İRMİK KÜPLERİ (nUnU mARkA )

>> 18 Haziran 2010 Cuma




Uzun zaman olmuş İlham gelipde nUnU mArKaLAR YAPMAYALI !!!

Şimdi tam mevsimi ve zamanı deyip geçen hafta yaptıklarımı paylaşmak istedim.


İRMİK KÜPLERİ (nUnU MaRkA )

1 küçük kavun
1 LT süt (lıght)
9 yk irmik
11 yk şeker
1çubuk vanilya veya 1 pk vanilya
1 limon kabuğu rendesi

Soğuk süt içinde irmik, şeker vanilya ve lim kab. rendesi iyice karıştırılır
Pişirilip dikdörtgen bir borcama dökülür
Soğuyunca şerit şerit kesilip, küpler çıkarılır.
Kavun iyice yıkanıp kurutulur
Enine 2'ye kesilir
İç çekirdekleri çıkarılıp, Orta kısmı hafif ve düzgünce oyulur.
İçindeki suyu alınmalı !!!!
Sonra kestiğiniz irmik küpleri içine konup soğuk servis yapılır
Dondurmayla ve diğer meyvelerle nefis oluyor tavsiye etmeliyim.
Diğer tariflerde göreceksiniz !!

AFİYET OLSUN.

7 yorum:

Unknown 18 Haziran 2010 15:03  

Harikasın canımmmmm ellerine sağlık
öpüyorum...

Damak Tadı 18 Haziran 2010 15:08  

Severim senin irmik küplerini canımmmmm..)

NzlGl 18 Haziran 2010 15:18  

İşte nUnU marka şaheserler başladı:))))
ellerinize sağlık
sevgilerimle

http://www.lezzetibol.com 18 Haziran 2010 16:53  

İrmik küpleri süper bir fikir. Özellikle soğuk soğuk.
Harikasın canım
Çok öptüm
sevgiler

Adsız 18 Haziran 2010 18:00  

nunum tam bayan icat mucitsin şekercim,
ben bayıldım bu fikire :-)
derhal yapmak istiyorum
teşekkürler öpüyorum seni/
/FERDA

Miskokulu Lezzetler 23 Haziran 2010 14:32  

Soğuk soğuk ne nefis olmuş elinize sağlık.Sevgiler...

dokuzuncubulut 23 Haziran 2010 18:41  

Bu ne güzel, ne eğlenceli bir sunumdur. Hem göze, hem mideye hitap etmiş. mükemmel bir yaz tatlısı olmuş. Ellerinize sağlık...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP