GÜLDEN BİR GÜN..

>> 8 Haziran 2010 Salı








Limonlu irmik tatlısı (lıght sütlü) az kalorili dilimler

bol soğanlı zeytinyağlı börülce

közlenmiş biber- patlıcan ve börülce salatası



Nisan sonunda uzuncana süren bir veda ile ayrıldım aranızdan, bu elzem bir ayrılıktı VE ADETA AYRILIĞIMIZIN AYRAÇI OLDU :(((
fazla konuşup yazmadım, çizmedim, çünkü ; kimseyi telaşlara düşürmek istemedim !! herkesin öylesine dolu ki yaşamı, kimseyi hastalık ve ameliyatlarımızla, uzun sürecek bu yolumuzda meşgul etmeyi arzu etmedim.


Oğlum Mart sonunda, bir spor kazası nedeniyle ön çapraz bağlarını kopartıp, menüsküsünü yırtmıştı.
1 ay arayla 2 müdahale geçirip, yoğun fizik rehabilitasyon dönemine girdik. Uzun hastane dönemleri yaşadık .. Şimdi de haftanın 5 günü kaplıca ve fizik görüyor, gayet iyice, basıyor, yürümeyede başladı.

Kısaca özetlersem,temmuza kadar daha tedavilere devam edeceğiz. Ben yaz dönemi boyunca bloğa dönüş yapmayacaktım !! ama o kadar hatırlı dostlar ve arkadaşlarımsınız ki , ricalara kayıtsız kalmamak, hiç bir kalbide kırarak içerisine girmek istemediğimden ! erken dönüş kararı aldım.
Sizin haberiniz yok ama, ben hep sizleride yanımda gezdirdim , varlıklarınızdan güç alıp, bana yazdıklarınıza sarıldım çoğu zamanlarda....
sessziiğimin en büyük çığlıkları sizlerin mailleri, duaları, mesajları oldu elbette beni huzura kavuşturan.
HEPİNİZE TEKRAR HUZURLARINIZDA KALBEN TEŞEKKÜRLER EDİYORUM..
UNUTULMAZ İNSANLARDANSINIZ.

Masama gelirsek, Çok eski arkadaşlarımdan sevgili Gülden'ciğim mayıs ayında bizi ziyarete gelmişti. Bahçesinden tabiri caizse bir kova dolusu güller getirmiş, evimizi adeta günlerce gül bahçelerine çevirmişti.

Hava Öyle sıcak, öyle güneşliydiki resimleri ne yaptıysam da flu olmaktan kurtaramadım :(((((
ama bunu paylaşmaya değer gördüğümden, sizlerinde bu masaları çok sevdiğinizden, elbette resimlemeyi ihmal etmedim..
Çok sağlıklı, kısacası çok gönülden ,GÜLDEN bir gündü benim için ...

HEPİNİZE ÖZLEM DOLU SEVGİLER ARKADAŞLAR.....


( Bıktırana kadar post yayınlıyacağım galiba !! :)

52 yorum:

Unknown 8 Haziran 2010 13:44  

Ben asla bıkmam canım:))Nasıl özle
mişim bu zarif asil sofraları.İnşal
lah undan sonra yaşamında hep güzel
likler olur.ÇOkkk öpüyorum...

Adsız 8 Haziran 2010 13:44  

ALLAH SAĞLIK MUTLULUK HUZUR DOLU GÜNLER SİZİN OLSUN BUNDAN SONRA..MASA SÜPERRR ELLERİNİZE SAĞLIK..

bahar yorgun 8 Haziran 2010 13:50  

çok çok geçmiş olsun. Rabbim acil şifalar versin. Yeniden görmek çok güzel

TATESAL 8 Haziran 2010 14:14  

Öncelikle hoşgeldin demek istiyorum ...bizi güzel paylaşımlarından mahrum etme..Oğluşuna çokkkk ama çokkkkk geçmiş olsun,gerçekten çok sıkıntılı günler geçirmişsindir,anlayabiliyorum
umarım eskisi gibi olur ve sağlığına kavuşur....

Masa düzenine ve servis takımlarına bayıldım güllerle müthiş uyum sağlamış,herşey harika görünüyor....Sevgiler...

Asis 8 Haziran 2010 14:19  

Sevgili Nunu tekrar çok geçmiş olsun.Bu güzel sofralarla gözlerimize şenlik yaşattığın için teşekkürler.Herşey daha iyi olması dileğimle sevgiler.

Adsız 8 Haziran 2010 14:28  

of canım offf. vuruldum ilk bakışta. nelerde yapmışsın her ara derede.maşallah sana. güller ne kadar güzel, çocukluğumuzun bahçesindeki gibi, çok sevdim .
masaya örtüne özellikle bittim,fincanlar peçetelik bir rüya.
iyi günleriniz çok olsun güzel kalpli arkadaşım.seni seviyorum.
ferda

Adsız 8 Haziran 2010 14:34  

Yayınlayın lütfen, ben kendi adıma bu durumdan çok memnunum.
Sağlıklı ve sevgi dolu günler dilerim.
Elif E./İzmir

NzlGl 8 Haziran 2010 14:57  

Bence arayı kapatmak için onlarca post yayınlamalısınız sevgili nunucuğum:)))

ne güzel haberlerle gelmişsiniz Oğlunuzdaki iyiye giden gelişmelere çok sevindim. Çok çok daha iyisi olacak inşallah.

Sevgili nuraya hanım
kocaman bir HOŞGELDİNİZ diyorum

sevgilerimle

Nazan 8 Haziran 2010 15:16  

Merhabalar Nuray hanım
Bir kaç haftadır bigisayarı kullanamıyordum.Bugün açtığımda hemen sitenize girdim o güzel masanızı görünce inanın benimde yüzümde güller açtı.Hoşgeldiniz.
sevdiklerinizle birlikte sağlıklı güzel günler geçirmeniz dileğiyle.

Sevil Şahin 8 Haziran 2010 15:26  

biz senden bıkarmıyız hiç nunum iyiki geldin iyiki burdasn .
Dün telefonla hilal ile konuşurken öyle bir ses le dediki nunu döndü aman allahım deyip koştum dün sana
çok sevindim canım ablam iyiki döndün iyiki varsın
biz seni hiç unutmadık unutamayızda
sen yazınca bizler sıkılmıyoruz sıkılanda okumasın seni boşver
iyi günde degil her zaman hem iyi günde hem kötü günde yanında olmak isteyenlerdenim ben
Allahım oğluna güç versinde çarçabuk iyileşsin bak çoğu bitmiş azı kalmış
Nazarlardan saklasın inş. bir daha ne sizin ailenize nede başkasının ailesine rabbim kimseye göstermesin böyle şeyler
iyiki DÖNDÜN... NUNUM BENİM..

SİBEL - engüzeltatlar 8 Haziran 2010 15:47  

Hoşgeldin NuNu, çok mutlu oldum tekrar geldiğine, bizi bu güzelliklerden mahrum etmediğine :)
Oğluna da tekrardan çok çok geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin inşaallah.
Bloğunun 2.yılı da kutlu olsun, daha nice yıllara hep beraber...
Sevgiler, kocaman öptüm..

Bilge Kamile 8 Haziran 2010 18:02  

size hiç yorum yazmamıştım, ama gideceğinizi yazdığınızda da çok üzülmüş fakat yazı yazmak için beklemiştim. İşte şimdi yazıyorum:
Aramıza tekrar hoşgeldiniz, güzel paylaşımlarınız ve letafetiniz için de şimdiden teşekkürler ve sevgiler.
Bilge Kamile

Unknown 8 Haziran 2010 18:07  

Hoş geldin. Ne iyi ettin de erken geldin. Oğluna çok çok geçmiş olsu. İnşallah ısa zamanda hepsi gerilerde kalır. Sevgiler,Funda

ARİFE 8 Haziran 2010 19:08  

çok geçmiş olsun rabbim acil şifalar versin hoşgeldin

Şehnaz 8 Haziran 2010 20:09  

nunucum senin o güzel sofralarını ve lezzetlerini özlemişim...elllerine sağlık tatlım....

http://www.lezzetibol.com 8 Haziran 2010 21:46  

Canım inşallah daha nice güzel haberlerini buradan paylaşacaksınız bizimle. Herşey düzelecek oğlunda eski sağlığına allahın izniyle tam olarak kavuşacak. Bu kadar çaba, inanç boşa çıkmayacak canım.
Güzel sofralarını ve güzel yazılarını çok özlemişim canım.
Arayı sakın açma
Çok öpüyorum seni

HUYSUZBALIK 8 Haziran 2010 21:57  

En güzeli de oğlunun iyileşiyor olması Nunucum. Çoook geçmiş olsun bir daha yaşanmaz inşAllah o zor zamanlar. Yeniden okumak çok güzel seni. Sen yaz biz bıkmayız :) Sevgiler :)

minik 8 Haziran 2010 23:11  

Sevgili Nuray Hanım (izninizle Nunu),
Hoşgeldiniz.Dilerim herşey gönlünüzce olsun.Bloğunuzdaki zerafet, sadelik ,samimiyet özlenmeyecek gibi değildi.Bizde özledik...Ama en güzeli dönmeniz.Sevgiyle kalın...

KİZHATCE 8 Haziran 2010 23:19  

aramıza tekrar tekrar hoşgeldin hemşehrim benim:)diliyorumki oğluşun bir an önce sağlığına kavuşur,huzur ve sağlık dolu günler sizlerin olsun...iyiki döndün nunu cuğum,kocamannnn öpüyorum....

NEŞELİ MUTFAK 8 Haziran 2010 23:23  

CANIM NUNUM ,
RABBİM OĞLUŞUNA ŞİFA VERSİN İNŞALLAH .BİZLER SENİNLEYİZ DUALARIMIZLA:))
SENDE HEP BİZİMLE OL EMİ:))

Adsız 8 Haziran 2010 23:28  

güzel arkadaşım emeğine yüreğine sağlık. baktıkça bakasım geldi her zamanki gibi. nasıl bir zariflik bu, mis gibi gerçektende.
sağlık fışkırıyor her tabaktan,
hep sağlıklı hep huzurlu olmanı dilerim canım sevgiler

SEMRA.

Güngör Ekinci Saglik 8 Haziran 2010 23:37  

Hoşgeldin Nunu'cum, çok geçmiş olsun.Allah bir daha sıkıntı göstermesin.sevgiler.

Cocukla Cocuk 8 Haziran 2010 23:40  

dönüşün muhteşem oldu nunu'cum enfes bir ziyafet olmuş...oğluşun tedavisi en olumlu şekilde sonlanacak umarım bol sağlıklı gunler dileriz.

meltem 9 Haziran 2010 00:04  

çok ama çoook geçmiş olsun çok üzüldüm ama en güzeli iyileşiyor olması blog yazmıyorum artık pekde bakmıyordum yeni gördüm.. çok geçmiş olsun tekrar tekrar acil şifa dilyorum canım
sofraya bayıldım bayıldımmmmm

Miskokulu Lezzetler 9 Haziran 2010 00:17  

Nuray Hanımcığım masanızdaki simetriyi düzeni, çiçekleri, harika yemek takımlarını ve yazılarınızı samimiyetle çok özlemişim. Oğlunuzun sağlığını geçtiğimiz yıl benzer bir problemi kızım yaşadığı için takip ediyorum. Allah onlara keder üzüntü vermesin. Acil şifalar versin zoru atlatmışsınız bunlarda geçecek . Bloğum yorumunuz içinde çok teşekkür ederim.İzmirden sevgiler...

Yaşamın kıyısında 9 Haziran 2010 02:06  

Çok çok sevindim canımcım, karadutunun iyi olması sevincimi de katladı.
Çok çok öperim.

karin 9 Haziran 2010 02:27  

oglunuzun iyilestigini duymak cok guzel, aramiza donmeniz daha da guzel
bende saglik ve huzur diliyorum, cok ozledik

HÜLYA 9 Haziran 2010 08:36  

canım nunucuğum seni tekrar buralarda gömek ne güzel bilemezsin...Öncelikle oğluna ve sana çok geçmiş olsun. inşallah çok çook daha iyi olacaksınız.

kocaman kocaman öpüyorum

Zehra Gürgen 9 Haziran 2010 09:33  

Nunum döneceğini biliyordum, öyle bırakıp gitmeyeceğini.Oğlun ise daha öncede söyledim annesi kadar güçlü.

sevgiyle öpüyorum canım

Adsız 9 Haziran 2010 09:44  

en sevdiğim romanı okur gibi büyük keyif nunu sayfan bizlere.şu güzellik ne kadar cazibeli nunucum.

tekrar geçmiş olsun canım ,hem çok iyi gördüm sizi. birazda tatil yaramış :-) keyfin sefan olsun canım.
dönüşün çok mutlu etti beni. öpüyorum canım seni gül kokulu arkadaşım.

gülbin b-

Adsız 9 Haziran 2010 09:46  

GÜNAYDIN CANIM, NEDEN DEMİYOSUN SAYFAMA DÖNDÜM DİYE ..
AA BEN MAHRUM KALACAKTIM AZ KALSIN.
MASA NE GÜZEL OLMUŞ YİNE NUNUCUM. VALLA BAHÇELERE GEREK YOK SENİN SOFRALARINDA. BAYILIYORUM YAPILANLARA. TAKIMLAR ÇOK GÜZEL CANIM YA, HEP SAĞLIKLA KALIN, KEYİFLE İNŞALLAH.
ALLAH NAZARDAN GÖZDEN KORUSUN SİZİ
SELAMLAR ÖPÜCÜKLER ARKADAŞIM.
zeynep günal

Narince 9 Haziran 2010 14:58  

Çok geçmiş olsun, bir daha olmasın böyle tatsız günler.
Benim gözüm kirazlarda kaldı, bir de börülcelerde:))

YeMeK vAkTi 9 Haziran 2010 15:01  

her zamanki gibi harika sunum,harika mamalar ve iç açıcı bir yazı:)çok farklı bir bloğunuz var havası bahar havası gibi ellerinize sağlık:)

Nuray 9 Haziran 2010 15:25  

Nuray Hanım Merhaba,
Hoşgeldiniz.
Öncelikle tekrar geçmiş olsun dileklerimi iletmek isterim. Allah eşinizle ve çocuklarınızla nice nice sağlıklı, huzurlu, mutlu yıllar nasip etsin inşallah. Cıvıl cıvılsınız sitenize girdiğimde mutlu oluyorum herşey harika. Daha önce de size mesajlar yazdım ama biryerde hata yaptım harhalde gönderirken göremedim.
Hoşça ve mutlu kalın...

Adsız 9 Haziran 2010 15:28  

canım benim, işte böyle iç dünyan masana yansıyor, ne kadar şık ne kadar mesteden bir sofra olmuş. artık iyi haberlerde çoklukta olunca sen daha neleri paylaşırsın arkadaşca bizlerle.
gönlüne sağlık nuraycığım .
çok çok sevgiler. SELMA.

yeşim 9 Haziran 2010 16:57  

dönmüşsünüz çok güzel sıcacık yazılarınız sevgi ve enerji dolu resimlerinizle yine ışıltı kattınız blog dünyasına sevgili nunu...tüm karanlıklar geçmişte kalsın hiç dönmemecesine...hoşgeldiniz arkadaşım.çok öpüyorum.sevgiler...

umutluhayat 9 Haziran 2010 17:10  

merhabalar hoşgeldiniz.insanların sevenlerinin olması ne kadar güzel.çok güzel bir dönüş yapmışsınız.heleki diyette olduğum şu günlerde böylesine şık ve albenili bir diyet sofrası göremk beni çok mutlu etti.

Pelin 9 Haziran 2010 17:23  

Nunucuğum sitemlerinde haklısın:(( Dönüşün beni çok sevindirdi ama şu ara halimi bir görsen. Kırk değil yüzkırk parçaya bölündüm inan. Tekrar hoşgeldin sen zaten benim için hiç gitmemiştin. Seni çok seviyorum.Öpüyorum.

tatlıhayat 9 Haziran 2010 18:05  

Nunu cum hoşgeldin canım,özlettin kendini.Sağlıkla ve sevgiyle kal...

Aybike Ceylan 9 Haziran 2010 21:20  

Hosgeldin Nunu'm, sefalar getirdin, verdigin habere de cok ama cok sevindim. Daha da iyi olacak goreceksin, cok opuyorum...

Adsız 9 Haziran 2010 21:38  

41.5 kere maşallah canım.
ne güzel hazırlanmışsın, insan derdi tasayı unutur böyle zamanda,
güller çok güzel, ve diğer herşeyde
ne diyeyim hayran olunucak sofralardan olmuş yine.
mutlu oldum çok güzel gelişmlerede. allah gelmiş gitmiş eylesin diyor, sevgiler gönderiyorum sizlere.
Banu

pelince 9 Haziran 2010 22:06  

Nuraycım mesajını görünce gözlerime inanamadım..Ne çok özlemişim seni,güzel haberlerle döndün ya daha da mutlu oldum...Yakışıklı oğlun yürümeyede başlamış,kocaman maşallah........
Sofra yine muhteşem ne çok özlemişim... temmuz ayı çok ama çok güzel geçsin inşallah..

kocaman öpüyorum....

çeşnici Handan 9 Haziran 2010 22:53  

Sofralarınızdaki özeni, zerafeti, renk uyumunu ne kadar çok özlemişiz.İyi ki döndünüz. Herşey harika ellerinize sağlık. Bu arada oğlunuzun güzel haberleri bizleri mutlu ediyor.İlk günden beri dualarım sizinle. Sevgiyle kalın.

Çınar 9 Haziran 2010 23:58  

Karadutu'na çok olsun canım benim. Benim oğlumun da yan çapraz bağları kopmuştu basket oynarken ve menisküs yırtığı oluşmuştu. Ameliyat oldu iyileşme safhası aylarca sürdü. Şimdi çok iyi yine basket oynuyor. Sen de üzülme çok iyi olacak göreceksin.

Sevgiler canım

Mutfak Havlusu 10 Haziran 2010 00:50  

Öncelikle çok geçmiş olsun,Allah acil şifalar nasib eylesin güç kuvvet versin..
Bu arada hoşgeldin iyi yapmışsın güzle moral olur inşAllah sanada..

Mutfak Havlusu 10 Haziran 2010 00:50  

Öncelikle çok geçmiş olsun,Allah acil şifalar nasib eylesin güç kuvvet versin..
Bu arada hoşgeldin iyi yapmışsın güzle moral olur inşAllah sanada..

Tuba 10 Haziran 2010 03:47  

cok cok gecmis olsun arkadasim. insallah oglun iyilesecek. Donusune cok sevindim,

nesrin 10 Haziran 2010 05:23  

Nunu Hanim iyi ki döndünüz.Veda diye bir yazi görünce cok üzülmüstüm. Herkesin anlatmaya paylasmaya ihtiyaci var. Sizi sevdigimiz icin sayfaniza geliyoruz. Gecmis olsun. Sevgiler...
Sayfam yenilendi,orayada beklerim.
www.hafifmutfak.blogspot.com

Adsız 10 Haziran 2010 10:08  

oooohhh içime güller serpildi şu an. fevkaledenin fevkindeyim babla gibi -))))
ay orda olsam ne isterim başka
esin.

PAPATYA PRENSES 10 Haziran 2010 11:43  

Geçmiş olsun, Rabbim acil şifalar versin. Daha iyi olur inşallah.

Aramıza tekrar hoşgeldin.

Sofra da, güller de şahane..

ozguluntarifleri 10 Haziran 2010 14:46  

Canim benim seni tekrar blogunda gormek cok guzel her zaman o gulen yuzun tatli sozlerin hepimize guc veriyor... Gulen gozlerin hic somasin hep gulsunn...dunyaaa tatlisi arkadasimm seni seviyorum.

aysencifci 10 Haziran 2010 15:40  

Nunu'muz, seni tekrar görmek öyle iyi geldi ki! Bıkmayız biz senden, hiç bıkılır mı bu güzelliklerden, senin pozitifliğinden, güzel sofralarından, mükemmel lezzetlerinden? Karadut'unun biraz daha düzelmesine çok sevindim. Koşacak yakında o, hiç tasalanma sen. Çok öptüm

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP