FINDIKLI - ÇİKOLATA GANAJLI TARTÖLETLER

>> 28 Haziran 2010 Pazartesi






FINDIKLI- ÇİKOLATA GANAJLI TARTÖLETLER


Fındıklı Ganaj için

1 çb fındık içi (rondodan incecik geçecek)
200 gr sütlü kuvertür
1 kutu krema (200 ml )

- 1 kutu krema kaynama noktasına gelerek ısıtılıp kapatılır,
- İçine önceden doğranmış kuvertür çikolatalar atılır eritilir ve
rondodan geçen fındıklar ilave edilip karıştırılır.
- 2 saat dinlendirilip
- tartöletlerin içine sıkma torbasıyla ilave edilip ,ortalarına birer fındık tanesi konur.

Tartölet tarifimi çok kereler vermiştim (BURADA)

AFİYETLER OLSUN.

7 yorum:

YeMeK vAkTi 28 Haziran 2010 16:27  

bunlar yenmezde yanlarında yatılır ellerinize sağlık

Unknown 28 Haziran 2010 16:28  

Ahhh canım Zerafet Sultanım her za
manki asil zerafet ve lezzet:))İyi
ki varsın ellerine,o güzel yüreğine
sağlık.Kolaylıklar dilerim çok öpü
yorum...

Unknown 28 Haziran 2010 18:33  

Bunlara bayıldım.Ellerinize sağlık.Sevgilerle

Adsız 28 Haziran 2010 19:24  

of derim offf.
nasıl da canlı canlı yapmışsın , uzansam alırmıyım dedim bir an ..
ama alamadım :-((
gelipte alayım bari :-)

nefis bişey olmuş nunuşum eline sağlık. SEMRA.

Adsız 29 Haziran 2010 07:53  

inanırmısın camdan fırlayacak kadar iştah açıcı.
çok güzel olmuş canım.
ellerine sağlık diyorum
ASUMAN.

Banu 29 Haziran 2010 11:13  

Ellerinize sağlık önce seyredip sonra yenecek tatlar olmuş... Afiyet olsun... sevgilerimle...

mintinin dünyası 29 Haziran 2010 14:06  

çok güzel bir görüntü.ellerine sağlık arkadaşım.ben de deneyeceğim en kısa zamanda iinşallah
http://mintininmutfagi.blogcu.com

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP