ORTAKÖY - KAHVALTI

>> 28 Mart 2010 Pazar

Ortaköy camii













sokak aralarındaki cafeler

ortaköy çeşmesi


Esma Sultan Yalısı
Esma Sultan Yalısı ( Kanal-D Şeffaf Oda Çekimleri her pazar burada yapılıyor )
çarşı..
ortaköy iskelesi
ortaköy caddesi

:))))))))))))) maşallahımız var !!!!!
ortaköy kilisesi (Ayios Fokas Rum Ortodoks Kilisesi Vakfı )
iskele yolu
iskele sahil meydanı




GÖZLERİMDEN TAAAA RUHUMA KADAR, YENİDEN MAVİYE BOYANIP DÖNDÜM BEN ,
BOĞAZ SEVDAMDAN HİÇ VAZGEÇEMEYECEĞİME GÖRE,
BU PAZAR SİZİN İÇİN SADECE RESİMLER KONUŞSUN DESEM ...................

GÜZEL SEYİRLER, İYİ PAZARLAR DİLERİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM....

28 yorum:

Pınar Günay 28 Mart 2010 14:51  

sayende, bu Pazar oradaydı ruhum; harika resimler, teşekkürler:)

Adsız 28 Mart 2010 14:53  

keşke benimde gözlerim seninkinin yanında olabilseydi..
ne güzel geçmiş yine pazarınız nunucuğum.. ESİN.

Leylak Dalı 28 Mart 2010 15:19  

Ortaköy bir düş gibi. Sefan olsun canım...

HUYSUZBALIK 28 Mart 2010 16:32  

Muhteşem resimler, özlemişim İstanbul'u. Sayende hasret giderdim Nunucum. Sevgiler...

Adsız 28 Mart 2010 17:10  

canım merhabalar- iyiki sabah erkenden gitmişin en azından açık güneşli gibiydi hava.
yağmur fena dışarda,
ama resimler okadar sıcak ve büyüleyiciki, hayran oldum ne güzel bir şehirdeyiz.ama kıymet bilmiyorum ben adıma ne yalan.
güzelmiş canım çok güzel hemde.
hepinize sevgiler bizden.
SELMA.

PASTA DANTELA 28 Mart 2010 17:14  

Merhabalar masal yazmakta usta oldunuz maşallah güzel görüntüler le bize İstanbul masalı yaşatıyorsunuz .. İstanbulda en çok özlediğim yer boğaz...İstanbulu rüya gibi yapıyor... gece manzarası ayrı gündüz ayrı bir büyüsü var ...aklım hep dönmekten yana...SEVGİ İLE KALIN...

Adsız 28 Mart 2010 17:25  

şekercim iyi pazarlar,
süper ötesi şu ortaköy boğazın kalbi bence.
fırsat bulursan emirgan yapalım bir öğlen yemekle .
kara dutumuza çok sevgiler gönderdim ,sütlaçları bittimi ????
:))))
BETY.

Adsız 28 Mart 2010 17:33  

gözlere şenlik nunum,
içtiğine bayıldım, tost tabağında iştah açıcı. elmaları nasıl yapıcaz kule gibi öğret banada lütfen ))))
güzel ve ferah yerlerdeymişin arkadaşım. iyi geldiğine inanıyorum, sevgi ve selam yolluyorum bende canım.
SEMA.N

Unknown 28 Mart 2010 18:22  

Canım benim yine muhteşem kareler sa
yenizde İstanbul özlemimi bir nebzede
olsa gideriyorum.Kucak dolusu sevgi
ler ve mutlu haftalar:))

Bulbulunyeri 28 Mart 2010 18:32  

Canım,
sayende bizlerde bu güzelliklerden yararlandık. Teşekkürler.
Sevgiyle kal.

Unknown 28 Mart 2010 20:05  

Şu İstanbul nasıl güzel bir şehir tarihi ile doğasıyla muhteşem

Ordanburdanhayattan 28 Mart 2010 20:26  

gitmeyeli çok uzun zaman oldu Ortaköye, çok severim çok. ne güzel bir pazar günü geçirmişsin, sevgiler

Adsız 28 Mart 2010 20:51  

canım benim, biraz nefes almak çok iyi gelmiştir diye düşündüm .
zira bu hafta bende çok yorgun gördüm seni üzüldüm- ama çok dikkat etmen gerek seninde .
iyiki şu gün boyu süren dinlenmeleri yapıyor kafanı dağıtıyorsun, öyle büyülü bir yerki şu sahiller. ne kadar huzur aldığın belli. sana kuvvetler diliyor özlemle öpüyorum canım arkadaşım.
uğrayacağım )
SEVTAP

Demet 28 Mart 2010 22:30  

Fotoğraflara bakmaya doyamadım Nunu, binlerce kez görmüş olsam da oraları. Ellerine sağlık :)

Adsız 28 Mart 2010 22:58  

NUNUCUM HER ZAMANKİ GİBİ SÜPER BOĞAZ KIZISIN İŞTE.
GİDİLECEK YERİDE ÇEKİLECEK RESMİDE BİLİRSİN.
BEN DOYAMADIM AMA.
SEVGİYLE KUCAKLIYORUM TATLIM SENİ
İYİ GECELER ŞANS DOLU BİR HAFTA DİLEKLERİMLE SEVGİLER TATLI ARKADAŞIM.
BANU.

Unknown 28 Mart 2010 23:09  

Muhtesem.... Memleketim benimmmm... Sefaniz olsun, tüm günleriniz Istanbul kadar güzel olsun... Sevgilerimle,

hdidem95 29 Mart 2010 00:19  

görüntüler muhteşem...

Adsız 29 Mart 2010 01:15  

resimlerin dili öyle güzel anlattıki güzellikleri.......................

Eya 29 Mart 2010 02:16  

Bahari taa icime kadar cektim Nunucugum fotograflara bakarak...birde Ortaköy özlemimi gidermeye calistim...sevgiler


zehra

Adsız 29 Mart 2010 07:57  

günaydın kuzum günaydın
ne yağmur var dışarda bahar yağmuru dediğin gbi, burnumda tüten bir yere gitmekle özlemim depreşti nunum.
deniz deryaya hasretim bu ara.sizde erkenden çıkıyor tüm sakinliğin içinde rahat ediyorsunuz ne güzeldir böylesi..
resimler enfes beğendim.tabağında gözüm kaldı -]]]] bilesin.
herkese iyi bir hafta olsun sağlıkla. bol şanslar iyi haberler.
duacıyım tatlım.hadi hayırlısı bakalım :[[ öpüyorum.
FERDA.

NzlGl 29 Mart 2010 10:16  

İstanbul'u seyrediyoruz gözlerimiz nunuda
teşekkürler nunucuğum

tatlıhayat 29 Mart 2010 10:39  

Ne iyi olduu,epeydir gitmemiştim.Sevgiyle...

Adsız 29 Mart 2010 11:12  

günaydın nuraycığım,
o denli burnumda tütüyorki
keşke delikanlımız böyle olmasaydı, hepberaber ailecek gitseydik, neyse şimdi senin kafa dinlemen lazım.. şu haberi hayırlısıyla bir alalımda :(
hepimizden selamlar yolladım canım benim. kendini
e ne olur dikkat et. yardımım olursa haberim olacak ( ona göre)
fatoş

Damak Tadı 29 Mart 2010 11:28  

Her güzellik yakışır sana tatlım..Her gününüz böyle güzelliklerle dolu geçsin..


Güzel bir hafta diliyorum ve seni kocaman öpüyorum..


Sevgiler..

Adsız 29 Mart 2010 13:12  

canım canım içim açıldı resmen
güzellikler senle olsun arkadaşım
sevgiler
neslihan

Nilgün Komar 29 Mart 2010 14:02  

canım benim ne güzel bir seyirdir bu.. ellerin dert görmesin.. sayende harika bir tur attım ortaköyde..

karadenizsofrasi-Balıkesir 29 Mart 2010 18:20  

''ah istanbul istanbul olalı hiç görmedi böyle keder''ama çok güzel şehir ve sen oradasın çıkar tadını bizde arada esince aklımıza çıkarmaya gelelim tadını kısa süreliğinede olsa.,
çok güzel paylaşımlar teşekkürler canım

Adsız 29 Mart 2010 23:31  

bana bile resim olsada, ne iyi geldi nuraycığım.
nasılsın ?
tatlı oğlumuz ne alemde. Mr çekildimi yarın mesaj at bana beklicem.
öpüyorum seni canım.
( aklım sende =(
gülbin B.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP