DOĞUM GÜNÜMDEN KARELER

>> 12 Haziran 2010 Cumartesi

frambuazlı - karadutlu :) damla çikolatalı tiramisu (TARİF BURADA)

karışık meyve tabakları- fındıklı çikolatalı cupcakeler ve pasta
safranlı iç pilav (TARİFİ BURADA)

köz biber- palıcan-biber kızartma- barbunya pilaki- etli fasulye- etli nohut- domatesli etsuyuna çorba- zeytinyağlı enginar ve salata naneli - meyvalı ev yapımı limonata (tarifi)





İzmir'de kutladığımız doğumgünümün ertesinde tüm aile bizde, açık büfe masamda toplandık..
Çok kısa sürede çok hızla yapılan bir alışveriş sonrasında elde ne varsa bunlar çıktı ortaya !!!

Şiddetle yağan yağmuru seyrederek de olsa, bunun aslında bereket olduğuna inanarak , şahane açan sardunyalarım ve bahçeden aldığım güzelim ortancalarımla beraber, tüm ailem hasret giderdik...

Şimdi sizleri bu karelerle başbaşa bırakıp, hepinize güzel bir cumartesi günü diliyorum, bol güneşli ve çok sıcak ! İstanbul'umdan..

SEVGİYLE...

33 yorum:

Unknown 12 Haziran 2010 12:22  

Canımmm yeni yaşında ve tüm ömrünce
tüm güzellikler seninle olsun.Masal
kahramanınla inşallah sağlıkla uzun
yıllar beraber olursunuz.İzmir gezi
nize imrendim:))Bende çok istiyorum
görmeyi inşallah nasip olur.Masa her zamanki zerafete ve lezzete sa
hip ellerine sağlık.Pastaya bayıl
dım kocaman öpüyorum...

umutluhayat 12 Haziran 2010 12:33  

yeni yaşınız mutluluk sağlık getirsiniz.önünüzde çok uzun bir ömür olsun.ellerinize sağlık şahane bir açık büfe hazırlamışsınız.herşey dört dörtlük .afiyetler olsun

Bulbulunyeri 12 Haziran 2010 13:01  

Canım,
yeni yaşını ailenle beraber sağlık, neşe ve güzelliklerle geçirmeni dilerim.
Güzelliklerin insanın bakışında olduğuna inanan biri olarak bunu sağlayacağına inanıyorum.
Masanda ki her şey çok güzel. Üstelik tüm sevenler ve sohbetde olunca bundan daha güzel ne olsun .
Sevgiyle kal.

Baharcicegi 12 Haziran 2010 13:11  

canim yeniden aramizda olduguna cok sevindim,bende izmir didimde tatildeydim acaba ayni tarihlerdemi ordaydik
saglik dolu huzurlu mutlu uzun ömürler dilerim sevdiklerinle beraber

tatlıhayat 12 Haziran 2010 13:13  

Nunu cum iyi ki doğdun!Sağlıklı ve mutlu yıllar .Sevgiyle...

Unknown 12 Haziran 2010 14:05  

Doğum günün kutlu olsun. Hergünün böyle keyifli sağlıklı ve sevdiklerinle doğumgünü tadında geçsin Nuraycım.

Sibel 12 Haziran 2010 14:18  

Herşey şahane görünüyor Nunucuğum, her zaman olduğu gibi. Yeni yaşın mutluluklar ve güzellikler getirsin yaşamına, iyi ki doğdun!

Adsız 12 Haziran 2010 14:54  

canım hangi araya sığdırdın bu kadar yemeği, şaşırdım maşallah yine en kocamanından, ama müthiş , hele pasta ye beni diye seslendi, ama geç kaldım
birgün bende isterim.
BANU

NEŞELİ MUTFAK 12 Haziran 2010 15:09  

NUNUCUĞUM NİCE GÜZEL YILLARA MASAL KAHRAMANIN VE YAVRULARINLA SAĞLIKLI GÜZEL YILLARA DİLERİM SANA..
İYİ Kİ DOĞMUŞSUN İYİKİ BURADASIN..
SEVGİLER

Adsız 12 Haziran 2010 15:18  

marifet perim benim, çok yormuşsun anacım kendini, bu kadar telaş koşturma ve böylesine kusursuz hazırlık. hayran olunur .
nice güzel yıllar canım tüm sevdiklerinle,

asuman.

Adsız 12 Haziran 2010 15:21  

demin msn.de dediğim gibi o pastayyı yicem ben yicem -))))
birde senin yaptığın limonatadan isterim yanına.ama o koca şapkalı meksikalıyıda atıcan içine
hahahahhahaaa.
o ne güzel komik bişi ya.
öldürdün beni cano.
hadi çok öptüm seni kuzen.
yorma bak kendini , keşke bu pazar sende geleydin ankaraya.
neyse ben gelince görüşürüz.
Kuzen

ZUHAL 12 Haziran 2010 15:48  

Canım nice yaşlara.Mutlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum sana.Ne güzel şeyler hazırlamışsın.Sevgiler....

ZUHAL 12 Haziran 2010 15:48  

Canım nice yaşlara.Mutlu ve sağlıklı bir yıl diliyorum sana.Ne güzel şeyler hazırlamışsın.Sevgiler....

Adsız 12 Haziran 2010 15:52  

Face de görmüş çok ağzım sulanmıştı diye sırrımı vereyim dedim..
bilmem anlatabildimmi doğumgünü kızı seni gidiii ---
bende yicam :-)

elelrine sağlık tam şölen ziyafet,
aileye sevgiler, anneciğinede canım.

NESLİHAN

çeşnici Handan 12 Haziran 2010 18:54  

Yeni yaşınız kutlu olsun. Sağlıklı, mutlu, aileniz ve tüm sevdiklerinizle nice mutlu yaşlar dilerim.Sofranız harika olmuş. Ellerinize sağlık.

Adsız 12 Haziran 2010 19:31  

nunucum gözlere şenlik canım.
eline sağlık, nicelerini huzurla kutla temenni ederim,
iyi akşamlar iyi tatiller ailene.

esin

Miskokulu Lezzetler 12 Haziran 2010 20:15  

Yeni yaşınızda herşey gönlünüzce dilediğinizce olsun.İzmirden Sevgiler

Unknown 12 Haziran 2010 22:07  

Canim benim, yeni yasin, dogum günün (kusura bakma geciktigim icin) kutlu, mutlu olsun, upuzunnnn yillar, tüm ailen ve sevdiklerinle saglik, mutlu, huzurlu bir yasam diliyorum tüm kalbimle....

Bu arada masana, hele de tiremisuya bayildimmmm.... Ellerine saglik canim benim....

Zencefil ve Tarçın 12 Haziran 2010 22:14  

Nice güzel yaşlarınız olsun! Hep sağlıklı, mutlu ve bereketli yıllar yaşayın.
Sevgiler

Adsız 12 Haziran 2010 23:19  

nede güzel hazırlanmışsın az zamanda,bide ayağının tozuyla .. fesunallah canım sana.
biraz dinleneyim demiyorsun aşkolsun. bari bana gelde yorgunluk kahvesi yapayım bir fırsat bulduğunda,
çok çok öperim yanacıktan.

Fatoş

Damak Tadı 12 Haziran 2010 23:27  

Canım tekrardan nice güzel,sağlıklı,mutlu yaşlar diliyorum..Yapılanlar ve sizler yine harikasınız..Öpüyorum kocaman..


Sevgiler..

Unknown 13 Haziran 2010 14:02  

sevdiklerinle beraber saglıklı ve mutlu güzel yıllar diliyorum canım.

Adsız 13 Haziran 2010 14:16  

iyi pazarlar arkadaşım,
sıcak bir istanbul gibi, bu yemeklerde gözlerimi ışıldattı ve içimi ısıttı iyiden iyiye. kusursuz bir sofra dah..
çok uzun yılları senle beraber yaşamayı öyle istiyorumki
göre göre, öğrene öğrene
ve tabii yiye yiye :)))
en güzel gün senle geçen hep
çokda özledim canım ya.
SEMRA Y

Demet 13 Haziran 2010 15:17  

Nice mutlu yaşlara Nunuu :)

boncuk mutfakta 13 Haziran 2010 16:03  

Canım yeni yaşın sana mutluluk,bereket ,sağlık getirsin.
Herşeyin gönlünce olması dileğiyle.

Ballı Cimcime 13 Haziran 2010 20:57  

Bu güzel masal, sağlıkla mutlulukla ve bol kahkahayla devam etsin, doğum günün kutlu olsun canım. İzmir fotoğraflarına yorum yazıp hoşgeldin demek istedim kısmet bu muhteşem mamalaraymış ellerine sağlık, afiyet şeker olsun, yarasın. Sevdiklerinle beraber nice senelere, öpücükler:))

cansudere 13 Haziran 2010 22:03  

canım mutlu yıllar sevgiler..

mutfakcini 14 Haziran 2010 00:01  

Canım,sevdiklerinle sevenlerinle..sağlıklı,mutlu uzunnnn ömürler dilerim.Gülen yüzün hiç solmasın.Kocaman sarılıyorum..İyi ki doğdun..Doğum günün kutlu olsun.

TATESAL 14 Haziran 2010 09:28  

Doğum günün kutlu olsun arkadaşım,daha nice yıllara sağlıkla mutlulukla ulaşman dileğiyle....

Hatice 14 Haziran 2010 10:28  

Sağlık, mutluluk, huzurla ve de sevdiklerinle birlikte daha nice nice yıllara!
Yine harika lezzetler hazırlamışsın, ellerine sağlık Nunucuğum...
sevgiler...

daimamutfak 14 Haziran 2010 10:39  

Sağlıklı bir yıl dilerim..kutlarım..sevgiler nunu'cuğum..

Cocukla Cocuk 15 Haziran 2010 22:10  

Nunu'cum doğum gününü geç de olsa kutlamak isterim seni tanımış olmaktan çok mutluyuz en güzel günler seninle olsun...sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 7 Ağustos 2010 18:53  

hepinize çok teşekkürler ediyorum..

sevgiler.
sevgiler.
sevgiler..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP