çeşitleri - meyve tabağı
İçecekler
Vişne suyu - Limonata - Su.

Ekmek çeşitleri ve pide

Diğer iftar sofralarında görüşmek üzere ,hepinize Sağlıkla, bereketle geçecek Güzel bir HAFTASONU diliyorum.
sevgiler.

62 yorum:

Unknown 19 Ağustos 2010 12:04  

Zerafet Sultanım ellerine,o güzel yüreğine sağlık.Her zamanki gibi muhteşem şıklıkta bir menü afiyet
olsun kocaman öpüyorum...

http://www.lezzetibol.com 19 Ağustos 2010 12:12  

Sofrada yok yok. Nasıl özenli ve severek hazırlamışsın sofranı canım.
Herşey harika görünüyor.
Bayıldım
Ellerine sağlık canım
Allah kabul etsin
sevgiler

lifegoeson 19 Ağustos 2010 12:15  

ellerinize sağlık menu süper olmuş yok yok...

neval 19 Ağustos 2010 12:16  

sizin detaycılığınıza sofraya gösterdiğiniz özene bayılıyorum

meleginmarifetleri 19 Ağustos 2010 12:32  

Allah kabul etsin nunum. Harika bir sofra olmuş ellerine sağlık:)
HOşçakal..

nesrin 19 Ağustos 2010 12:33  

Ellerinize saglik. Her zamanki zarifliginiz. Sevgiler...

Adsız 19 Ağustos 2010 12:37  

allah kabul etsin,
maşallahın var vallahi nunum.
kuş sütü eksik sofranızda ,
yurt dışında yaşayanların neleri özlediği beli olmuş bence.
ellerine sağlık harkulade bir iftar masası.
çok öptüm seni canım.
Neslihan.

Miskokulu Lezzetler 19 Ağustos 2010 12:57  

Ellerinize sağlık sofranızın bereketi hep daim olsun. Sofranın düzenine , ince detaylarınıza ama en önemlisi bu kadar güzel bir sofrada hakkınız olmasına rağmen abartmadan sunmanıza mütevaziliğinize hayranım . Sevgiyle kalın Nuray Hanımcığım...

Atike Momini Ziya 19 Ağustos 2010 12:58  

maşaallah maşaallah denir bu güzel ve özenli sofraya...emeğine sağlık nunucum...bu sofrada böyle güzel taamlar ne de güzel lezzet verir iftara.. güzellikleriniz ve bereketiniz bol olsun ia...
içten sevgiler,hayırlı ramazanlar ...

emelce yemek 19 Ağustos 2010 13:04  

yine size yakisan bir sofra harika

YeMeK vAkTi 19 Ağustos 2010 13:06  

Ellerinize sağlık tam size yakışan bir sofra kurmuşsunuz yine çok şık yine çok nefiss

Gönülünce 19 Ağustos 2010 13:08  

Her şey harika görünüyor ellerinize emeklerinize sağlık...Bereketli sofralarınız olsun...

Sevgiler...

Adsız 19 Ağustos 2010 13:08  

ey maşşşşşalah suphanallah.
içim gitti diyorum !!
SEMRA :)))))

Adsız 19 Ağustos 2010 13:10  

sevgili nunum emekleriize sağlık,annenin tatlısı bir harika oluyor,
gözün aydın akrabalar da gelmiş hepinize ne mutlu.
çok selamlar canım.
masana bayıldım yine süper ötesisin

kendine dikkat et sevgiyle sarılıyorum canım.
SEMA.N

paşakızı mutfakta 19 Ağustos 2010 13:27  

Harika bir menü ve masa.Ellerine sağlık canım.Sevgiler.

kalpkurabiye 19 Ağustos 2010 13:35  

bu kadar özenli, lezzetli, şık ve mükemmel bir sofra görmediim desem yalan olmaz harikalar yaratmışsınız Nuray Hanım..
Bereketiniz bol olsun.. Mükemmell..

Adsız 19 Ağustos 2010 14:30  

o güzelim mutfağa kimseleri sokmadan nasıl oluyor bunlar anlamadım gitti nunucuğum.
ahtopot elli arkadaşım =]]] maşallah sana. o ne güzel iftarlık tabaklar. hayran olmamak elde değil. bayılıyorum sana ne diyeyim ki. çok güzel bir hazırlık olmuş tatlım.ellerin dert keder görmesin.
çok çok öpüyorum şekerim.
ferda

TATESAL 19 Ağustos 2010 14:39  

Harika lezzetler canım,ellerine sağlık...maşallah yapmadığın birşey kalmamış,herşey 4+4....sağlıkla.huzurla güzel iftarlara...

Hülya 19 Ağustos 2010 14:41  

Bayıldım ne kadar özenle hazırlanmış bir sofra...

Serap 19 Ağustos 2010 14:44  

Ellerinize sağlık, kalabalık ve bereketli sofralarınız olsun.

evatolyesi 19 Ağustos 2010 14:45  

Çok özenerek hazırladığınız belli.
Hepsini sunumu birbirinden güzel.
Ellerinize sağlık
Afiyet olsun:)

Adsız 19 Ağustos 2010 14:46  

İŞTE BİZ BUNA KISACA
- NUNU FARKI - DİYORUZ.
HAY MAŞALLAH CANIMA.
asuman Ö .

dogada.blogspot.ru 19 Ağustos 2010 14:56  

Bu güzellezzetleri Tadamasakta seyretmesi bie güzel ALLAH kabul etsin Nunucum BEREKETLİ SOFRALAR

Pembe Tatlar 19 Ağustos 2010 15:28  

Nunumm harika gözüküyor herşeyy ellerine emeğine sağlık canım....

Devastator Usta 19 Ağustos 2010 15:54  

ellerinize sağlık :) vallahi helal olsun. mısırlı pilav muhteşem bu arada...

Unknown 19 Ağustos 2010 16:34  

Şu anda orucum ve tüm kalbimle o sofrada olmak istedim. Herşey harika, ellerinize sağlık.

Zencefil ve Tarçın 19 Ağustos 2010 16:35  

ne kadar özenli ve sevgiyle hazırlanmış bir masa... ellerinize sağlık. Sevgiler...

Unknown 19 Ağustos 2010 16:35  

Nunucuğum Allah kabul etsin canım ne çok çeşit yapmışsın eline sağlık herşey süper görünüyor..

Sevil Şahin 19 Ağustos 2010 16:46  

ablacım sofra süper ellerine sağlık
harika olmuş
afiyet bal olsun
bir kuş sütü eksik masada :))

EV DEKORASYON HOBİ 19 Ağustos 2010 17:39  

yine zevkli bir sofra,güzel sunumlar..Ellerinize saglık.Sevgiler.Aida

Adsız 19 Ağustos 2010 17:47  

böylesini çırağanda bile yiyemeyiz nunucum
=)) muhteşem buldum hazırlıkları tek kelimeyle hemde
şahanesi canım - Banu

Unknown 19 Ağustos 2010 17:59  

Çok zarif ve şık, son derece iştah açıcı ve bereketli bir sofra :) Allah kabul etsin :)

MUTFAKISTAN 19 Ağustos 2010 18:05  

CANIM ELLERINE SAGLIK
HARIKA BIR MASA HEPSI SUPER OLMUS
AFIYET OLSUN
SEVGILER

MAVİANNE 19 Ağustos 2010 18:30  

ne kadar şık iftariyelikler böyle
herşey süper görünüyor
o masada olmak isterdim :)))
iyi iftarlar

Adsız 19 Ağustos 2010 21:57  

ama o iftariyelikler beni benden aldı arkadşcım.
su böreğin dolmalar,sakızlı güllaç allah derim ben.
afiyet olsun allah kabul etsin güzel arkadaşcığım.
FATOŞ #

Adsız 20 Ağustos 2010 00:09  

Nunum,Hayırlı Ramazanlar...Bereketli sofralarınız olsun. Sofranız bir harika ellerine sağlık. Afiyetler olsun. Selam ve sevgiler...Belgin.

Adsız 20 Ağustos 2010 00:09  

Nunum,Hayırlı Ramazanlar...Bereketli sofralarınız olsun. Sofranız bir harika ellerine sağlık. Afiyetler olsun. Selam ve sevgiler...Belgin.

İçimden Geldiği Gibi 20 Ağustos 2010 00:32  

Gece gece bu bana yapılmamalıydı.
Herşey o kadar enfes görünüyor ki...

Yaşamın kıyısında 20 Ağustos 2010 00:54  

Mükemmel Nunu'm
Mükemmel sunum
Mükemmel evsahibi
Ellerine ve tasarımlarına sağlık canımıniçi.

narcicegirengi 20 Ağustos 2010 01:04  

Sunumlar bir harika:) Ellerinize saglik. Sevgi ve muhabbetle.
narcicegirengi

Baharcicegi 20 Ağustos 2010 02:13  

Masa düzeni yemekler hepside özenle hazirlanmis,ellerine saglik Nunu marka bir sofra olmus
hayirli iftarlar canim

yemekaski.com seçil 20 Ağustos 2010 07:29  

Bütün görüntüler harika.. bayıldım.. ellerine sağlık..

bahar yorgun 20 Ağustos 2010 09:48  

aman Allahım bu ne güzel ne zarif ne iştah açıcı bir sofra
ellerine sağlık harikasın

NzlGl 20 Ağustos 2010 09:51  

Sofra, yemekler, sunum kısaca herşey ama herşey nUnU marka:))))

Adsız 20 Ağustos 2010 10:02  

ama böylesi hiç görülmedi
ben görmedim inan. muazzam bir iftar sofrası nunucum benim. yaparsan sen yaparsın zaten.
hayırlı iftarlar şahaser sofran canım.
GÜLDEN y.

Adsız 20 Ağustos 2010 11:07  

canım ya bu ne güzellik ötesi doyulmaz bir iftar sofrası.
benim dosyalara yer kalmadı pc ağırlaştı inan resimlerden ))
artık hardisck alma zamanı demektir bu.
hangisini kopyalim dedim, iftariyelikler ağır bastı.
ellerine sağlık. o güzel yaratıcı aklınada.
bir ara lütfen mail kutuna bakıver !

Semra U-

Tarifname-SEDA 20 Ağustos 2010 11:13  

Ne kadar cici bir sofra böyle... Herşey nefis görünüyor, ellerine sağlık. Ağzınızın tadı bozulmasın.

Sevgiler

KİZHATCE 20 Ağustos 2010 12:37  

hayırlı ramazanlar nunu cuğum:)
eline sağlık,yine harika bir sofra,ne diyelim yiyenlere afiyet olsun:) :)öpüyorum....

Delfina ; 20 Ağustos 2010 13:20  

O iftariyelikler bile yeter başlıbaşına,mutlu aile bir arada olunca hep en güzel şeyler çıkıyor ortaya di mi Nunum...

Mehtap Pasin Gualano 20 Ağustos 2010 13:41  

Sahanesin NuNu'cugum... Her zamanki gibi... Hangisinde aklim daha cok kaldi bilmiyorum...

yemekbiraşk 20 Ağustos 2010 15:15  

bu ne muhteşem bir sofra böyle...
hem oruç hem bu kadar hazırlık ve sonrasında toparlaması aman Allah'ım hiç bu aralar benlik bir şey değil sizi canı gönülden kutluyorum
elleriniz dert görmesin
sevgiler..

mutfakcini 20 Ağustos 2010 19:15  

Çok şık bir sofra.Bakmaya doyamadım.Allah kabul etsin canım.sevgiler.

yeşim 21 Ağustos 2010 00:04  

zarif yüreğine maharetli ellerine sağlık sevgili nunu ...bayıldım harika bir sofra...herkese afiyet olsun...çok öpüyorum.sevgiler.

Cocukla Cocuk 21 Ağustos 2010 00:06  

oh oh bu ne şık bir sofra boyle, ikramlar ve sunumları harika...ellerine sağlık

Gülcan 21 Ağustos 2010 01:13  

DİLİM TUTULDU.BİŞEY DİYEMİYORUM.BENDE SİZLR GİBİ OLMAK İSTİYORUM TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL.

Narince 21 Ağustos 2010 10:00  

Sen daha güzelsin nUnU'm. Hele sofran!

Zehra Gürgen 21 Ağustos 2010 10:44  

Yine çok şık ve zarif bir sofra hazılamışsın Nunum..bence sofralarında artık bakılınca Nunu marka denebilecek kadar anlaşılabiliyor. ve ben çok beğeniyorum.

ellerine sağlık canım

nehirineylemleri.blogspot.com 21 Ağustos 2010 10:45  

Ya bişey diycem bu kadar şey nası hazırlanır ki, inanılmaz, süppper, eline sağlık

Yeşim 21 Ağustos 2010 15:48  

bu ne güzel sofra böyle ne kadarda özenmişsiniz ellerinize sağlık...

atolyenott 21 Ağustos 2010 17:48  

ellerine sağlık çok güzel görünüyor.allah kabul etsin iftarınızı.

umutluhayat 21 Ağustos 2010 21:41  

kral sofraları gibi olmuş.ellerinize sağlık.

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Ağustos 2010 22:11  

Çok teşekkür ederim
sevgiler..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP