FERAH YAZ SOFRALARIM VE MEYVELERİ

>> 18 Haziran 2010 Cuma

Ortancalar bahçemizden
Bailleys ve Frappe ve bahçeden mis gibi taze Ihlamur dalları
Kavun kasesinde , İrmik küpleri ve tazecik frambuazlar
Kavunlu dondurma eşliğinde irmik küpleri


2 GÜN ÖNCE YARIN YAYINLARIM DEDİM BU KAVUN VE DONDURMA SUNUMLARINI, ama sizleri bekletip, merak ettirdim, Lakin hayatımda olağanüstü keyifli zamanlar yaşamaktaydım. !!!!
Şu teknolojiye hep hayranım. Hele çoğumuzun gereksiz diye adlandırdığı FACEBOOK bana neler kazandırdı bilemezsiniz !! ?
Ortaokul yıllarımdan beri kopmadan pek çok arkadaşımla ilk günkü gibi görüşürüz.. Ama kaybettiklerimizde bir o kadar çoktu ki !
Geçen hafta mucizeler gerçekleşti ve tam 35 yıldır Hiç görmediğim arkadaşlarım gerek yurt dışından , gerek yurt içinden Ülkemize İstanbul'a gelerek bana unutulmaz doğum günü armanı olarak kendilerini getirdiler, Gecikmem ise bu buluşmalarımızdan dolayı idi.
Yine beraber olduğumuz mekanları sizlerle paylaşmak niyetindeyim.

Dönelim Masalıma :
Havalar İstanbul'da mevsim normallerinin o kadar üzerindeki, konuklarıma sadece serinleten, ferah kahve sofraları hazırlarken, mevsim meyvelerine de geçmekten çok keyif alır oldum son günlerde.
Her şey iç serinletmekten yana adeta sofralarımda şu günlerde,
Sizlerede sıcak yaz günleri için alternatifler sunmak istedim..
Helede benim gibi kavun-dondurma ve FRAMBUAZ !! Sevdalısı iseniz.


( Bu cici lezzetleri Sevgili Gül'üme ( DAMAK TADI )ithaf edeyim :)
Oda ben gibi bir frambuaz tutkunudur çünkü.

HEPİNİZE ÇOK SEVGİLER...

AFİYETLER FERAHLIKLAR DİLERİM.

( Bunlara da göz atın derim )
1 . Tık
2. Tık

23 yorum:

Unknown 18 Haziran 2010 15:18  

Canımmm harikasın fazla söze ne gerek:))Öpüyorum...

Bulbulunyeri 18 Haziran 2010 16:38  

Canım,
arkadaşlarınla buluşman ne güzel olmuş.
Sunduklarının hepside çok güzel. Ellerine ve emeğine sağlık. Görüntüler bile yetiyor.
Sevgiyle kal.

http://www.lezzetibol.com 18 Haziran 2010 16:51  

Canım sunum ve lezzetler bir harika.
Ellerine sağlık canım
sevgiler

Adsız 18 Haziran 2010 17:55  

off bayıldım nunum ya..
frambuazların rengine bak..
harikasın can nunu.

nesrin

ANNEMİNELİ 18 Haziran 2010 21:39  

Çok hoş ellerine sağlık,sevgilerrrr....

Adsız 18 Haziran 2010 22:06  

ooooo,,,
derhal bayliis =)
frap =)
ve kavun karpuz ne varsa iisitiyorum...
tamam mı kuzi
filisss =)

oh göz gönül açıldı şeker.

Adsız 18 Haziran 2010 22:24  

arkadaşım dondurmalar nasılda dizi dizi güzeller
çok da şık nefis olmuş gerçekten
afiyet olsun canım

-NESLİ-

Banuca 18 Haziran 2010 22:25  

Haklısın, teknoloji çok şeyler kazandırıyor bizlere, facebookta eski dostları bulmak güzel, kayıplar ise gerçekten insanı çok üzüyor ve düşündürüyor, yaşam hızına dalıp dostlardan kopmak üzüyor....
Nice ferah sofraların olsun, bahçendekiler benimkinden önce ortaya çıkmışlar bile ne güzel, burada biraz daha geç oluyor herşey, ama zevki ve tadı bambaşka oluyor değil mi:))

Zeynep'in Evi 18 Haziran 2010 23:08  

çokk güzel ama çok güzel=)

Adsız 18 Haziran 2010 23:11  

yok böyle bir güzellik,
nasılda yaratıyorsun nunum .
bende yapmalıyım dimi canım.
banu

Adsız 18 Haziran 2010 23:13  

canım enfes bişey yakalamışsın,
yaşasın nunu markamız yaşasın nunumuz, çok yenilesi canım
iyi geceler. SEMRA Y

HÜLYA 19 Haziran 2010 09:19  

yaz günlerinde en güzel alternatif bence meyveler ... insanın içini ferahlatan ve bir o kadar da sağlıklı bu velinimetlerden faydalanmamak çok kötü olurdu ...

ellerine sağlıl sevgili nunu... afiyetler olsun

MUTFAKCİNİ EBRULİ 19 Haziran 2010 09:19  

Bayıldım sunumlara.Fikirlerine hayranım.Bu günkü misafirlerime kavunu bu şekilde sunayım ben de.Ellerine sağlık Nunu'cum.Facebook'a üye olmayan bir tek ben kaldım sanırım,heveslendim şimdi :) Sevgilerimle..

hdidem95 19 Haziran 2010 10:48  

çok güzel görüntüler canım benim allah ayırmasın tüm sevdiklerinden sevgiler

kelebeklisaniyeler 19 Haziran 2010 14:28  

Nunucum keyifli olmana çok sevindim bir tanem,insallah hep böyle olur...ah ah nunum frambuazlar muhtesem,irmik küpleri harika dondurma esliginde kavunla beraber nefis bir sunum olmus,zaten senin göz zevkin belli harikasin,merak etmeme degdi...öpüyorum canim.

evcilik 19 Haziran 2010 16:19  

Yine harika görüntüler bunlar canım,hele ortancalar miss gibi..
Çok şekersin bugün kahvaltıta birtek kavun yedi benim minik,alternatif tatlara ihtiyacımız vardı...
Babam hep taapus alıyo anne ama ben tavun istiyom''diyen bir pıtırcığı susturmanın en iyi yolu olan bu topçuklu ve leziz Nunu tarifi için teşekkürler...

Adsız 19 Haziran 2010 16:29  

zaten ne yaptınki farksız oldu
hep 5-0 öndesin bizden
şahanesin nunum. nasılda güzel.

mine K.

Özlem Mertler 19 Haziran 2010 17:39  

Bir süre buralardan uzaktım, bir baktım halacığım:)) o zarif fotoğrafları ile yine içimizi açmış, yine mutlu etmiş bizi. Nasıl sevindiğimi anlatsam abartılı gelir diye çekiniyorum NuNucum. Sana bir sürprizim var, beni bu kadar mutlu ettiğin için ilk sana yazıyorum. Bil bakalım o yeşil elbisedeki koca göbeğin içinde ne var:))))))

SMİLENA 19 Haziran 2010 18:25  

ortancalar eşliğinde harika bir sofra....

Adsız 19 Haziran 2010 19:29  

hayatım bu şimdi yenmezde napılır şu cehennem sıcağında..
çok harika bişey olmuş
irmikler ise inanaılmaz bir fikir.
akıllısın beceriklisin sen yine bitanesin arkadaşcım
iyi pazarlar
selamlar sevgiler güzellik.

esin

lavantalimon 19 Haziran 2010 23:03  

bu meyveler kadar ağzın tatlı olsun:)) biraz işlerim vardı ihmal kurbanı oldu blog:)) neyse azıcık canlandı :)) ilgisiz olmuyor bu bloglar mahsun kalıyorlar bzisiz olmuyor şekerim:)) canım çok öptüm kolya gelsin yeni tarfilerinde bulaşalım canım :)

NiLaY 21 Haziran 2010 12:05  

valla yaz mevsimi gibisi yok :)

Tijen 21 Haziran 2010 16:33  

Aman da severim ben senin süslü sofralarını! Eski dostlarla buluşmak ne güzel değil mi NuNu'cuğum? Ben de geçen yıl lise arkadaşlarıma yeniden kavuştum, hatta bazı ilkokul arkadaşlarımla bile haberleştik facebook sayesinde (yine de pek sevdiğimi söyleyemem bu yenilikleri, teknolojik olanlarını yani).

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP