YABAN MERSİNLİ, ELMALI SALATA

>> 28 Temmuz 2010 Çarşamba





YABAN MERSİNLİ ELMALI SALATA

1 orta boy temizlenmiş göbek salata ( atom-ıceberg)
1 kahve fincanı yıkanmış yaban mersini, 1 ince minik dilimlenmiş ekşi SERT elma,
1 piyazlık doğranmış kırmızı soğan, taze soğan,domates, biraz maydanoz, 3 yaprak fesleğen, 2 yaprak reyhan,
sosu:
sızma zeytinyağ- elma sirkesi- balzamik sirke - tuz - 1/2 çay kaşığı hardal
hepsi iyice karıştırılıp, servisten hemen önce salataya eklenir
Önceden koyarsanız, tüm yeşillikler söner ve sulanır !!!!


AFİYET OLSUN..

makarnalı, soslu ! , yaban mersinli ,salatam

8 yorum:

Unknown 28 Temmuz 2010 11:08  

Sultanım tünaydın bana bu salatayı
verin başka birşey istemem ellerine
sağlık kocaman öpüyorum...

ümmühan 28 Temmuz 2010 11:44  

Ellerine sağlık yaban mersinini salataya koymak aklıma gelmezdi doğrusu, denemeli, selamlar..

Adsız 28 Temmuz 2010 12:17  

senin bu salatalarının eşi benzeri yok,
ve ben çok seviyorum yarattığınız lezzetleri
harika bişey olmuş nuraycığım,emeklerine sağlık canım.

banu.

Ana Powell 28 Temmuz 2010 16:04  

Many thanks for your visit.
Lovely apple salad with cranberries.
Wishing you a great week ♥

Unknown 29 Temmuz 2010 09:55  

Çok uzun zaman önce (10 yıl olmuştur) ilk Paul de yemiştim meyveli salatayı,içersin de üzüm,ceviz ve yeşil elma vadı. Çok damak tadıma uydu. Senin bu verdiğin tarifte çok güzel, en yakın zamanda deneyeceğim..

Adsız 29 Temmuz 2010 10:49  

yaz için çok ideal gördüm canım..
hemen yapılacaklar arasına yazdım bugün ))
eline sağlık
nesli

Hamarat Abla 5 Ağustos 2010 00:15  

çok sağlıklı bir salata olmuş. ellerinize sağlık :)

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP