DOSTLARIM VE ORTANCALARIMLA YAZ SEVİNCİ

>> 14 Haziran 2010 Pazartesi

biraz serinlemek için limonata ve çilek !!!!!
kahveli- çikolatalı-fındıklı cupcakeler - frambuazlı turtiler ve minik kuş lokumları
Valide Sultanımın doğ. günü armağanları
bahçeden tazecik güzellerim
frambuazlı turtiler



Ben nisanda ara vermişken, gözümü açtığımda haziranda buluverdim kendimi...
Sanmayınki o telaşlar, koşturmalar, hastane ortamındayken bile erguvanları, leylakları, gülleri atlayıpta ortancalara geldim !!!!
Her birinin zamanını kaçırmadan yakın plan yanıbaşlarında olabildim çoğu zaman.

Ben hayat penceremin tülünü aralayıpta hiç ucundan bakmadım.
Daima pencereleri ardına kadar açıp, hayatın sunduğu ömre ömür katan güzellikleri doyasıya seyretmeyi seçtim.

Şimdi ise sıra bahçelerimizden bizlere uzanan, dutları,incirleri,narları, gülleri, ortancaları seyre keyif yaşamaya kalıyor,

Burnumda tazecik açmış olan ıhlamurların buram buram kokusuyla sizlere şu an yazarken, her mevsimin ruhumuzda bıraktığı tadı doyasıya çıkarmayı diliyorum..
Henüz görüyorken, hissediyorken ve şükürler ola ki elimiz ayağımız tutuyorken !!!!

Bu güzel ortancalarla bezeli masa,sevgili arkadaşımı yazlığa uğurlamak içindi.

Kahveli Fındıklı Keklerde ona yolluk olarak hazırlandı ve eminim, yol yolgunluğunu atmak için demlediği çayının yanına ayvalıkta arkadaş oldu..

HEPİNİZE YAZIN TADINI SAĞLIKLA HUZURLA DOYASIYA ÇIKARMANIZI TEMENNİ EDİYORUM
ÇOK SEVGİLER

22 yorum:

umutluhayat 14 Haziran 2010 13:22  

arkadaşınız çok şanslı sizin gibi bir arkadaşa saip olduğu için,ne büyük incelik yapmışsınız.ellerinize sağlık.çok nefis olmuş

Unknown 14 Haziran 2010 14:32  

Canımmm Valide Sultan ne kadar zevk
li bayıldım iyi günlerde sağlıkla kullan inşallah.Her zamanki zerafe tinle gönlüm şenlendi:))Ellerine,e
meğine sağlık kocaman öpüyorum.

Benhurum 14 Haziran 2010 14:39  

Hem zarif hem leziz aynı zamanda da ferah görünen hoş bir masa olmuş ellerinize sağlık ve de afiyetler olsun...

Adsız 14 Haziran 2010 14:40  

hep diyorum ya,
işte masa bu huzur bu ağırlanmak budur. renklerin uyumuna bakarmısın- içim sakinledi adeta.
düşünceli insansın çok
nasılda mutlu etmeyi bilirsin,
fincanlarda bende içicem gitmeden
bak demedi deme ^^^^^^^^^^^

Selma

TATESAL 14 Haziran 2010 15:19  

nasıl zarif,nasıl iç açıcı bir masa o öyle,bayıldım...Tam yaz havasında ,şahaneeeee....mamalar da süper görünüyor,ellerine sağlık arkadaşım....

Adsız 14 Haziran 2010 15:38  

katalogmu senden fırlıyor,
senmi katalogdan çıkıyorsun bilemedim gitti nunuşum.
ne romantizm..
bu ne ahenk.
sen valal herbişii biliyosun
heheheheeeeee
canım arkadaşım keyfine gönlüne emeğine sağlık nur kardeşim.

BANU

Bulbulunyeri 14 Haziran 2010 15:53  

Canım,
çiçeklerle bezediğin her şey birbirinden güzel olmuş. Çiçek demek güzelliği yaşamak demek. Onuda en içten duygularla ne güzel anlatmışsın.
Hediyelerini en iyi günlerde kullan.
Sevgiyle kal.

ümmühan 14 Haziran 2010 15:56  

Valide Sultanın hediyesi çok şık güle güle kullan :)

Unknown 14 Haziran 2010 16:12  

çok düşüncelisin senin komşun ve arkadaşın olmak isterdim çok içten ve samimisin canım benim kaldımıki böyle arkadaşlıklar araki bulasın herzaman böyle kal ağzının tadı bozulmasın senin iyiliğin içtenliğin güzelliğin sofrana yansımış...
Sevgiyle kal emi..

fuat gencal 14 Haziran 2010 16:31  

Çok şık ve muhteşem bir sofra ellerinize emeğinize sağlık.

Saygılar.

daimamutfak 14 Haziran 2010 16:39  

Ihlamurların kokusunu her daim koklamak dileklerimle nunu'cuğum sağlık ve afiyet dilerim..

Adsız 14 Haziran 2010 17:29  

ÇOK VEREN MALADAN AZ VEREN CANDAN,
böyledir bizim usul
çok da şık bir sofrayla hareket olmuş nunum
örneksin işte.
Fncanların servi peçete hepsi yılıo bu arada, maşallah

Oldenburg-germany FİGEN

Damak Tadı 14 Haziran 2010 17:34  

Bu güzellikleri her daim sonuna kadar yaşaman dileğiyle canım..Hayat penceren hep açık kalıp, ruhuna güzellik üstüne güzellikler katmaya devam etsin..)

Kocaman öpüyorum seni canım..Hediyelerini iyi günlerde kullan..Sevgiler..

çeşnici Handan 14 Haziran 2010 17:56  

Çilekler harika, cupcakeler harika,doğum günü armağı çok şık,
ortancalar harika, sofra harika ne diyeyim herzamanki gibi sunum zevkiniz harika. Arkadaşlarınız sizin gibi birine sahip oldukları için çok şanslılar. Bu enerjiniz ve hayata pozitif bakışınız hep daim olsun.

ebru 14 Haziran 2010 18:04  

Sevgili Nunu senin güzel sofralarını, takımlarını :)) ve hoş anlatımını özlemişim. Ne kadar güzel bir sofra ve çok hoş bir hediye. Doğum günün kutlu olsun. Daima sevdiklerinle beraber mutlu, huzuelu ve sağlık ol.

Mine 14 Haziran 2010 22:21  

Bu guzel pembe fincanlari nereden alabiliriz? Validenizin hediyesi de çok şık, güle güle kullanin.

Miskokulu Lezzetler 14 Haziran 2010 22:55  

Masanızdaki ortancaları görünce rahmetli anneannemin bir perdesi aklıma geldi üzerinde harika ortancalar vardı.Dün de Urlada çiçek satıcılarında o kadar çok ortanca gördüm ki harika hepsi. Siz benim bugün tabağıma güzel yorumlar yazmıştınız. Ben sizin fincan takımınıza ise bayıldım .Buradan bile porselenin inceliği zarafeti farkediliyor.İzmirden sevgiler Nuray Hanımcığım...

Serap'la turuncu lezzetler 14 Haziran 2010 23:06  

çok zarif bir masa olmuş herzamanki gibi herşey muhteşem emeğine sağlık canım...Hediyelerini güle güle kullan..güzel yorumun içinde çok teşkr ederim öpüyorum

minik 14 Haziran 2010 23:45  

Hayata gösterdiğiniz itina dilerim size mutluluk olarak döner ..Sevgiler

Adsız 15 Haziran 2010 08:38  

günaydın canımcım,
ıhlamurlar yollarda sokaklar boyu mis gibi bizle beraber.
sizinde öyle şahanedir yolunuz.
ama bir şahane varsa oda bu masa ve üzerindeki her şey ve sen.
harikasın sevgili arkadaşım.
çok zarif masan.

Mine K.

http://www.lezzetibol.com 15 Haziran 2010 09:16  

Canım hayata ne güzel bakıyorsun. Hep böyle kalman dileğimle...
Ellerine sağlık
Çok öptüm canım
sevgiler

Adsız 15 Haziran 2010 09:29  

nunuuuuu
çok ama çok güzel bir masa bu
renklerden sevgi dostluk akıyor
fincanlar yatı beni -]]
hep böyle kal canım. hayat penceren daima açık kalsın ömür boyu

çok sevgiler canım- NESRİN

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP