LİMONİ :)

>> 25 Haziran 2010 Cuma



Tarifi


TARİFİ


Vallahi söylemeye hiç gerek yok ama, havalar Limoni !!!!
Bende bu havaya ne ad vereyim diye düşünmekten kurtuldum :)
Şaka bir yana, Kıbrıs'tan sağolsun Müşterimiz bana enfes limonlar getirmiş bahçesinden, kocamaaannn, sulu sulu ve nasıl aroma dolu !!!!!.. bU ARADA missgibi zerrin'ime ve ada'ma sevgilerle, ithaf edeyim bu sayfayı :)

Hemen bu güzelliklerden bir güzel limonata yapıldı, kabuklara kıyılamadı rendelenip buzluğa atıldı,
arta kalanlarda aniden gelen İLHAMla ! :) limon çanakları- kaselerine döndü,
Hele birde arkadaşım geleceğini haber verince, hemen irmik tatlılarıyla doldu !!!


Bahçeyede çıkıldı,yağan sağanak altında acele acele sarı güller ve bahçe çiçeklerinden toplanıp vazoya aranjman yapıldı, birazda meyve eklenip ara öğüne destek sağlandı.
Vakit az, acilen fincanlar hazırlandı, sarı kurdeleler bağlanıp ve şenlik de tamamlandı :)))
Bende şöyle bir masaya bakınca '' artık bir dekorasyon dergisine veya yemek dergisine yazı yazmaya başlamalıyım'' diye düşündüm..
Gelen teklifleri değerlendirme zamanı sanırım :) !!!

Hava limoni ama biz yaz mevsimine yakışan sıcacık sohbete, arkadaşlığımızıda katıp, sevgili Ferda ile yağan yağmuru seyre dalıp, biraz arındık..Ama Ferdacık :

''ben masayı seyretmeyi tercih ediyorum'' dedi !! :)

Bu arada, soran dostlara :
Karadutumun nihayet kaplıca seansları tamamlandı bitti. Temmuz sonuna fizik tedaviye,
daha sonra da kuvvetlendirmeler içinde spor salonuna devam edecek.
Oldukça iyi..
Siz bu satırları okurken ben pazartesiye kadar kısa bir tatil yapıp dinleneceğim... Hayırlısıyla dönüşte yine sizlerle birlikteyim.
HEPİNİZE BEREKET DOLU , HUZURLU BİR HAFTASONU DİLİYORUM ARKADAŞLARIM.
SEVGİYLE.

38 yorum:

Miskokulu Lezzetler 25 Haziran 2010 09:31  

Sarı güller sarı sarı limonlar aranjmanlar hepsi tablo gibi karaduta da kolaylıklar acil şifalar. Güneşin yavaş yavaş yüzünü göstermeye başladığı İzmirden sevgiler...

çeşnici Handan 25 Haziran 2010 09:33  

Heşey muhteşem çok zevkli ve çok şık olmuş. Ellerine sğlık.

bir dilim bir tutam 25 Haziran 2010 09:38  

sari sari ne güzel olmus bunlar.
Buradada havalar son iki gündür masaalah(Türkiyede bozunlunca burasi isiniyor)
Canim birden limonata istedi.
Ogluna tekrar gecmis olsun.

Adsız 25 Haziran 2010 09:41  

canım sen kaç işi daha bir arada yapacaksın dicem ama nafile söylemiş olurum.
sen on parmağı marifetle doğmuşsun canım.
sapsarı masaya bayıldım.meyvelerede
ne güzelsin nunucum- SEVTAP

Damak Tadı 25 Haziran 2010 09:47  

Nuray'cığım,ben tekliflerin sonucunu merakla bekliyorum olacağım canım..Dergiler şenlenecek desene..))

Ellerine sağlık,sarıya büründü beyaz mutfağın.Harikasın yine denilirki başka..Öpüyorum kocaman ve güzel bir tatil diliyorum sana..


Sevgiler..

Gönülünce 25 Haziran 2010 09:47  

Havaya rağmen herşey harikaa görünüyor ellerinize gönlünüze sağlık...
İyi tatiller dilerm...

TATESAL 25 Haziran 2010 09:50  

Canım o kadar zevkli o kadar ince bir insansın ki zerafetin karşısında hayran hayran bakıyorum...Sarıların uyumu ve limon yatağında irmik tatlısı şahane,ellerin dert görmesin...

Unknown 25 Haziran 2010 09:50  

sarı rengi zaten oldum olası çok sevmişimdir.sofra hem sade hem güzel.bu arada sanada iyi haftasonları ve iyi tatiller.

Adsız 25 Haziran 2010 09:52  

ah insanın eli dili kalbi ve yüzüde güzel olunca tabii masaları da güzel oluyor,
dışarda çamur yağsa sen yine çiçekler açarsın.
okdar güzel okadar güzelki içimi açtın canım arkadaşcım.
sen iyiki varsın, hem bas imzanı şu dergilere, yada kitabını çıkar,
karar senin çok istiyoruz bunu.
hepimizden selamlar. başarılar
İYİ TATİLLER CANIM.
mine.K

Adsız 25 Haziran 2010 09:55  

bir ahenk bir uyum şu yağan siyah gri istanbula sarı altın tozları ekmiş gibi oldun,işi gücü bıraktım ofiste :)
ööööle monitöre bakıyorum melül melul )))))))
doyamayız sana.
hadi dinlen. perişan oldun aylardır,bide bu güzellikleri yapıyosun ya helal ne diyeyim.
çok öpüyorum sevgiler nuraycığım.
NESRİN

yeşim 25 Haziran 2010 10:10  

sabah sabah içim açıldı vallahi sevgili nunu...tablo gibi olmuş masan canım ellerine güzel gönlüne sağlık...oğluşuna çok sevindim.çabucak şifa bulsun inşallah...güzel gönlünce geçecek bir tatil diliyorum hayırlı cumalar canım.sevgiler...

nesrin 25 Haziran 2010 10:24  

Sizin sayfaniza bir göz atmaktan gercekten zevk aliyorum. Mutlaka teklifleri degerlendirin. Sevgiler...
Belki bir gün ben de sizin yörüngenizdeki yildizlardan biri olabilirim ?

emelce yemek 25 Haziran 2010 10:27  

zevk bu iste gercekten de harika

NzlGl 25 Haziran 2010 10:29  

nUnU klasikleri işte budur:)))))
sözün bittiği gözlerin bayram yaptığı yerdeyiz:))))
ellerinize, gözlerinize yüreğinize sağlık...

Karadutla ilgili haberlere çok sevindim. Daha iyi haberleri duymak dileğiyle

çok sevgiler nuray hanım

Çınar 25 Haziran 2010 11:25  

Harikasın senn, nerden de düşünürsün limon kabuğunda irmik tatlısı. Çok güzel görünüyor ellerine sağlık.

Çoktan başlamış olmalıydın bir dekorasyon ya da yemek dergisinde yazmaya. İlgili makamlara duyrulur.

İyi hafta sonları

KİZHATCE 25 Haziran 2010 12:31  

gözüm gönlüm açıldı nunu cuğum ,eline emeğine,yüreğine sağlık....

Delfina ; 25 Haziran 2010 12:53  

herşey hepsiyle uyumlu,bu kadar uyumu yapabilen biri dekorasyon dergilerinde ne şahaneler yaratır kim bilir...

İyi tatiller Nunucumçç

Unknown 25 Haziran 2010 13:32  

Canımmmm NUNU marka zerafet kokan
tüm lezzetlere ve masalara hayranım
Ellerine sağlık.Karadutun iyi olma
sına çokkkk sevindim öpüyorum.

HUYSUZBALIK 25 Haziran 2010 13:36  

Sarı renk hiç gözüme bu kadar güzel görünmemişti Nunucum. Bence de o teklif neyse kabul et daha çok kişi görsün tanısın senin gibi harika bir insanı. . Sevgiler...

Adsız 25 Haziran 2010 14:21  

bende senin gözünle bakmaya başladım =))
mesela şu kadehte sarkan küpeli kirazlar -şahaser fikir,

vazonu nasıl boncukla kapladın hayret içindeyim -şahane fikir,

nescafe ömrü boyunca acaba hiç gülle tanışmışmıdır- şahane fikir

veeee
İRMİK - PESSSSS DOĞRUSU
Buda ZEKANIN BEDELİ,
nedemeli sana bilmem, eline su dökemeyiz biz anacım.

dilerim dergiler kıymetini bilir,
ama biz okurların acaip takipçin oluruz - buda şahane bir fikir =)

çok başarılısın nunu.
sayfan çok cazibeli.
sevgiler sana .


LAUSANNE && FEYZA.

Saglıklımutfak 25 Haziran 2010 15:00  

Nunucum hepsi muhteşem gözüküyor canım . eline sağlık sevgiler

Mimosa Café 25 Haziran 2010 20:01  

nunucum her zamanki gibi görsel bir şölen yaratmışsın. enfes görünüyorlar. harika bir fikir. bence de gelen teklifleri değerlendirmelisin! iyi tatiller canım. sevgiler.

mutfakcini 25 Haziran 2010 20:27  

Limoni havalara çok iyi geldi bu görüntüler.Ellerine sağlık..Karadutumuza sevgiler..

NEFİSE 25 Haziran 2010 20:44  

Öptüm seni .. şahane olmuş.

GÜL 25 Haziran 2010 21:30  

bende bir ödülün var.... mutlu hafta sonları

Adsız 25 Haziran 2010 21:42  

canım neler olmuş burası böyle,
çok güzel herşey, inanki çok içaçıcı görünüyor. hele şu haftanın her günü kasvete birebir olmuş, fincan ve irmikli limona bayıldım canım.
ellerin dert görmesin.iyi tatiller
bizim içinde gez o sahillerde.
hakettin.

SEMRA Y.

TÜLİN-sihirli tatlar 25 Haziran 2010 22:39  

harıka görunuyor .hersey uyum içinde :)renkler zaten süper.sevgiler

TuruncuTatlar 25 Haziran 2010 23:21  

ne kadar şık olmuş herşey canım ellerine sağlık sevgiler..:)

lavantalimon 26 Haziran 2010 10:39  

sarıyı çok severim limon ve vişne favorim bilirisn :) zaten "vişne ve turunçgiller sevenler" derneği kurmuştum değil mi? sen de baş üye idin:) çok sevgiler yine şıklık yine yaratıcılık :)

Baharcicegi 26 Haziran 2010 16:11  

burda havalar isindi simdi serin serin iyi giderdi nefis
limonatan,zevkini konusturmussun sarilar uyum icine
canim kisada olsa tatil dinlendiriyor iyi tatiller

Serap'la turuncu lezzetler 26 Haziran 2010 16:15  

Her şey şahane herzamanki gibi sayfana gelinde hep içim açılıyor zaten canım ellerine sağlık...öpüyorum

Ali Alptekin 27 Haziran 2010 01:43  

Merhabalar Hanımefendi;

Bendeniz Ali Alptekin. Web tasarım, Programlama ve geliştirme uzmanıyım. Blogunuz bedava bir site olmasına karşın Google'de yeri çok iyi olabilir. Elimde bulunan sitelerimin linklerini sizin blogunuza koyarak sitenizin Google arama motorunda daha iyi yerlere gelmesini sağlamak ve sitenizden size gelir elde ettirmek amacındayım.

Bu işlem için sizin yapacağını hiçbirşey yok. Sadece site temanızın altına bir kaç adet site linki ekkeyeceğiz ve o siteden size ziyaretçi gelmesini sağlayacağız. Böylelikle Google arama motoru botları sitenize abone olacak ve konu index süreniz kısalacak. Sizlerde Google nimetlerinden faydalanmaya başlayacaksınız. Şayet dilerseniz sitenize Google Adsense reklamları eklenebilmektedir.

Eğer teklifim ile ilgilenirseniz ilk aydan sonra backlinklerimizden gelir elde etme şansına da sahip olacaksınız. Ücretsiz online seminer şansınıda yakalayacaksınız. Ne kadar erken cevap verirseniz o kadar iyi olacaktır.

Eğer canlı msn görüşmesi yapmak isterseniz makale_yurdu@hotmail.com Adresini ekleyerek görüşme sağlayabilirsiniz benimle. Saygılarımla

NOT: Sahtekarlık diye birşey aklınıza gelmesin. Sitemiz resmi bir sitedir ve bu nedenle sizlerden yardım alıp yardım etmek amacındayız

SEOGUNDEM İnternet Hizmetleri Uzmanı
ALİ ALPTEKİN

pelince 27 Haziran 2010 11:02  

Hava halen limoni haklısın;) ama bu sunum çok güzel olmuş,ben bir tane limon alabilirim;)
ellerine sağlık..
Oğluşuna da şifa diliyorum.. çoğu gitmiş azı kalmış...

Sevgiler..

Zehra Gürgen 27 Haziran 2010 13:52  

Kesinlikle sofra çok hoş. Limonlu hem daha ne ister insan? Teklifleri bence kesinlikle ciddi anlamda düşünmelisin Nunum. KAradutun böyle bir anneyle hızla iyileşecek, ben bundan ilk günden beri emindim :)

sevgiler canım

Bir Dilim Düş 27 Haziran 2010 14:49  

CAAANIMMMMM DÖNMÜŞSÜN SEN VE YİNE HARİKALAR PAYLAŞMIŞSIN BİZLERLE BEN YOĞUNLUKTAN ÇOK BAKAMADIM KİMLER NELER YAPMIŞ DİYE. BU AYIN BAŞINDA İSTANBULDAYDIM ARADIM SENİ DE GÖRMEK İSTEMİŞTİM HATTA FİDAN'DA GELMEK İSTİYORDU ANCAK TELEFONUNA CEVAP VERMEDİĞİN İÇİN GELEMEDİM. BİR DAHAKİNE MUTLAKA GÖRMEK İSTİYORUM SENİİİ ŞİMDİDEN SÖZ İSTERİM.

SEVGİLER,
EVREN :)

kelebeklisaniyeler 27 Haziran 2010 16:21  

canim nunum haaa riiii kaaaa gerçekten nefis sari sari opuyorum seni.

PAPATYA PRENSES 28 Haziran 2010 14:36  

Yok ki şöyle güzel bir bahçemiz biz de çiçekler toplayalım :)

herşey harika görünüyor. gönlüne sağlık Nunucum..

Bir Dut Masalı - nUnU 28 Haziran 2010 15:48  

çok kıymetli yorumlarınıza teşekkür ederim sevgili arkadaşlarım.

PAPATYA PRENSES :)
Komşum sen hiç üzülme !
ben sana gönlünce dilediğince alır yollarım :)))))

HAYATLARINIZ ÇİÇEK OLSUN.
SEVGİYLE..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP