VEDA...

>> 29 Nisan 2010 Perşembe




- Yüz yüze dostluklar vardır. Güneşle ayçiçeğinin dostluğu böyle bir dostluktur mesela. Ayçiçeği sabahtan aksama kadar hiç ayıramaz yüzünü güneşten.

-Uzak dostluklar vardır. Denizlerin ortasındaki bir adayla, dağların arasındaki bir göl, birbirlerinin uzak dostlarıdır. Dostluklarını gündüz kuşlarla, gece yıldızlarla iletirler birbirlerine...

- Sessiz dostluklar vardır. Dilsiz bir adamla, duymayan bir başka adamın elleri arasında sessiz bir dostluk oluşur. Her şeyden konuşur sessizce bu eller...

- Uzun dostluklar vardır. İkindi güneşinin altında uzayan gölgeler birbirlerine kavuşurlar ve uzun boylu bir dostluk oluşur aralarında...

-Günün birinde ölen dostluklar vardır. Bir bahçe içindeki ahşap ev ile yanı başında duran ceviz ağacının dostluğu gibi... Bir gün kocaman elli adamlar ve kocaman gövdeli makinalar o bahçeye girip de, bir süre sonra evin ve ceviz ağacının yerinde asık suratlı binalar yükseldiği zaman ölen dostluklar...

- Vakitsiz dostluklar vardır. Bir peçete, bir kâğıt mendil vakitsizce dostu oluverir gözlerimizin... Ya da ayrılırken verilen bir dal karanfil ellerimize o anda gelen dostluktur...

- Bakımsız dostluklar vardır bir de... Zaten var, zaten dostuz deyip yıllarca bir telefonun, bir kaç cümlelik mektubun, bir mailin bile çok görüldüğü dostluklar...


.............................................................................

-BİRDE ELBETTE SİZLER VARSINIZ, HER SANİYESİNDE GÖNÜL SARAYIMIN BAHÇESİNDEN BANA SESLENEN,MASALIMA HİÇ İHMAL ETMEDEN, BİNBİR HALİNİZLE RENK VEREN...

VE :

HER ŞEY YOLUNA GİRENE KADAR,
HİÇ BİR DOSTLUĞUN BAKIMSIZ KALMAMASI DİLEĞIYLE...
DOSTLUKLA
BİR SÜRELİĞİNE VEDA EDİYORUM,
HEPİNİZE HERŞEY İÇİN MİNNET DOLU TEŞEKKÜRLER.

***Yokluğumuz da ,sevgili yeğenim Jale yorumları yayımlayacaktır.

165 yorum:

Unknown 29 Nisan 2010 17:49  

Canım benim inşallah geçici bir ve
dadır.Bizi kendinden fazla mahrum etmezsin.Yaşamında hep baharlar olsun,ailen ve dostların hep yanın
da olsun.
Seni çokkkkkk özliycem,çokkkk sevi
yorum...
İnşallah en kısa zamanda görüşürüz.

GÜL 29 Nisan 2010 17:49  

dostlukla ilgili tüm söylediklerine katılıyorum.ayrıca şu resmin üzerinden dökülen kalplerede....

Şehnaz 29 Nisan 2010 18:03  

nunucum çok şaşırdım...yazın beni çok etkiledi...nedensiz değildir bu vedan elbette....kalbim buruldu birden...yinede gitme kal demek istiyorum...seni öyle çok seven varki bunlardan biriside benim.....belki fikrin değişebilir...sevgi,huzur ,sağlık ve mutlulıukla kalman dileğiyle....sevgiler..

Unknown 29 Nisan 2010 18:09  

ben hiç bir şey anlamadım neden veda?

Unknown 29 Nisan 2010 18:09  

ben hiç bir şey anlamadım neden veda?

Adsız 29 Nisan 2010 18:14  

Sevgili Nuray Hanım, yazdıklarınızı yanlış anlamış olmayı umuyorum.Sevgilerimle...
Emel Dönmez

http://www.lezzetibol.com 29 Nisan 2010 18:31  

Nasıl yani((:
Şaka mı bu...
Yok canım şakadır...
Nunucum yoksa gerçek mi?

KandilSimidi 29 Nisan 2010 18:36  

hayırdır:( nasıl bir mesaj bu böyle bizi bırakmıyosun di mi nunu yapma sakın....özletme kendini

bir demet feslegen 29 Nisan 2010 18:40  

Nunucum hayırdır bu yazıyı görünce korktum, bizlere veda etmiyorsun umarım.. Blog kapatma falan gibi düşüncelerin olduğunu söyleme sakın..
Çok seviyoruz seni, sessiz ama uzaktan..
Hadi bi ses ver..
Öpüyorum

Adsız 29 Nisan 2010 18:57  

çok moralim bozuldu anlıyamadım.
evet uzun zamandır bu kadar mücadele sinirlerini bozdu ama
bizim sende neler bulduğumuzu bir bilsen :((((
çok üzgünüm şu an.

FATOŞ :(((((((((((((

Adsız 29 Nisan 2010 18:59  

çok fena oldum canım ya.
neden ama ? NOLDU ?

hiç bişey demedin ki dün =[[[[[

esin

pelince 29 Nisan 2010 19:30  

Nunucum bu ne vedası anlamadım ? biz burdayız seni asla bırakmayız . güzel gönüllü komşum benim...

öpüyorum seni...

Sevgi Küçük 29 Nisan 2010 19:33  

Veda derken?? Aman sakın! Bak bir süredir nette çok duramıyorum güya bu haftasonu acısını çıkaracağım ama eğer geldiğimde sen olmazsan ne yaparım ben? :(

pasta evim 29 Nisan 2010 19:49  

Nasıl yani Nunucum.. Anladıysam arap olayım. Hadi hadi hemen çık bu ruh halinden bakıyım. Ekle güzel resimleri , ver güzel tarifleri duymamış olayım veda lafını.. Allah Allah akşam akşam yaptığına bak.

mutfaktakizaman 29 Nisan 2010 19:57  

canimm neolduda boyle oldu??
bloguma bi bakayim dedim bakinirken VEDA basligini gorunce dayanamayip atladim hemen... canimm yaaa gelip gecici bisey oyle degilmi??
birakamassinki bizleri...

sen dinlen nefes al ve tekrar aramiza don olurmu??

simsicak sevgilerimle...

Mavi Atölye 29 Nisan 2010 20:19  

Ama niye gidiyorsun , lütfen gitme, güzeldi burada berar olmak gitme lütfen

evcilik 29 Nisan 2010 20:42  

Hayııııııır!!!
lütfen buralardan fazla uzak kalma Türkiyede ki blog kalitesini yükselten bir blog yarım kalamaz:(((
sevgiyle kal canım ara sıra buralara uğra,umarım yanlış anlamışımdır buralardasın değil mi????

ozguluntarifleri 29 Nisan 2010 21:18  

Ne oldu Nunum blogunu niye birakiyorsun????
Eminim bir nedeni varidir.. Senin agzindan bal akansohbetlerini tariflerini,arladasligini ozleyecegiz blogun sensiz ve sessiz kalacak insallah fikrinden cayar bizlerle birlikte olursun..
SENİ SEVİYORUMMM DUNYA TATLİSİ ARKADASİMM.

MUTFAKISTAN 29 Nisan 2010 21:21  

NASIL YANI GERCEK VEDAMI NURAYCIGIM
BEN YALNIS ANLADIM HERHALDE
DIYE DUSUNUYORUM BIZLER SANALDA OLSA DOSTUZ DOSTLARA ANIDEN BY DEMEZSIN SEN CANIM
SEVGILER

Unknown 29 Nisan 2010 21:32  

Canim arkadasim, hayirdir, neler oluyor... Neden veda ediyorsun??? Su an saskinlik icerisindeyim.... Seyahate mi cikiyorsun? Ya da.... Lütfen!!! Biri birsey söylesin... Sen benim nazar boncugumsun... Lütfen "kisa bir süre icin Veda" diye yaz..... Sevgilerimle, bekliyorummmmm!!!!

Pembe Tatlar 29 Nisan 2010 21:53  

Ama neden????

Nunum nereye???

Nilgün Komar 29 Nisan 2010 21:56  

nereye gidiyorsun? sadece bir yazımıydı bu öylesine! yoksa gerçek bir veda'mı?

Adsız 29 Nisan 2010 22:41  

arkadaşım gerçekten dostluklar arkadaşlar üzerine çok büyük anlamları olan bir yazı.
naif tarafın belliki bu mesajı en onurlu haliyle iletmek istemiş.yazı harika lakin
kararını beğendiğimi söyliyemem.böylesine kitlelere bizlere derin katkılar sağlayan bu sayfanı durdurma kararın çok acı :(
asabım bozuldu akşam akşam benimde.
sana neden ? diye arkadaşın olarak bile soramam.

LÜTFEN HERŞEY DÜZELİNCE !! SAKİNCE YİNE DEVAM ET. SEN BU İŞLERE OKADAR YAKIŞIYORSUNKİ, GÜZELLİK SENİN RUHUNDA NAKIŞ OLMUŞ ADETA.
SANA MÜSADENLE GİTME DESEM,
LÜTFEN !

sema.N

Unknown 29 Nisan 2010 23:12  

Yzacak bir şey bulamıyorum, dondum kaldım. Vardır nedeni tabiki ama....Herşey gönlünce olsun Nura^y'cım...

Adsız 29 Nisan 2010 23:12  

çok şaşkınım nuraycığım, biraz tv- seyredip sayfana bakacaktım ki
şaşırıp kalıverdim canım ya.
bu ara herşey anlamını yitirdi sende farkındayım, lütfen salma kendini. üstüste çok şey yaşanıyor berkaydan dolayı. zor oluyor biliyorum ve seni çok seviyorum benim güzel yürekli arkadaşım.
sıkma canını sen.
CANIN SAĞOLSUN.
BANU.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel 29 Nisan 2010 23:16  

Ama ama amaaa ben bu blogda böyle hüzünlü ayrılık yazıları görmek istemiyorum... Gönül sarayına sesleniyorummmmm Nunucuğum, her yazını her paylaşımını keyifle takip ederken, bu yazını hiiiiiiççççç beğenmedim... Neler oluyor anlamıyorum.... Şaka değil mi? Hadi şaka olduğunu söyle...

PASTA DANTELA 29 Nisan 2010 23:25  

Bizlere çok şık sunumlarınızla ve masal gibi anlatımlarınızla keyif verdiniz... ben kendi adıma teşekkür ederim ...bu güzel paylaşımlara devam etmenizi isterdim..üzüldüm...sevgi ile kalın...

Adsız 29 Nisan 2010 23:37  

!! allahallah be canımcım,

allahallaaaaah..
:((((
sakın ola lütfen.
BAK LÜTFEN.

Adsız 29 Nisan 2010 23:43  

ben pek taniyamadim ama umarim hakkinizda hayirlisi budur insallah geri dönersiniz :)

Adsız 29 Nisan 2010 23:54  

bilemiyorum tam kararının nedenini, ama hergün hayranlık ötesi baktığım bu güzel masal sayfasının ebedi uykuya geçecek olması beni çok şok etti inanki.
seninle öğrendiiğim blog dünyası ve sayfaları sensiz bir anlam ifade etmez benim adıma !
keşke bu denli zor zamanlarda olmasaydın, olmasaydında bu kararda kendini doğurmasaydı arkadaşım.
yeniden düşünemezmisin rica etsem
güzel arkadaşım herşey düzlüğe çıkar. sayfanı sessizliğe alma nolursun.

Gülden.Y

Asis 30 Nisan 2010 00:34  

Sevgili Nunu veda demeyelim istersen belki biraz ara nefes alma..yine de herşey gönlünce ve güzel olsun dönünceye dek hoşçakal...

HÜLYA 30 Nisan 2010 08:23  

neden şimdi bu veda... hiç yakışmadı sana böylesine bir veda çoook üzüldüüm ... şaka de lütfen.. yakışmaz sana vedalar gülen yüzüne tatlı diline veda kelimesini konduramam...

umarım ciddi değilsindir lütfen ciddi olmaa lütfeen...

herkesein kararına her konuda saygılıyım elbette , sana da kararına da sonsuz saygım var ama şoktayım inan şu an hiç beklemediğim bir yazı oldu bu...

öpüyorum seni kocaman sebep veya sebepler her ne ise herkes kendi yaşadığını bilir diyorum ama seni çook özleyeceğimi de bilmeni istiyorum canım

Adsız 30 Nisan 2010 08:30  

canım NUNUMUZ.
Kaç kişinin hayatlarına girdin, öğrettin, gülümsettin, hayran bıraktın, düşündürdün, bilgilendirdin kaç bin kişinin hemde.
kaç kişi sen oldu
kaç kişi sen gibi yaptı,
ama HİÇBİRİ TIRNAĞIN OLAMADI !!
Şuanda kaç yüz kişi Gülüp Bayram ediyordur ben bilirim.
Ruhları kara -hainlik sarmış kadın milletleri bunlar.
Bu yüzden bayram ediyorlar onlar.
Blog dünyasının tek yıldızı olduğunu hepimiz biiyoruz. şimdi bu yıldız kayarken kıs kıs gülüyorlar. hem kalpleri hem ruhları bozuk onların.
demem odurki güzel nunum ,,,
sen evladın inşallah iyileşince ,,sende dinlenince nolur
masalını yaz. biz neler neler bulduk masalda.
kimse sen olamaz,, yerin zaten doldurulmaz.
nolur nunumuz bırakma. ne oldu böyle oldu bilemem ama, en azından masal sayfanı kahramanına hediye etmiştin bizlerle beraber unutma.
masal kahramanları olmazsa, masalda olmaz ki.
sen bizim ışığımız,, sen bizim ayımız oldun,,
sakın bizi KARANLIĞA BIRAKMA.
BENİM GÜL NUNUM.

birsence 30 Nisan 2010 08:48  

ne vaedası ben anlayamadım ablacığım...ya da anlamak istemedim...o nerden çıktıki şimdi..böylesine güzel giderken herşey:(((((((((

Saglıklımutfak 30 Nisan 2010 09:22  

Ne vedası bu . anlayamadım nunum . blogu bırakıyorum deme sakın:(

Sibel 30 Nisan 2010 09:56  

Nunucuğum neden ama? Kırdılar, üzdüler mi seni:(( Hay Allah, çok üzüldüm ya:(

NiLaY 30 Nisan 2010 10:05  

ne vedası canım bu şimdi :(

Unknown 30 Nisan 2010 10:17  

veda derken gidiyormusun yoksa?

arzulanan tatlar 30 Nisan 2010 10:36  

Öncelikle kucak dolusu sevgiler gönderiyorum size, sonrasında ise blog sayfanızı nasıl bu kadar geç keşfettiğim için kızıyorum kendime.

Birkaç gün önce keşfettiğim sayfalarınızda dolaşıp son zamanlarda yaşadığınız üzücü olayları gördüm. Özellikle fizik tedavi sırasında size yaşatılanları. Gözden kaçırdım mı bilmiyorum ama, mutlaka bu kişileri bir yerlere şikayet etmelisiniz. Kimsenin yaptığı yanına kalmamalı, bugün sizin evladınız için yaşadığınız sıkıntıları yarın onun veya evladının yaşamayacağını kim garanti edebilir.

Bir anne olarak üzüntünüzü tüm kalbimle paylaşıyorum, Allah hiç kimseye evlat acısı yaşatmasın. Ama anladığım kadarıyla güzel gelişmeler var oğlunuzun sağlığında ve daha da iyi olacağına inanıyorum, dualarımız siz ve sizin gibi tedavileri süren tüm hastalarımız özelliklede çocuklarımız için.

Bu veda mesajı da sanırım bu süreçte oğlunuzun yanında daha fazla olabilmeniz için yazılmış. Ama bu kısa sürede sayfanızdan aldığım izlenimler ile şunu diliyorum ki bu bir veda değil, bir mola olsun. Daha uzun aralıklarla da olsa bizleri en azından oğlunuzun durumu ile ilgili lütfen haberdar edin. Siz dönene kadar biz eski yazılarınızla oyalanırız.

Her şey gönlünüzce olsun.

Sevgilerimle.

Cocukla Cocuk 30 Nisan 2010 10:56  

aaa Nunu'cuğum bu ne demek şimdi?

Cocukla Cocuk 30 Nisan 2010 10:56  

aaa Nunu'cuğum bu ne demek şimdi?

Adsız 30 Nisan 2010 12:12  

ne vedası gülüm nunum ya ,
ne vedası.
kim ne dedi, ne yaptı,
senin zaten gözün ne görsünkü son aylarda :((
eğer sana bişey diyen yapan varsa and olsun afişe ederim .

bir yere gitme, şu tatlı karadutu bir iyileştir, istersen sadece ayda bir yaz., ama sesini, kendini sakın ola ki yoketme.
sakın nunum ne olur asla gitme.
ne çok sevenin var ah bilmiyorsun galiba. :(((((

aylin.

Adsız 30 Nisan 2010 12:18  

güzel arkadaşım HAYIRDIR .
bu kadar anı, güzellik hoşluk, bilgelik, incelik ve her şeyden önemlisi sen neden veda ediyorsun.
okadar sevimli ki burası bırakmamalısın.
hep yanındayız, istemesende yanındayız zaten.
bu son yeni olacak operasyon seni ne denli yıktı :(((( eğer buysa senin gözünü karartan ,
ama gerekiyor biliyorsun işte, vazgeçme rica ediyorum.
akşamdan beri herkes arıyor yazıyor, bilmiyorum diyorum bende
:((((
ne yapabilirim başka, herşeye hazırım iste sen yeterki
hem hepimiz.
lütfen bari bizi bu cici masalımızdan ayırma bitirme veda etme .

NESLİHAN.

Unknown 30 Nisan 2010 12:51  

Bu veda niyeki?masal tadında sofralardan,tariflerden bizi mahrum etmeyin lütfen.Bu veda geçiçi olmalı bence.
BİR DUT MASALI burada olmalı.....

Terazi 30 Nisan 2010 13:31  

"nasıl, neden?" diye sormak anlamsız ve de gereksiz belki ama sormadan, düşünmeden de duramıyor insan...

Mehtap sayesinde tanıştım seninle ve takipteydim o zamandan beri de... Vardır bu veda için bir bildiğin, geçerli sebeplerin muhakkak... Her şeyin sonu olduğu gibi, bitecek gün gelince birer birer güzellikler de... Ama nedense, içim bir tuhaf, "masalın birdenbire bitişinden" olsa gerek... Olsun, sen iyi ol! Biz arada gelip bıraktığın güzelliklere bakar, tekrar tekrar beraber oluruz seninle...

Ben de tüm paylaştıkların için teşekkür ederim kendi adıma...

Sevgiyle, hoşçakal..

hatice 30 Nisan 2010 14:41  

nasıl yani artık bloğunuz olmayacakmı biz sizi çok severek takşp ediyoruz amaaaa!!

Adsız 30 Nisan 2010 15:29  

:( vedanınher şekli kötü

Marifetli Cadı 30 Nisan 2010 16:31  

Birde öyle dostlar vardır ki, dostum dediğiniz, dost bildiğiniz ama sizi arkadan vuran.....
Ne diyelim Allah bu dostlardan korusun bizi.İyi günde kötü günde hep yanımızda olacak dostlarla çepeçevre olsun etrafımız.
Sitenizi bugün keşfettim ve içinde dolaşırken, bir anne olarak tüm kalbimle acil şifalar diliyorum. Evlatlarımız bizim herşeyimiz, umudumuz,neşemiz,canımız. En kısa zamanda toparlanıp, eski sağlığına kavuşur inşallah. Sevgilerimle....

befece 30 Nisan 2010 16:36  

kausura bakmayın ben anlayamadım neye ve niye veda ediyorsunuz?

ümmühan 30 Nisan 2010 16:43  

Niye veda ediyorsun hayırdır :(

Adsız 30 Nisan 2010 16:48  

neler oldu ben ne kaçırdım bilemedim nunum benim,
şu kadınlar aleminde (erkekleri saymıcam ) okadar beğenildin, sevildin ve bağımlı hale geldinki gerçek bir bloggerin ne olduğunu adeta öğrettin. ama güzel nunum bir okadarda hasetle - bir o kadarda çekemeyenlerle karşı karşıya kaldın. hem içten içe kıskandılar,güya belli etmediler, hemde senin gibi olmak için nefes nefes kaldılar, tabiiki değil yetişmek daha 1000 tur atmaları gerek. gitmene ne gerek varsa bilemeyiz, ama gitmeden önce sadece biraz arkana baksan, kocaman hakikaten sevenleride düşünsen.sadece bizlere açsan yüreğini ve hatta davetiyeli yapsan.haketmeyen girmese görmese.
çok kıskanıldın bitanecik nunumuz çok. oysa sen doğaldın, eşin ailen doğaldı, ender sevgilere sahiptiniz. çok güzel bir çift ve örnektiniz.
bu masal böyle bitmeseydi BİTMEMELİYDİ
NOLUR LÜTFEN BİTİRME :(
SEN BİZLERİN DE NUNUsu OLDUN.

Behiye.

angel 30 Nisan 2010 19:51  

cnm hayırdır ne vedası bu ???

Yelda 30 Nisan 2010 22:32  

Gerçek bir veda olmasın lütfen bu
Şaka olsun

Ordanburdanhayattan 30 Nisan 2010 23:15  

Nunucum ne vedası bu anlamadım hiç, şaka değil mi bu?

Aybike Ceylan 1 Mayıs 2010 01:29  

Canim Nunum,
Ne oldu, umarim hersey yolundadir. Bizleri tatli dilinden, renkli sofralarindan mahrum birakma.
Seni cok opuyorum...

Çınar 1 Mayıs 2010 09:23  

Nasıl yani??? veda etmek... tamamen gidiyor musun aramızdan, bırakıyor musun bizi? Senden ve inanılmaz lezzette sıcacık tatlarından ayırıyor musun bizi?

Bu sadece bir tatil vedası olsun lütfenn

Öptüm canım

naz 1 Mayıs 2010 10:22  

Merhaba Nuray hanım
Sitenizi keşfettiğimden beri sizi ziyaret ediyorum.Sunumlarınız harika.Tanıttığınız yerler muhteşem.Sayenizde gitmiş kadar oluyoruz.Dostluklar la ilgi yazınız çok güzel.Fakat artık dost bulmak pek kolay gibi gelmiyor bana.Veda yazınızı okuyunca dayanamayıp yazdım bu veda niye diye.Oğlunuza da acil şifalar.Sevgiyle kalın.Ogüzel yüzünüz hep gülsün.

Hayat 1 Mayıs 2010 10:42  

Duâmdasın, bu zor dönemi de en güzel şekilde atlatabilmen için Allah' tan yardım diliyorum.
Aklımdasın, iyiliğini diliyorum gönülden...
İyi haberlerini alabilmek dileğimle...

Adsız 1 Mayıs 2010 10:50  

nunucum senin gibi bir insan dostu çoktaan tanımıştır , ama bilmemki düşmanda tanımışmısındır.
tanıdıysanda şu blogcular denizinde, kirli sularından tanımışındır. herşeyi bu kadar güzel yaşayan ve yaşatan birinin buralarda sürüyle kıskanç takipçiside vardır. belki çok kişi bu andan itibaren derin bir OH ÇEKMİŞTİR BELKİ. sana gülen yorum bırakan ama ardından sinirle diş gıcırdatan kıskanç bir sürü göz görüyoruz bizler.
Bu sebpten seni üzenmi oldu.
vedanı hiç anlamadım, oğlunun ameliyatı yaşadıklarınmı sebep bilmiyorum. sen okadar farklısınki sızlamaktan sızlayaraktan hiç yazmazsın. ama biz seni bırakamayız. seni her ne üzüyorsa, kim seni vazgeçiriyorsa nolursun kulak asma, herkesler yazıp soruyor nedenini birbirine durmadan.
lütfen sayfanı hele bizi bırakma. senden başka bilemedin adam gibi 3-5 blog var girip çıktığım.
lütfen veda etme. sevinmesin ucuz blogcular.
seni çok seviyorum ben. hepimiz seviyoruz hemde.
çok sevgiler, oğluna acil şifalar benim güzel yüzlü güzel kapli prenses nunum.

sevcan

lavantalimon 1 Mayıs 2010 11:44  

Ne oluyor ne vedası benim bildiğimim "veda" film ismidir.:)))

Miskokulu Lezzetler 1 Mayıs 2010 12:27  

Nuray Hanımcığım umarım iyisinizdir.Bu veda sözü size hiç uymadı ama inşallah ben yanlış anlıyorumdur.Sevgiler

esra 1 Mayıs 2010 12:50  

hayırdır arkadaşım...inş sağlık problemin yoktur....biraz dinlenince bir kere daha dşnün bence...

Bulbulunyeri 1 Mayıs 2010 19:17  

Canım
ne güzel şeyler yazmışsın. Gözlerim dolarak okudum.
Ama veda sözcüğünü anlayamadım. Bunun gerçek bir veda olmasını istemiyorum. Lütfen yorgun olabilirsin. Bu aralar çok koşuşturman oldu. Dinlen ve bizlere geri dön. Senin gibi yaşam sevgisini başkalarına taşıyan hayata hep olumlu bakan blokların hep olması gerekli.
Yeniden bizlere geri döneceğini benim yanlış anlamış olacağımı düşünmek istiyorum.
Sevgiyle kal.

Adsız 1 Mayıs 2010 20:40  

aa nunucum, dostluğa dair yazdıkların süper ötesi fakat
veda ???
nasıl bir veda, sakın aklıma gelen anladığım gibi olmasın
sakın olmasın.
ya noldu neden ama ?
oğlunlamı sorunlar var, çok üzülürüm varsada.
ama nolur anladığım nedenle masalını susturma,
aylarca bekleriz zorda olsa.
herşey yolunda olsun allahım
lütfen nunuma ailesine yardımcı ol AMİN :((((
gitme nolursun.
ayşe.

Adsız 1 Mayıs 2010 20:54  

sevgili biricik arkadaşım,
hakkında herzaman yürekten hayırlar dilemekteyim sanada hepinizede. ne zaman insan olarak bir sıkıntı yaşasam, bildiğin kadarından da fazlası olup herşeyi bana unutturmak gücüme güç katmayı görev yapmak yapın ve karakterinden olmuştur.
zor aylar geçirdin ve bir yenisi daha eklendi şimdi. hepimiz üzgünüz, sabırla en baştan yine yanındayız biliyorsun, tıpkı senin bizşere olduğun gibi ve daha çok.
bu güzel masal, hayat verdiğin sayfa, yazıların, izlerin hepimize kocaman ışıklar sundu . hepimiz çok öezle takip ettik, her defasında seni yeniden keşfettik, şaşırdık şaşırdık, çok takdir ettik.bizle beraber çok kitlelerde sana kalbini verdi, bağlandı.yazılanlar sana çok yakışan takdirlerden oluştu hep.
çok üzüldüm son satırlara. ne kadar seni her zaman görebilsemde, can bulmuş, kendimde çok şeyler bulmuş bu güzel sayfanın bitişini görmek beni çok kötü yaptı.
kararına saygım sonsuz, karar sayfa senindir.
ama bir küçük parantez açıp bağlandığımız bu güzelliği karartma desem !!
naçizane veda etme nunum desem ?
dinlermisin bizi ?
Tüm ARKADAŞLARIN.(K.K.L )

karin 1 Mayıs 2010 22:53  

Blogunuzu kapatiyormusunuz? cok uzuldum.
Size bol sanslar ve mutluluklar diliyorum!!!

Damak Tadı 2 Mayıs 2010 00:07  

Ne vedası?Nasıl yani?Şaşkınlık içerisindeyim halen..Seni aradım ama ulaşamadım..

Lütfen gitme canım benim..((

Baharcicegi 2 Mayıs 2010 14:44  

oldumu simdi Nunu
bu kadar cabuk veda edilirmi, birbirinden güzel masallarinla nefis özenle hazirlanmis masalarinla bizlerin sevgili karadutu oldun
oldumu simdi veda etmek
Yinede kararina saygi duyuyorum ama hepten birakma blogunu ,kendini iyice dinle aylar sonrada olsa bizler msallarini dinlemek icin hep burda olacagi
cok öpüyorum sevgili karadutumuz

tatlıhayat 2 Mayıs 2010 15:00  

Hayırdır nunu cum nereye?

Adsız 2 Mayıs 2010 15:21  

nunum neden bu veda
neden ayrılık kararı.
çok boş kalır yüreklerimiz, böylesine kaliteli bir bolgdan bu dünyayı mahrum bırakmamalısın,
küçük bir açıklama olsa bizler için
lütfen :(

aslı :(

Zehra Gürgen 2 Mayıs 2010 15:39  

Nunum bunun geçici bir ara olduğunu ummak istiyorum. Belki geri dönersin, özlersin? kapı aralık kalsın olmaz mı?

Unknown 2 Mayıs 2010 17:59  

canım nunucum veda ayrılık hiç hoş duygular yartmıyor bende,problem ne anlıyamadım ama umarım geçici bir vedadır bizi güzel yazılarından ve nunu marka tariflerden mahrum bırakmıycağını umuyorum en kısa zamanda yeni yazını okumayı diliyorum sevilerimle kucak dolusu öpüyorum seni.

Adsız 2 Mayıs 2010 18:21  

canım nunum, sana mailimdede uzun uzun yazdım, aynı dediklerimi tekrara gerek görmedim. bak yazmayanlar nasıl ortada. bu blog dünyasında çok hasetler var çünkü,sen geri dön en karaları onlar bağlar, en demoralize onlar olur. bizimde bayramımız olur eğer o gün gelirse. biricik nunum şimdiden çok üzüntüler içindeyim, sen şu zaten kötü gidişatlar içinde çiçeklerinle her hazırladığın sayfan ve konularınla hepimizi gönlünü hoş eyleyen yegane blogsun. en geriden gelip, en zirveye gelensin. çekemediler hissettim bende, birçoğumuzda.
dilerim sana yazdıklarımı bir daha okursan belki ama belki bir virgül koymuş olursun bu dünyalar güzeli masalımıza.
bizi senden mahrum bırakma, bak neler neler yazılmış, kaç kere gözlerim doldu. kime nasipki böyle sevilmek. hemde hiç yüzünü bile görmeden.
dilerim oğlunuza allah yardımcınız olsun, çok üzüldüm yeniden olacakmış ameliyatı. sen içini hoş tut. gece gündüz duacın olacağım.
seni çok çok seviyorum ben ballı nunum.
allaha emanet olun.
-candan-

Güngör Ekinci Saglik 2 Mayıs 2010 18:24  

Sevgili Nunu'muz, tatilden geldim, bloğuna girdim ve şok oldum. Umarım geçici bir süreliğine ara veriyorsundur, özletme kendini. Blog dünyası sensiz olmaz.sevgiler.

atolyenott 2 Mayıs 2010 18:25  

en sevdiğim blogdu çok üzgünüm, tekrar döneceğinizi umarak hoşçakalın..

Adsız 2 Mayıs 2010 18:30  

ah canım n unum noldu
kilometreler öteden bana tesellşi olan, memleket hasretimi dindiren- gözlerimdeki yaşları kurutan bu sayfayı neden bitriyorsun. 3 gündür yoktum anlamadım ne olduğunu.birileri banada anlatsın noluyor arkadaşlar.
nunum lütfen geri gelecekmisin nolur yazarmısın ya :(

Mukadder

Adsız 3 Mayıs 2010 01:57  

Vedanıza üzüldüm çok da şaşırdım.Umarım yine masalınızda buluşuruz.Her şey gönlünüzce olsun.

Seda'nın Günlüğü 3 Mayıs 2010 10:00  

İnşallah hayatında herşey yolundadır. Kararına çok şaşırdım Nunucum. Hiç beklenmedik bir veda yazısı oldu bu. Kafanı toparlayıp tekrar yazmak istediğinde yine severek okuyacak bir çok arkadaşın var.
Sevgiler

Narince 3 Mayıs 2010 10:58  

Güler yüzünle, yine döneceksin biliyorum. Renkli sofralarla, suratsız yazılarım moral dolu yorumlarınla. Hem masal bitmez ki, bekleriz biz...

pelince 3 Mayıs 2010 11:23  

Nuraycım veda yazısı gerçek mi halen kavramış değilim.Bir şeye mi üzüldün bilemiyorum..
Sayfanı kapatmadığın ve yorumları onayladığın için çok sevindim..
Geçici bir durum diye düşünüyorum ve sabızsıkla bekliyorum..
Bu kadar emeğe yazık etme,düşündüklerine saygım sonsuz.. yanlış anlama ama,veda kelimesini kabul etmiyorum;))

Çabucak dön..

bir dilim bir tutam 3 Mayıs 2010 12:18  

Sevgili Nunu,
Büyük bir saskinlikla yaziyi okudum ve kafamda soru isarteleri ile bu yorumu yaziyorum....

Hayatın Ressamı 3 Mayıs 2010 13:16  

neee anlamadım?
ne vadası bu?
nerden çıktı.
lütfen bir açıklama yap.nereye gidiyorsun?
Olmaz ama böyle çok merak ettim ne olduğunu?

Serap'la turuncu lezzetler 3 Mayıs 2010 16:05  

Çok şaşırdım gerçekten elbet bir nedenin vardır ama üzüldüm:(
inşallah geçici bir süredir bu ayrılık geri dönmeni tüm kalbimle diliyorum canım..

Adsız 3 Mayıs 2010 16:48  

nunum benim, dostluklara dair yazın ne güzel anlamlarla donanmış çok haklısın sözlerinde, buralarda hiç olmayan bişey dostluk.
ama senin çiçek tarlası sevgi dolusu sayfandan taşan enerjilerle bizler avunur olmuştuk, çok ani bu kararına ne sebep bilmiyorum ne çok üzüldüm bir bilsen, sanki gözüme perde indi gibi.
sonsuz sevgi dolu paylaşımını bizden uzaklaştırma istersen.
seni çok seviyorum canım nunucum benim.
BÜŞRA/kanz- ALMANYA

mehtap kuzucu 3 Mayıs 2010 19:52  

Nietzsche - Öyle Bir Hayat Yaşadımki
Öyle bir hayat yaşadım ki,
Cenneti de gördüm cehennemi de..
Öyle bir aşk yaşadım ki,
Tutkuyu da gördüm pes etmeyi de..

Bazıları seyrederken hayatı en önden,
Kendime bir sahne buldum oynadım..
Öyle bir rol vermişler ki,
Okudum okudum anlamadım..

Kendi kendime konuştum bazen evimde,
Hem kızdım hem güldüm halime..

Sonra dedim ki "söz ver kendine"
Denizleri seviyorsan, dalgaları da seveceksin
Sevilmek istiyorsan, önce sevmeyi bileceksin
Uçmayı seviyorsan , düşmeyi de bileceksin
Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin..

Öyle bir hayat yaşadım ki,
Son yolculukları erken tanıdım..
Öyle çok değerliymiş ki zaman
Hep acele etmem bundandı,
anladım...

sevgili nuray hanım bloğunuzu yeni keşfettim,sizi izlemeye aldım onun için hiçbir yere gidemezsiniz:)bloğunuzu incelediğimde zannedersem küçük oğlunuzla ilgili sağlık sorunlarınız var çook geçmiş olsun ...inşaallah en kısa zamanda sağlığına kavuşacaktır.size nietzchenin en sevdiğim şiiriyle güç vermek istedim.herne kadar birbirimizi tanımıyorsakta(bende feneryolunda,kalamışa yakın oturuyorum)aynı mekanlarda bulunup aynı zevkleri paylaştığımızı fark ettim bloğunuzu incelediğim için tahmin ediyorum .8 yıl önce eşimle ilgili çok ciddi sağlık problemleri yaşadık doktorunun deyimiyle yaşaması mucizeydiiama çok şükür gayet sağlıklı hayatımıza devam ediyoruz...bu günler gelip geçecek pozitif enerjimi size gönderiyorum(gerçekten faydası oluyor)inşallah bu güzel bloğunuzda sizinle ve güzel sağlık haberlerinizle yeniden beraber oluruz ...bu güzel ve gerçektende kaliteli dut masalı mutlaka devam etmeli.birde şunu söyleyeceğim size bu günler ruhu o kadar besleyip,yüceltiyor ki buda zor geçen günlerin bir ödülü olarak kalıyor...oğlunuzda, sizde, ailenizde sağlık ve sevgiyle kalın...

Adsız 4 Mayıs 2010 09:30  

Mailime giriyorum ama haber yok buraya da yazmamışsın Nunucum nerdesin? lütfen kısa da olsa yaz merakta bırakma beni herkesi,sen ilk tanıdığım ve sevdiğim blogunu zevkle okuduğum arkadaşımsın içim çok buruldu en azından bizleri haberdar et meraktayım,allah yardımcınız olsun canım.

Sevgiyle.

Sevil Şahin 4 Mayıs 2010 10:29  

nunum günlerdir yogunluktan gelemedim sayfana ne oldu ya çok şaşırdım neden böyle oldu bilmiyorum ama senin için en hayırlısı ne ise sen ne ne şekilde mutlu isen öyle olsun ama sunu bilesin seni çok ama çok özleyeceğiz özleyeceğimmm...

NzlGl 4 Mayıs 2010 10:51  

Tam bir haftadır giremiyorum sayfama
Sevgili bülbülünyeri 'nin yazısında okudum hemen sizin sayfanıza girdim. Başlık 'veda'

Sevgili Nuray hanım
ilk defa bir yazınızı okumadım.
Okumayıda hiç düşünmüyorum. Belki bencillik ama bu sayfada hüzünler bile yumuşacık, güzel, sevgi doluydu.
İnsanın bir sınırı oluyor. Çok normal hatta bazen sınır aşılıyor aşılıyor tahammül götürmez bir yere geliyor. Bu da doğru.
Ama biliyoruz ki bizler bu sayfada Nunumuz tarafından imkansız durumları, korkuları, üzüntüleri bir şekilde yenebileceğimizi, baş edebileceğimizi ve ne olursa olsun yolumuza devam edebileceğimizi öğrendik.
Ara sıra durmak , düşünmek biraz rahatlamak lazım.
İşte size bunun için yani biraz soluklanmanız için zaman tanıyorum.(Haddimi aşıyorum:( özür dilerim)
Dinlenin, rahatlayın biraz nefes alın

Ama 'veda' yı ASLA ve ASLA kabul etmiyorum. Arasıda olsa bizi sizsiz bırakmayın.
Zaten benim tanıdığım Nuray hanımda öyle yapar:)))
Kendinize iyi ama çok iyi bakın.
Tekrar Görüşmek üzere
sevgiler

Nazlı

İLKAY 4 Mayıs 2010 11:05  

Sevgili Nunu,

bazen ara vermek gerekir...
bazen mesafeler gerekir...
ama gerçek dostluklar ne zamana ne mesafelere yenilir...
ben her bloguna giriş yapıp okuduğumda keyifle, yüzümde hoş bir tebessümle sanki en yakın arkadaşımla, dostumla kahve içmiş gibi hissediyordum...
Umarım birileri, birisi kızdırmamıştır seni...
Eğer öyle ise onlar yüzünden bizleri mahrum etmesen diyorum...
Tabii ki kendi kararın önemli ve hissettiklerin...
Biz buralardayız...
Seni de bekliyoruz Nunucum...

Sevgimle,

Adsız 4 Mayıs 2010 11:29  

evet nunucuğum, arkadaşlar birer birer bloglarında yazmaya başladılar seni, gözümüzü açmadan senin sayfanda olmak her sabahki alışkanlığım--ızdı çünkü.
öğrendimki bugün yeni bir ameliyat daha varmış oğlunuzun :(
rabbim sabır şifa versin, haklısınız veda etmekle bu durumda sanırım. dilim haddini aşmak istemesede, yine aylar geçsede kaldığın yerden devam etseydin olmazmı ?
sana özlem dolu kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum
allahtan şifalar şifalar şifalar eylesin dileklerimle.
mualla
Rothenburg- Almanya

kelebeklisaniyeler 4 Mayıs 2010 14:37  

Nunucum saskinlikla ve uzuntuyle okudum...dilerim geçici bir sureçtir dinlenip aramiza geri donecegini umit ediyorum,bu guzel sayfani,bizleri,guler yuzunu harika sozlerinle bizleri mahrum etme,inan çok uzuldum...ne diyecegimi bilmiyorum((: sana hayatinda ve ailenle saglik, ve hep mutluluk dilerim gulen yuzun hiç solmasin...seni seviyorum ve asla unutmicam...kendine iyi bak ama nolur bu geçici bir süreç olsun lütfen...seni kocaman opuyorum.

Hülya 4 Mayıs 2010 15:35  

Nunu'cuğum,
geçici bir veda olduğuna inanıyorum..iyi hissettiğinde dönmeni bekliyoruz.
Sevgiler

yeşim 4 Mayıs 2010 17:47  

sevgili nunucum....az önce okudum oğluşunun rahatsızlığını çok üzüldüm..tüm dualarım onun için en kısa sürede acil şifalar diliyorum.çok büyük geçmiş olsun...dilerim en kısa sürede ışıltılı gülücüğün sıcak sohbetlerinle sofralarının ve gönlünün kapısını bizlere tekrar açarsın....o güne dek Allah yardımcın olsun....çok öpüyorum.sevgiler....

Ebruli 4 Mayıs 2010 23:40  

Çok şaşırdım. Bir daha yazmayacak olma kararını verebilecek en son blog sahiplerinden olduğunuzu düşünürken; bunu yapmanız gerçekten çok üzücü...

Kısa süreli bir ayrılış olması, ve tekrar başlamanız dileğimle...

Adsız 5 Mayıs 2010 08:06  

bak sevgili nunu
bizde eskiyiz, bizde çok üzüntüler yaşadık, ama sayfamız bizi sevenler ve gönül bağı kuranlar ,için hep nefes alıp verdi. 10 kişi bile olsa ki sizin sayfanız bence milyonları takibine almış, onlar için devam edin.
oğlunuzu takip ediyoruz, belliki derin yoğunluklar var,yinede herşey dilerim sağlıklı hale geldiğinde burada olursunuz.
hepimiz ilgiyle ve severek takibinizdeyiz.
çok sevgilerimle ve geçmiş olsun dileklerimle.
******

Fuat Gencal 5 Mayıs 2010 10:55  

Oğlunuzun rahatsızlığına çok üzüldüm.Tüm dualarım onun için Mevladan en kısa sürede acil şifalar diliyorum.Çok büyük geçmiş olsun. İnşaallah kısa bir süre sonra sizi tekrar bloğunuzda, aramızda görmek isterim. Her şey gönlününzce olsun.

Saygılar.

Unknown 5 Mayıs 2010 11:49  

CANIM BÜYÜK BİR UMUTLA TEKRAR O GÜ
ZEL YAZILARINI,TARİFLERİNİ VE O EŞ
SİZ ZERAFETİNE BEKLİYORUM.İNŞALLAH
GERÇEKTEN GEÇİCİ BİR VEDADIR.KUCAK
DOLUSU SEVGİLERİMİ BIRAKTIM...

lavantalimon 5 Mayıs 2010 19:30  

Nuraycım, seni ben çok iyi anlıyorum... sen bir süre böyle kal daha sonra yeniden düşünürsün yeni kararlar alırsın:)yeni bir kek yapınca aniden "eklemem gerek bu postu "diyerek gelirsin:) önemli olan sensin:) çok öpüyorum selamlar sevgiler:)) gül yapraklı, çiçekli arkadaşım:))

Unknown 5 Mayıs 2010 20:19  

sevgili nunu biraz kafanı dinleyip Allahın izniyle karadutun da sağlığına kavuşunca döneceksin değilmi yine güzel masallarla gelmeni beklerken Rabbim izin verdikce bizler de burada bekliyor olacağız yeniden güzel paylaşımlarda bulunmak ümidiyle vadanı kabul etmiyoruz canım sevgiler:)

Tijen 5 Mayıs 2010 20:55  

Tatlım NuNu'cuğum,
Sensiz bu alemin tadı olmaz biliyorsun değil mi?

Unknown 6 Mayıs 2010 21:57  

nunucum yorumlardan anladığım kadarıyla karadutun oğlunun bir ameliyatı daha var acil şifalar diliyorum yazmasandan yorumlarımızı okuduğun biliyorum buralarda bizimlesin yine sevgiler canım

pelince 7 Mayıs 2010 09:56  

Nuray bak gelir her gün bir kaç yorum yazarım ve seni deli ederim ona göre:)) artık tehditlere başlıyorum ;))

ÖZLEDİM!!!!

Sevil Şahin 7 Mayıs 2010 10:26  

yaa hala dönmemişsin sensiz buralar çok boş nunum duy sesimi özlüyorum seni yorumlarını yazını seni özlüyorum..duy sesimi..

NzlGl 7 Mayıs 2010 11:15  

Görüyorsunuz değil mi? Nunucuğum

yılmıyoruz, sabırla bekliyoruz....
Umarım oğlunuzla ilgili herşey yolundadır
sevgiler

Unknown 7 Mayıs 2010 16:23  

Canım hayırlı cumalar.İnşallah kara
dutun daha iyidir.Pelin ve Sevile sonuna kadar katılıyorum.Yokluğun çok zor.Bizi fazla bekletme olurmu
kocaman öpüyorum:))

IŞILCA TATLAR 7 Mayıs 2010 23:06  

Nuray'cığım,
Öfkeyle kızgınlıkla alınmış bir karar gözüyle bakıyorum bu veda meselesine.
Sağlık problemlerinden sonra seni tekrar bu sayfada görmek ve o sımsıcak yorumlarını, tariflerini okumak istiyoruz hepimiz.
Çok öpüyor, sevgilerimi gönderiyorum.

AKDENİZ AKŞAMLARI 8 Mayıs 2010 10:53  

Canım neden bu veda .Cok fazla gıdıp gelemesekte bırbırımıze bazı seyler vardır ınsanı bırbırıne baglayan sanal ortasmdada olsa cok sevmıştım ben senı.Belkı vazgecersın bu vedadan bu kadar sevenın varken burda senın.Sımsıcak sevgılerımı yolluyorum...

Unknown 8 Mayıs 2010 13:42  

Zerafet Sultanım ANNELER GÜNÜN KUT
LU OLSUN...Tüm güzellikler seninle
olsun,günlerin bahar tadında geçsin
kocaman öpüyorum...

Baharcicegi 8 Mayıs 2010 20:10  

Canim Anneler günün kutlu olsun,oglunun ikinci kez ameliyatinda Allah kolayliklar versin
Biz burdayiz seni ve masallarini bekliyoruz

Adsız 8 Mayıs 2010 20:24  

bitanem allah acil şifalarla son buldursun diyor, sevgilerimi yolluyorum ( hastaneye uğradım ama fizyoterapiye inmiştiniz ,dilerim herşey yoluna girer yürekten istiyorum bunu. ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN CAN ARKADAŞIM.
Ferda.

kelebeklisaniyeler 9 Mayıs 2010 01:37  

Nunucum canim ablacim,anneler gununu kutluyorum ailenle hep mutlu olman umidiyle...seni çok ozledim((:

Adsız 9 Mayıs 2010 10:06  

canım vefakar arkadaşım,
anneler günün kutlu olsun,
olumsuz herşey geride kalsın,
çok sevgiler canım benim.
NESLİHAN

Bulbulunyeri 9 Mayıs 2010 10:20  

Canım,
valide sultanının ve senin de anneler günün kutlu olsun.
Kara dut inşallah daha iyidir.
Hala aramıza dönmeni sabırsızlıkla beklediğimi bilmeni istiyorum.
Aslında bana başkalarının kararına saygı duymak öğretildi ama ben yine de şansımı denemek istiyorum. Lütfen iyice dinlen, kuzucukda daha iyi olsun, sonra aramıza dön.
Sevgiyle kal.

sevimlimutfak 10 Mayıs 2010 15:20  

Nuray'cım geçici bir veda zannediyordum, hala da öyle düşünmek istiyorum. Her sayfana uğradığımda veda yazını değil, o rengarenk çiçeklerle süslü güzel masalarını görmek istiyorum. Sağlık problemlerinizin de en kısa zamanda düzelmesini dilerim. Sevgiler...

hayat 10 Mayıs 2010 19:35  

Nunucuğum, veda etmene çok üzüldüm. İnşallah geçici bir süre içindir. Oğluna da acil şifalar diliyorum.
Her şey senin güzel gönlüne göre olsun.
Sevgiler...

sarımutfak-hande 11 Mayıs 2010 13:27  

canım o güzel yorumlarını ve tariflerini özleyeceğiz

NuR 12 Mayıs 2010 13:20  

Sevgili Nunu, evladına acil şifalar diliyorum. Allah, biz anneleri, evlatlarımızla sınamasın. Ben her şeyin yolunda olduğuna, çok kötü bir durumun olmadığını inanıyorum. Yorumları aktive etttiğine göre, demek ki çok üzücü bir durum yok diye düşünüyorum. Dualarım, her zaman, tüm şifa bekleyenler için.
Sevgiyle kal

Bir Dilim Düş 13 Mayıs 2010 21:46  

Canııımmmmmmm kapı sonuna kadar açk bir gün döndüğünü görmek dileğiyle....

Sevgiler,
Evren

Unknown 14 Mayıs 2010 14:17  

Canım her sabah ilk iş canım NUNUM
gelmiştir inşallah diyerek senin sayfana bakıyorum.Yorumları okuman
bile çok sevindirici dört gözle ve kalple bekliyorum inşallah dönersin
Kucak dolusu sevgilerimi bıraktım al olurmu öpüyorum...

daimamutfak 14 Mayıs 2010 16:21  

Sevgili nunu seni buralarda görmek isterim.Umarım kötü birşeyler yoktur hayatında..Herşeyin düzelmesi dileklerimle..seni öpüyorum sevgili arkadaşım..

Adsız 14 Mayıs 2010 21:23  

canım nunucuğum
4 tane mail attım ama cevap alamadım. yanlış anlamayın okadar arıyorumki sizii
acaba oğlunuz ve siz
nasılsınız
çok özledm herşeyinizi.
ankaradan vuslat ( hatırlarsınız umarım]

http://belguzar anne.blogspot.com 16 Mayıs 2010 13:58  

merhaba dost çok zor bulunuan sey bu zamanda dost bıldığımız arkadan vuruyor sevgıler

Behiye Sönmez 16 Mayıs 2010 14:42  

Sabırsızlıkla sizin güzel paylaşımlarınızı bekleyenler arasındayım ...

sevgiler:)

Primarima 16 Mayıs 2010 18:28  

Nunu ciddi ciddi gittin mi sen :(

Delfina ; 18 Mayıs 2010 09:59  

Her gün heyecan ve özlemle bekliyoruz Nunucum,onca telaşın içinde seni yormak da istemeyiz ama sensiz bu alemin tadı yok,benim bile yazasım yok inan bak :)))

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Mayıs 2010 10:05  

sevgili dostlar:
ne kadar teşekkür etsem azdır !!!
mesaj- telefon - mail yağmurları arasında onur ve minnetle sizleri yanıbaşımda hissettim.

ne yazıkki 2. operasyonda oldu ve bu sefer tam başarıyı yakaldık inşallah.
çok yoğun fizik ve terapi günleri - ayları içinde olacağız.
bLOĞA DÖNÜŞ TARİHİ VEREMİYORUM :(
Her şey tam manasıyla SAĞLIKLA olduğu gün yine masalımda olacağım sizlerle !

O GÜNE KADAR ÖZLEM VE SEVGİYLE
Herşey gönlünüzce olsun.

hepinize ailem adına teşekkürler ediyorum.

lezzetyolculugu 18 Mayıs 2010 16:55  

ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN HAYIRLISIYLA İNŞALLAH TAMAMEN İYİLEŞİR.TEKRAR TARİFLERİNİZİ, SEVİNÇLERİNİZİ VE HÜZÜNLERİNİZİ PAYLAŞIRIZ...

Tuba 19 Mayıs 2010 08:25  

Nunu'cum cok cok gecmis olsun. Allah'tan acil sifalar diliyorum. Bizler buradayiz, seni bekleyecegiz. Ne zaman kendini donmeye hazir hissedersen. Bu arada bilki hep aklimizdasin, hep dualarimizdasin.
Hep sevgiyle...
Uzaklardaki, sessiz dost..

ANNEMİNELİ 19 Mayıs 2010 10:59  

Geçmiş olsun.sevgilerrrrrr...

Unknown 19 Mayıs 2010 14:17  

Canım benim geçmiş olsun Rabbim acil şifalar olsun.Büyük bir özlem
le bekliyorum sevgiler...

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN 19 Mayıs 2010 19:52  

canım seni bekliyoruz tez zamanda dön inşallah

Adsız 20 Mayıs 2010 08:20  

nunum canım benim,
allahtan dilerim ki herşey çok iyi olsun, çok yıprandın ,hastalıklar çok yorucu oluyor, inşallah fizik tedaviside çok başarılı olur oğlunuzun.
nasıl özledik tariflerini, masalarını, ve elbette iyimserlik dolu yazılarını. hatta geçen gün buradaki blogcu arkadaşlarla konuşurken, şimdi nunu olsaydı ne güzel yaz masaları hazırlardı bize demekten kendimizi alamadık- malum buralar hala serin. hiç bir yer vatan gibi olmuyor.
özlemle sabırsızlıkla beklieceğiz seni. yeterki dediğiniz gibi sağlıkla olsun gelişmeleri oğlunuzun.
sesini duymak çok güzel geldi, hazır olduğun günü iple çekiyorum
çok sevgiler nunum

Mualla / Rothenburg-

aslı'nın mutfağı 20 Mayıs 2010 13:10  

Nunu'cum hiç beklemediğim bir yazı okudum ve çok şaşırdım.. Umarım kısa bir veda olur, yine yazarsın.. Oğlun için dua ediyorum, Allah acil şifalar versin inşallah..

mehtap kuzucu 20 Mayıs 2010 23:55  

inşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur oğlunuz,sizi tekrar burada görmekten mutlu olacaklar arasındayım...

Adsız 21 Mayıs 2010 07:54  

tatlım, herşeyin hayırlısını tekrar tekrar diliyorum,
sayfana dönmek belki morallerin en yükseği olacak.
bunuda zaman gösterecek tabii.
sessiz görünsede sayfan- eski yaptıklarını takip ettikçe ne muhteşem bir blog demekten geri kalmadım =]]
hep öyleydi zaten.
özlemle öpüyor şifalar diliyorum.
nesrin

Pelin 22 Mayıs 2010 09:59  

NUNUCUĞUM HALA DÖNMENİ
BEKLİYORUM:(((
UMARIM HERŞEY YOLUNDADIR.

Adsız 22 Mayıs 2010 10:44  

masalların en tatlısı
en çiçeklisi
eennnnn anlamlısı
çok özledim yahu.
öptüm nunummmmmmmmmmmmm-
artık gel !

neslihan

pelince 22 Mayıs 2010 13:24  

Nuraycım bu ayrılığın veda olmamasına çok sevindim.Sağlık sorunları nedeniyle bir ara oldu sadece sanırım.. Yakışıklının ameliyatıda iyi geçmiş ,çok sevindim.. Güzel güzel yürüdüğünü görmene az kalmış bence...inşallah neşe içinde dönersin..

Yaşam içinde öyle şeyler oluyor ki ,her birimiz inan karmakarışığız...iyi günleri paylaştık,zor günleride paylaşmalıyız... Sabırsızlıkla bekliyorum...

Sağlık dolu günler diliyorum..

Çok öpüyorum...

hanimeli21 22 Mayıs 2010 22:31  

Coook gecmis olsun, biseylerin iyiye gitmesi guzel Allah seni basimizdan eksik edecek dertler vermesin.

Adsız 22 Mayıs 2010 23:56  

nunum dut mevsimindeyiz hep sen aklıma geliyorsun, artık herşey güzel olsa keşkede diyorum,
nunumuz dönnebilse.
dilerim bu sefer çok iyi haberlerle dönmüş olursun,çok geçmiş olsun oğlunuza.

PEMMRA(

Unknown 23 Mayıs 2010 16:33  

nuraycım yorumlara cevap yazman çok sevindirici ,allah acil şifalar versin inşallah herşey yolunda gider sabırla seni bekliyoruz kalben sevgiler.

Marifetli Cadı 23 Mayıs 2010 20:34  

Ablacım, zor kısmı atlattınız hayırlısıyla, bundan sonrada çabuk bir hızla iyileşir inşallah.Allah bazı durumlarda sabrımızı ölçüyormuş buda bir sınav ve hayırlısıyla, sabırla ve sevenlerinizin desteğiyle atlacaksınız inşallah.İyi haberlerinizi bekliyoruz.
Sevgilerimle.....

sihirlirloklava 24 Mayıs 2010 00:29  

Canım bloğuma uzun bir ara verip döndüğümde senin sayfana da uğrayıp merhaba demek istedim.Ama sen sıkıntılı ve zor günler geçiriyormuşsun.Sana,oğluna ve ailene sabır,güç ve sağlık diliyorum.çok geçmiş olsun..
Seni yeniden sağlıkla ve cıvıl cıvıl bekliyoruz....Herşey güzel olsun...sevgiler..

Adsız 24 Mayıs 2010 15:22  

güzel arkadaşım
herşeylerin en en baştan itibaren düzelmesini canı gönülden itiyor ve en kısa sürede çok özlemlerle seni sayfana davet ediyorum.
inan sanada iyi gelecek bu.

gülden y.

MAVİ TUTKU 24 Mayıs 2010 16:25  

Hay Allah ben de sizin böreği yaptım, demek için gelmiştim.
En kısa zamanda sağlık ve huzurla dönün olurmu. Oğlunuza ailenize sağlık diliyorum. İnşallah en kısa zamanda herşey çok güzel olur.

Saglıklımutfak 26 Mayıs 2010 10:31  

Senden geri dönüş olduğuna sevindim. Sana bol enerji, oğlusuna da sağlık diliyorum canım . hasretle masala gelmeni bekleyeceğiz. sevgiler

Ferkay 26 Mayıs 2010 17:56  

Canım uzun zmanadır yoktum geldiğimde vedanı okuyunca şaşırdım.
Sonra oğlunun durumunu okuyunca çok sevindim bende uzunca bir süre yokum. Döndüğümde inşallah sende çok iyi haberlerle dönmüş olursun.
Seni çok seviyor,kocaman öpüyorum..

Zeynep'le Tarifler 26 Mayıs 2010 18:50  

oğluna çoook sevindim.çok iyi olsun inşallah ve sende biran önce aramıza dön inşallah nunucuğum
öpüyorum

Adsız 26 Mayıs 2010 20:58  

canım arkadaşım,
herşey gayet iyi olmuş gördüğüm kadarıyla ve inşallah yakında tamamen turp gibi olacak berkaycığım. seni çok yorgun görsemde bugünlerde bitecek.
herşey için bu güzel sayfandanda teşekkür etmek istedim.
dediğin gibi çok üstüste gelsede bu sinsileler ,gönlünüzce bir yaz önünüzde. sana iyi gelecek tüm güzellikler yanıbaşında olsun canım. hepinize gönülden selam ve sevgiler. inşallah resimleri bir gün burada tektrardan görebiliriz.
öpüyorum canım
GÜLDEN Y-

kristalkelebek(aslı) 27 Mayıs 2010 16:42  

Nunucum umarım herşey yolundadır şimdi..
Seni çok özledim..
Sevgiler, öpücükler...
aslı

Unknown 28 Mayıs 2010 14:28  

Canım hayırlı cumalar.İnşallah canın oğlun sağlığına kavuşmuştur.
Duam sizinle bir an önce inşallah aramıza geri dönersin.Kucak dolusu
sevgiler öpüyorum...

KİZHATCE 28 Mayıs 2010 20:02  

canım , bir süredir sayfamla ilgilenemedim,ama yazını okuyunca şaşırdım:(veda ile ilgili bir yazı sandım senin veda ettiğini anlayınca çok üzüldüm:( oğluşunun güzel haberine çok mutlu oldum,her şey yoluna girip kendini hazır hissettiğindearamıza dön olurmu hemşehrim benim:)kocaman öpüyorum seni nunu cuğum....

Adsız 29 Mayıs 2010 21:50  

canım nunucum
cevaben yazdığın maıle cok tesekkur ederım
mutlu oldum gelısmelere, ama cok ozledım seni cok.
sevgılerımle

mademoiselle toulouse =]

Ordanburdanhayattan 30 Mayıs 2010 22:15  

bak ara ara girip sen geldin mi yoksa diye kontrol ediyorum. diyorum ki Nunu bunları aşacak ve onu ne üzdüyse ona yenilmeyecek. Seni geç tanıdım ne yazık ki ama sıcaklığını, içtenliğini hissettim. Şimdi bizimle olmayacağını düşünmek istemiyorum. Bak tam 156 yorum olmuş. Hadi ama blog aleminin en çok yorum alan postu olacak bak bu:))
çok öpüyorum, iyi haberlerini bekliyoruzzzz

Adsız 30 Mayıs 2010 23:49  

CANIM ARKADAŞIMA
ÇOK DAHA GÜZEL BİR HAFTA .
ALDIĞIM HABERLERİN DAHA DAHA MÜKEMMELİ OLAN GÜNLER DİLİYORUM.NE KADAR SEVİNDİM İYİ GELİŞMELERE BİLEMEZSİN NURAYIM.
HASRETLE BENDE ŞIK SAYFANI DOLDURMANI BEKLİYORUM VE TABİİ BEN GİBİ TÜM ARKADAŞLARIN.
SENİ SEVGİYLE ÇİÇEKLERLE ÖÜORUM KIYMETLİ ARKADAŞIM.

sevtap

birsence 31 Mayıs 2010 15:50  

nunum daha ne zaman döneceksin aramıza söyle neolur???

Adsız 1 Haziran 2010 23:00  

nuraycım bugün reçellerini denedim, karadut bir oldu bir oldu inan süper bir tarifmiş.
ne kadar teşekkür etsem azdır.
birde her gün haftalar boyu sayfana tıklamaktan bak 2 tuşum basmaz oldu )))))
servis faturasını sana yollamayı düşünüyorum ne dersin ))))))
dilerim dönüş tarihin çok ileri olmaz, yazlıkta pc yok ((((

çok öpüyorum tatlım, geleceğim !
ASU.

Unknown 2 Haziran 2010 17:22  

Canım iyi akşamlar bak yine ben gel
dim:))Çokkk özledim seni inşallah tüm sıkıntılar yavaş yavaş son uluyordur.Bir an önce dön ne olur:)
Kucak dolusu sevgilerimi bıraltım al olurmu öpüyorum...

İçimden Geldiği Gibi 6 Haziran 2010 02:49  

Çok üzüldüm.Veda etmesini istemeyeceğim nadir bloglardan biridir bu blog:(
Umarım tahminimden çabuk dönersin NuNu.
Sevgiyle kucaklıyorum.

ozguluntarifleri 6 Haziran 2010 18:51  

Canim Nunum sayfana ugradim hala yoksun sensiz buralar sessiz kaldi.
bir an once donmen dileklerimle
bu kadar sevenlerini yanliz birakma canisi cok opuyor sevgilerimi gonderiyorumm.

Bir Dut Masalı - nUnU 6 Haziran 2010 23:25  

Güzel Arkadaşlarım :
UUZUUUNN HASRET BİTTİ !!!!!

Ve ; Herşey olabildiğince yoluna girmeye başladı şükür.

Artık sizlerleyim...
SONSUZ TEŞEKKÜRLER EDERİM ALAKANIZA
SEVGİNİZE, İLGİNİZE....

Unknown 7 Haziran 2010 00:41  

negüzel haber :)))))))))doğum günün kutlu olsun nunucum sevgiler.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP