AKASYALAR ARASINDA ÇOKK ÜZGÜN BİR ÇAY SAATİ

>> 19 Nisan 2010 Pazartesi



elmalı turta (tarifi)
bahçemizden...



valide sultan sütlaçları (üzerlerindeki lila şekerler yurtdışından ) Tarifi
fava (tarifi)
valide sultanın patatesli kıymalı gül börekleri

MORARDIK :(((( MORARTTIK !!!!!!

Sevgili Dostlarım , arkadaşlarım, komşularım, ailem ve tabii sizler ! çoğu zaman olduğu gibi ,yine hayatımın bir ucundan tutmaya devam ediyorsunuz sağolun,
onlarla ve sizlerle hem yeniden kuvvet alıyor, hemde bazı bilgi alışverişlerin de bulunuyorum bu aralar.

Çok gergin ve birazda sinirli ruh hallerinin içerisinde Azimle başımı dik tutma gayretindeyim.
VE ;
Bu ülkede bazı insanlarımız ! ''eğitimine '' ''kariyerine '' '' konumuna '' vs vs.. bakmaksızın Zaman zaman o kadar düşündürücü şeyler yaşatıyorlar ki size, gözlerinize, kulaklarınza inanamazsınız yanımızda olsaydınız !!!! :(((
Örneğin :
Bu sabah sevgili karadutum için ,her günki gibi fizyoterapi merkezine '' 6. seansına geldik ki, daha tam 2 ay gelip gideceğiz !
yer bağdat caddesi - ana cadde üzeri !
Aracımı 1 haftdır yaptığım gibi ,bina girişindeki mağazanın önüne bırakacaktım ki !! :
Önümü 2 kişi kesti : '' buraya parkedemezsiniz ,bura özel mülk ! dükkandır '' dedi. 6 gündür gıkı çıkmayan, hatta koşup kapımı açan ,oğlumun inmesine yardım eden, koltuk değneklerini veren dükkan sahibi bugün TAVIR DEĞİŞTİRMİŞDİ ,TABİİ ÜSLUBUNU DA DEĞİŞTİRMİŞ . ( neden ama neden ? )
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ??????????????
Ben :
'' sanırım durumumuzu görmeye gözleriniz 1 haftadır şahit oldu, ,daha konuşacak ne kaldıki bu durumumuzda ''dedim
bana : '' BENİ IRGALAMAZ DURUMU MURUMU PARKEDEMEZSİNN !!!!!! ?
- ''IRGALAMAZ MI '' !!!!!!!!!!!!!!!!!! diye sordum ??
- ''AYNEN ÖYLE . IRGALAMAZ TABİİ . PARKEDEMZSİN O KADAR * SIKAR !!!!!!!!!!! ''dedi.
evet tam tamına böyle dedi !!!!!!!!!!!!!!
'' ETTİM BİLE HADİ ÇEKİCİ ÇAĞIR, 154 Çağır* 155 çağır canın dilerse, ne çekerse takıl artık....Ama birazdan görüşeceğiz bekle !!! '' diyerek oğlumu yardımcımla beraber merkeze bıraktım, çünkü dönüşte olacaklara ŞAHİT OLMASINI KESİNLİKLE İSTEMEDİM !! yeterince Travmalar yaşıyordu -K :(((
Bu da tuz biber oldu :(((((((
Aşağıya uçarcasına indim. Müşteri dolu mağazaya tüm dişim - tırnağım ve dilimle tabiri caizse daldım, tatlı dillerini edinip, maskesini yeniden takan ,müşterilerine sevimli gözükmeye çalışan bu şahıslara herkesin içinde
NE GEREKİYORSA !!!!!
NE SÖYLENECEKSE ... !!!
NE YAPILACAKSA......... !!!!!!!!!!
VE NE HAKEDİYORLARSA

ELİMDEN DİLİMDEN GELENİ ARDIMA KOYMADAN GEREĞİNİ YAPTIM !
Önümde duran mağazaya ait malzemelerini ortaya fırlatmayıda ihmal etmedim.
Darmadağın oldu her taraf ...
Cüzdanımdan bir tomar kartvizitlerimi de suratlarından başlarından aşağıya fırlatarak haykırdım '' verin hadi mahkemeye beni
verin beni emniyete de hadi '' diyerek arabama bindim,
''çıkarkende :
yarında , diğer haftalar ve aylar boyuncada benim arabam tam DÜKKANININ ÖNÜNDE OLACAK '' dedim !!!!! HODRİ MEYDAN DİYORUM SANA .......
OLACAKDA.. !!!

Zamanı geliyor ,Bu haliyle Oğlum Sınava giriyor, bir bakıyoruz sınav 4. katta,tabii inemiyor çıkamıyor :((

4 kişi kaldırıyor indiyor bindiriyorlar :(((( ,
Tekerlekli arabası caddelerde , sokaklarda indi -bindi- girdi- çıktı olan yerlerde ASLA ELVERİŞLİ DEĞİL, insanlar bazen banamısın demeden geçiyor !
Hatta İnsanlar yol vermiyor ,birde söyleniyor,

trafikde araçlar yavaşlayıp yol vereceğine üzerine KORNA BASIYOR !!
gördüğünüz gibi bu ve benzeri şekillerde birde aşağılıyor !! ardımızdan ammada sallandınız be !! diyor :((((
Bu çocuğun ameliyat dikişleri daha yarın alınacak !!! Ameliyat olalı 12 gün olmuş
Aracı yavaş kullanmak zorunluluğum var ! Dörtlüleri yaktığım halde acemi zannedilip dakikalarca korna işitiyoruz yollarda vs vs ..

daha nelerr nelerrrrr...
Tabii bu sadece bize HAS BİR DURUM değil !!! milyonlaca özürlü vatandaşımız aynı durumda :(( hepimizde şahitiz bu acı dolu hallere :((

Ben çok iyiyimdir doğrudur, çok da hoşumdur buda doğrudur, ama = hayat bana şunuda öğretti ki :

PENÇELERİMİ -TIRNAKLARIMI DAİMA BİLENMİŞ Hazır HALDE GEZERİM.
(hele söz konusu evlatsa ! ve ONURUMSA !!!! )

Şimdi göreceğiz BU pek yakışıklı, pek Şık , pek eğitimli Dekaratörün ne kadar atıp tuttuğunu. Onlar şimdi cam kırıklarını ve etraflarını toplamakla tamirle meşguller (mağazanın resimlerinide isminide vereceğim yakında , )
Hala ses seda yok şu saat oldu !! Yarına çıkar kokuları nasılsa...

Kabul ediyorum bu ülkede çelik gibi sinirleri olmalı insanın,
görüp geçmeli,
duyup işitmemelisin ki Yola SAĞ SELİM Devam Edebilesin !!!

Ama insan et ve kemikten yaratılmış, çelik ete işlermi, duymamak mümkünmü ?

Bugün , bu sabaha, güne böyle başladık işte arkadaşlar. Hemen hemen her gün bir vukuat emin olun yaşanıyor duyarsız gamsızlar tarafından.
NE YAZIKKİ ÜLKEMİZDE '' SAĞLAM VUCUTLU OLMAYA MECBURSUNUZ ! '' Yoksa malumunuz ''ırgalamazmış vatandaşı '' :((((((((((

Ama beni fena IRGALAR-IRGALADIDA ! :(((

Öğlenden sonra yine arabamı mağazanın TAM ÖNÜNE KOYDUM, Oğlumu aldım, bindirdim ve evimize getirdim, ( neyseki topuğumuza sıkmadılar :)

Evimize geldiğimizde bir baktım valide sultanım börekler, sütlaçlar yapıvermiş Torununa ve ziyarete gelecek arkadaşlarıma....
Bende olaydan tam arınamasamda, biraz sakinleşmek için bahçemize çıktım, leylakları koklayıp, ellerimle diktiğim erguvanlarımı seyredip ,biraz akasya toplayıp ( mor salkım )
,
sinirden dolan gözlerimi silip eve girdim ve bir moral sofrası kuruverdim az sonra gelecek arkadaşlarıma ve kendime ...


Hiç böyle bir post hazırlamamıştım, bu kadar amiyane, bu kadar felfecir bir yazıda HİÇ YAZMAMIŞTIM.. DİLERİM SON OLUR.
AFFOLA :(((((((((((((((((((

Onların yaptıklarını, onlara yaparak, Onlar gibi olmak EN KÖTÜSÜ BUYDU Sanırım :(
ama : önemi yok ! çünkü :
BEN BİR ANNEYİM.

81 yorum:

Leylak Dalı 19 Nisan 2010 21:17  

Nunum,
Ne yaparsan yap ister haklı ol, ister haksız baştan sona senden yanayım çünkü en sona yazdığın gibi "SEN BİR ANNESİN". Genç bir çocuğun hasta olduğunda ruh hali nasıldır iyi bilirim ve annesinin bu durumda pantere dönüşmesi de çok normaldir. Ne yazık ki insanlık denen şey can çekişmekte, kimse kimsenin derdini umursamıyor, nasıl bir toplum olduk biz?
Yine de canını sıkmamanı diliyorum, sabret geçip gidecek. "Hayat yakın plan dram, uzak plan komedidir" demişler gerçekten doğru. Seneye bu zamanlar inşallah bu günlerin geçmişte kaldığını düşünüp gülümseyeceğiz.
Allah yardımcın olsun, sevgiyle kal...

demeteris 19 Nisan 2010 21:18  

Canım ya çok üzüldüm. Gelmiş geçmiş olsun. Boşver takma kafanı bu tür şeylere. Gerçi demesi kolayda sen de hiç susma duyur duyurabildiğin yerlere sesini. Acil şifalar canım Allah yardımcınız olsun. Sevgiler.

NEŞELİ MUTFAK 19 Nisan 2010 21:28  

o ırgatlamayanlar varya san akurban olsun..
çok iyi yapmışsın .hak etmişler yani.ya nerde bizim insanlığımız ,görüntüde de kibar bir beyfendi tavrı vardır sanırım.
efendi efendi !!!
efendi ol efendi demek lazım ona..
nunucuğum dikkat et kendine ve sinirlerine.karadutta selam rabbim şifa versin ona inşallah .
yavru iyi olsun bak herşeyi unutacaksın ...

Adsız 19 Nisan 2010 21:37  

ah canım ya :(((
böyle tiniyetsiz vitrin mankeni işte bunlar. gerçek yüzü dediğin gibi müşteriye PARAya !
bilirim parçalarsın parçasınıda bırakmasınki gözü kara çiçeğim benim,
bak sıkarlar ona göre ,topuğuna gelse üzülmem de,
adamın beynine de sıkar bumanyaklar.
kurban olayım çok yorgun ve gerginsin, lanet olsun bırak koyma dkkanın önüne herifin !
çocukda ne üzülüyor bu olanlara kimbilir.
bak o kafayla yinede kendini ifade etmişsin. bayılırım senin güzelliklerine.
eline sağlık canım arkadaşım.

FERDA

Unknown 19 Nisan 2010 21:39  

yerden göğe kadar haklısın nunum ,az bile yapmışsın senin dediğin gibi SEN BİR ANNESİN .

Unknown 19 Nisan 2010 21:46  

evet canım sen bir annesin yerden göğe kadar da haklısın susup korkarak arabanı çekersin sandı herhalde o insanlıktan nasiplenmemiş yaratık ama seni dişli görünce şaşırmıştır kolay değil öyle topuğuna falan sıkmak onunda dediği gibi sıkaaarrrrr...
en iyisini yapmışsın kardeşim yürekli olmazsan ezmeye çalışırlar bu memlekette insanı bende benzeri bir olayla 4 yıl önce karşılaşmıştım armutluda oğlumun başına bir olay gelmişti uzatmayayım şimdi aynen senin gibi görünmeyen yüzümü gösterdim adamlara elimden zor aldılar yöneticiler özür dilemeye ayağıma kadar geldiler dava edicem sizi dedim resmen yalvardılar iyi ettim çünki ben anneyim sevgiler oğluşuna da Rabbim hayırlı acil şifalar versin sana bağışlasın

Adsız 19 Nisan 2010 21:52  

BİTANEM
allah kuvvetinizi artırsın,sabrınıda.
bu harika masada herşeye rağmen sükunetle bizleri ağırlamana çok teşekkür ederim.
dediğin gibi allah başına mı versin demek lazım bunlara, başına gelincemi anlar insanlar !
görmek yetmezmi, koşsa yardım etse bir işin ucundan tutsa,
zaten 10 dakka bırakıp gidiyorsun oradan, nedir bu çalımlar insanoğlunda, birde sabah zaten !
sabrını koru dicem dile kolay olacak.
ama üzüntü üzüntü getirir. ne kadar yorgun gördüm seni, az daha sık kurban olayım dişini, lanet olsun bırak koyma aracını sen yine.dayan canım dayan.
insan olmaktan basiplenmemiş ukala adam işte.
herşey için teşekkür ederim size tatlım benim. nefisti masan. sağol canım.iyi geceler.
Esin

Pınar Günay 19 Nisan 2010 22:09  

offff, bu ülkede insanın çelik gibi sinirlere sahip olması gerekiyor. Gerekeni yapmışsın, çoook iyi yapmışsın. Sustukça, boynunu eğdikçe bu insanlar daha da canavarlaşıyor çünkü. Yerden göğe kadar haklısın. Yaz isimlerini, mağazalarının isimlerini, hep beraber yayalım gerekirse. Geçmiş olsun, kim bilir ne kadar gerilmişsindir, insanın sinirleri alt üst olur böyle durumlarda...Sofra süpermiş ama:) hele o mor süsler yok mu sütlacın üzerinde, inanılmaz görünüyorlar...

Adsız 19 Nisan 2010 22:16  

hepimizin morali bozuldu nuraycığım, böyle çaresiz böyle zor caddelerde birde karşına dikilmeleri çok pervasız çok insanlık dışı bir olay. çok talihsiz bir olay yaşamışsınız =((
ayp ötesi =((
sen bilirsin yapacağını hi. kuşkum olmaz, ama çok üzülmene içim gitti. haklısın tabii.
birde üzerine bu güzelim mor salkımlı masan nasıl bir kalp taşıdığını göstermiş işte. zorda olsa ferah tut can arkadaşım yüreğini. allah izin verirse 2ay sonra o sopaları adamın beyninde kırsın karadutumuz :)
(aman aman şaka tabii =)
tatlım nefis bir masa, örtün çiçekler,sütlaç !! fava bayılırım onlara. hep böyle güzel kal birtanem sen.
allaha emanet.
Asuman Ö

Cocukla Cocuk 19 Nisan 2010 22:22  

çok can sıkıcı birşey olmuş :((sen de oğluş da sıkmayın canınızı, böyle insanlar heran heryerde karşımıza çıkabiliyorlar ne yazıkki

Cocukla Cocuk 19 Nisan 2010 22:22  

çok can sıkıcı birşey olmuş :((sen de oğluş da sıkmayın canınızı, böyle insanlar heran heryerde karşımıza çıkabiliyorlar ne yazıkki

Kırmızı Mutfak 19 Nisan 2010 22:22  

Terbiyesizler!!! Tüylerim diken diken oldu okurken. Rica ediyorum adlarını verin, terbiyesizliği yaparken ayıp değil, adı duyulunca mı ayıp olacak? Bu memlekette böyle sütü bozuklar belki çoğaldı ama hepten de bitmedik hani. Yaşadığınız diğer tüm zorluklar için de Allah yardımcınız olsun diyebiliyorum sadece...

Adsız 19 Nisan 2010 22:25  

canım insanın dili tutuluyor böyle olaylar karşısında, nasıl bir millet var karşımızda, alt tarafı 10 dakika bırakıp çıkıyorsun, araba yatmıyor ya saatlerce orada, ne akla hizmet böyle bir davranış. dlerim ben allah başına versin bu insanların, vermeliki yaptığıyla karşı karşıya kalsın..
neyse bu güzel masayı atlamak istemem, çok severim morları senin gibi, öyle birisinki her şartta kendinden ödün vermezsin, bayılırım bu tabiatına.
bir gün okulda senle oturmuş kahve içiyorduk, gittin bahçeden minicik bir paptya koparttın fincan tabağına koydun :-) yani bu kadar gzelliklere yaraşırsın bir karakterin var. çiçekler kadar naif yaşa dlerim, geçmiş olsun güzel arkadaşım geçecektir inşallah. bugünün yarınlarıda var çünkü, yarına hayırlı haberler inşallah sevgiler nunucuğum.

nesrin.

Pembe Tatlar 19 Nisan 2010 22:25  

Kişiler kendilerini ve sağlıklarını hep aynı olacaklarını zannediyorlar...

Birgün aynı şeyin kendilerinin yada yakınlarının başına geleceklerine inanmıyorlar ...

Herneyi unutrsak unutalım unutmamamız gereken hepimiz insanız ve yarın kime ne olacağı belli değil...

Canımsın sıkma o güzel canını sen harika bir annesin...

pelince 19 Nisan 2010 22:27  

Nunu inan kendi oğlumun başına gelmiş gibi hırçınlaştım,hatta sinirimden gözlerim doldu..
vallahi iyi yapmışsın,ifşa et.. mağazayı herkes görsün duysun...geçmiş olsun..

anneciğinin sofrası harika,afiyet olsun.. sen kendine ve yakışıklına iyi bak..

Sevgiler..

Adsız 19 Nisan 2010 22:36  

kolay değil be cancanım, derdine düşmüşken birde birileri yardım edecek sanırken tekerine çomak sokmaya çalışmış, nasıl sinirim bozuldu, çok vicdansızlık.
beş para etmez vitrin güzelleri bunlar. bide çocuk handikaplı yani .. günah ya günah.
indirmek lazımmış cam çerçeve .
ayaklarınıda kıracaksın ki sandalyeli, koltuk değnekli nasıl bir insan yarım oluyormuş hücresine iliğine kadar işlesin insanlık dışı adam .
insanlığın ayarı bozulmuş arkadaşım ayarı bozulmuş.
ama kime çattığını bugün uzun süre hatırlamıştır.
berkay ne kadar kötü olmuştur,
off yaaaaaaaaa..
canım yavrum ya.

Zeynep

hepsusluydum 19 Nisan 2010 22:37  

Nunucum gördüğün gibi hastalıkların tedavisi var ama insanımsı canlılar için tedavi yok.Bizlerin yılmadan mücadele etmesi gerek.Çok geçmiş olsun,onun anladığı dilden konuşman çok iyi olmuş, pis herif..

Özlem 19 Nisan 2010 22:45  

Henüz tanımıyorum sizi ama postunuzu okurken gözlerim doldu..Bu kadar mı saygısız olduk dedim..Üstelik durumdan haberdar birileri bunu yapıyor..

Aslında geçmiş olsunla başlamam gerekirdi ama gözlerim bir anda dolunca daldım öyle..

Dedikleriniz yaptıklarınız az bile.Ben olsaydım yanınızda üff düsünemiyorum..Annesiniz siz.Ben hak veriyorum size..

Sevgiler
Özlem

keyf_i sibel 19 Nisan 2010 22:45  

şuan ağlıyorum.bende bir anneyim.hemde doğum yaptıktan tam 26 gün sonra bebeğine anca dokunan , 7.5 ay boyunca oktora her gittiğimde senin çocuğun böyle.o yüzden öyle diye sorularına yanıt bulan. ameliyatsız iyileşir denilen ama son gidişte ameliyat şart denilen ve 7.5 aylık bebeğimin kalbindeki delik için açık kalp ameliyatı olmadan nasıl iyileşir diye doktor doktor gezen bir anneyim.şuan çalışmıyorum ücretsiz izindeyim. şartlar da zorluyor ama ben bütün doktorların özel kapısını zorluyorum.belki bir tedavi... bebeğim hep gülsün ve hiç ağlamasın istiyorum.bütün acıları benim olsun.şuanda ankaradayız. başka oktorlara geldik...

Adsız 19 Nisan 2010 22:54  

arkadaşım benim , can kardeşim,
HİÇ ALTIN YERE DÜŞMEKLE DEĞERİNDEN BİŞEY KAYBEDERMİ
Böyle demezmisin sen hep.
sen çok zarif birisin adamı dağıtırken bile uslubunla dağıtmışsındır :)
bildiğini yapman en doğrusu olmuş rahat ol. yazık berkaya, neler işittirmişsin adi harif.
sevgisiz herif.
sen başını aynen dik tut.
eline dline ağzına tırnağına sağlık.
birde ben bu masayı öperim öperimmmmmmm :)

Unknown 19 Nisan 2010 22:59  

Çocuklarımıza hep efendi olmayı kibar olmayı saygıyı öğretiyoruz fakat sokakta böyle bir tane insan yok en sakin ve terbiyelisini bile zıvanadan çıkarıyorlar maalesef kibarlık hassasiyet,yardımseverlik gibi şeyler çoktan ölmüş ama ben de olsam aynı tavrı sergilerdim saygılı olana insanlar salakmış gibi davranıyorlar bu nasıl bir dünya yarabbim nerede insanlar nerede insanlık

Adsız 19 Nisan 2010 23:08  

Çok geçmiş olsun.İnsanların başı,
böyle kendini bilmezler yüzünden derde girer.Siz bir anne olarak gerekeni yapmışsınız.Üzmeyin kendinizi artık.Oğlunuza sağlıklar dilerim.Sevgiler.

Güngör Ekinci Saglik 19 Nisan 2010 23:14  

Çok güzel etmişsin Nunu'cum.Böylelerine haddini bildirmezsen iyice tepene çıkıyorlar. İnsan kendi sıkıntısına mı üzülsün, çevrenin verdiği sıkıntılara mı üzülsün bilemiyor. Bizler ki hoşgörü timsali bir peygamberin ümmetiyiz, ama nasıl böyle hoşgörüsüz , anlayışsız bir millet olduk anlamıyorum valla. Eline, koluna, sinirlerin sağlık.
sevgilerimle.

Adsız 19 Nisan 2010 23:17  

saygısız alçak insan müsfetteleri,
hırsımdan delirdim resmen.
şükürki sağ sağlim evindesin,
şu delikanlıyı allahın izniyle bir ayağa kaldıralımda nunum, sizide bir yerlere gönderelim derim, aslında vardı güzel yerler ama kısmette değilmiş canım benim.
en kısa zamanda inşallah tatil yapar unutabilirsin bu saçma bozuk tipleri.
arkadaşların masasına yine bittim, bak okul yokuşunda da tplardın bu mor salkımları anılar canlandı şimdi hayalimde,
haırlıklar çok çok çok güzel olmuş, annene selam söyle canım.
gelicez yine. biraz daha kolaylayında inşallah.
öpüyorum seni berkayımı.iyi geceler nuraycığım.

NESLİHAN.

Adsız 19 Nisan 2010 23:48  

insanın canı acımaazmı, ruhu daralmazmı hiç, haklısın tabii- ama her türlü insan var demezmeyiz hep, al buda onlardan biri. daha ermemiş, maddede kalmış. ama adil hak ve düzen mutlaka ona bunu yalaya yalaya yutturacak.
ben buna inanırım güzel kardeşim.
hem senin daha çookk kurulacak sofraların binbir renkli masaların olacak, bizde bayıla bayıla seyredeceğiz. içim açıldı nunum içim. ne armoni böyle .
iyilikler gör arkadaşım, duayla kal
mine,k

http://www.lezzetibol.com 19 Nisan 2010 23:52  

Canım o kadar haklısın ki. Zaten yaşadığın sıkıntılar malum (:
Üstüne böyle bir şeyi yaşamamalıydın. Allah kimseye vermesin ama o adi dükkan sahibinin başına geldiği zaman mı sana hak verecekti.
Ki hiç önemi yok
Sen moralini bozma bu tip değmeyecek insanlara,
Bir an önce oğluşun toparlanır da sende buradan bizlere mutluluk haberlerini verirsin
çok öpüyorum canım

Adsız 19 Nisan 2010 23:58  

kıyamam ya.
bunca koşturmaca, yorgunluk üzüntü belirsizlik arasında birde ipe sapa gelmez kişilerle hesaplaş,
yazık bu insan müsfettesine.
neyse kafayı sağlam tutmak lazım canım, densiz çok,aman sen serin ol. daha çok lazımsın çok.
en çokda berkayın bunlara şahit olmasına bozuldum,
neyseki yarın yeni bir gün ışığa bir adım daha yakınsınız inşallah.
birde bu masayı hangi derede arada hazırladın a benim cancazım ))))))
öpücükler ... Sema.N

Miskokulu Lezzetler 20 Nisan 2010 00:00  

Okurken bile sinirlendim yaşayınca ne kadar kötü olmuşsunuzdur tahmin edebiliyorum.Hani derler ya dünya arsız ile yüzsüzün bu da ona benziyor.Canınızı sıkmayın demekten başka bir şey gelmiyor elimden.Sevgiler Nuray Hanımcığım..

Asis 20 Nisan 2010 00:46  

Sevgili Nunu yazıyı okuyunca hep dönmek istiyorum da işte bunlardan korktuğum için de erteliyorum habire..çok güçlü gözüpek olmak gerekiyor galiba birde çelik gibi sinirler.geçmiş olsun,insanlık kalmamış ne demeli ki...sevgilerimle...

boncuk mutfakta 20 Nisan 2010 01:02  

Ağzına sağlık canım.İyi yapmışsın ülkemiz maalesef böyle cahil ,sonradan adam olduğunu zanneden, insan kılığına bürünmüş yaratıklarla doldu.

Unknown 20 Nisan 2010 01:15  

Canim benim, öncelikle bugünkü olay icin cok gecmis olsun... Ama inan az bile yapmissin... Biliyorum... Öfkeyle kalkan, zararla oturur derler ama.... Hep böyle diye diye susup susup kaldik... Hep korktuk, hep sindirildik... Bende sen degil, o terbiyesiz senden korksun... Korksun ki vitrinini alasagi etmeysin, belki söylemesi kolay ama insan kendini bilir, yerinde ben olsaydim en az senin yaptigini yapardim... Ellerine saglik,,,, Ama lütfen ve lütfen bu olaya takilip kalma... Sinirlerini bu kisiliksiz icin bozma... Zaten bir stres ortamindasin, evladin da etkilenmesin... Allahindan bulsun... Sevgilerimle, sabirlar, sagliklar diliyorum...

Joey Potter 20 Nisan 2010 02:21  

En kısa zamanda yayınlayın o terbiyesizlerin mağaza resimlerini ve isimlerini. Görelim bakalım sağlık problemi olan bir çocuğun annesiyle 'beni ırgalamaz^ 'sıkar' diye konuşan insalıktan nasibini almamış kişi kimmiş.

Aybike Ceylan 20 Nisan 2010 02:27  

Canim Nunum,
Oncelikle guzelliklerle dolu fotograflara ve renklerin uyumuna bayildim, ellerine saglik.
Ama maalesef bizim ulkemizde bu gibi anlayissiz insan cok, donersek ne yapariz bilemiyorum, dedigin gibi cok ama cok sabirli olmak gerek.
Bu arada inan ben de senin yaptigini, hatta daha fazklasini bile yapardim.
Oglun umarim cok daha iyidir, sevgielrimi gonderiyorum.

ZUHAL 20 Nisan 2010 06:09  

Ne duyarsız ne egoist bir toplum olduk ya.Sana ve oğluna anlayışssızlık gösteren o değerli ??? zata haddini bildirmekle çok iyi etmişssin Nunum.Ama sakinleşmeye çalış.Oğlun sen sözle dile getirmesen bile hareketlerinden anlar ve üzülür,kinlenir,kendini kötü hissedebilir.Tüm olaylar insanlar için.Bugün benim yarın başkasının başına her an her şey gelebilir.Tüm sıkıntılar bitecek,güzel günler gelicek inşallah.Tüm kalbimle yanındayım.

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) 20 Nisan 2010 08:33  

rabbim sabır ve şifa versin inşallah

kimsede saygı düşünce hoşgörü alçakgönüllülük kalmamış artık.

evimiz tam ışıklarda anayoldayız akşama kadar ambulanslar vızır vızır ama inanın çoğu insan ambulansa yol vermiyor :( o kadar üzülüyorum o kadar sinirleniriyorumki anlatamam

aşağıya inip o yol vermeyenlere bağırıp çağırmak istiyorum çoğu kez.

kurallara uymayıp kırmızı ışıkta geçenler ambulansa yol vermiyor..

çok sinir bozucu bi durum ama maalesef durum bu rabbim sonumuzu hayır etsin inşallah.

rabbim sizede sabır çocuğunuzada şifa versin inşallah...

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) 20 Nisan 2010 08:33  

rabbim sabır ve şifa versin inşallah

kimsede saygı düşünce hoşgörü alçakgönüllülük kalmamış artık.

evimiz tam ışıklarda anayoldayız akşama kadar ambulanslar vızır vızır ama inanın çoğu insan ambulansa yol vermiyor :( o kadar üzülüyorum o kadar sinirleniriyorumki anlatamam

aşağıya inip o yol vermeyenlere bağırıp çağırmak istiyorum çoğu kez.

kurallara uymayıp kırmızı ışıkta geçenler ambulansa yol vermiyor..

çok sinir bozucu bi durum ama maalesef durum bu rabbim sonumuzu hayır etsin inşallah.

rabbim sizede sabır çocuğunuzada şifa versin inşallah...

fiko-yağız mutfakta 20 Nisan 2010 09:04  

çok çok haklısın malesef insanlık bittii ama bende aynısını yapardım yaparım da hatta az bile yapmışsınn söz konusu ailem yada evladım olunca bütün yumuşaklık gider yanındayımm lütfen mağazanın adını da ver de herkes hakettiğini bulsunn sevgilerimle

fiko-yağız mutfakta 20 Nisan 2010 09:04  

çok çok haklısın malesef insanlık bittii ama bende aynısını yapardım yaparım da hatta az bile yapmışsınn söz konusu ailem yada evladım olunca bütün yumuşaklık gider yanındayımm lütfen mağazanın adını da ver de herkes hakettiğini bulsunn sevgilerimle

Bizim Evin Mutfağı-Aysel 20 Nisan 2010 09:13  

Ahh ahhh, bu insanlar neden böyle, anlamak çok zor... Allah sizlere kolaylık versin, güç kuvvet versin Nunucuğum, Oğlunuza da acil şifalar, iyilikler versin dilerim tez zamanda bu sıkıntılı günler geçsin... Sıcacık kocaman sevgiler...

emelce yemek 20 Nisan 2010 09:16  

insanlar maalesef kendi basina gelmeyince anlamiyorlar bazi seyleri,yine de allah kimseye zorluk vermesin ama biraz anlayis.ben okurken bile bu kadar etkilendim sizi dusunemiyorum,yine de sabir,o insanlarin kapasitesinin bu oldugunu bilip,anlayis beklememek gerekiyor sanirim allah sifalar versin.

Hayatın Ressamı 20 Nisan 2010 09:43  

ben oğlunun sağlık problemini okumamışım kaçırmışım.çok çok üzüldüm.çok geçmiş olsun.bu aralar o kadar yoğun zamanlar geçiriyoruzki kendi bloğumla bile çok dar zamanlarda igileniyorum.
inşallah su gibi akıp geçer bu günleriniz.senin gibi annesi olduktan sonra en iyi şekilde geçer.
iyi yapmışsın .ama ben o dükkan sahibinin 1 haftadan sonraki bu tutumunu hiç anlayamadım.
annen de senin gibi başarılı .annasına bak kızını al.

Hayatın Ressamı 20 Nisan 2010 09:43  

ben oğlunun sağlık problemini okumamışım kaçırmışım.çok çok üzüldüm.çok geçmiş olsun.bu aralar o kadar yoğun zamanlar geçiriyoruzki kendi bloğumla bile çok dar zamanlarda igileniyorum.
inşallah su gibi akıp geçer bu günleriniz.senin gibi annesi olduktan sonra en iyi şekilde geçer.
iyi yapmışsın .ama ben o dükkan sahibinin 1 haftadan sonraki bu tutumunu hiç anlayamadım.
annen de senin gibi başarılı .annasına bak kızını al.

Limonlu Kek 20 Nisan 2010 09:52  

Canım, sıkma canını. Binbir türlü insan var, bu kadar insan içerisinde her türlüsü de var tabii. Malesef anlayışsız, sevgisiz, saygısız, ilgisiz, tek amaçları para olmuş insan müsfettelerin çoğunlukta. Harika bir masa ve güzel geçmiş bir sınav inşallah tesellin olur. Öpüyorum...

NiLaY 20 Nisan 2010 10:10  

ne diyeceğimi ne yazacağımı bilemeden okudum, sadece yazık diyebiliyorum yurdum insanı için.. insanlığını kaybetmeye programlanmış insanımın bunu kabullenmesine ve naif tarafını kaybetmesine yazık diyorum.. iyi ki tepki göstermişsin buarada, tebrik ediyorum seni. çünkü inan bir kısımımız böyle insanlıktan uzaklaşırken diğer bir kısmımızda siniyor.. iki tarafta da olmadığın için süpersin :)

Rakunt ideas 20 Nisan 2010 10:19  

Okurken nasıl sinirlendim anlatamam.Malesef çevremizde bu denli duyarsız çok insan var.Evlatlar için insan neler yapıyor.Canını sıkma bak hırsınıda almışsın oh biraz rahatlamışsındır inşallah.Seni ve oğluşunu çok öpüyorum

Adsız 20 Nisan 2010 10:57  

allahallah engelli bir insanın yolu kesilip hiç böyle tavır alınırmı ya . vicdan duygu, merhamet nerde bunda. ne kadar üzüldüm asabım bozuldu dün okuyunca. çok gerginsin canım çok gerildin iyice bakıp susuyorum bu hallerine ama bence her gün trafikte delirdiğini ve yıprandığını düşünüyorum.
böyle böyle geçireceğiz birtanem bu ayları. berkayada yazık oluyor ama çok şeyde öğrenmiştir genç yaşında. ya sabır güzel canım ya sabr.
masan menekşe ve mor salkımlarla rüya gibi. bu ruh halinde bile elin değdikçe herşey hayat bulmuş. fava elmalı muhteşem bence. sütlaça koyduğun şekeri almanyadanmı fransadanmı aldın.
banada getir :) lüffffen :)
kocaman sardım sizi. bugünde dikişler alınıyormuş
haydi rahatlasın karadutumuz .
inşallah iiyi olacak. sevgiler güzel yüzlüm.
Gülbin B.

Unknown 20 Nisan 2010 11:00  

Canım Nunum:))Her zamanki zarif sofran için öncelikle kocaman öpü
cükler.Yaşadığınız olaylara çokk üzüldüm ama artık insanlık son dem
lerini yaşıyor sanki.İnsanların bir
birine saygısı kalmamış,tahammül güçleri tükenmiş.Yaşadıklarını paylaşmakla harika yapmışsın bence.
İnsanların birbirine saygı ve sevgi duyduğu eski zamanlarda yaşa
mak isterdim.Kucak dolusu sevgiler
öpüyorum...

NEFİSE 20 Nisan 2010 11:17  

Nunu'cum.. çok geçmiş olsun.. hay Allah neler yaşanıyor yahu.. Ama sana da şaşırdım ..heee.. nasıl naslı içeri mi daldın ..dağıttın mı...senin gibi zarif bir hanım hay Allah.. sen neymiş be abi aaa.. aaa. aa..

kalpkurabiye 20 Nisan 2010 11:23  

bir annesiniz ve sonuna kadar haklısınız.. böyle basit, hani deyim yerindeyse iki paralık adamlar ne yazıkki var ve dediğiniz gibi bilenmiş olarak gezmek en akıllıca olanı.. bizde buna benzer bir olay yaşadık.. babacığım ameliyatlıydı arabayı acil otoparkına çektik diye yemediğimiz hakaret kalmadı... acil otoparkı doktor araçları içinmiş... düşünebiliyormusunuz .. adamların üzerine öyle bir yürümüştüm ki.. oradaki askerler araya girmişti.. babacığımın hiçbirinden haberi yok aslan kızı halletti durumu onların haddini bildirdi..

aslı'nın mutfağı 20 Nisan 2010 11:37  

Nunu'cum öncelikle çok geçmiş olsun, oğlunun rahatsızlığından haberim yoktu.. Malesef bu tip insanlardan çok var, sen iyi ki susmamış korkmamışsın ve sesini çıkarmışsın. Çoğumuz bunu yap(a)mıyoruz bile..

ebru 20 Nisan 2010 11:42  

Sevgili Nunu malesef böyle bir ortamda yaşıyoruz. İnsan halinde anlamayan.duyarsız insanlarla beraber iç içiyiz. Biz ne kadar dikkat etsek de karşımızdakiler öyle değil. Ve sen çok haklısın çünkü bir annesin. Öpüyorum canım seni.

Adsız 20 Nisan 2010 11:59  

ah ah bu ne böyle =((((
ne günlere kaldık, görünen köye ılavuz gerekmiş demek.
moralim çok bozuldu =((
neler yaşıyorsun haberimiz yok. kafam takıldı iyice.
bak bugün dikişleri alınacak, daha iyi basma gayreti oluşcaktır. dikişler gerginlik yaratıyor ayakta haliyle, inan bu hafta çok gelişme olur . aklım sende kaldı nuraycım. allaha emanet olun.
bu masada bu güzellikde güme gitmiş acı olayın içide. ama ferah masaların çok olsun benim biricik gözbebeği arkadaşım. cesaretini metanetini sıkı tut lütfen.
çrast gelsin şifalar olsun canım benim.
banu

Sevil Şahin 20 Nisan 2010 12:29  

nunum;
canım nunum ablam seni ne kadarda üzmüşler ..
Evetbir annesin hemde en tatlısından en temiz yüreklisinden en fedakarından..
canım ablacım çok haklısın bu ülkede düşmemelisin hele birine ihtiyacın hiç olmamalı ..
benimde ayagım kırıldığındabenzer şeykleri bende çok yaşadım hatta basamagı çıkamıyordum. ama çıkmak zorunda bırakıldım ve sürünerek çıktım..
Allahım hiç kimseyi düşürmesin hele öyle kendini bilmezlerin eline hiç düşürmesin ama rabbim her şeyi görür ve bilir kime ne yapması gerektiğini de inanıyorum rabbim onada bu tarz bir olay başına verir işte o zaman anlar seni ama anlamayan anlamaz balım
sen ve karadutun üzülmeyin.
Allahım yar ve yardımcınız olacaktır.
Seni kocaman öperim ve böyle fedakar ve böyle iyi bir anne olup bizlere örnek olduğun için teşekkürler
sevgiler balım..

Damak Tadı 20 Nisan 2010 12:41  

Tatsız olayın arkasından anneciğinin gzelliklerle sizi karşılaması ne büyük mutluluk olmuş..

Maalesef bizim ülkemiz böyle..İnsanlarımız halen gelişememişler..Üzücü ama gerçek..Çok iyi etmişsin canım,hakkını her zaman aramalısın canım benim..Çok geçmişler olsun tatlım..Bu aralar aklım hep sende olmasın arağmen arayamadım canım..Özür dilerim..Öpüyorum kocaman sizleri..Sevgiler..

Delfina ; 20 Nisan 2010 13:18  

Terbiyessizler yaa.İnsan yanındaki evlada bakar kendine çeki düzen verir,hiç utanmadan ırgalamaktan bahsetmiş adam.Geri dönüp onlara karşılık vermeyip ne yapsaydın Nunum,sabır,metanet bir yere kadar.Vicdanları sızlasın inşallah.Ya bi arabayı park etmekten ne çıkar yaa.

Allah yardımcın olsun,son zamanlarda zor günler geçiriyorsunuz ama bak anneciğin gibi dünya şifası var yanında,varlığı ömre bedel.Selamlar benden Nunucum.

Dualarım sizlerle...

Hülya 20 Nisan 2010 14:20  

Gerçekten de insanın çelik gibi sağlam sinirlere sahip olması gerekiyor.
Haklısın az bile yapmışsın Nunu'cuğum.
Ama o güzel sofra dağıtmıştır umarım sıkıntını..
Sevgiler

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 20 Nisan 2010 14:56  

Nunucuğum,

Hiç bir şekilde kendini suçlama; inan bana kızım söz konusu olduğunda ve bu şekilde birşey benimde başıma gelseydi aynısını hatta belki daha fazlasını yapardım. Arkama dönüp bakmazdım da. Evlat başka birşey...Ha evet evladım haksızsa asla kayırmam, ama evladım bu durumdayken bu şekilde bir terbiyesizlik, insanlık dışı tavır ve daha sayabileceğim birçok davranış sergilenebiliyorsa bende elimden geleni ardıma koymam...Dolayısıyla SEN BİR ANNESİN VE ONA GÖRE HAREKET ETTİN...

Masanız için söyleyecek bir şey bulamıyorum yine, çok güzel görünüyor yine herşey...Emek ve sevgi dolu...

Seni, anneciğini ve karadutunu sevgiyle öpüyorum...

Sağlık, sevgi ve ışıkla kalın...

sarımutfak-hande 20 Nisan 2010 16:24  

ah canım olanlara çok üzüldüm yerden göğe kadar haklısın allah yardımcınız olsun geçmişolsun
kocaman öpüyorum seni

Adsız 20 Nisan 2010 17:09  

canım sana ulaşamadım,hastaneden çıkmıştınız ne yazıkki
ben istediklerini alman hastanesine yolladım,
hayırlısı olsun şifayla.
dikişlerde alınmış öğrendim harika, artık daha rahat olur
çok sevgiler kolay gelsin
selma

GÜL 20 Nisan 2010 17:09  

canım üzüldüm okuyunca ...balkonun çok şık bu arada eline sağlık

Ordanburdanhayattan 20 Nisan 2010 17:32  

konu evlat olunca annelerden korksunlar bence. çok iyi etmişsin bu adamlar ne sanıyor kendilerini anlamadım ki, böylelerine hadlerini bildirmek gerek, gerekirse terbiyesizleşip onların seviyelerine de inerek. gerekirse kartvizit sallayarak gerekirse çirkeflik yaparak. çünkü hala bu ülkede medeniyetten, insanlıktan nasibini almamış çok insan var, onlar ancak bu dilden anlarlar. sen bu mağazanın adını da mutlaka paylaş bence, bilelim. bugun sana olduysa yarın da bize. umarım oğlusun da kısa zamanda sağlığına kavuşsun, sevgilerimi yolluyorum

çeşnici Handan 20 Nisan 2010 18:14  

Böyle kendini bilmezler için ne olur canınınız sıkmayın. Oğlunuz en kısa sürede iyileşecek ve eski sağlığına kavuşacak siz bunu düşünüp, terbiyesiz ve küstah insanlar için ne olur canınızı sıkmayınız. Bir anne olarak bütün kalbim ve dualarım hep sizinle. Sevgiyle kalın.

Adsız 20 Nisan 2010 18:18  

bitanemmm gözünüz aydın,dikişler alınmış çok şükür.
daha iyi haberlere inşallah.

hala aklım şu güzel masada kaldı biliyormusun :))
yarın görüşmek üzere- SEVTAP

Adsız 20 Nisan 2010 20:50  

ŞU MAĞAZANIN ADINI YAYINLASANIZ,
SONRA DA POSTU BİR GÜN HEMEN SİLSENİZ
NACİYE SERTKAYA

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Nisan 2010 21:02  

Adsız naciye sertkaya !!

herşeyin bir yasal sırası
ve araştırması vardır.

SABIRLI OLUN !

Adsız 20 Nisan 2010 21:15  

HÜLYA
canım benim sinir halinde ve hayretler içinde okudum yazıyı. İnsanlar nasıl bu kadar umursamaz ve vurdumduymaz olabiliyorlar. Az bile yapmışsın emin ol ki her anne senin gibi aslan kesilir aynı tavrı koyardı. Herkes ektiğini bicecek günün birinde

sinirlerin yıprandı haklısın ama karadutlar için değer...

Rabbim bir hadisinde " kim birini kınar ve durumunu anlamayıp gülerse aynı durum başına gelmeden can vermeyecek " buyurmuştu.. Gün gelecek kervan dönecek .

üzülme nolur .yaptığından utanan o olsun...

sevgiler canım öptüm kocaman

www.buramburam.blogspot.com

lavantalimon 20 Nisan 2010 21:27  

çok geçmiş olsun :( sinirlerini bozmuşlar densizler:)

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 20 Nisan 2010 23:00  

çok geçmiş olsun canım. Ne kadar bencil bir toplum olduğumuzun kötü bir örneğini yaşamışsın. Geleneklerimizle övündüğümüz ülkemizin hali gitgide bu duruma geliyor ne yazıkki....

Zehra Gürgen 20 Nisan 2010 23:31  

Nunum çok haklısın, insanlar iletişim konusunda maalesef sınıfta kalırlar bu ülkede. Bir yerlere gelmiş ama insan olamamışlarla dolu maalesef.
Astım nedeniyle bir dönem maske ile gezmem gerekti o zaman sokaklarda o kadar çok tacize uğradımki,dalga geçenler,öcü diyenler yüzüme sigara üfleyenler. Cahil diyeceksin ama büyük bir kısmı üniversite öğrencileriydi.O zamanda acımıştım bu ülkenin geleceğine şimdide acıyorum.Acil şifalar diliyorum canım, kendini çok yıpratma.

sofran yine şahane canım..sevgiler

kelebeklisaniyeler 21 Nisan 2010 00:18  

Malesef nunucum boyle haddini bilmeyen insan turkiye'de çok,ben tatile geldigimde her seferinde agzim açik kaliyor,sözler davranislar terbiyesizce hiç boyle gormemistim..nolur sen uzulme hele ki bu sekil kendini bilmez insanlar için...yardimseverlik hiç kalmamis.

Umarim oglusun daha iyi olur ve hayirlisiyla dikisleri alinir,allah sifa versin. Yasadiklarina ragmen sofran yine enfes,sevgilerimle.

Yaşamın kıyısında 21 Nisan 2010 00:39  

En kızdığım durum da bu işte, dükkanlarının önü dükkan içindeymiş gibi görürler. Giderken beni de al bir fasılda benden dinlesinler:)))
Ne yapalım canım işte böyle bir ülke olduk, sen canını sıkma gülüm, yapacağını yap ama sakın canını sıkma. Sen doğru olanı yapıyorsun onların yapacak birşeyleri yok ki!

SEVGİLERİMLE 21 Nisan 2010 01:23  

Canım benim...İnan ki ağlayarak okudum ve ağlayarak yazıyorum...
Ateş düştüğü yeri yakıyor.
Sen ne olursan ol,nasıl olursan ol,elalem kendi derdine düşmüş...
Evlat...Cannn,ötesi varmı?Yüce mevlam sağlık,sıhhat versin inşallah...en yakın sürede sağlığına kavuşsun yavrun...
Neler neler yazmak istiyorum bu gamsızlara...
Ama...
Ne fayda...herkes bildiğini okuyor yine...
Sevgilerimle...

Unknown 21 Nisan 2010 08:44  

Merhaba sevgili!
Ben her zaman bir masa koyarak onun yaratıcılığını takdir ayarlanır.

Ben leylak ve gül ekledi.

Bu fava fasulye için mükemmel bulundu.


Öpücük ve daha fazlası.


Not: Blogumun bir hobi var.

Katılmak isterseniz, patates, peynir ve blogunuza post ile bir tarif yapabilir. Sonra bana ben orada benim blog post bildirin.

gün mesajın gün Cumartesi 24/04/2010 olacaktır.

Big sizin için öpüyorum.

**************

Hello dear!
I have always admired his creativity in putting a table set.

I loved the lilac and roses.

I found this perfect for fava beans.


Kisses and more.


Note: I have a hobby in my blog.

If you wish to participate can make a recipe with potatoes and cheese and post to your blog. Then just let me know that I post there on my blog.

The day of posting days will be Saturday 24/04/2010.

Big kiss for you.

Adsız 21 Nisan 2010 09:09  

tatlım çok sevgiler
delikanlımı öpüyorum ,,dikişleri alınmış,, akşam sen yokken konuştuk //cebinde kapalı yahu//
seside iyiydi,,bundan sonrası daha hızlı olur artık.
kocaman öptüm sizleri,,
kolaylıklar dilerim,,

bu masada beni mahvediyor her bakışımda )))))) Sema.n

NzlGl 21 Nisan 2010 10:50  

Bu yorumu okuduktan sonra sizi kendime daha yakın hissettim sevgili nuray hanım.
Herkes birşeylerden korkabilir. Ama kızgın bir anneden herkes korkmalıdır.

Herzaman ki gibi 'ELLERİNİZE SAĞLIK' diyorum herşey için....

Sevgilerimle

Adsız 21 Nisan 2010 11:42  

ablam benim
sen bize haber vermezsin bilirim de,
ama bir haber verseydin keşkede biz münasip bir yerinden başlayıp
dilinide eline verip çamaşır mandalıyla ağaca assaydık bu p.....i
ne mutluki senin gibi en yiğidini cebinden çıkartan bir yengemiz var.
çok üzüldü bilesin helede bunu berkayın duyması kanıma dokundu.
ben bu lav..a dokunmadan gitmesem bu dünyadan
ne dersin
allah selamet versin tez elden bitsin gitsin şu işler çocuğun başından.
canımsınız selamlar.
Can.

tatlıhayat 21 Nisan 2010 12:22  

OHHH.çok İYİ YAPMIŞSIN NUNU CUM!

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN 21 Nisan 2010 19:31  

canım inan çok üzüldüm.artık insanlarımız çok saygısız oldu.ne çocuğa ne yaşlıuya saygı kaldı..

geçenlerde bak minübüse bindik.çocuğumuz kucağımızda.savruluyoz sonunda biri geç olmasına rağmen baktiki savruluyoz kalktı bize yer vermek için.

ne olsa beğenirsin başka bir genç bayan hemde genç bizim yerimizi bize verdiğini göre göre ve çocuğumu göre göre oturdu..

bişeyde diyemedim ya böle işte

neseersoy 21 Nisan 2010 22:49  

Nunucum,
Öncelikle oğluşuna acil şifalar dilerim.
Küstahlık,terbiyesizlik ve insan olamama artık diz boyunuda geçti.Bunlara farklı isimlendirmeler vermek istiyorum ama burası bunlar için uygun değil.
Sinirin seni ezmesin , el emeği göz nuru güzelim yemek ve sunumlarınla ağzınızın tadı hiç bozulmasın.
Sevgilerimle.
Neşe

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Nisan 2010 07:30  

hepinize teşekkür ederim samimi , candan dürüst fikirleriniz için.
Gerçekten anlamayana ANLATIN !!!
ANLIYORLAR SONUNDA !

Çok sevgilerimizle....
bir dut masalı

Adsız 23 Kasım 2010 19:29  

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar Elen

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP