KOCAMAN BİR YÜREK OLSAK ????

>> 26 Mart 2010 Cuma



Çok sevgili EDA'mın sayfasındaki duyuruyu KOPYAlayıp ,sizlerle paylaşıyor,
mümkünse KATKIDA BULUNMAYI TEKLİF EDİYORUM ARKADAŞLAR.
''
Bir arkadaşım güzel bir projeye katkıda bulunmamı rica etti, seve seve kabul ettim.
Benim de sizlerden ricam blogunuzun konsepti dışında olsa bile paylaşırsanız çorbada hepimizin tuzu olur. ''


-Blogu olmayan okurlarımdan ricam e-posta olarak paylaşmaları.
-Bu sayede kocaman bir yürek olsak hoş olmaz mı?
-Tuvaleti olmayan okullara tuvalet yapılacak malzemeleri temin edecek gönüllüler bulan Okulumuza Tuvalet diye bir site var.

Aşağıdaki mesela en acil tuvalet bekleyen okul.

'' Erzurum Karayazı ilçesinin 8 km uzağındaki Karaağıl köyünde Karaağıl İlköğretim Okulunda çalışmakta olan 1-A sınıf öğretmeniyim.göreve başlayalı henüz 5 ay oldu.Bu ilköğretim okulunda bir çok öğrenci bulunmakta. 1.sınıf öğrencilerim benden tuvalet için izin istediklerinde o tenekeden yapılmış derme çatma kulübeye gidiyorlar su olmayan bu tuvalet bozmasında keskin bi koku olmasına rağmen burayı kullanmak zorundalar. Üstelik biz öğretmenler için de durum böyle. Öğrencilerimin ellerinde çok fazla siğil var. Ellerini yıkayacak bir ortam olmadığından da bu virüs hastalığı öğrenciden öğrenciye bulaşıyor. Okuluma tuvalet yapılmasını isterken onlara temiz olma alışkanlığı kazandıracağıma da söz veriyorum. Gereğinin yapılmasını arz ediyorum. ''

:((((((((((((((((((( :((((((((((((((((((( :((((((((((((((((((((((((

Ülkemizin içler acısı durumu!

Hele ki; melek kalpli öğretmen; "temiz olma alışkanlığı kazandıracağıma da söz veriyorum. " Bu açıklamayı yapmak zorunda kalmamalıydı :(


BU ÜLKE HEPİMİZİN,
HER KARIŞ TOPRAĞIYLA ,AĞACIYLA, ÇALISI ÇIRPISIYLA,
KENARI VE KÖŞESİYLE,
İNSANLARI VE ÇOCUKLARIYLA DA BİZİM,
Desteğinizi bekliyoruz arkadaşlar....

9 yorum:

Unknown 26 Mart 2010 10:33  

Canım harika bir proje bende sayfa
ma alıcam kucak dolusu sevgiler öpü
yorum...

NiLaY 26 Mart 2010 10:53  

sayende haberim oldu bu kampanyadan hemen bir inceliycem, tesekkurler :)

Ebruli 26 Mart 2010 11:02  

Maalesef ki; devletimizden fayda yok. Keşke maddi durumu çok iyi olan zenginlerimiz milyarlarını arabalara, kumara, yatlara harcayıncaya kadar ülkesine faydalı bir şeyler yapabilseler!

Medyada, magazin programlarında zenginler için; bilmem kaç milyarlık yeni arabasına biniyor deyinceye kadar; "....milyar TL ye 20 köydeki okula tuvalet yaptırdı ya da okul yaptırdı" diye haberlerini izlesek"...

Eya 26 Mart 2010 11:56  

Nuraycigim....ne aci degilmi, hala ülkemizde böyle manzaralar yasaniyor.Bu devlete de yaziklar olsun diyorum ayni zamanda.Gerci tüm yönetimler suclu.Tabiiki bizler vatandas olarak üstümüze düsen görevi yapmaliyiz ve yapacagiz da...ama cok aci cooook, cok üzülüyorum.

Sevgiler

Pınar Günay 26 Mart 2010 15:17  

blog sayfamda haberi ve bağlantıyı yayınladım, umarım en kısa zamanda ihtiyaçlar karşılanır ve proje amacına ulaşır. Çok teşekkürler ayrıca bizleri haberdar edip, işin bir ucundan tatlı ellerinle tuttuğun için..sevgiler...

Unknown 26 Mart 2010 15:53  

"Kelimelerin kifayetsiz kalmasi" bu demek sanirim... Ben bir birey olarak yapabilecegim ne varsa, insanim icin, insanlik icin yapmaya hazirim.... Ama bir elin sesi cikmaz ki... Hepimiz bir bütün, adeta bir cig olmaliyiz... O zaman belki bir gün birakin Tulavetsiz okulu, Okulsuz ilce kalmaz... Büyüklerimiz her ne kadar "yolsuz, susuz köy kalmadi" deseler de....... Ben devam etmesem daha iyi.... Sevgilerimle öpüyorum canim seni ve biricigini...

Stil Direktoru 26 Mart 2010 16:33  

Güzel anne, zarif dost, ince insan. El ele birlik olalım sevaptır bu canlara günah çok üzülüyorum inan. Sağol canım duyarlılığın için.

Unknown 26 Mart 2010 19:34  

CANIM İYİ AKŞAMLAR ÜSTTEKİ TABAKTA DU
RAN MUHTEŞEM GÜZELLİĞE YARIM SAATİR YORUM YAZMAYA UĞRAŞIYORUM OLMADI.BEN
BOŞUNA ZERAFET KRALİÇEM DEMİYORUM EL
LERİNE,O GÜZEL YÜREĞİNE SAĞLIK TARİFİ
BEKLİYCEM KUCAK DOLUSU SEVGİ VE ÖPÜ
CÜKLER:))

Yaşamın kıyısında 27 Mart 2010 02:10  

Canım benim,
çok okurlu bir sayfa olarak bu paylaşın çok çok güzel, gerçekten Derya'nın da dediği gibi ne yazacağımı bilemedim.
Paylaşalım canımcım, paylaşalım işte böyler güzellikleri paylaşalım. Belki o çorbalarda tuzumuz olur. Görelim hep birlikte, var gücümüzle çocuklarımızı görelim, görelim ki geleceğimizi koruyalım.
Sımsıcak sarılıp öperim canım.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP