YEŞİLE DOYAMADIM

>> 30 Haziran 2010 Çarşamba




nescafeli çikolatalı üzümlü cupcakeler
kırmızı biber çanağında patlıcan köz

zeytinyağlı enginar

patatesli kıymalı gül börek
sarı biber kasesinde Z. barbunya
İzmir üzümleri


İzmir dönüşü 2 sofram oldu, biri bu diğeride bunun benzeri sayılır, o sebeple belki de yayınlamam bilemiyorum..
İzmirden üzümler, İzmir tulumları,İzmir incir tatlısı, Dibek kahvesi ve boyoz- gevreklerle döndük :)))) Üzümler masada, diğerleride diğer postta hali hazır bekliyorlar. Bu soframıda sevgili okul arkadaşlarımdan SELMA'ya yazlık tatili için hazırladım ve cupcakeleride yolluk olarak hediye ettim.

Hava neredeyse 1 aydır İstanbul'da kapalı ve yağmurlu.. Adeta Londra'ya döndük :))))
Ama ; Her yer öylesine yeşil ve temiz ki yağan yağmurlardan dolayı , çok hoşuma gidiyor bu henüz güneş görüp solmayan yeşillikler.
Benim şikayetim olmasada, güneşe özlem duyan yazlıkçıların sayısı bir hayli fazla.
Onlara bol güneşler dilerken, bende yeşilin tadını çıkarmaya davet ediyorum sizi..
Haftasonu sahiller, bahçeler, parklar, tepeler, sokak aralarındaki bina ve site peysajları bile yetiyor gözleri şenlendirmeye. bizimde bahçemiz beni mutlu etmeye yetiyor. Bu ara bol bol erik, dut topladım onlarıda paylaşayım yakında sizlerle,
ortanca ve güllerimi de masalarımda severek takip ettiğinizide biliyorum.
Hepinize sevgilerimle...

not:
Yarından sonra şöyle tatilimden geriye kalan, upuzuuuun bir Akdeniz turu yapalım istiyorum sizlerle.

Tatile özlem duyanlara Akdeniz'den tatlı mavi esintiler getirdim çünkü..
Eminim seveceksiniz.... SADECE ZAMAN AYIRMANIZ YETERLİ !

26 yorum:

MMO 30 Haziran 2010 12:52  

Sofranız çok şık olmuş! Her şey de harika görünüyor her zamanki gibi. Elinize sağlık. :)

Adsız 30 Haziran 2010 12:57  

sen yeşile
biz sana doyamıyoruz nunum..
bu ne ferah bir masa düzeni.
bitiyorum yaptıklarına bitiyorum
harikasın arkadaşım,
kocaman öptüm BANU

Unknown 30 Haziran 2010 12:57  

Bende bu asil Zerafete doyamıyorum
canım:))Ellerine,emeğine o güzel yü
reğine sağlık.Seninle her şeye va
rım Akdeniz Turuda ne demek:))Kucak
dolusu sevgilerimi gönderiyor ve öpüyorum...

Adsız 30 Haziran 2010 13:03  

CANIM ARKADAŞIM BENİM,
geçen sana MSN de yazmıştım ya,
inan Pc dosyalarım patlayacak senin resimlerinden ! )))))
her yer sen.
ah nasıl kıyarım bunlara bilmem. hemen bir CD yaıcam kendime. NUNU DOSYASI diye )))
buda yemyeşil tazecik bir sofra olmuş. sağlık fışkırıyor
afferim çok bayılıyorum menü seçimlerine.
emeklerine sağlık canım şekercim.
NESRİN.

Ordanburdanhayattan 30 Haziran 2010 13:11  

tam senin gibi zarif ve şık bir sofra. ellerine emeğine sağlık

Hatice 30 Haziran 2010 13:11  

Nunucum yeşile doyulurmu:))
yine çok şık, hoş sunumların olduğu, harika bir sofra olmuş, ellerine sağlık...
sevgiler...

Adsız 30 Haziran 2010 13:16  

senden aldığım tüm tarifleri senin gibi hazırlamaya gayret edip pek övgüler alıyorum vafalı arkadşım.
lezzetler farklı olsada tabaklar mutlu ediyor benim misafirleri yazlıkta =]]
tam bahçeye karşı şu masan gibi yapmayı hayal ediyorum şu saatte.
ne dersin yaparmıyım acaba =]
dilerim yaparım.
çok çok güzel görünüyor nunuş
herkes öpüp selam yolluyor
bekleriz canım biliyorsun.

sema.n

YeMeK vAkTi 30 Haziran 2010 14:09  

aman gene nasıl bir özenli sofra nasıl bir şıklık çok tebrik ederim ellerinize sağlık bu arada banada beklerim

ufuk 30 Haziran 2010 14:20  

herşey çok güzel görünüyor,sunum, dekor ve en önemlisi mamalar...ellerine saglık

Adsız 30 Haziran 2010 14:27  

olamaz ki böyle bir uyum.
ama olur bu masal sayfasıydı,
gerçek masalların yaşandığı.
nefissin nunucum, hayranım bu yaptığın güzel şeylere. kekte krema ne kullandınız acaba .
çok sevgiler size türkiyeye.
VELİZY # FRANCE GÖZDE.

Maya 30 Haziran 2010 14:55  

Ama olmazki zaten karnım aç birde böyle güzellikler cıx cıx cıx kınadım sizi :)

Burcu Çalışkan 30 Haziran 2010 15:05  

çok özenli ve güzel bir masa eline sağlık :))

ÇAY SAATİ 30 Haziran 2010 15:12  

Sununlar harika...Yeşilin dinlendirici ve ferahlatıcı etkisi sofranıza yansimış..Teşekkürler.Sevgiler.Aida

ANNEMİNELİ 30 Haziran 2010 15:18  

Ne güzel yemekler ve ziyafet sofrası olmuş,ellerinize sağlık,sevgilerrrrr....

Adsız 30 Haziran 2010 15:29  

bakmalara oturmalara doyamadığım,
yediklerimin tadını kimsede bulamadığım biricik aşçıbaşım,çeşnici başım, ustaların ustası, gurmemiz, bereketi daima gönlü kadar zengin arkadaşımız başka kim olabilirki şu alemi cihanda.
canımın içi güzel arkadaşım çok teşekkürler ederim.
tekrar tekrar mutlu ettin beni.

komşudan yazıyorum, yetiştim bak.
selamlar gönderiyor sana.
mutlaka beklerim uygun olursanız.
güzel bir yaz geçirmen dileğimle canım nuraycım

selma.

Sevil Şahin 30 Haziran 2010 15:52  

hastayım senin bu sofra düzenine
sofralarına canım benim ellerine sağlık valla bende yeşil sevenlerdenim ama senin yeşil tabaklarına bittim desem yalan olmaz nunum canım benim sen benim içimi aydınlatıyorsun
senin sayfanı gezdikçe ruhum aydınlanıyor inan bana
canım benim herşey gönlünce olsun yeni yeni sofralarını ve tabi akdeniz tatilinden görüntüleride bekliyorum
sevgiler

Sena Çeyiz 30 Haziran 2010 15:55  

hangisine ne yazayım şaşırdım. harikulade olmuş :) ellerinize sağlık

Adsız 30 Haziran 2010 16:00  

anacım güya bir bakayım diye oturdum saate bir baktım 2 saattir sayfandayım biliyormusun.
ütü mütü herşey kaldı, çokda acıktım bunca şahane sofradan sonra
gidesimde yok işe mişe,ah ben sana geleyim iyisimi,
doyamadım şu güzel şeylere.
iyi günler canım,
delikanlıma da sevgiler, gayet iyi gördüm maşallahı var yakışıklının.

banada gel, bahçeye hazırlıcam söz.

asu.

TATESAL 30 Haziran 2010 16:19  

Ayyy bende doyamadım yeşile,bayıldım...her zamanki gibi zarif,üretken ve çok zevklisin...
Sevgiler...

NEFİSE 30 Haziran 2010 16:40  

Kırmızı ve sarı biber içinde ki sunumlara bayıldım Nunu'cum... mutlaka bir soframda kullanacağım...ellerine sağlık...

Gönülünce 30 Haziran 2010 18:08  

Her zamanki gibi harika bir masa harika sunumlar...Bende yeşile bayıldım...Ellerinize gönlünüze sağlık...
Sevgiler...

NzlGl 30 Haziran 2010 18:10  

Kendi adıma zamanım çok diyor ve merakla bekliyorum Akdeniz turunu
ellerinize sağlık
sevgiler

Nina 30 Haziran 2010 18:21  

Everything looks so beautiful, delicious and elegant! Compliments!

Unknown 30 Haziran 2010 19:12  

Çok güzel bir sofra .Ellerinize sağlık.

KİZHATCE 30 Haziran 2010 23:08  

işte nunu farkı bu :)eline yüreğine sağlık hemşehrim,öpüyorum....

Mimosa Café 30 Haziran 2010 23:57  

nunucum senin bu özenli ve yaratıcı sunumlarına bayılıyorum. kısır tarifin çok enteresan. lim harika bir aroma katmış olmalı. ellerine sağlık canım.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP