DAİMA DOSTLAR //// YILIN BULUŞMASI

>> 24 Haziran 2010 Perşembe

'' DAİMA DOSTLAR '' (sevgili Canan (siyahlı)Facebook sayfasındaki albümümüzü böyle adlandırmıştı)
BEYAZ KELEBEKLER Grubu ! :))) Canan'ın objektifinden

Ortaokuldan taaaa... bugünlere. boncuk gözlü 3 güzel , ( eski sıkı voleybolcular :-)
Sevgili Gülnur hatıra olarak, bize bu çok anlamlı magnetleri getirmişti,
Öğlen yemeğimiz


Hisar üstü, Yıldız Teknik.Üniv. Tesisleri
Masamızdan A. Hisar'ına bakış
Yıldız Teknik Üniv. Sosyal Tesisler girişi
Lavanta kokuları arasında, muhteşem manzara


Her zaman böylesine özel postlar olmuyor !!
Ama masalımda mutlaka yer almasını isteyince Dostlarım ve tabii bende dahil,
bu çok özel günü sizlerlede paylaşmakda mahzur görmedik.

17 Haziran 2010.
Hayatımın en anlamlı günlerini yaşadığım Kandilli Kız Lisesinde, Ortaokul yıllarında başlayan sınıf arkadaşlığımız sayısız kardeşliğe dönüştü yıllar içinde. Şimdilerde herkes Facebook sayesinde !! sınıf arkadaşlarını yeni yeni bulurken, Biz, Yaklaşık 35 yıldır, istisnalar dışında ,Ne koptu, ne kırıldı, ne de ayrıldı bu arkadaş- kardeşliğimiz.....
Geçen hafta özlem ve hararetle buluşmaya karar verdik.

iş hayatı, çocuklar, eğitimleri ve hayat koşturmaları derken bir hayli ara verdiğimiz buluşmalarımıza bir öğlen - yemek molasında noktayı koyuverdik.
İŞ arası bir kaçıştı bizimki, aslında kalabalık bir grubuz BİZ .
aMA gerek yurt dışında, şehir dışında ve iş mazaretleri İle Haklı olarak aramıza katılamayan arkadaşlarımızın eksikliğini duysakta,biz hiç ayrılmaz dört kafadar :)
Sevgili Güzin, Canan ve Gülnur ile sanırım boğazı inim inim inleten kahkahalar arasında her daim konuşmaktan çok keyif alacağımız özlem dolu bir gün daha geçirdik.. Öylesine hoş bir gündü ki , adeta çocuklar kadar şen, Liseli ruhu kadar özgür bir zaman dilimindeydik :))))

Güzin'ciğim Kandilli doğumlu eğitimini yurt dışında tamamladı ve ülkemizin çok büyük bir holdinginde özel kalem olarak görev yapıyor
Canan'cığım Kandilli doğumlu Yıldız Teknik Üniv . mezunu ve Orada Öğretim görevlisi ,Doçentliğe hazırlanıyor
Gülnur'cuğum Kanlıca doğumlu ve Özel Arel Üniv. öğretim görevlisi olarak çalışıyor ve kendiside doç. hazırlanıyor.
Hani denir ya :
ALLAHIM BANA =
'' YÜREĞİME YÜREĞİYLE GELECEK İNSANLARI NASİP EYLE
'' diye ;Aynen öyle.

bende böylesine yürekli insanlara sahip olmaktan yana çok şanslı ve mutlu bir kulum.
Hayata ve yaradana tekrar teşekkürler ediyorum ki, bana böylesine zarif, hakiki dost- arkadaş-kardeşler nasip ettiği için.. Her ne olursa olsun, eğer gerçek dostluk varsa ! '' daima kaldığı yerden devam ediyor '' .

(Bizi İZLEYEN eski arkadaşlara !! selam ola :-)

SEVGİYLE...VE DOSTLUKLA...


Günün unutulmayacak ayrıntıları =

-40* sıcak !!!
-45 dk gecikmeli buluşma !!
-çok leziz yemekler eşliğinde muhteşem manzara
-zavallı servis yapan garsonlar !!! :)))))
-gülnur'un tatlı yiyememesi :)
-süpriz olarak beklediğimiz bir arkadaşımızı, başkasıyla karıştırmamız ! :))
-gelmeyen ve haber vermeyen kadriye'nin kulaklarının ve ipinin çekilmesi :)
-benim getireceğim bazı şeyleri unutmam :(
- o gün valide sultanımın evine hırsız girmesi :((((
( zarar yok meraklanmayın)
-çenemizin ayrılıp :) günlerce ağrıması :) ve ağzımızın palyaço gibi gün boyu kalması :))))
- ve hepimizin hiiçç istemeye istemeye iş yerlerine geri dönmesi :( :-)

BU SEVDA BİTMEZ......
........................................
................................................



42 yorum:

TATESAL 24 Haziran 2010 10:16  

dOSTLUĞUNUZ DAİM OLSUN ARKADAŞIM,ÇOK ŞANSLISIN GERÇEKTEN DE....AMA ONLARINDA ŞANSLI OLDUKLARINI SÖYLEMELİYİM....

Miskokulu Lezzetler 24 Haziran 2010 10:18  

Dostluğunuz her daim olsun dostluğunuzu hak eden insanlarla karşılasın hep Nuray Hanımcığım.Sevgiler...

Adsız 24 Haziran 2010 10:20  

canlar yaa...
yerim ben sizi BEYAZ KELEBEKLER..
Hey gidi günler be HEYYY..
fıstıksınız maşallah.
maşallahhhh.

Nesli.

Adsız 24 Haziran 2010 10:20  

canlar yaa...
yerim ben sizi BEYAZ KELEBEKLER..
Hey gidi günler be HEYYY..
fıstıksınız maşallah.
maşallahhhh.

Nesli.

emelce yemek 24 Haziran 2010 10:20  

ne guzel allah hic ayirmasin ve hepimize de boyle dostluklar nasip etsin.sevgiler

Damak Tadı 24 Haziran 2010 10:24  

Nuray'cığım,dostluğunuz,arkadaşlığınız çok uzun yıllar sürüp gitsin canım..Eski dostlar gibisi yok..


Mekan hafta sonları benim uğrak yerimdir..))Belki bir gün orada tesadüfen karşılaşabiliriz..))



Öpüyorum kocamanından..Sevgiler..

Unknown 24 Haziran 2010 10:30  

Canımmmmm o eşsiz dostluğunuz daim
olsun Rabbim ağız tadınızı bozmasın
Harika kareler Beyaz Kelebeklere ba
yıldım:))Kucak dolusu sevgiler öpü
yorum...

YeMeK vAkTi 24 Haziran 2010 10:35  

harika bir gün geçirmişsiniz allah dostluğunuzu hiç bozmasın

Adsız 24 Haziran 2010 10:37  

harika bir ortam.
nede keyiflisiniz canım nunum.
herkes boğazda okumuş doğmuş şanslısınız arkadaşım.
allah bozmasın bu güzelliği.
çok eğlendim resimlere bakarken ))
teşekkürler canım- SEMRA

Fuat Gencal 24 Haziran 2010 10:44  

Dostluğunuz her daim uzun sürsün. Muhteşem resimler çekmişsiniz tebrikler.

KİZHATCE 24 Haziran 2010 11:02  

allah dostluğunuzu daim etsin,afiyet şeker olsun...hepimizin dostlukları çıkarsız ve içten olsun inş,öpüyorum nunu cuk...

Benhurum 24 Haziran 2010 11:05  

Gerçek dostları bulup sarılmış kollarınız ve yüreklerinizin daim olmasını ve mutluluğunuzun bir ömür daim olmasını dilerim. Ne mutlu sizlere ve sevgi dolu birlikteliğinize...
Sevgilerimle...

Adsız 24 Haziran 2010 11:09  

OOOF offff. alem güzel görsün.
beyaz kelebeklere herkes bayılırdı zaten, aynı okul pozu olmuş ya...
çok duygulanıyorum çok.

facede gördüğümden beri gülümsüyorum, müthiş bir enrji var orada..resimlere bittik orda.

yanınızda olamamak ne kadar üzdü beni, ama hastane ortamı malum canım,nöbet vardı -(((
yinede bu dört değerli insanı tanrı tüm kem gözlerden kötülüklerden saklasın.
en kısa zamanda yanınızdayım kızlar.sadece 6 sene oldu görmiyeli sizi. yaşasın teknoloji ve facebook -))
ZELİŞ.

nesrin 24 Haziran 2010 12:14  

Hersey ve siz ne kadar hos görünüyorsunuz. Berlinden sevgiler...

Nilgün Komar 24 Haziran 2010 12:20  

"ben dostun kokusunu uzak diyarlardan alırım;
gülüşünü nerde olsa tanırım..
ne mesafeler mesafedir dostumla,
nede ayrılıklar hüzün,
..varlığı yeter bilirim..!"

böyle demiş şairim ya ne güzel demiş;
uzaklarda kalan buluşmaya gelemeyen dostlarınıza selam olsun..

Şehnaz 24 Haziran 2010 12:30  

nunucum..harika bir gün gewçirmişsin...arkadaşlık bencede çok önemli.....arkadaş kelimesini ayırdığın zaman ar ka daş yani arkan demen...arkandaki kişi demek....dostluğunuz hep daim olsun...sevgiler nunucum..

Adsız 24 Haziran 2010 12:35  

nerde böylesi şimdi nerede ? herkes bekliyor bişeyler karşıdakinden.
ah örnek olsun bu resim kareleri,
allah seni çıkarsın birilerinin karşısına yetrki,
insan güzeli pırıl pırıl arkadaşsın sen.
emin ol kırılmasın kimse, bence en şanslı onlar. yani bizler nunucum.
yüreklerin kalbin en hakikisi sende. çok seviyorum seni ben melek arkadaşım.
herkese sevgiler bendende.
selma.

Adsız 24 Haziran 2010 12:51  

ahahhhhahahahahhahah
koptum beyaz kelebeklere.
:)))))
ölürüm sana ben.
aynı okul günleri işte.
giydir sana formayı,tozunu attırırsın şu halinle.
ah ne güzeldi seninle sınıf.
bayıldım nunu, kaçtır dönüp dönüp bakıyorum.
güldürdün bizi tatlı arkadaşım. çok öpüyorum seni.
arkadaşlara DA selam.
BANU

kristalkelebek(aslı) 24 Haziran 2010 13:13  

Nunucuuum daha nice seneler dostluğunuzun sıcaklığı hep sürsün:)..
Harika bir gün geçirmişsiniz, sizin adınıza çok sevindim.
Benim de ortaokuldan beri hiç kopmadığım bir arkadaş grubum var. Yılda bir iki kez de olsa mutlaka görüşürüz. Eski dostluklar bambaşka oluyor:).
Çoook öpüyorum, sevgiler..
aslı

minik 24 Haziran 2010 13:25  

Gönlünüze değenler hiç eksilmesin inşallah

Adsız 24 Haziran 2010 13:44  

ne güzel bir arkadaşlık
ne güzel de bir geçmiş bu. güzel köprüler kurmuşsun nunu.sana yakışanda bu olmuş

GÜZELTADLAR.

balböcükleri 24 Haziran 2010 14:41  

kıskandıran buluşma desek:)

Adsız 24 Haziran 2010 14:44  

BİZLE BULUŞMUYORSUN AMA NUNUMUZ =(
BİZLEDE BULUŞ


?
herkes adına desek =)

ebru 24 Haziran 2010 14:47  

Sevgili Nunu dostluğumuz bir ömür boyu sürsün. Ne kadar güzel gerçek dostlarınınz olmasın.

Hatice 24 Haziran 2010 16:32  

Nunum ne güzel!
Dostluğunuz, muhabbetiniz hep daim olsun!
Frambuazlı pasta da harika görünüyor, karadutuna sağlık, mutluluk dolu yıllar diliyorum..
Sevgili Nunum, taze frambuazları nereden alıyorsun diye sorsam?
sevgiler...

lavantalimon 24 Haziran 2010 16:42  

Daim olan dostlukları pekiştirmek bun adı:)) daha nice güzel günlerde olsun:))

ANNEMİNELİ 24 Haziran 2010 17:13  

Çok güzel dostluklar oluşturmuşsunuz,dostluğunuz daim olsun,sevgilerrrrrr.....

evcilik 24 Haziran 2010 17:33  

Kıskanmadım diyemem,kıskandım tabi ki ama hepiniz adınada çok sevindim çünkü biliyorumki güzel şeyler insanları güzelleştirir...
daima güzellikler sizinle olsun.
sevgiler.

evcilik 24 Haziran 2010 17:33  

Kıskanmadım diyemem,kıskandım tabi ki ama hepiniz adınada çok sevindim çünkü biliyorumki güzel şeyler insanları güzelleştirir...
daima güzellikler sizinle olsun.
sevgiler.

Adsız 24 Haziran 2010 17:38  

boğazın en cici insanları bir araya gelmiş,
heinize ne mutlu canım.
sana dokunan yapışır adeta.
hep beraber bu güzel dostluğu ömür boyu paylaşalım inşallah
çok daa güzel günlere canım.
FERDA

Adsız 24 Haziran 2010 17:40  

YEMEKLER,SİZ, ORTAM, HELE RESİMLER HARİKA HARİKA GERÇEKTENDE.
NASIL BİR ŞEKER İNSANLARSINIZ.
SEFANIZ OLSUN, İÇİNİZE SİNSİN ARKADAŞLAR.
HARİKA BİR KARE BU.
KELEBEKLERE BİTTİM -)

gülden Y

Narince 24 Haziran 2010 17:44  

Kız kıza , ne iyi olmuş. Sefanız bol olsun!

Adsız 24 Haziran 2010 17:57  

bizim kızlar toplanmış toplanmış
))))))))
aman da ne iyi yapmış
/ MİNE.K

çeşnici Handan 24 Haziran 2010 18:28  

Dostluğunuz daim olsun hep böyle güzel günlerde biraya geliniz. Sevgiler.

Zeugma 24 Haziran 2010 21:10  

Çok tatlısınız..
Ve her şey çok güzel...
Mutluluğunuz ve yaşama sevinciniz öyle yoğun aksetmiş ki fotolara..
Dostluğunuz hep böyle devam etsin inşallah..
Sevgilerimle...

Zeugma 24 Haziran 2010 21:10  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
pelince 24 Haziran 2010 22:37  

Dostluğunuz daim olsun.. Hep böyle neşeli pozlar verin...

Sevgiler..

Adsız 25 Haziran 2010 00:03  

bana dediğin gibi hepimiz sanırım okul yıllarına dönüp geçmişe uzandık.
ama sizin face b. yıkılmış tek kelimeyle.. bende bakarken acaip gülüp keyiflendim. ne enerjiksiniz vede mutlu. yemek arası iyi fikir,
herkesin haftasonu programı oluyor ailesinde. hepiniz bir arada çok şeker çıkmışsınız. mekanda harika ne diyeyim daha.
her zaman mutlu kal canım.
iyi geceler.
zeynep günal

Adsız 25 Haziran 2010 00:08  

E yani hep yemek olmasın tabii. bak neşe geldi üzerlerimize. hayat fışkırmış resimlerden maşallahınız da var ayrıca.
sen yemiyosun, kızlara da yedirmemişsin, hatta içirmemişsin aldım haberleri :)
gençlik aşını vermişsin dostlarınada. 41 kere tütüütütttütü
:)
çok çok öpüyorum benide götürün arkadaşlar.. tıkıldık atölyede :(
hoşçakal tatlı nunum.
ASUMAN Ö.

beyaz mendil 25 Haziran 2010 00:43  

Hayatım,dostluk çok ama çok önemlidir.Yeter ki onun değerini bilelim.Allah dostluğunuzu daim etsin.Sevgilerimle.

MMO 25 Haziran 2010 11:27  

Kız arkadaşlar çok özeldir. Nice güzel günler görün birlikte. :)

Cocukla Cocuk 29 Haziran 2010 00:06  

Allah ayırmasın Nunu'cum hepiniz çok ama çok hoşsunuz...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP