HAZİRAN SOFRASI VE BEREKETİ

>> 28 Haziran 2010 Pazartesi


Bahçemizin güzelim ortancaları (çokk güzeller !! )
tavuklu mevsim salatası - patates salatası ve közlenmiş kırmızı biber fındıklı çikolata ganajlı tartöletler (tarif )
patlıcan salatası- zeytinyağlı poğaça ve Z. Enginar
mevsim meyveleri





Evet arkadaşlar, kısa bir ara tatil olsa da ,gezdik ,gördük ve çokçada dinlenip geri döndük !

Bu sofram da ise,Tatil öncesi sevgili okul arkadaşım Neslihan ile hasret giderip ,
güzel bir haziran sofrasını beraberce paylaştık..
Arzu ederseniz ; Sizde bizimle paylaşırmısınız ?

ÇOK SEVGİLER..

37 yorum:

Unknown 28 Haziran 2010 16:36  

Sultanım harikasın 41 kere maşal lah diyim.Herşey birbirinden hari ka ve zarif öpüyorum...

nesrin 28 Haziran 2010 17:41  

NuNu Hanim, siz yaparsiniz da bereketli olmaz mi? Yasam sevincinizden biraz bize de sicrasin insallah. Sevgiler...

Adsız 28 Haziran 2010 18:03  

canım nunum
gözlere şenlik, bakmaklara doyamıyorum senin masana, yaptıklarına.
hep güzel daima güzellik dolu
çok sevgiler canıma-
FERDA

Adsız 28 Haziran 2010 18:05  

PAYLAŞMAZMIYIM HİÇ
SİLER SÜPÜRÜRDÜM İNAN OLSUN.
NASILDA GÜZEL HERŞEYİN TERTEMŞZ TATLI ARKADAŞIM
ORTANCALARIN VE MİNİK ÇİKOLATALILARA BAYILDIM NUNUCUM
ELLERİNE GÜZEL EMEĞİNE SAĞLIKLAR OLSUN.ÖPÜYOR VE SEVGİLER BIRAKIYORUM
sevtap

EV DEKORASYON HOBİ 28 Haziran 2010 18:41  

Zevkli bir sofra..Lezzetlerinin de onun kadar güzel olduguna inanıyorum.Ortancalar da harika...Sevgiler.Aida

zerrin-misss 28 Haziran 2010 18:55  

canım nunum, hoşgeldin. herşey yolunda umarım..
sofra nefis. hele o ortancalar nasıl da güzelliğe güzellik katmış.

Sımmsıkı kucaklarım.

sevgilerimle..

NiLaY 28 Haziran 2010 20:05  

yine iştah kabartan sevgi kokan bir sofra, ellerine sağlık canım :)

PASTA TASARIM By Nesrin Tong 28 Haziran 2010 20:52  

CANIM NUNUCUĞUM..... BIRAKTIĞIN YORUMLARINA MUTLULUĞUMU BİR İKİ SATIRDA ANLATABİLMEM MÜMKÜN DEĞİL.... SARP'ÇIK TEŞEKKÜR EDİYOR NUNU TEYZESİNE... BEN DE KUCAK DOLUSU SEVGİLERİMİ GÖNDERİP ÖPÜYORUM HASRETLE....HERŞEY GÖNLÜNDEKİNDEN DE GÜZEL OLSUN.....SEVGİLER....

Adsız 28 Haziran 2010 21:02  

ne tatlı arkadaşsın sen,
ne özverili, ne can ve ne pırıl pırıl
sağol bitanem
herşeyiçin
en çokda var olduğun ve arkadaşlığın için.
seni seviyorum melek arkadaşım.
NESLİHAN E.

KİZHATCE 28 Haziran 2010 21:07  

eline sağlık nunu cuğum :)hem gözümü hem gönlümü doyurdun,kocaman öpüyorum...
vişne tutkusu samsundanmı kaynaklanıyor ne :)

hdidem95 28 Haziran 2010 21:36  

sofranın bereketi hiç eksilmesin iştah açıcı nefis görüntüler ellerine sağlık canım benim öptüm sevgiler

Miskokulu Lezzetler 28 Haziran 2010 21:39  

Elinize emeklerinize sağlık. Her şey harika ama o ortancalar yok mu beni yine aldı götürdü.Sevginiz pozitif enerjiniz hiç bitmesin....

Unknown 28 Haziran 2010 21:46  

Sevgili arkadasim, o tatli, nazik yorumuna öncelikle tesekkür ediyorum... Keske seni ve diger blogcu arkadaslari da yakinen tanima firsati bulabilsek... Ama belli mi olur, belki birgün bunu da basaririz.... Sevgilerimle, bu harika sofra icin ellerine saglik diyorum.....

Adsız 28 Haziran 2010 22:06  

güzel insan, bir değil,3 değil, neler neler yaparsın sağlık adına.
ah be kuzum bir kerede üşen nolur,
yada bize el ver )) şu atalet kalksın üzerimden ))))
bayıla bayıla seyrettim yine, annenin ortancalarına bittik burda, ne renkler var sizde canım ya öyle
bende resim çektireceğim bir gelişimde, bu arada çok kolay gelsin fena tadilat varmış sizde.
ama çokda güzel olacağı kesin.
öpüyorum seni tatlım.

selma.

Unknown 28 Haziran 2010 22:22  

Bende çok severim ortancayı, pembesini özellikle..Masan ayrı bir güzel Nuraycım. bolluğu bereketi Temmuzda da sürsün, sevgiler

HUYSUZBALIK 28 Haziran 2010 23:04  

Nunucum yine muhteşem bir görüntü. Hem de en sevdiğim renkler var bu kez. Hangi detaya bakacağımı şaşırdım çok güzel hepsi. Ellerine sağlık. Sevgiler...

Adsız 28 Haziran 2010 23:21  

biliyormusun canım, bu senin ruhundaki dinginlik bence. ne hissediyorsan dışa yansıyor, ne renksen ruhun o ahenge boyanıyor,
ben buna karar verdim.
her mevsimin bereketle dolsun.
eline sağlık arkadaşcığım.
Gülbin B.

Cafe Gusto 28 Haziran 2010 23:44  

Nunucuğum o masada olmak vardı şimdi..Ellerine sağlık....sevgiler...

Hamarat Abla 29 Haziran 2010 01:28  

ortancalar sofranıza çok yakışmış. Harika lezzetlerinize renk katmış.

ellerinize sağlık

susamcorekotuFeriha 29 Haziran 2010 02:00  

harikasın canım, ALLAH evinin bereketini artırsın hep daim etsin, yiyenlerede şifa olsun

susamcorekotuFeriha 29 Haziran 2010 02:00  

harikasın canım, ALLAH evinin bereketini artırsın hep daim etsin, yiyenlerede şifa olsun

Adsız 29 Haziran 2010 07:52  

günaydın nunuş,
fistolu masa örtünü hatırladım biliyormusun / bir doğum gününde gelmişti ve hepimiz çok beğenmiştik, hala durduğuna inanamadım /
bazı detayların bana eski toplandığımız günleri hatırlatıyor devamlı/
müthiş bir yaz masası. közlenmiş salatalar ve turta elbetteki ortancalar göz alıcı.
sefanız olsun arkadaşım. ne mutlu size.
sevgiler / ASUMAN .

Çınar 29 Haziran 2010 08:25  

Yine yine çok enfes bir sofra. Hayır bişey değil, benden önce Merih Bakıyor bloguna içine düşe düşe. Sonra benden de bekliyor:))) Beni zor durumda bırakıyorsun söyliimm:))

Öptüm canım

Saglıklımutfak 29 Haziran 2010 09:09  

O masada olmayı isterdim doğrusu. Eline sağlık canım . sen benden bir çatal ucu aldın ama ben sanırım tabak tabak götüreceğim;)

emelce yemek 29 Haziran 2010 09:41  

boyle bir sofrada arkadasla sohbet harika ellerine kollarina saglik.

Rakunt ideas 29 Haziran 2010 09:43  

Nasıl bir sofra bu olmak vardı:))Nefis renkler lezzetler Hoşgeldiniz.

pelince 29 Haziran 2010 10:15  

Harika bir sofra ,pembişler çok hoşuma gitti.. afiyetler olsun..

MMO 29 Haziran 2010 10:41  

Tabi paylaşırız! Harika görünüyor her şey. Ellerinize sağlık. :)

NzlGl 29 Haziran 2010 10:55  

Enfes bir görüntü:))))
Ellerinize sağlık canım
sevgilerimle

YeMeK vAkTi 29 Haziran 2010 11:05  

tam bir yaz sofrası ellerinize sağlık

Sevil Şahin 29 Haziran 2010 12:05  

nunum sen bizi sofrana buyur edersinde biz gelmez miyiz hiç
ellerine sağlık hepsi birbirinden nefis afiyet bal olsun
sevgiler

NEFİSE 29 Haziran 2010 13:35  

Nunum... ellerine sağlık.

Adsız 29 Haziran 2010 13:37  

paylaşmakda ne demek, kimseye elletmem bile o güzel masayı ben
herşey benim. hepsi beniiiim NUNU

mest ettin beni yine sen.
SEMA.N

Adsız 29 Haziran 2010 13:39  

güzelim benim,
marmaristen sevgilerle..
+++++++++++

senin masa burdan güzel okadar söylim sana.
harika olmuş canım.
Fatoş

Sevtap 29 Haziran 2010 18:42  

Hepsi harika gözüküyor ellerinize sağlık

Adsız 29 Haziran 2010 22:56  

ne sen gibisi,
nede senin sofraların gibisi dünyayı gezsem inan YOK
banu

mutfakcini 30 Haziran 2010 08:31  

Güzelim sofraya güzelim ortancalar ne çok yakışmışşşş.Keyif diye ben buna derim.Ellerine sağlık canım..sevgilerimle..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP