BİBER ÇANAKLARINDA LİM 'li KISIR (nUnU)

>> 30 Haziran 2010 Çarşamba

Lim'ler (taze yeşil limon) Organik pazardan, güller bahçeden
Bu arada Organik Pazar, Kadıköy- Maltepe'de sizlerle .. Sevgili Maltepeli Blog arkadaşlarımıza Sevgiyle..





Hepimiz sanırım çok seviyoruz kısırı..
Helede böyle güzel sunumlar olunca, benim misafirlerim ve SİZLER ne kadar mutlu oluyorsunuz , tabii davet sofraları da adeta şenleniyor..

Kısırın içinde benim olmazsa olmazlarım vardır ve bu nUnU MaRka kısırın ta kendisidir. Tüm ailem ve arkadaşlarım daima benden böyle isterler .
Başka yerde bulamazsınız !!! :)

Mesela : Mutlaka taze Lim ( yeşil limon suyu ), Lim kabuğu rendesi ,Kırmızı soğan, Kimyon, sarımsak, çok iyi bir sızma z.yağ, kırmızı biber,
taze nane ve sumak Mutlaka olmalı ! Lim abartarak söyliyeyim ki , çok farklı bir aromaya sahip, harika kokusu olan bir limon çeşididir,
hele limonatası müthiştir, çok severim !! (onuda sunacağım yakında)
Kısırda neden renk yok derseniz ? = Ben salça sevmem :( salça tadı ve kokusunu kısırda hissetmek istemem !!!

Gerisi ise damak tadına bağlı. (dereotu maydanoz, taze soğan, salatalık,domates, çarliston vs vs... )

Geçen haftaki son soframdan bir çeşitti.
Devamı gelecek onlarıda ÇOK Seveceksiniz ... !

AFİYETLER OLSUN.

19 yorum:

mutfakcini 30 Haziran 2010 18:56  

Hem de bayılırım kısıra sevmek ne demek :) Sunumlarına hayranım ben.Ellerine sağlık canım.sevgiler.

NEŞELİ MUTFAK 30 Haziran 2010 19:07  

BAYILDIM SUNUMA ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

Banu 30 Haziran 2010 20:08  

Ellerinize sağlık yiyecekler nefis sunum gerçekten masalımsı... sevgilerimle...

Unknown 30 Haziran 2010 21:41  

Canım iyi akşamlar Nunu marka her za
manki gibi çok asil ve harika bir lez
zet ellerine sağlık.Kocaman öpüyorum.

Çınar 30 Haziran 2010 22:32  

Her zamanki gibi herşey harika.Ellerine sağlık canım.

Sevgiler

PAPATYA PRENSES 30 Haziran 2010 22:59  

Sunum harika,iştah açıcı,göz şenlendirici:)

Ama ben lim sevmiyorum :( kokusu acayip geliyo bana ..

Adsız 30 Haziran 2010 23:19  

ben bayıldım bunada canım,
ne iyi akılmış,çok yaşa sen.
ferda

Adsız 30 Haziran 2010 23:37  

nunu bencede iyi fikir canım,
hem yemeside zor değil,
aklına eline sağlık,
devamı gelsin olurmu iyi geceler canım.

SEMRA y.

Adsız 30 Haziran 2010 23:38  

nunu bencede iyi fikir canım,
hem yemeside zor değil,
aklına eline sağlık,
devamı gelsin olurmu iyi geceler canım.

SEMRA y.

Zehra Gürgen 30 Haziran 2010 23:42  

Gerçekten Nunu marka bu kısır ! limonlu hele Limli kimyonlu tahmin bile edemiyorum tadını, eminim çok güzeldir.
Salça konusunda da hem fikirim bazı şeylere yakışmıyor, ki biz yemeklerde bile ender kullanırız.

Ellerine sağlık canım limonatayı da bekliyorummm

Cafe Pepela 1 Temmuz 2010 02:33  

Çok şık! eminim bir o kadar lezizdir..
Ellerinize sağlık..
Sevgilerimle..

daimamutfak 1 Temmuz 2010 10:48  

Nunucuğum böyle görüntülü kısır yenmezmi hiç..ellerine sağlık .

Adsız 1 Temmuz 2010 12:05  

canım benim
sen ne yaparsan bayılıyorum zaten bu bi kenara aksi mümkün değil,
ne giyersen, ne takarsan, ne parfüm kullanırsan !!!!
nereye gider gelirsen, nerde ne varmış dersen !!!!
herbişeyine varım senle kısaca.
hele şu biberlerin şevkle kısırla doldurmana bayıldım.
ben sana hep bayılırım a benim cancazım.
çokda özledim sevgiler.

sevtap

Unknown 1 Temmuz 2010 12:38  

Çok güzel değişik bir kısır tarifi aslında ben kısırı hakiki Antakya biber salçasız düşünemem o nedenle bu sanki bana çok çok özel bir bulgur salatası gibi geldi.Sunum çok hoş ellerinize sağlık. Taze güllere de bayıldım :) Hoşçakalın.

hamaratabla 1 Temmuz 2010 15:37  

Kısıra bayılırım her canım istediğinde de yapar afiyetle yerim.Birde böyle denicem.Çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık...

kelebeklisaniyeler 1 Temmuz 2010 22:55  

Nunucum her zaman ki gibi harika,kisiri bende çok severim ve özellikle sende harika sunmussun emegine saglik,opuyorum seni.

Baharcicegi 1 Temmuz 2010 23:44  

Bu güzel gülleri görünce senin bahceni merak ettim kim bilir kac cesiti cicekler vardir misler gibide kokuyordur
renk renk canaklarda cok güzel olmus sunum ellerine saglik Nunucum

Adsız 2 Temmuz 2010 00:00  

fesupanallahhh
anacım ne güzel yapıyorsun sen bunları arkadaşım. nasıl oluyor aklına geliyor,
ben yapışıp kaldım ekrana yine ]]
çok güzel bayıldım canım öptüm

asuman Ö

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP