İZMİR SÜRPRİZİ

>> 11 Haziran 2010 Cuma

Ben İZMİRi ve İzmirlileri Çok Severim !!!
Konak sahil
İzmir gece
konak saat kulesi
Gazeteci Hasan Tahsin heykeli ve meydanı
Hükümet Konağı





Alsancak


Sevgi Yolu


Kemeraltı
Kemeraltı











Sakızlı tavuk göğsü ve sakızlı dondurma ( Reyhan pastaneleri alaçatı)
Deniz balıkları

İzmir lokma Çeşme kumrusu

İzmir tulumu İmiirin meşhuur boyozu ve olmazsa olmazı yumurtası
İzmir gevrekleri (simit)
Konak pasaport iskelesi
Pasaport iskelesi






Karşıyaka









Aylardan beri gönlümde birkaç yerin ismi hızla kalbimi çarptırıp duruyordu, ama bu bizim karadutumuzun tedavilerinden gözümüzü açamadığımız için, kalp çarpıntılarım hayallerimin katında ,baş köşesinde beklemeye mahkum olmuşlardı.
Ama benim hayallerimin bir kısmı geçen cuma akşamı, esaretten öyle ani kurtuluvermişlerdi ki .... ????
çok sevgili masal kahramanım cuma akşamı yemek masamızda, tabağımın kenarına 2 kişilik İzmir uçak biletlerini koyunca kalp çarpıntım tavan yapmıştı adeta !!
Ertesi gün sabah uçağı ve bir hafta sonu boyu İzmir'li olmak !!!
Tek hatırladığım yemeği yarım bırakıp, hemen bavul kapatmak oldu.

Ertesi sabah ver elini güzel İzmir... Özellikle Alsancak ve Kordon'da yerli turist olarak gezinmeye başlayınca anladım ki Rüya değilmiş...
DOĞUM GÜNÜM HİÇ BU KADAR İZMİR 'Lİ OLMAMIŞTI :))))))

Tüm İzmir'li Blog arkadaşlarıma ve Sizlere sevgilerimi yolluyor,
İzmir Anılarımı ise Masalıma emanet ediyorum.....

Sevgiler güzellikler süprizler hayatınızdan eksik olmasın.

15 yorum:

pie kurabiye 11 Haziran 2010 20:28  

İzmir'de yaşıyorum ama fotoğraflara bakınca şehrin heryerini gezmiş gibi oldum. İzmirli'ler güzel bir olay yaşadığınız zaman 'Allah içinize sindirsin'der.
Bu gezi sizin içinize sinmiş.Ne hoş....

Sevgiler.

Adsız 11 Haziran 2010 21:35  

OOO arkadaşım izmir çıkartması diyebiliriz bence buna ..
valla çok güzel her yer, sahil harika, birde şu dondurmalı tabak ve güllü kahvende gözümden kaçmadı hiç. balıklarda egeye karşı ne güzel gitmiştir,imrendim galiba.
sefan olsun, çok güzel bir jest olmuş. yağmurda romantik nostalji :)
hepinize sevgiler canım.
Nesrin.

Adsız 11 Haziran 2010 22:02  

ama facedeki fayton resimlerini çok sevdim, bide palmiyeli sokak sevgi yolunda da çok güzel pozlar vermişsin nunum.. her yere yakışan kadın.
nice yıllara hep mutlulukla arkadaşım.
SEMRA

hanife 11 Haziran 2010 22:21  

hoşgeldin nunucum izmrde gezilecek yer bırakmamışın bende izmirli olarak sanalda olsa bir kere daha gezmiş oldum

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Haziran 2010 22:41  

pie kurabiye,
merhaba canım, yeni komşularla tanışmak ne güzel !
İzmir İstanbuldan sonra en sevdiğim şehirdir. HER KÖŞESİ VE BELDESİYLE.
Yaklaşık 15 yıldır sık sık gerek iş, gerekse Çeşme- Urla sevdasıyla gelir gideriz.
Allah çok şükür ki böyle cennet bir vatana çok şanlı geçmişe sahibiz.
sevgiler teşekkürler.


nesrin,
:))))
sen benden iyisini bilirsin arkadaşım !!!
bizde çok keyif aldık
yağmur altında !!!!
:)))))))


semra,
aa faytonsuz izmir olmaz !
sevgi yolu da Masalsız olmaz.
ama pazar günleri çok tenhadır İzmir.
Malum herkes yazlıklarına gider, çoğu yer kapalıdır ..
Bu sebeplede tüm şehir bize kaldı nesrincim
teşekkür ederim...



hanife,
okadar tadını çıkardımki :)))
artık 2 güne ne sığarsa,
zaten iyi bilirim Şehri..
çok teşekkür ederim.

umutluhayat 11 Haziran 2010 23:40  

ahh ahhh izmir benimde en büyük aşkım,üç yıldır bebek olduktan sonra gidememdim,hep gözümün önünde dolanıyor.o resimleri görünüce aklım oynadı hele alaçatı deme bana lütfen...ne iyi yapmışsınız.çok güzel gezmişsiniz.

Adsız 11 Haziran 2010 23:46  

SERAP (birdilim bir tutam)

kisa bir Izmir turu icin tesekkürler.
Balik sofrasi icin tesekkürler.
Tatlilar icin tesekkürler.
Kumru icin ayrica tesekkürler..

Miskokulu Lezzetler 12 Haziran 2010 00:13  

Bir İzmirli olarak çok mutlu oldum. İzmirden böyle güzel kareler la sera da yenen yemek, reyhanda yenen tatlı urla çeşme.. İzmir bir İzmirli den daha güzel anlatılmış. Kasım ayında Konya gezisinden sonra bende Konyayı bloğumda anlattığım zaman bana Konya dan gelen yorumlarda bizden güzel anlatmışsınız denmişti. Şimdi bende size aynı şeyleri yazıyorum.Galiba insanoğlu yanındaki güzellikleri fark edemiyor maalesef. İzmirden size kucak dolusu sevgiler Nuray Hanımcığım...

Asis 12 Haziran 2010 01:10  

Harika fotoğraflarla gitmiş kadar oldum.Daha nice sağlıklı mutlu yaşlar dileğiyle sevgiler.

egeli 12 Haziran 2010 03:31  

Çok hoş bir sürpriz!!!!!!!!!!!
güzel İzmir'in tadını çıkartmışsınız.
Allah içinize sindirsin Nunum.
Kısa kaldığın için sana sitem etmeyeceğim,inşallah bir daha ki gelişin daha uzun olur da bir buluşma yaparız arkadaşım.
Tekrar doğum günün kutlu olsun canım.

Tülay Öcal 12 Haziran 2010 10:00  

Merhaba, blogunuza bakınca benim gibi bir İzmir sevdalısı daha dedim. İzmir'li bir blog yazarıyım, İzmir özleminize iyi gelebilir...www.gelinciksurubu.blogspot.com İzmir'den sevgiler selamlar...

mandalincikmazi 12 Haziran 2010 10:48  

Merhabalar,
Ben İzmir'i de İzmir'e gelenleride çok severim :))
Resimler çok güzel ellerine yüreğine sağlık bana çok yakın yerlerde gezmişsin ...
Sevgiler.........

çeşnici Handan 12 Haziran 2010 10:57  

Geçen hafta bir günlüğüne de olsa ben de İzmir'e gittim ve tekrar İzmir'e aşık olup geldim. Resimleriniz çok güzel.Bakanlara tam bir İzmir turu yaptırıyor. Bu yoğun döneminizde ne iyi olmuş böyle bir kaçamak yapmanız sizin adınıza çok sevindim. Sevgiler.

Adsız 12 Haziran 2010 11:25  

ah ben severim sizi yaaaa !!
demek ani süpriz oldu , ama çok güzel çok ince bir davranış buda nunum ya. yemekler müthiş, biliyormusun dondurmayla yanyana duran sakızlı hasta etti benide komada gibiyim. sahil ne güzel uzun ve ferah, banada nasip olur inşallah, tekrar nice yıllara ve heyecanlara arkadaşım benim.
iyi haftasonları canım

gülden Y

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 13 Haziran 2010 02:12  

İzmirlilerde seni sevmiştir eminim nunucum :)
Güzel İzmir'im den geçmişsin :) hemde doğum gününde :))

Mutlu yıllar canım

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP