ZEYTİNYAĞLI ENGİNAR

>> 30 Haziran 2010 Çarşamba



Yaz mevsiminin en güzel yemeklerinden biri daha bizlerle..



- Dilediğiniz adette enginarlarımızı zeytinyağı, limon, tuz ve 2 kesme şeker ve 2,5 sb su ile pişiriyoruz. ( Ben Fissler düdüklüde, 6 dakika, 6 adet pişirdim bu ölçüyle)

- Ayrı bir tencerede kısık ateşte soğanları z.yağ ile pembeleştirip, tuz ,1 kesme şeker , az limon suyu ,küp havuç ve patates ile, taze bezelyeleride katıp pişirelim.

- Pişmiş enginarlara pay edip servise hazılıyalım..

5 yorum:

ÇOBAN YILDIZI 1 Temmuz 2010 16:21  

ELLERİNİZE SAĞLIK. ANNEM İZMİR'DE ENGİNARIN DOLMASINI YAPAR, YAPRAKLARINI SIYIRA SIYIRA YERİZ. İSTANBUL'A GELDİĞİMDE ÇANAK İÇİNDE YÜZEN YUVARLAKLARI GÖRÜP ENGİNAR OLDUKLARINI ÖĞRENDİĞİMDE ÇOK AMA ÇOK ŞAŞIRMIŞTIM.BURADA TAZE YAPRAKLISINI BULMAK ÇOK ZOR,ÜSTELİK DİKENLERİ DE VAR :((

TEKRAR ELLERİNİZE SAĞLIK.

Narince 1 Temmuz 2010 17:58  

Oh oh misler gibi yarasın nUnU'm.
Hani bana narinim diyorsun ya içim eriyor, bayılıyorum, sağol canım benim.

Mehmet Osman Çağlar 2 Temmuz 2010 01:08  

Bloğunu kapattığını sanıyordum...gece
farkettim.

Ailene "sağlık" sevgiler dostum..

Mehmet Osman Çağlar 2 Temmuz 2010 01:08  

Bloğunu kapattığını sanıyordum...gece
farkettim.

Ailene "sağlık" sevgiler dostum..

pelince 2 Temmuz 2010 10:45  

Nunucum şifa olsun,ellerine sağlık...
Benim adreste sorun var haklısın,bir türlü halledemedim.. Bakalım ne zaman normale dönücek;)çok sağol...
güzel bir hafta sonu diliyorum..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP