GÜLLÜK GÜLİSTANLIK BİR KAHVALTI ÖYKÜSÜ

>> 1 Mart 2010 Pazartesi


masamı tam düzenleyemediğim için üzgünüm :(




ekmek çeşitleri
gülümün kuru erik ve limon şekerlemeli - üzümlü keki
Gülümün çok sevdiği Frambuazlı çikolata parçalı tiramisu
peynir tabağı


havuç- kabuklu ayva - portakal reçellerim
muzlu pancake- sade krep ve patates kavurması
ömerliden gelen salatalıklar ve karadeniz turşu kavurması
pastırmalı, kıymalı, patatesli gül börekleri
muzlu pancake
Frambuazlı tiramisu
Gülümün getirdiği erikli limon şekerlemeli üzümlü kek
Nazik jestin için çokk teşekkür ederiz Gülüm
BEN !!! :)
Yollarına güller döktüm :)))))




BAHARIN ilk günü bugün VE BEN ÇOK KEYİFLİYİM. Hem postumu yazıyor, hem mis gibi karanfil taneleriyle bezeli çayımı içiyor, bir yandan da mutlu mesut yazıyorum.
Masamda bahçeler dolusu güller, papatyalar, arasında tüm olanları sıraya koymaya çalışıyorum.
CEMRELER BİRER BİRER DÜŞmekteyken, dışarıda serincenede olsa güneşli ilk baharın ilk havası varken, galiba birazda kabıma sığamıyorum.

Her mevsimin çiçeği ayrıdır , ama her mevsim görebileceğiniz çiçeklerde vardır.
İşte o çiçeklerden biri için, biraz telaşlıda olsam, nasılsa aileden, nasıl olsa benden bir yürek, nasılsa ben gibi olan bir dostu ağırlamak var günün getirisinde. İşte ' o gün ' ben bir gül ile karşıladım baharı.

Bu karşılama için, masal kahramanım da mutfağımızda bana yardım telaşında. Önce ben gibi çok steril şekilde, ellerinde eldiven, tazecik portakallarımızı sıkıyor, sonra tarif ettiğim gibi varolsun, krep ve pancake hamurlarımı ÇIRPIYOR, hazırlayıp streçliyor. Meyveleri - sebzeleri tek tek özenle yıkayıp dilimliyor tabağa diziyor. tabakları da masaya koymama yardım edip, tekrar mutfağa dönüyor , son yardım olarakda reçelleri tabaklara alıp tekrar masaya yerleştiriyor, sonra kendi hazırlıkları için yanımdan ayrılıyor, 15 dakika sonra yanağımda bir öpücük ile veda ediyor.

2 numaralı karadutum ise ,bir gün öncesinden listelediğim ricalarımı yerine getirmek için hemen evden çıkıyor. Döndüğünde ise, elindeki paketlerden yayılan kokuları gözlerimi kapayıp, taaaa içime kadar çekiyorum. sıccccacık simitler, francala ve tahıllı ekmekler,sandöviçler arzı endam ediyor evin içinde. O' da önce ellerini yıkıyor, sonra aldıklarını , Özenle ekmek sepetine yerleştiriyor benim ballı kara dutum.
Ben sadece kepekli çubukları ve halkaları ekliyorum içine ..... sonra O' da hazırlıklarına devam edip mini kahvaltsını bitirip, yanağımda onunda öpücüğü ile okuluna doğru ayrılıyor masalımızdan.
Artık başbaşayım çok sevdiğim mutfağımda. Saate bakıyorum !! Zaman okadar az ki !!!!
PATATESLİ KIYMALI- KAŞARLI PASTIRMALI Gül börekler fırına sürülüyor, bir yandan muzlu pancakeler, sade krepler pişiyor jet hızıyla. hemen ardından patates kavurması ve turşu kavurması da hazırlanıyor.
o esnada Benim ve masanın son hazırlıkları tamamlanıyor.. evi bir anda mis gibi böreklerin , keklerin kokuları tekrar sarıyor. pişenler servis tabaklarında artık sahibini bekliyor.
Ömerli'deki çiftlikten gelen mis gibi maydanozlar, salatalıklar, şile'den gelen folluk yumurtaları, benim havuç - ayva ve portakal reçellerim, tatlı olarakda frambuazlı çikolatalı tiramisum ve kekim de hali hazır sırasını beklemeye koyuluyor. Artık çayıda demledim, eli kulağındayım.
En son masaya, masal kahramanımla beraber aldığımız, sarı ve bordo renkli gülleri yerleştiriyorum, hani ,o benim daima çok sevdiğim sapsarı gülleri bir müddet seyre dalıyorum.
Bazılarından müsade istiyorum, Bir kısmı gönüllü oluyor hemen kapı önlerine serpiliyor, bir kısmı pastalara , servis tabaklarına, hatta çay fincanlarına BİLE atıyorum :) hepsi mutlu oluyorlar, gördüklerimede en çok ben seviniyorum.

Bir adet gül masaya misafir tabağına, bir adette misafirime verilmek üzere başlıyorum beklemeye ve çok geçmiyor ki zil çalıyor..... kapıyı yavaaaşça açıyorum, !!!! Gül'ü görmeyi beklerken, aaaa bu gül değil ki ! ? bir papatya tarlası giriyor evime adım adım :)))))))
kucak dolusu papatyalarla ,sevgili çok kıymetli misafirim
DAMAK TADI MASALIMIZA konuk oluveriyor.
Harkulade bir kek ve diğer zariflikleri ile beraber sakince ama GÜLÜMSEYEREK içeriye giriyor..
sarılıyor sarılıyor sarılıyorum- z ........

HER YER GÜL BAHÇESİ. Ama en gerçeği İSE tastamam karşımda, başlıyoruz muhabbete...... ikimizde sağlık sebebiyle yıllık bakımdayız :( pişenler ve onca yapı lanlar aslında evin kara dutlarına oluyor :) !!!
bize maksat muhabbet olsun , gönüllere dolsun...tabaktan ziyade, gelsin çaylar, gitsin çaylar.

papatya güle bakar, güller papatyalara.... nede güzel bir bahar başlangıcı böyle.
çaylar içilir, sohbete keyif katılır, kısacık saatlerin kıymeti çok iyi bilinir

amma velakin bir iş günüdür veda vakti tez gelir :(((( ( ne güle doyulur, ne baharlara, yazık üzülür papatyalar bu vedaya.....

zaten cancanadır onlar, fazla üzülmeye gerek yoktur , diğer randevu hemen sözleniverir dillerde.. sımsıkı sarılırlar, biri papatyadır biri gül, daha niceleri BU MEVSİMLERDE öpe koklaya yaşanacaktır .

nede güzel bir bahar günüdür,

ama yinede her mevsimin en güzel çiçeği güldür.
artık bir dut masalı da , mutlu bir bülbüldür :)

HEPİNİZE BAHARIN BU İLK GÜNÜNDEN SEVGİLER,
GÜLLER, PAPATYALAR SUNUYORUM....
ÖMRÜNÜZ YAŞAMINIZ BAHAR OLSUN




62 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU 1 Mart 2010 10:19  

Herşey kalben
her şey gül'e özel....

çok teşekkür ederim sevgili arkadaşım.
Çok teşekkür ederi-z

sevgi 1 Mart 2010 10:28  

herşey harika görünüyor.. arkadaşın kendini prensesler gibi hissetmiştir. ellerine, yüreğine sağlık..

pelince 1 Mart 2010 10:57  

Nuraycım vallahi öyle güzel bir sofra hazırlamışsın,öldüm bittim... bu hazırlık çok ama çok özel olmuş... kıskandım vallahi :))
yerlere güller dökülmüş,masalarda güller,servisler güllü ayyy içim açıldı resmen...
sofradaki lezzetleri de es geçmiyorum tabii,hepsi şahane...
ellerine sağlık....

bahar tadında bir hafta seninle olsun.... öpüyorum...

Adsız 1 Mart 2010 11:01  

sevdiklerine verdiklerin
bizlere kattıkların anlatılır gibi değil
yaşanılır sadece
YAŞAYAN BİZLERE DE ŞÜKÜRLER OOLSUN
SENİN GİBİ ARKADAŞA DA ALLAH ALTINDAN KALPLER SOM GÜLLER NASİP EYLESİN. canım benim sevgiler yolluyorum. muhteşem ötesi olmuş
sevtap

Damak Tadı 1 Mart 2010 11:08  

Şu anda satırları yazarken bir kaç damla akıverdi,sonrasında ise damlalar birbiriye kucaklaşmaya başladı bile..Neden dersen,mutluluktan canımmmm..O kadar güzel anlatmışsın ki o saatleri,sanki tekrar yanında yanıbaşındaymışım gibi geldi bana..Hani gül kokulu çayımı içiyormuşum gibi..

Yazacak çok şey olduğu halde ben neden yazamıyorum bilemiyorum..Gönülden teşekkürler bu harika masa ve inceliğin için..

Asla unutamayacağım rüya gibi karşılama ve kahvaltıydı..Tekrar tekrar teşekkürler canım benim..Annecikde çok teşekkür etti..


Tekrar tekrar sana ve o güzel ailene gönülden teşekkürlerimi sunuyorum..Pancakeler ve portakal suyu içinde Taci beye teşekkürler..Karadutumu çok öpüyorum..



BİR DUT MASALININ EVİNDE, MASAL GİBİ KAHVALTI İÇİN TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜRLER..


Öpüyorum çokkk mutlu bülbülümü..Sevgilerin en güzelleri onunla olsun her daim..

Filiz Bircan (Münster) 1 Mart 2010 11:12  

Canim benim... Senin, kahramaninin ve Karadutunun ellerine saglik... Ne mutlu size, ne mutlu yollarina gül serdigin arkadasina... Allah bu dostlugunuzu nazarladan saklasin... Her daim mutlu, her daim yanyana olmasaniz bile kalpleriniz bir olsun... Bu kalplerde minicik te olsa bize de bir yer olsun... Sevgilerimle, tüm günlerin ayni mutluluk ve güzellikte olsun arkadasim...

meleginmarifetleri 1 Mart 2010 11:33  

Nunuşum ne hoş anlatmışsın ne güzel bir sofra hazırlamışsın ellerine gnlüne sağlık:))

Leylak Dalı 1 Mart 2010 11:35  

Nunucum yine her zamanki zarifliğinle ağırlamışsın konuğunu, ne güzel. Allah içinize sindirsin, günleriniz hep bahar gibi geçsin. Özledik seni ama, sanırım facen kapanmış, hayırdır? arada bir hasret gideriyorduk hiç olmazsa.
Çook öpüyorum, sevgiyle kal...

Unknown 1 Mart 2010 11:36  

Canim afifiyetler olsun yarasin harika nefis bir sofra .Sevgiler canim öptüm.

Adsız 1 Mart 2010 11:40  

gerçekten berrak ötesi durmu duru, gül zarifliğinde bir masa olmuş.
süzgecin, demliğin, dantel masa örtün ve peçetelerin , kelebek tabak tüm kalpten tabaklar hele fincanlar aklımı aldı benim
sen ne kadar naif bir insansın nuum benim. neler öğrendim senden neler. iyiki varsın
çok teşekkürler öpücükler.
seninde ömrün bahar olsun.
elçin- sarıyer

Adsız 1 Mart 2010 12:25  

iyi haftalar bereketle canım
gözlerimi kamaştırdın desem arkadaşım ? okadar hayran oldum.
yüreğine sağlık canım, ne çok emek var. çok da güzel objeler gördüm.
arkadaşlık insana göre değişiyor işte, kimi özde senin gibi
kimi sözde dilinin ucunda .
ne mutlu sizlere bizlerede.
öpüyorum ve selamlar yolluyorum
asuman.

NEFİSE 1 Mart 2010 12:50  

Anaaaaaammm... bak bir şey daha öğrendim... hemen ilk gelen misafirin yoluna gül dökmek lazım.. ha ha ha ha ...Hariiiikaaaa...

Bir Dut Masalı - nUnU 1 Mart 2010 12:55  

nefise :)

ben bazen muz kabuğuda koyarım :)

bazen yere yağ damlatırım ! :)

bazende kum taneleri atarım :)

AMA CAN CİĞERLERE güller yaraştırırım

ilk gelenlere ise şöle bi bakmak lasım !! :)))
sonrasında ne atacağıma karar veririm :)))))))))))))))

Nilgün Komar 1 Mart 2010 13:10  

canımm... dutum masalım.. ne güzel bir anlatımdır bu.. ne güzel bir sofra ne güzel bir paylaşım...
sevgilerin artsın eksilmesin.. coşkuların tartsın dökülmesin..
günlerin hepsi birbirinden güzel olsun....

sevgiler...

Hülya 1 Mart 2010 13:19  

Nasıl güzel bir sofra...
Okurken mutfağında hissettim kendimi Nunu'cuğum.
Bu arada herşey bir yana fincanlarına bayıldım.
Sevgiler

Pembe Tatlar 1 Mart 2010 14:08  

Canım harika paylaşımlar daim olması dileğiyle...

Unknown 1 Mart 2010 14:43  

Canımmmm her zamanki muhteşem zera
fetin o güzel yüreğine ve ellerine
sağlık.Çok sevindim ikiniz adınada
harika bir masa Meleğimide senide
çokkkk seviyor ayrıca sana teşekkür
ediyorum o güzel masan için:))Mutlu
haftalar iyiki varsın Zerafet sulta
nım...

Adsız 1 Mart 2010 14:54  

insan mutlulukla bakıyor herşeye nuraycığım. dokunduğun herşey kurbağadan prense dönmüş adeta.
o tepsin,içindeki fincanlar, çaydaki papyta gül çiçekleri, hangini saysam.
senin üzerine CATRİNG şirketleri bile foss söner.
bitanemsin zaten. maşallahın var.
nice dostluklara.
FERDA.

lavantalimon 1 Mart 2010 15:05  

Her zaman günlerimiz "GÜLLERLE" dolsun
"gül güzellik demek can demek.
sanada gülcüğümede her şey değer dost arkadaş zor bulunur "GÜLCÜM" İŞTE TAM BUNA İSABET EDİYOR DOST ARKADAŞ:)

canım afiyetler olsun:)
" yemek bahane sohbet şahane"

Bulbulunyeri 1 Mart 2010 15:22  

Canım,
ne güzel bir masa. Her şey en ince noktasına kadar düşünülmüş.Özenle hazırlanmış.
Bahar da ancak böyle güzel karşılanırdı.
Şiirsel anlatımına bayılıyorum. Dostlarla geçirdiğin bu güzel vakitleri okurken hiç bitmesin istedim. Çiçeklere aşık biri olarak yolarına gül dökülmüş dostlarının hayatının her safasında olması dileğiyle,
Sevgiyle kal.

bir demet feslegen 1 Mart 2010 16:29  

tam düzenleyemediğin için üzgün müsün :) kapı komşun olmak istiyorum senin Nunucummmm harikasın harika, ellerine sağlık

Unknown 1 Mart 2010 16:46  

cnm benım cok harıka bı masa bu bayıldım renklere cıceklere hepsıne ellerıne saglık cnm :)

Sevil Şahin 1 Mart 2010 17:59  

nunum fıstığım bal böceğim benim canım ablam
ne güzel karşılaşmışsın kek kraliçemizi
canım ablam ben ikinizi de çok seviyorum
allahım kısmet ederse bir gün bende senle baş başa oturup saatlerce muhabbet etmek o gül yüzüne güleç yüzüne bakmak isterim kısmet inş. bir gün olur
canım nunum herşey süper olmuş ellerine sağlık
afiyet bal olsun
hepinize
güzel bir hafta olsun bir taneme
sevgiler

HÜLYA 1 Mart 2010 19:23  

her yede serptiğiniz güller yüzünüzün yansıması sanırım.. kıskanmıştır o güller sizi ... muhabbetiniz daim olsuun canım.. imrenmemek elde değil gülümde sen de herşeyin en güzelini hak ediyorsunuz leke kalpleriniz sizi siz yapan ...

sevgiler

AKDENİZ AKŞAMLARI 1 Mart 2010 20:27  

Canım ne guzel masalar yapılmış boyle hemen burdan oraya ucup gelmek geldı ıcımden sen ve gulumle bırlıkte olabılmek ıçın.Nıye aynı sehırlerde degılız.Herseyın ne kadar ınce dusunuldugunu yazmayım bıle.Gulumle tanışmak nasıp oldu .Kımbılır belkı bırgunde senınle tanışabılırız canım.Kocaman opuyorum.Soz bu face hastalıgınada ara verecem.:))))Buralardan bu kadar ayrı kalmıycam..

Unknown 1 Mart 2010 21:54  

ne güzel anlatmışın ne güzel yorumlamışın.Hem Gülün hem senin eline, yüreğine sağlık..

cansudere 1 Mart 2010 22:04  

gerçekten güllük gülüstanlık ohh sefanız olsun canım sevgiler...

Çınar 1 Mart 2010 22:19  

Tam düzenleyemediğin(!) o masanda olmak istiyorummm. Yemesem de olur sadece seyretmek için bilee.

Kelebek tabağına bayıldım.

Sevgiler canım

Adsız 1 Mart 2010 22:23  

inanılır gibi değil şu naiflik.
vallahi bişeycik yemem.
sadece hepsini gözümle sevsem ömrümce yeter.
şu fincanda bir çay ver, sustur beni :)
ne güzel bişeysin sen yine .
selma.

Unknown 1 Mart 2010 23:07  

herşey süper ve renkli bence içiniz dışarı vy-urmuş renk cümbüşü sıcacık

Yaşamın kıyısında 2 Mart 2010 01:21  

Nunum,
Yine her zaman ki kadar renkli bir masa, renkli bir sayfa.
Masaların çok olsun canım, dostlarınla geçireceğin daha niceleri.
Gül'de harika bir tad bırakmış ağzında. Her ikinizinde dostluğu daim olsun pamuk şekerim.
Renk şifası canım benim...

Adsız 2 Mart 2010 09:25  

kimde var güzelim şu masa düzeni, seçimi. zevk ve insana değerle birleşince adı = nuray oluyor
kendim kadar keyif aldım.
eline emeğine kalbine sağlık ince arkadaşım.
örtü peçete fincanlar- kelebek tabak kalp tuzluk, çay poşetlik kutusu- süzgecin hiçç gözden kaçamadı. inan çok zevklisin.
hep sağlıkla nuraycığım sevgiyle
Sema.N

durutarifler 2 Mart 2010 10:19  

her şey harika görünüyor. Porselenlere bittim. Eminim çok keyifli olmuştur.

sarımutfak-hande 2 Mart 2010 10:59  

aman allahım bunlar ne nunucum resmen show yapmışsın canım ellerine emeklerine sağlık

Nuray 2 Mart 2010 12:05  

Nuray Hanım Merhabalar,
İçim kıpır kıpı oldu ama çok da duygulandım. Böyle güzel dostluklara bayılıyorum. Size hiçbir şey yazmama ve söylememe gerek yok zaten blogunuz sizi anlatıyor. Sizinle tanışmasamda o sıcaklığınızı hissedebiliyorum.
Sevgi ve selamlarımla …..

Adsız 2 Mart 2010 13:42  

hayranlıkla baktığım her zaman çok şey öğrendiğim sayfanızda huzur doluyorum
çokda özlemiştim sevgiler
( aysel batur -sefrihisar)

Adsız 2 Mart 2010 13:48  

sevgili nuraycığım, sevince nede coşabilirsin.nasılda mutlu edip insanları şaşırtabilirsin çok iyi biliriz. bir insanı mutlu etmek allah katında sevaptır denir, senin sevapların eminim cennete yol olmuştur. durduğun yer cennet kapısı olsun benim pırıl pırıl arkadaşım. seni özlemle öpüyor ve sarıyorum bende.
zeynep günal

Delfina ; 2 Mart 2010 13:57  

Sevgili Gül'ün adına yakışır bir sofra olmuş,sonsuz muhabbet dolu yıllara canlarım...

Tijen 2 Mart 2010 14:09  

Antalya'da da baharlar patlamış. Ama geç kalmışlar. Şaşırdım görünce. Yine de içime çektim günü. (Ha bir de diyeceğim ki, "tam düzenlesen nasıl olacaktı sofra merak ediyorum")

Bir Dut Masalı - nUnU 2 Mart 2010 16:27  

arkadaşlar, gerçekten teşekkür ederim yorumlarınıza ..

zamanın azlığını anlatamam size !
masaya şekil veremedim. ilk bıraktığımız haliyle kalmış !
O YÜZDEn DÜZENLEYEMEDİM diye şikayetlerim :)))
hOş misafirim katiyen böyle bişey hissetmedi bile :)
ÇOK KEYİFLİYDİ CANIM .. ÇoK ...

hepinize tekrar teşekkürler.
**
( Bu aralar uzunca sürecek bir yoğunluğa adım attık.. bir süre haberleşemez isek, sık sık yorumlaşamazsak merak etmeyin lütfen
seyahatler, bağlantılar, görüşmeler, ziyaretler sıraya girdi !!!

Özlem Ekşi 2 Mart 2010 17:38  

Hayatı keyifle yaşamak bir erdem bence Bunu çok güzel başarıyorsunuz.Mutluluğunuz daim olsun.Sevgiler...

Yaren 2 Mart 2010 19:21  

Ne güzel bir karsilama ,ne güzel anlatmisin.O hissi okuyanlarina cok güzel aktarmisin.birde tabiki misafirin güzelligi.Bende Gül le cok tanismak istiyorum.Insal. bir gün bende böyle anlatabilecgim zaman gelir.Sizlerin adina cok sevindim ve böyle güzel günler yasamanizi dilerim,sevgiyle kalin:)

Adsız 2 Mart 2010 19:59  

candan erçetinin şarkısı var ya baharr onu dinlerken okudum yazını

Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum
Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar
Ayrıca bunun seninle ne ilgisi var
Tabiki ben böyle oldugum için bahar
Çünkü sana değdiğinden beri ellerim
Bütün kış dallarında tomurcuklar var


herşey güllere layık

ellerine sağlık
sevgiler.....

Cocukla Cocuk 2 Mart 2010 23:13  

fotograflara tek tek baktım sonra başa donup bir daha baktım:) elleirne sağlık Nunu'cum herşey çok guzel tam masal gibi bir sofra..

Güngör Ekinci Saglik 2 Mart 2010 23:19  

Sevgili Nunu'cum, insanın senin gibi bir DOST'a sahip olması çok özel bir durum. Kendin okadar özelsin ki, hayatındaki insanları da özel kılıyorsun.Harikasın, süpersin.
sevgiler.

kelebeklisaniyeler 2 Mart 2010 23:44  

Nunucum çok güzel harika bir masa hazirlamissin,ne kadar hos,ne kadar misafirlerine önem verdigin çok ortada,okurken ve bakarken çok keyif aldim,öpüyorum seni.

Unknown 3 Mart 2010 01:38  

ahh ahh ahh burası hala buz gıbı baharın gelecegıde yok gıbı hazırladıgın hersey cok harıka cnm yollara gül bıle dökmussun valla o kapıdan ben gırmek ısterdım acıkcası sevgıyle kal cnm :)

Unknown 3 Mart 2010 01:38  

ahh ahh ahh burası hala buz gıbı baharın gelecegıde yok gıbı hazırladıgın hersey cok harıka cnm yollara gül bıle dökmussun valla o kapıdan ben gırmek ısterdım acıkcası sevgıyle kal cnm :)

Bir Dilim Düş 3 Mart 2010 09:18  

Zerafeti ve şıklığıyla her yeri güzelleştiren insanlar vardır ya sen de bunlardan birisin Nunucuğum, yüreğine ellerine sağlık seni tanımış olmaktan çok mutluyum.

Sevgiler,
Evren

Adsız 3 Mart 2010 09:44  

bazı arkadaşların dediğne katılmaktayım canım
catring şirketleri eminim senden esinleniyordur.
birde bahçeleri nasıl süslediğini görseler, uçarlar :)
fevkaladenin fevkinde bir masa olmuş
ah bende olaydım ya !!!!!!
canımın içi çok çok güzellikler yaşaman dileğimle.
BETÜL

HADİYE 3 Mart 2010 11:23  

Merhaba Nunu,

Bayıldım yaptıklarına,Bir insana böyle muamele yapılması şımarmaktan ötelere götürür.Ellerinize sağlık.

Sevgiler*

Unknown 3 Mart 2010 15:26  

Biraktigin o tatli yorum icin tekrar cok tesekkür ediyorum arkadasim... Sevgilerimle,

Damak Tadı 3 Mart 2010 16:23  

Unutmadım,unutamıyorum da canımmmmmmmmmmmm..Öpüyorum kocamanından..)


Not:Anneciğin sana göndereceği bir şey varmış ve sen onu çok seviyormuşsun..Unuttuğu için günlerdir kızıyor kendine..Aranızda konuşmuşsunuz sanırım...))


Sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Mart 2010 16:56  

:))))
ah canım benimm.
Bu galiba en şeker masal hazırlığı oldu..
bizim masalımızıda gölgede mi bıraktı ne ?
:)))

mutlu olman, iyi hissetmen en değerli şeyler benim için.. NE MUTLU BİZE GÜLÜM.
Her zaman kalbimdesin canım.

Mimosa Café 3 Mart 2010 18:58  

ne kadar özenle ve şık hazırlanmış bir davet :) sevgili gül ablacığımızı güllerle karşılamaktan daha nazik ve ince bir davranış olmazdı herhalde :) ellerine sağlık sevgili nunu, keyifli bir günü ve bahar mutluluğunu çok güzel anlatmışsın. sevgilerle.

Özlem 3 Mart 2010 19:56  

Ne güzel yazmışsın, valla okudum bir nefeste...inceliğin beni duygulandırdı nedense, boğazıma anlamsız bir şekilde birşeyler düğümlendi, oysa yazdıkların o kadar güzel ki, ama sanırım biliyorum niye, hala böyle zarif insanlar var aramızda diye, mutluluktan hüzünlendim herhalde...senin şairene yazın bana da bulaştı, oysa hayatta böyle şeyler yazamam ben :) bak güzel enerjin bana da nasıl bulaştı. Tüm güzelikler seninle olsun....

Mehmet Osman Çağlar 3 Mart 2010 21:57  

Böyle bir sofra dostlar başına!!

Bu en çok size yaraşıyor,iyi insanlar
her şeyin iyisine layıktır.

Bütün aileye Sevgi ve Saygılarımla,

ebru 3 Mart 2010 22:07  

Nunucum ne kadar güzel bir sofra bu böyle. Özel bir insan için özene bezene hazırlandığı belli. Her şey mükemmel arkadaşım. Ben gene servislere bittim. Öpüyorum canım seni.

Adsız 3 Mart 2010 23:27  

bi tanem allah sana elem keder göstermesin hiç.
böylesi az bulunur bu zamanda.
kalbin bu sofralarda, şahsiyetin tüm ayrıntılarda gizli.
sen bitanecik meleğimizsin
seni- aileni hepinizi allah korusun.
ne mutlu arkadaşına. ne mutlu bizlerede. gönlüne sağlık.
gülden .Y

Adsız 3 Mart 2010 23:30  

sevgili nunucuğum rica etsem dantel sofra takımlarınızı nereden aldınız söylermisiniz lütfen - birde kelebek tabağınızla renkli kaşık standını,
teşekkür ederim. rahatsız etmez bu sorularım dilerimki..

Bir Dut Masalı - nUnU 4 Mart 2010 07:37  

adsız !

bunları burada yazmayı doğru bulmuyorum. bana mail adresinizi yollamınızı rica etsem ! bilgileri size o zaman verebilirim.



ARKADAŞLAR HEPİNİZE ALAKANIZDAN DOLAYI TEKRAR TEŞEKKÜRLER EDERİM.

BENİ YÜKSELTİYORSUNUZ SAMİMİ YORUMLARINIZLA.

aslı'nın mutfağı 4 Mart 2010 10:34  

Nunu'cum öncelikle güzel bahar mesajın için çok teşekkürler, sonunda kavuştuk bahara.. Ben de sabahları daha kolay kalkar oldum, bir de sebepsiz mutluluklar var tabii :) Kahvaltı masan harika, içim açıldı, tam baharlık.. Çatal bıçak takımımız aynı :) Ve söylemeden geçemeyeceğim, kahve fincanlarına bayıldımmm :)
Sevgiler canım..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP