2010 / EN SEVDİKLERİMLE İFTAR DAVETLERİ - 5

>> 31 Ağustos 2010 Salı

KARDEŞİMDE İFTAR YEMEĞİ



bezeli tiramisu

valide sultanın sakızlı güllaçı
domates çorbası
fırında beşamel soslu, etli patlıcan
mevsim salatası
evden ve elden peynirli-fesleğenli- kıymalı pideli
pide çeşitleri
valide sultanın su böreği
közde patlıcan ve pazılı kremalı makarna.
KARDEŞİMDE İFTAR YEMEĞİ

Ramazanın 3. haftasıda geçti,
Bir çok telaş ve koşturmalarımız arasında, acil bir davet aldık kardeşim ve çok sevgili ailesinden. Aslında geleneği hiç bozmazdık biz, 30 ağustos haftası mutlaka 3 gün Assos'taki yazlığımızda veya Bozcaada da olur, Zafer bayramı kutlamalarına katılır ve ertesi gün İstanbulda olurduk. Ellerimiz kollarımız domates- incir,kavun ve peynir tatlılarıyla dolu olurdu :)
Maalesef her iki aileninde İş yoğunluğu ve programları dolayısı ile İstanbulda kaldık.
Dün Pazartesi itibari ile onların evinde beraber bir iftar yemeği yedik, valide Sultanımız aile büyüğümüz, bizler masal ailesi , kardeşim ve ailesi, yemekten sonrada çalan telefonla hatırlaştığımız yeğenim ,eşi ve kardeşi de yarım saat içinde Sarıyerden üşenmeden gelmiş ,ani süprizle kapıyı çalıp bizleri çok mutlu etmişlerdi. Yine en sevdiklerimle geçen bir gece daha masal sayfama yazılıverdi..Her zaman dediğim gibi,arkadaş-dost-komşu bir yanadır,
ama AİLE; iilede EN SEVDİKLERİM VE AİLEM br yanadır.
Gecenin Finalini ise sevgili kardeşimin eşi, İlk göz ağrımız gelinimizin doğum günü ile sonlandırmıştık..
NİCE GÜZEL YLLARI HEP BERABER GEÇİRELİM CANIM BENİM..HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ
.


5.İftar yemeği Menüsü

İftariyelik tabakları,
Közlenmiş patlıcan salatası
Mevsim salatası,
Domates çorbası
Beşamel soslu ,fırında etli patlıcan,
Pazılı ve krema soslu makarna,
Elde açma , fesleğenli- peynirli-kıymalı kapalı pide çeşitleri,
Güllaç, tiramisu ve çay ile gecenin finali...

32 yorum:

kristalkelebek(aslı) 31 Ağustos 2010 12:53  

Nunucum her şey mükemmel görünüyor; sofra, yemekler..
Allah mutluluğunuzu, beraberliğinizi daim etsin..
Kocamaaan öptüm, sevgiler:).
kelebeğin aslı:)

Sevil Şahin 31 Ağustos 2010 13:03  

nunum gercekten nefis olmuş herşey emeklerinize sağlık afiyet bal olsun
sevgilerimle,

Tijen 31 Ağustos 2010 13:08  

Oh oh oh neler yok ki sofrada! Fekat canım nasıl da güllaç istedi anlatamam. Ben bu yıl hiç güllaç yemedim! Şeker yemek istemediğim için yapmıyorum yoksa ballısını mı denesem ki???

Unknown 31 Ağustos 2010 13:11  

Sultanım muhteşem bir menü afiyetler olsun kocaman öpüyorum.

NzlGl 31 Ağustos 2010 13:17  

Nunucuğum Allah nazarlardan saklasın sizi ve ailenizi.
Hayattaki en büyük zenginlik bu olsa gerek.
Allah kimseleri ailesinden etmesin.

Sofra herzaman ki gibi . Yapanların ellerine sağlık

çoook sevgiler

Adsız 31 Ağustos 2010 13:31  

offf. gözümü böööööyle diktim tatlılara vede pidelere.
aman o nasıl menüdür kuzum.
herkesin eline sağlık diyor selamlar yolluyorum harika aileye.
çok çok öptüm canım senide ( esin

Baharcicegi 31 Ağustos 2010 13:33  

Sofra yine Nunu marka konusuyor,aksama daha cok var ben bu nefiis lezzetri görünce daha bir aciktim
Ailenle sevdiklerinle huzurlu bereketli iftarlar

Adsız 31 Ağustos 2010 13:53  

çorbayıiböreği güllaç ve salatayı atlarsam ki bayılırım onlara,
diğerlerine de acaip bayıldım. ee insanın avrupalı gelini olacak arkadaş !! -) işte böyle nefis yemekler yersin sonra.
Kutluyorum canım bizdende selam ve sevgiler, nice yıllara ersin.

fatoş

Adsız 31 Ağustos 2010 15:18  

arkadaşım benim ne güzel oluyor sizin sofralarınız hep. farklı lezzetler yapıp duruyorsunuz, çok beğeniyorum, pazılı makarna ve o çeşit çeşit pidelere takıldım uzun zaman, akşam çay ile haya ediyorum hatta şu an))))) afiyetler olsun nunum. sevgilerimle.

asuman.

ebru 31 Ağustos 2010 15:25  

Nunum herzamanki gibi her şey mükemmel. Hazırlayanların ellerine sağlık, yiyenlere de afiyetler olsun.

paşakızı mutfakta 31 Ağustos 2010 16:41  

Canım çok güzel bir menü ve masa olmuş.Kaçırdık iftar yemeğini:)Ellerine sağlık canım.Sevgiler bıraktım..

Mehtap Pasin Gualano 31 Ağustos 2010 16:44  

Agzinizin tadi hic bozulmasin Sevgili NuNu'cugum...

Adsız 31 Ağustos 2010 16:50  

sevgili nunucum,en önemli olan zaten huzur içinde sevdiklerinin kolu kanadı altında yenen değilmidir.
bir iftar hatırlattın bana :( bir aile meclisindeydik, dayakkmı yedik,yemekmi yedik bilemedimdi, aldığım gibi kızımı kalkıp gitmiştim (( gidiş o gidiş ((
bilirsin sen.
şu ramazanlar bana çok dokunur bazen.

afiyet olsun doğum günü pastası çok güzel kutlarım hayatım hepinizi.

Selma.

Zencefil ve Tarçın 31 Ağustos 2010 17:12  

sevgili nunu, hepsi birbirinden güzelde... ben en çok pidelere takıldım. Ayyy nasıl canın istedi.

Hülya 31 Ağustos 2010 17:37  

Bayıldım,
İftar davetlerini çok severim ama bu yıl sıcaktan ve tatilden galiba bizim iftarlar pek yalnız geçti :((
Sevgiler

Hülya 31 Ağustos 2010 17:37  

Bayıldım,
İftar davetlerini çok severim ama bu yıl sıcaktan ve tatilden galiba bizim iftarlar pek yalnız geçti :((
Sevgiler

neval 31 Ağustos 2010 19:55  

pideler ve güllaç süper gözüküyor ahh bir de hurmalar

NEŞELİ MUTFAK 31 Ağustos 2010 21:37  

NUNUCUĞUM CANCAĞZIM BU NE GÜZELİKLER BÖYLE.ELLERİNE SAĞLI CANIM..
SEVGİMLE:))))))))

lavantalimon 31 Ağustos 2010 21:58  

her sofran güzledir seni bereketli olsun:))ellerine sağlık afiyetler olsun canım:)

pastanın içinde altın çilek var şimdi ondan sandım vişne koymuşsun kremada nefis bir tarif afiyetler olsun:))

pelince 31 Ağustos 2010 22:37  

Nunucum hepsi şahane ama tahmin edeceğin gibi bana hitap eden etli ve patlıcanlı yemek on numara ;)) tarifini bekliyorum... nefis duruyor...

afiyetler olsun...

http://www.lezzetibol.com 31 Ağustos 2010 22:40  

Canım nasış bereketli ve güzel bir sofra olmuş. Özellikle beşamel soslu etli patlıcana ayrı bayıldım:)
Ellerine sağlık canım
Allah kabul etsin
sevgiler

Adsız 1 Eylül 2010 01:12  

lecem ben sizin bu aile sofralarınıza ma.
afferin geline.
:))))) Banu

Adsız 1 Eylül 2010 01:13  

ölecem ben sizin bu aile sofralarınıza ama. afferim geline
:=)) banu

şu patlıcanı yolla annem bu tarafa tarifle gelsin ammavelakin.

IŞILCA TATLAR 1 Eylül 2010 01:34  

Nuray'cığım,
Yine muhteşem bir iftar sofrası.Hele insan ailesiyle hep bir arada olursa soğan ekmek bile baklava börek kadar lezzetli gelir, değil mi?
Ellerinize, emeklerinize sağlık.
Şu ilahi sebzeyle yaptığın yemeğin tarifini heyecanla bekliyoruz.
Çok sevgiler,

NEFİSE 1 Eylül 2010 02:01  

Hr zaman ki gibi zaten herşey çok güzel...emme ben peçetelere vurulmuşam.....

Stil Direktoru 1 Eylül 2010 04:20  

Nasıl karnım aç seni sevgine ve yemekelrine ne yapsak ki acep :))

Adsız 1 Eylül 2010 09:18  

günaydın canım nunuşum.
güzel insanlar yine biraraya gelmiş gecede sabaha karışmıştır, gözümün önüne geldiniz.
hele bjk*fb muhabbetine de girdiysen ki kesin girmişindir ölürüm sana -]]]]]]
yemmekler müthiş güzel ve farklı. avrupalı gelin farkı şekerim -]] patlıcanı yazarmısın nunucum,birde pidelerin tarifinide alabilirsen sevinirim.ha bu arada sen şimdi uyuyor olabilirsin sormadan geçemicem sesin kısıkmı :]]]]
nasıldı demicem artık bellidir konserin seyri
hahahahahahahhaaaaaaaa ]]]]]]
çok öptüm seni
BETY

nesrin 1 Eylül 2010 11:19  

Berketli, neseli, kalabalik sofralariniz eksik olmasin. Sevgiler...

A. 1 Eylül 2010 11:59  

Közde patlıcan olsun başka bişi olmasın.Harikasınız.Herşey çok özenle hazırlanmış,biz hasretiz böyle görüntülere :(Aile olmadığından :(

Bir Dut Masalı - nUnU 1 Eylül 2010 17:11  

Çok teşekkür ederim yorumlarınıza..
sevgiler.

durutarifler 1 Eylül 2010 22:19  

Nunu'cum sofralarınız bol muhabbetli olsun . Sevgiler

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP