EVDE PEMBE BAHAR

>> 30 Mart 2010 Salı













Küçük sade bir bahar sofrasında buluştuk sevgili okul arkadaşım Gülbin B. ile.
Benim ballı karadutuma geçmiş olsun ziyaretine gelip, yanında getirdiği sakızlı sütlaçla kendisini ve ev halkımızıda mest etmişti.
Masamızda mevsimin en güzeli zeytinyağlı enginar, biraz simit, organik pazardan semizotu salatası, pancarlı kıvırcık salata ve yanında brownie, birde soframızda yer almayan Gülbinin sakızlı sütlaçı vardı.

Bahar ayından aldığım enerjiyle masamız bir anda mevsim şenliğine bürünüvermişti... Bana hoş bir moral oldu , sizede olması dileğimle..


En kısa zamanda brovnie tarifinde görüşmek üzere sizlere çok sevgiler,
Sevgili arkadaşım Gülbin'e yürekten teşekkürler...
GÜNÜNÜZ BAHAR - SOFRALARINIZ BEREKET DOLSUN.

46 yorum:

Unknown 30 Mart 2010 14:03  

Zerafet Kraliçem gerçekten bahar gi
bi bir masa.Yüreğin hep baharlar gi
bi sıcacik ve rengarenk kalsın koca
man öpüyorum...

nesrin 30 Mart 2010 14:13  

Cok tatli bir masa.Böylesi dergilere yakisir.Oglunuz icin gecmis olsun.Berlinden sevgiler...

Unknown 30 Mart 2010 14:20  

Bu bir yetenek.... Böyle bir yetenege sahip oldugun icin ne kadar sükretsen azdir arkadasim.... Böyle bir sofra kurmak.... Inanamiyorum, civil civil.... Afiyetler olsun.... Sevgilerimle,

meltem 30 Mart 2010 14:25  

senin elin değince her şey ne kadar başka ve güzel oluyor

Miskokulu Lezzetler 30 Mart 2010 14:29  

Nuray Hanım Merhaba, sizin yazdıklarınızı okuyunca üstelik cıvıl cıvıl çiçekli masalarınızı pembiş çay tabaklarını görünce nasıl moral bulmaz insan. Gönlünüzün cıvıltısı renklerinizin ışıltısı hiç solmasın.Sevgiler.

Adsız 30 Mart 2010 14:29  

tam bir bahar sofrası.afiyet şeker bal olsun:)))

ebru 30 Mart 2010 14:38  

Sevgili Nunum. Her zamanki gibi mükemmel bir sofra.Hele ki renkler. Harika. Tam bir bahar masası.

Merve 30 Mart 2010 15:21  

Çok şık insanın içini açan bir masa olmuş elinize sağlık

Unknown 30 Mart 2010 16:07  

Güzel Enerjin buralara kadar geldi nunucum.Sevgiler,

kelebeklisaniyeler 30 Mart 2010 16:22  

Nunucum yine harika bir masa,renkleri pembis pembis bayilirim:))senin sofra düzenlerine bayiliyorum çok güzel gerçekten...zevkine hayranim...öpüyorum seni kocaman.

lavantalimon 30 Mart 2010 16:47  

öncelikle oğluşuna geçmiş olsun allah iyilik versin ne oldu bilmiyorum:(

işte bu kadar nefis bir sofra herşey var yeterde artar afiyetler olsun gönlün her zman pembişler içinde olsun şekercim...

ebru 30 Mart 2010 16:53  

masa çokhoş görünüyo. ellerinize sağlık. okul arkadaşlarıyla buluşmak ne kadar güzelll....

Pınar Günay 30 Mart 2010 17:09  

ah bu güzelliklerin üstüne bir de pembe kalpler akmıyor mu sayfandan...semizotu yine bitirdi beni:)

Pembe Tatlar 30 Mart 2010 17:09  

Oo herşey tam benlik:))

Sevgi dolu maşalahhh...

kristalkelebek(aslı) 30 Mart 2010 17:15  

Nunucum ne hoş bir masa bu böyle..Pembiş ve sevgi dolu. Zaten senin bütün sofralarına bayılıyorum ben. Masanda konuk ettiğin herkes kendini çok özel hissediyordur eminim:).
Brownie tarifini sabırsızlıkla bekliyorum;).
Kocamaan öptüm..
Sevgiler.
aslı

ZUHAL 30 Mart 2010 17:52  

Merhaba canım arkadaşım.Masa ne kadar güzel donatılmış.Afiyetle yiyin inşallah.Sevgiler....

ceydabural 30 Mart 2010 17:55  

bayıldım ben o masaya nasıl güzel pembenin tonlarında :)

kalpkurabiye 30 Mart 2010 18:00  

ayy çaytabaklarınıza bayıldımm.. ne kadar güzell.. balkon muhabbetlerini hiçbirşeye değişmem..

Ordanburdanhayattan 30 Mart 2010 18:17  

Ballı kara dutun iyidir artık umarım Nunucum. sofran ne kadar zarif her zamanki gibi, her seferinde hayran kalıyorum sana ve özenine. sevgiler

Adsız 30 Mart 2010 19:16  

ah ah sahnelere çıkmışız )))
sende sağol sende varol güzel kalplim.
afiyetler olsun delikanlıma.
çok özel bir gündü şipşak u güzellikleri hazırladınya hala şaşıp kalıyorum. maşallahın var cidden.oysa saatlerce hazırlık yaptığını sanırlar, değil, 20 dakikada masayı kurmuştun .kurs almam lazım acil senden pratik arkadaşım.
seni seviyorum ben can arkadaşım.
GÜLBİN BAŞARAN.

Unknown 30 Mart 2010 21:01  

Bahar ha geldi ha gelecek diye beklerken bahar size rengarenk gelmiş baktıkça içim açıkdı vallahi

Adsız 30 Mart 2010 21:33  

ah canımın içi,dışardaki dallar ağaçlar kıskanacak
bu ne bahardır böyle.
mest oldum. esin

NuR 30 Mart 2010 21:36  

Sevgili Nunu, harika, iç açıcı bir masa. Ellerine sağlık vede tabii ki afiyet olsun:) Şimdi eski postlara giderek, oğluşunun rahatsızlığını öğrendim. Büyük geçmiş olsun, Allah şifa versin canım. Herşeyin yolunda gitmesini diliyorum.
Sevgiyle kal

Adsız 30 Mart 2010 21:40  

demin Msn de sana söylediklerimin tümü geçerli arkadaşım :)
eğer eksiği varsa sen tamamla :)

sen bitanesin.
browni tarifi bekliyeceğim,
birde şu enginarların nasıl beyaz oluyor yahu.benimkiler olmuyorda
iyi geceler
hadi MSN e :)

SEMRA.

NEŞELİ MUTFAK 30 Mart 2010 21:40  

nunum o ne güzel bir sofra ellerine sağlık insanın içi açılıyor:)

Adsız 30 Mart 2010 23:09  

canım aşağıdaki zeytinle ve yağla ilgili mülakata sokacağım seni.
bide enginar ve semizlerini kaptım şekerim.tabağı yollarım sonradan. aklım kaldı ya.

neslihan.

Güngör Ekinci Saglik 30 Mart 2010 23:31  

Bayıldım, bayıldım, bayıldım.
Sofranın enerjisi yüzme çarptı adeta.Baharla kucaklaşmış gibi hissettim. Sevgiler Nunu'cum.

Nilgün Komar 30 Mart 2010 23:55  

masa süper.. o pembenin tonları.. arada yeşillikler.. harika peçeteler... süper.. süper.. herşey harika canım..

Baharcicegi 31 Mart 2010 00:05  

bahara yakisir hafif saglikli bir kahvalti masasi olmus pembe bardak altliklari cok güzel masaya ayri bir bahar güzelligi katmis

her günün bahar tadinda misler gibi kokan cicekler esliginde gecsin

Cocukla Cocuk 31 Mart 2010 00:05  

kesinlikle bana da moral oldu Nunu'cum , hem şık hem sade ikramlar nefis ellerine sağlık

keyf_i sibel 31 Mart 2010 00:35  

merhabalar, sizi hatırlatmak gibi olmasın ama bir rahatsızlık geçirmiştiniz. ondan bir iki ay öncesinden beridir takip etmekteyim.(biraz saçma oldu belki)çok ama çok zarifsizniz, şıksınız, özenlisiniz...bunları herkesten duymuşsunuzdur ama gerçekten öyle.birde sizde imrendiğim bu güzelliklre ek olarak çok güzel ve içten dostlara, dostluklara sahipsniz. allah bozmasın. onlarmı şanslı, sizmi yada karşııklı??? bilmem ama süper imrenilecek bir durum bu. birdr o menekşeler nedir bu güzellikler.kaç defa niyetlendm.diktim olmadı, aldım kurudular.menekşelerinize talibim:))) bu arada ebruli kek benim favorim, herkes beğeniyor, soruyorlar nerden bu tarif, sevgili nunudan diyorum:))bir mahsuru yoktur umarım...çoook öptüm sevgiyle kalın...

IŞILCA TATLAR 31 Mart 2010 01:00  

Ohhhh Nuray'cığım,
Bugün senin masanla baharın geldiğini daha da bir hissettik.
Sendeki bu pembe masaya benim pembe domatesler çok yakışacaklardır eminim. Hele bir çiçeğe dursunlar (ne kadar da sabırsızım değil mi)buyur gel kucaklar dolusu topla arkadaşım.
Ellerine, gönlüne sağlık Nunum.
Çok öpüyorum.

Yaşamın kıyısında 31 Mart 2010 02:05  

Güzel balkonuna geçişin ve bu pembe masa, harikasın! her zaman ki gibi.
Sevgiler...

Hayatın Ressamı 31 Mart 2010 08:45  

bu masa yine rüya gibi olmuş.enginar yemedim bu sene henüz ama çok canım istiyor bende alayım.

Adsız 31 Mart 2010 09:12  

off of sabah sabah şu güzelim semizotunla enginarın bi bakıyolarki,
vallahi olsa şimdi kahvaltıda yerim alimallah
:)))))))))))
pis boğazım ben pis :)
hhhehheheheheheheeeeee hehehheheheh
kocaman öptüm bitanesi.

ASUMAN.v

NiLaY 31 Mart 2010 09:23  

bayılıyorum ben sende gördüğüm sofralara ki bu da süper görünüyır bahar tüm enerjisiyle gelmiş cidden :)) sevgiler..

pelince 31 Mart 2010 09:40  

Nunucum nasıl güzel bir bahar sofrası bu böyle,içim açıldı resmen...
pembişler çok şık çok,özellikle brownie beni aşık etti kendine:) yutkunabilsem hepsinden hapur hupur yerdim,orası kesin:)
ellerine sağlık canım benim...

beni sormuşsun,çok teşekkür ediyorum.. iyi olmaya çalışıyorum,dinlenmek için çabalıyorum:)

öpüyorum seni....

pelince 31 Mart 2010 10:40  

Canım karadut ile ilgili haberi yeni gördüm.. çok ama çok geçmiş olsun... acil şifa diliyorum...

Adsız 31 Mart 2010 10:42  

Heeeer bişeyi güzel arkadaşım..
baharın kendisi sensin,
baharlar senden alıyor bence o güzelliği
nasıl ama =]]]]
kocaman kocamannnnn öptümmmm

FERDA

Bulbulunyeri 31 Mart 2010 11:15  

Canım,
bu sofrayı görüpte moral bulmayan olabileceğini sanmıyorum. Her taraf çiçekler, yeşilliklerin en güzeli, pembenin her tonuyla bezenmiş çok estetik bir sofra. Üstüne güler yüzün ve sohbet. Orada olmak vardı.
Bütün günlerin bu tadda olması dileğiyle(zaten öyle olduğundan hiç şüphem yok)
Sevgiyle kal.

Adsız 31 Mart 2010 11:23  

pembe yeşil sen
sen pembe yeşil
yeşil sen pembe

eşittir yine SEN
severim seni ben -))
MİNE K.

Adsız 31 Mart 2010 11:25  

canım canım gözler kamaşştırıyorsun
salatalar süper masada peçeteye bittim, pembişlerde. ellerine sağlık dicem yetmicek
gönlüne sağlık
şanslı bu gülbin şanslı
BANU :)

Burcu Çalışkan 31 Mart 2010 12:07  

bahar gerçekten de renkleriyle gelmiş senin masana çok hoş olmuş,eline sağlık

Stil Direktoru 31 Mart 2010 13:17  

O peri varya masadaki yuvanı ve seni hep korusun olumlu Nunum benim :)

İçimden Geldiği Gibi 1 Nisan 2010 05:04  

Herzamanki gibi herşey muhteşem gözüküyor.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP