ÇIRAĞAN SARAYI - LALEDAN 'DA KAHVALTI

>> 21 Mart 2010 Pazar




yaz-kış sıcak olan dış bahçe havuzu
laledan restaurant

kuru meyve ve yemiş standı
tamamı organik diyet standı
sıcaklar,
tropikal meyveler,
EV yapımı reçel ve organik bal standı

peynir çeşitleri
yoğurt çeşitleri
sade- meyveli- çikolatalı kruvasanlar ve diğer çörekler
çok çeşitli ekmekler




laledan restauranttan bir köşe
taze sıkılan tüm meyve sebze suyu karışımları- mükemmel bir köşe
İznik Çini Odası ( aynada ben :)
İznik Çini işçiliği tavan.
Saray dış havuzları ( yaz kış ısıtmalı )

deniz hatları

laledan dış bahçesi



Oğlumuzun geçirdiği kazadan :(( sonra Zor, yorucu ve düşünceli bir haftayı geride bırakarak, ailecek yakında geçireceği ameliyata odaklandık.
(herşeyin herzaman hayrlısı olur inş. )

Bu ürküten haftayı, desteklerle atlatıp, biraz moral bulmak ve kasvetten kurtulmak için , kendimize nicedir hayallerimizi süsleyen bir hediye verip, Çırağanda bir hafta sonu kalmak için rezervasyon yaptırıp.
Osmanlı İmparatorluğu Miraslarından Çırağan Sarayı Laledan'da ailecek, kara dutumuzla moral kahvaltısı yaparak güne başladık.
Soğuk ama ,güneşli bir haftasonu kahvaltısını ,dünyanın en eşsiz yerinde boğaziçinde yapmanın sonsuz tadını maalesef burukda olsak , çıkarttık diyebilirim. .
İstanbul'un en zengin açık büfe çeşitlerine sahip Çırağan Laledan restaurant, yarı organik standlarıyla gerçekten göz doldurmakta.
Kahvaltı saati boyunca masmavi boğaziçinden geçen gemiler, vapurlar, gezi turları seyrüsefer yaparken, sarayın güzelim bahçesindeki çiçekler de bize eşlik edip, sanırım iç sıkıntılarımızı azaltıyordu.
Martıların sesi , vapur sirenlerine karışıyor, mükemmel manzara insanın her saniyesinde başını döndürüyordu...Muhteşem el yapımı İznik tabakları , saf gümüş servisler, ve muhteşem saray ortamıda buna eklenince gözlerime maviler dolusu birikimler katarak ,çok çok güzel bir pazar gününü daha ayak izlerime ortak yaptık.
Olabildiğince pek kimseyi rahatsız etmeden ! , sizler için görüntü almaya gayret ettim. Daha onlarca kare vardı el değmemiş :( İnşallah siz gezdiğinizde eksikleri tamamlarsınız.

Bu güzeller güzeli Boğazdan, kültür mirasımızdan, en çokda İstanbul'a özlem duyan siz dostlara küçük bir göz ziyafeti hediye etsem, kabul edersiniz sanırım ......
********
Çok meşgul ve yoğun zamanlar içindeyiz... Dualarınızı eksik etmeyin lütfen.
Bu arada arayan soran, mail yazan tüm dostalara teşekkürler ediyorum-Z.
Ben sizlere dönemesemde Bu ehemmiyetli mazaretimiz nedeniyle, affınıza sığınacağımı biliyorum.
Hepinize güzel bir hafta diler, Sağlık daima başucunuzda olsun temennilerimi iletirim.

ÇOK SEVGİLER ARKADAŞLAR.

73 yorum:

Saglıklımutfak 21 Mart 2010 19:09  

nunucum çok geçmiş olsun canım . dualarım sizinle. inşallah ameliyatı da güzel geçecek.Dilerim çok önemli bir durumu yoktur. sevgiler canım

İçimden Geldiği Gibi 21 Mart 2010 19:30  

Acil şifalar diliyorum...Allah evletlarımızla sınav etmesin.

Adsız 21 Mart 2010 19:35  

herşey eskisi gibi olacak nuraycığım, ben inanıyorum, metanetini kaybetme yeter.
morale fırsat buldukça devam gülüm. YANINDAYIZ
ferda.

AKDENİZ AKŞAMLARI 21 Mart 2010 20:12  

Canım ben bıraz uzak kaldım ama galıba oglun amelıyat olacak Allah acıl sıfalar versın canım.Dualarımız sızınle canım guzel gunlere ınsallah cok cok optum.

nesrin 21 Mart 2010 20:18  

Cok gecmis olsun.Acil sifalar dilerim.Görüntüler icin cok tesekkürler.Icimiz acildi.Berlinden sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Mart 2010 20:24  

hillanland,
inşallah hilalciğim.. dualarına duacıyım..teşekkür ederiz.

içimden geldiği gibi,
her şey eskisi gibi güzel olsun dilerim..
çok sevgiler.

ferda,
inanıyorum öyle olsun ! :(
sağol arkadaşım.


Özay
canım ne kadar özledik seni !
temennilerine teşekkür ederim. hayrlısı inşallah :(

nesrin,
çok teşekkürler, sevgiler berlin'e

Unknown 21 Mart 2010 20:26  

Allah acil şifalar versin inşallah.Her zaman ona sığınırız ondan yardım dileriz inşallah kolaylıkla sağlıkla atlatırsınız mekan ve yemekler muhteşem tabiki

İLKAY 21 Mart 2010 20:39  

İster 3 yaşında ister yirmi küsür çocuk çocuk işte. Anne hep anne...
Bana zor zamanlarımda ne kadar da destek oldun maillerinle. Keşke bir yardımım dokuna bilse sana ve size. Geçmiş olsun demek yetmedi şimdi bana. Ama çok dua edeceğim. Çok çok geçmiş olsun.
Sevgiler
ilkay

boncuk mutfakta 21 Mart 2010 20:39  

Nunucum bilmiyordum çok geçmiş olsun acil şifalar canım.Ben de taşınma ,kayınpederimi kaybetmem sebebiyle yoğun dönem geçirdim blogları yeni yeni geziyorum canım.
İyi haberlerini tez zamanda bekliyoruz canım.

Adsız 21 Mart 2010 20:48  

can arkadaşım, metanetini seviyorum, soğukkanlılığını, dualı ağzını, teslimiyetini , mükemmel anneliğini, hepsini hayranlıkla yakinen biliyorum. mutlaka başarılı olacak ameliyat. çokda iyi bakılacak, allah size , eşine ailenize sağlık kuvvet versin yeterki. hep böyle moralli olun. direnin bırakmayın kendinizi. ne olursa alahtan caım.en iyi sen bilirsin zaten. allah yardımcınız olsun.
dualar sizinle biricik ardaşım.
SEVTAP.

Adsız 21 Mart 2010 20:58  

iyi akşamlar canım, mükemmel bir ortamda kafa dağıtmak en güzeli olmuş. herşeyi unutur geçeriz ilk ve son olsun diyelim.
tatlı oğluşu öpüyorum, hafta içi en sevdiği şeyi sütlacını getireceğim fısılda ona emi.
hepinize kolaylıklar diliyorum, ağrısının azalmasına çok sevindim nuraycığım. sık dişini arkadaşım. neyleyelim =(
Asuman Ö.

Damak Tadı 21 Mart 2010 21:13  

Canım, çok iyi olmuş böyle güzel, huzurlu ortamda kahvaltı yapmanız..İnşallah Berkay'cığın ameliyatı çok iyi geçer ve tez zamanda eski sağlığına kavuşur..Dualarımız o'nunla bu aralar canım..Allah acil şifalar versin..Anneciğin elinden kuranı düşmüyor biliyorsun.


Öpüyorum ve güzel bir hafta diliyorum..Allah korusun sizleri her daim..



Sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Mart 2010 21:16  

kendimce,
haklısınız, yine yüce yaradana sığındık.. mutlaka aydınlıklara çıkaracaktır.
teşekkür ederim.


boncuk mutfakta,
goncacığım, güle güle otur inş.
ve bu arada başınız sağolsun..
hayatın içinde her şeye hazırız ne çare :((
çok sevgiler..


İlkay
ah canım.. duaların gücü öyle büyük ki.. en büyük yardımın olur...varolasın.


asuman,
:)))
fısıldadım şimdi :)))
sütlacı duyunca :)
ayağa kalkıp dans etmek istiyorum dedi !!! :)))))
ama kalkamıyor ne yazıkki şimdilik :(((((
TEŞEKKÜR EDRİZ ASUCUĞUM.

HUYSUZBALIK 21 Mart 2010 21:46  

Nunucum şimdi okudum bloglara giremiyorum ne zamandır. Çok çok geçmiş olsun. Oğlunun sağlığına en kısa zamanda kavuşması için dua ediyorum canım . Ameliyat iyi geçer umarım. Sevgiler...

Unknown 21 Mart 2010 21:54  

Muhteşem kareler Nuraycığım hele boğaz manzarasına bittim.Duam her za
man sizinle yakışıklı oğluna acil şifalar dilerim kucak dolusu sevgiler

Benhurum 21 Mart 2010 21:58  

Sevgili nunucuğum büyük geçmişler olsun, başarılı bir ameliyat ve acil şifalar dileyerek hayırlı mutlu ve güzel haberlerini bekliyorum. Dualarım sizlerle...

Hülya 21 Mart 2010 21:58  

Sevgili Nunu,
Bilmiyordum...
İnşallah bir an önce atlatırsınız bu zor dönemi ve GEÇMİŞ olur.
Bir daha dönmemek üzere...
Dua ediyorum yüreğim sizinle iyi haberlerinizi bekliyorum.

Bulbulunyeri 21 Mart 2010 22:04  

Canım,
çok geçmiş olsun. Özür dilemek istiyorum,bunu nasıl atlamış olduğumu anlayamadım.
Dualarımız sizinle, inşallah en kısa zamanda ameliyatı çok başarılı olur ve iyileşir.
Sevgiyle kal.

Adsız 21 Mart 2010 22:05  

çok güzel çok muhteşem bir pazar geçmiş nunucum. ne mutlu sana bu güzellikleri görebiliyorsun.
ankara malum kuzen , senin sayfan bana arkadaş buralarda.
haberleri yakından takip ediyorum.
sende daha dikkat et kendine lütfen. allah hepinizi korusun canım benim.tatlı yeğenimi kucaklıyor şifalar dualar yolluyorum.
ameliyata geleceğim inşallah.
FİLİZ.

Adsız 21 Mart 2010 22:14  

hah işte şöyle biraz dışarı uzat başını.moral moraldir, inşallah iyi olacak kara dutumuz.onuda moralli görmek iyi geldi bize. sakin maşallah.ağrıılar azalmış en iyi haberde bu. sende iyi dinlen nunuş. sıkı günler geçecek yakında, hep yanındayız biliyorsun. KORKMA.
öpüyorum herbirinizi.kolay gelsin geçmiş olsun güzel arkadaşım.

SEMRA.

Güngör Ekinci Saglik 21 Mart 2010 22:24  

Sevgili Nunu’cum,
Çok çok geçmiş olsun. Şimdi haberim oldu, çok ciddi bir durum yoktur umarım.
Dualarımız seninle ve ailenle. İhtiyaç durumunda yanında olduğumuzu bilmeni isterim.
Gelişmelerden haberdar et lütfen. Sevgi ve dua gönderiyorum kocaman.

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Mart 2010 22:39  

damak tadı,
Canım GÜLÜM,
çokk teşekkürler ediyoruz alakana ilgine, en çokda DUALARINIZA. hepimizden teşekkürler sevgiler
varaolun.


huysuz balık
esinciğim inşallah inşallah...sağolasın canım.


derya,
çok güzeldir boğaz canım. her derde sanki huzur birazda..
dualarına duacıyım.

hülya,
bende geçmiş olacağınıa inanmak istiyoruum..hayırlısı olur inşallah.
çok teşekkür ederim.


ben hürüm,
buda gelsin geçsin bitsin diye diliyorum..
çok teşekkürler sevgiler..


bülbülün yeri
birgülcüğüm estağfurullah..
duaların yeter sağolasın canım.


filizciğim
sağol canım.
haberleşeceğiz inşallah.sevgiler.
ferah tut sende kendini .


semra,
iyiyim canım üzülmeyin.
şükür ağrıları dindi, ilk günler gibi değil, sonu iyi olur umut ediyoruz :(


güngör,
canım sağolasın. her daim yanımdasın..dualar her zaman sığındığım şemsiyem.
her şey güzel olacak mutlaka.


çok çok teşekkür ediyorum hepinize.
her zaman çok vefalısınız.
varolun arkadaşlar.

Adsız 21 Mart 2010 22:47  

canım arkadaşım, istemedende olsa hayatlarımızda ani gelişmler olabiliyor, allah evlat acısından üzüntüsünden SAKINSIN TÜM ANNE-BABALARI. sabredip bekleyeceğiz, yakında sabır ve metanetle yine eskisindende iyi olacaksınız. bende herşeyin güzel olmasını ne çok istiyorum bilsen. güzelliklerin çok olsun tatlı arkadaşım. delikanlımızı seni hepinizi allaha emanet ediyorum.
iyi geceler canım. gülden y.

Unknown 21 Mart 2010 23:08  

Canim arkadasim.... Rabbim, biricik yavruna ve tüm hasta evlatlara acil sifalar versin... Biliyorum ve yasadim... Zorlu bir sinav bu, ama o tertemiz yüregindeki iman ve inancla ve de Allahin izniyle biricigin en kisa zamanda eski sagligina kavusacak insallah... Dualarim sizinle... Sevgilerimle, seni de yavrunu da kucakliyorum....

Unknown 21 Mart 2010 23:08  

Canim arkadasim.... Rabbim, biricik yavruna ve tüm hasta evlatlara acil sifalar versin... Biliyorum ve yasadim... Zorlu bir sinav bu, ama o tertemiz yüregindeki iman ve inancla ve de Allahin izniyle biricigin en kisa zamanda eski sagligina kavusacak insallah... Dualarim sizinle... Sevgilerimle, seni de yavrunu da kucakliyorum....

Asis 21 Mart 2010 23:11  

Sevgili Nunu öncelikle çok geçmiş olsun,bol şifalar diliyorum en kısa zamanda oğlunuzun iyileşmesi için.Benim gibi İstanbul aşkı ve özlemiyle yananlar için harika görüntüler bunlar çoook teşekkürler.İnşallah en kısa zamanda tüm sıkıntıları bertaraf edersiniz,sevgilerimle...

Leylak Dalı 21 Mart 2010 23:49  

Nunucum,
çok geçmiş olsun. Ah ne hallere geldiğini çok iyi anlıyorum, buna da şükür diyelim, Allah beterinden korusun. Dilerim ameliyatı çok başarılı geçer, hiç yaşamamış gibi olursunuz bu tatsızlıkları. Dualarım sizinle, kolaylıklar diliyorum...

Baharcicegi 22 Mart 2010 00:27  

cok gecmis olsun canim ameliyati insallah cok iyi gecer ve biran önce sagligina kavusur
Dularimiz oglun ve bütün hastalar icin

Çınar 22 Mart 2010 03:05  

Ahh Nunu'm Umarım önemli birşey değildir oğluşunun rahatsızlığı. İnşallah ameliyatı çok iyi geçer ve sağlığına kavuşur tez zamanda. Dualarım sizinle, çok çok geçmiş olsun.

Sevgiler canım

HÜLYA 22 Mart 2010 08:33  

canım çook çook geçmiş olsun . rabbim acil şifalar versin dilerim ameliyatı çok başarılı ve sorunsuz geçer.
Rabbim yar ve yardımcınız olsun

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Mart 2010 09:02  

gülden Y
sana katılmamak imkansız canım..
iyi olacak inşallah .
çok teşekkür ederiz.


münster,
çok sıcak ve samimi yorumuna kalben teşekkürler filizciğim.
inşallah sonu iyi olacak.
dualarına duacıyım.



butterfly,
istanbul özleniyor değilmi komşum,
bizede böyle zamanlarda bir nebze merhem oluyor sanki
temennilerine sonsuz teşekkürler.


leylak dalı
nurşenciğim hani hoş bir söz var

'' hayat sen planlar yaparken başına gelenlerdir '' der
Bizde O'nun adına güzel projeler yapmıştık, inşallah sağlıkla gecikmelide olsa kaldığı yerden devam eder.
allah başka acılarla sınamasın yeter.
çok teşekkür ederim alakana. sağolasın.


bahar çiçeği
çokk teşekkürler,
sevgiyle


çınra,
canım benim inşallah temennilerin yerini bulacaktır.
inanıyorum her şey güzel olacak.


hülya,
dilerim dualadığın gibi olur hülyacığım.teşekkür ederim.
çok sevgiler...

Adsız 22 Mart 2010 09:14  

oohh içim açıldı, vapurlar gemiler, manzara, muhteşem saray,ki içini görmedim hiç biliyormusun -( çok yanlış yapıyoruz ne yazıkki bazı konularda. ama ne yalan, siz bu işi çok iyi yapıyorsunuz nunucum, boğaz kızı olmak bu işte.
güzel bir pazar olmuş, içler ferahlamış, daha iyi olun inşallah canım benim.

paşamı öpüyorum allah kuvvet versin sizlere. görüşmek üzere nunucum. fatoş

mutfakcini 22 Mart 2010 09:43  

Canımmm çok üzüldümmm.Geçmiş olsunn.Allah acil şifalar versin.Çok şükür diyelim,Allah beterlerinde korumuş.Kolaylıkla atlatın inşallah.Dualarım sizinle..
Laledan'ı çok severim ben de..Ortam olsun,çeşitliliği olsun..Sarayda olmanın verdiği duygu güzel şey.İftarı da çok güzel olur.Konaklaması ayrı güzel..Vapur ve martı sesleriyle güne uyanış..Ne iyi yapmışsın görüntülemişsin..Teşekkürler paylaşım için.Sevgilerimle..

Bizim Evin Mutfağı-Aysel 22 Mart 2010 09:49  

Çok çok geçmiş olsun, inşallah ameliyatı da iyi geçecektir. Allah bir daha göstermesin... Sevgiyle...

emelce yemek 22 Mart 2010 09:51  

allah hic bir cocuga hastalik kaza bela vermesin hep saglkli mutlu olsunlar oglunuza da bir an once sifalar.onlar cok degerliler anneleri icin.istanbul ozlemimi de giderdim biraz tesekkur ederim

İLKAY 22 Mart 2010 10:43  

Nunucum şimdiden çokk geçmiş olsun...
Dualarım sizinle...
Kahvaltı muhteşemmiş...
Ben de çok özledim İstanbul'u...

Sevgilerimle,

ilkay

www.pastacipapatyalar.blogspot.com

Adsız 22 Mart 2010 12:52  

tatlım iyihaftalar olsun, istanbul istanbul olmuş sayende , banada süper geldi coştum desem yeridir.
5 sene önce gittim, gerisi önünden vapurla geçiş )))))
şifa olsun, huzur dolsun canım arkadaşım. naparsan yine yanına kardır,
berkayımı seni sarılıp öpüyorum.sütlaçları bittimi ?bende yapıcam ona )))))))
Sema.N

aysencifci 22 Mart 2010 13:43  

Nunu'cum ÇOK ÇOK geçmiş olsun. Karadutun en kısa sürede iyileşir inşallah. Dualarımız sizinle.
Öpüyorum

ebru 22 Mart 2010 13:47  

Nunucum canım benim. Çok geçmiş olsun. Allahım acil şifalarını versin. Dualarım hep seninler. Hiç üzülme ameliyatını olup tekrar eski sağlığına ve sizlere kavuşacak. Her zamanki İstanbul ve boğaz harika. Ailecek biraz kafanız dağılmış çok iyi olmuş canım. Benim de İstanbul özlemim biraz daha depreşti. Öpüyorum canım seni.

Adsız 22 Mart 2010 14:05  

OOHHH MAŞALLAH MAŞALLAH.
bu ne muhteşem bir gün olmuş SARAYLIM :-)
bencede enfes seçim enfes mekan nunuşum. moral kahvaltısı gerçektende.
allah nicelerine sağlıkla erdirsin sizleri. tatlı delikanlıma geçmişler olsun, yine geleceğim kısmetse. çok öptüm canım
NESLİ.

Hülya 22 Mart 2010 14:40  

Zor günlerin bir an evvel geçmesi dileğimle.Oğluna acil şifalar diliyorum.Herşey sağlıkla sonlansın temennilerimle...

Sevil Şahin 22 Mart 2010 15:19  

nunum canım ablam çok gecmiş olsun ameliyat diyorsun nasıl bir kaza bu ..
anlat diyeceğim seni daha cok üzecek .
rabbim acil şifalar versin inş. tüm dualarımız seninlşe allahım yar ve yardımcınız olsun
bu güzel kareleri bizimle paylaştığın içinde şahsım adına teşekkür ederim canım ablam
allaha emanet olun tüm ailen...

Adsız 22 Mart 2010 15:46  

şimdi facedeki resimlerinize bakıyordum !!!!!
bişey dicem :
vallahi saray eskimiş ,
lakin sen saray lokumu olmuşun hatunum )))))))))
mmaşallahın var.
berkaycığa da iyi gelen bir aktivite olmuş, sıkma canını narin gülüm benim. bunuda atlatacağız evellallah. şu ölümlü dünyada neler gelir geçer. unuttu say kendini şimdiden.
sağlıcakla kal nunum.

semra.

neslihan erzincan özgür 22 Mart 2010 15:47  

Nunu'cuğum çok çok geçmiş olsun.acil şifalar diliyorum canım.dualarım sizinle.çok öpüyorum.sevgilerimle....

Delfina ; 22 Mart 2010 15:55  

Nunucuğum, sarayın tüm güzelliklerini görme imkanına eriştik sayende,sen de hayatında hep evlatlarınla,ailenle güzellikler görmeye devam et inşallah...

Kalbî dualarımızla,

evcilik 22 Mart 2010 16:21  

Merhaba sevgili Nunu,öncelikle geçmiş olsun diyorum,umarım yavrun tez zamanda tekrar eski sağlığına kavuşur.
moral geziniz gerçekten süper olmuş,ne güzelliklerimiz var dedirttiğin için teşekkürler. sevgiler,selamlar.

Adsız 22 Mart 2010 16:36  

canımın içi ya, başkası olsa umurunda olmaz bence, sen nede güzel kıyı köşe sayfan için uğraşmısın. işte hayata bakış, hayata tutunuş böyle şeylerde olur.
fevkalade bir yerde, fevkalade enfes ötesi hemde bir kahvaltı olmuş . allah sağlık huzur güç versin hep moralli olun.
sen çok şeye şahit olduğundan cesaretle ipi göğüsleyeceksin evladınla. inanıyorum buna.
her şey sırasıyla hakettiğiniz güzellikte değerde olsun benim biricik arkadaşım.
BETY

Stil Direktoru 22 Mart 2010 16:44  

Nunum hoşbulduk balım sağol varol birtanesi. Özlemişim bende neler olmuş canım çok ama çok geçmiş olsun Allah birdaha yaşatmasın ağzınızın tadı sağlıklarınız daim olsun canım

ARZU - ENGÜZELTATLAR 22 Mart 2010 17:05  

Çok geçmiş. ALLAH acil şifa versin. Ne iyi etmişsiniz resimler harika. Afiyet olsun. Sevgiler...

ebru 22 Mart 2010 17:31  

sitenizi takip ediyorum çok hoş şeyler yayınlıyorsunuz. allah acil şifalar versin. allah limseyi evlatlarıyla sınamasın. hayırlı dualar sizinle olsun..

Bir Dilim Düş 22 Mart 2010 17:56  

Canımmmm çok geçmiş olsun dularım seninle ve oğlunla tatlım. Ben biraz geç duydum sanırım. Güzel haberlerini bekliyorum.

Sevgiler,
Evren

Mutfak Havlusu 22 Mart 2010 19:42  

Öncelikle oğlun için çok çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin..
***
Güzle moraldir kesin değil mi İstanbul insanı kasarken böyle güzelliklerde verebilen bir yer birde.En güzelini yapmışsınız..

Tijen 22 Mart 2010 20:49  

Tekrar geçmiş olsun NuNu'cuğum. Tez zamanda yavru keçiler gibi hop hop hoplasın (geçen gün 3 muhteşem keçi yavrusuyla tanıştım da ondan bu benzetme).

Behiye Sönmez 22 Mart 2010 22:52  

Geçmiş olsun,işallah bir an önce oğlunuz eski sağlına döner..güzel haberleri bekliyoruz:)

Çırağan Sarayı'nın da o güzelliğini yaşamış biri olarak pek bir keyifle ve özlemle baktım resimlere:)

Cocukla Cocuk 22 Mart 2010 22:52  

Nunu'cuğum çok çok geçmiş olsun acil şifalar diliyoruz oğluşuna, ameliyattan kolaycacık çıkar sağlığına kavuşur inşallah...

Cocukla Cocuk 22 Mart 2010 22:52  

Nunu'cuğum çok çok geçmiş olsun acil şifalar diliyoruz oğluşuna, ameliyattan kolaycacık çıkar sağlığına kavuşur inşallah...

Zerrin Pasta Evi 22 Mart 2010 23:00  

Çok geçmiş olsun Nuraycımm. En kısa zamanda karadutun düzelmesi dileğimle... Onur'un da çok selamı ve geçmiş olsun dilekleri var.Çok üzüldük :(( Dualarımızla yanınızdayız.

karin 23 Mart 2010 01:53  

cok gecmis olsun, umarim ameliyat iyi gecer!!!

Aybike Ceylan 23 Mart 2010 03:17  

Nunu'cugum,
Cok gecmis olsun, ben kacirmisim oglunun durumunu. Umarim cok iyidir, gecmis olsun.
Yillar once biz de esimle, bir aksam yemegine gidip vurulmustuk saraya, sizlere afiyet olsun. Cok opuyorum, cok selam...
Sevgilerimi gonderiyorum ve de cok guzel bir hafta diliyorum.

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Mart 2010 06:48  

Çok teşekkürler ediyorum...
bu güzel enerji, sinerjiye döndükçe , inanıyorum,, her şey mutlaka, ama mutlaka çok iyi nihayetlenecek..
sağolun arkadaşlar...

Bulbulunyeri 23 Mart 2010 08:14  

Canım,
karadutu ve sizleri merak ettim. Benim her şeyin doğru düzgün olacağından hiç şüphem yok.
Dualarımı ve sevgimi sizlere gönderiyorum.
Sevgiyle kalın.

sarımutfak-hande 23 Mart 2010 11:36  

canım acil şifalar dilerin hayırlısıyla atlatır ameliyatını inşallah bu kahvaltı fikride iyi olmuş insana böyle moraller lazım
sevgiyle kal
dualarım sizinle

KİZHATCE 23 Mart 2010 11:53  

canım nunu cuğum,geçmiş olsun inş,ameliyat başerılı geçer canım,bir süredir uzaktayım bizde hastamızı kaybettik:( dualarımla yanındayım,seni seviyorum hemşehrim :)

kristalkelebek(aslı) 23 Mart 2010 12:11  

Nunucum çok geçmiş olsun, umarım oğlun en kısa zamanda sağlığına kavuşur, bu günler geride kalır...
Moral kahvaltısı çok iyi olmuş. Sayende bu güzel resimlere baktıkça ben de moral buldum:)))..
Kocaman kocaman öpüyorum seni:).
Sevgiler..
aslı

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Mart 2010 13:33  

arkadaşlar haklısınız merak ettiniz :

iç kanaması durdu ..,ama ödem ve şişler 10 gün içinde inerse inş.
Yeni Mr. çekilip ameliyatın şekli ve tarihi saptanacak..
henüz oğlum hiç yürüyemiyor,
handikaplı !

olumlu gelişmeleri ben size mutlaka yazacağım.

şimdi durum STABİL :(

Hepinize tekar teşekkürler ediyorum.
SEVGİYLE.. SAĞLIKLA...

Ebruli 23 Mart 2010 15:28  

Büyük geçmiş olsun. Oğlunuzun en kısa sürede iyileşmesi dileğiyle. Allah yardımcınız olsun...

Unknown 23 Mart 2010 23:03  

Canim arkadasim... Gönlünü ferah tut... Inaniyorum ki bu zorlu günleri cok kisa bir zamanda atlatacaksiniz... Baharin gelisiyle birlikte, her yeni gün acan cicekler gibi, biricigin de hergüne biraz daha iyilesmis olarak uyanacak... Hepimizin dualari sizinle.... Rabbim evladinin ve nerede varsa tüm yavrularin sifasini versin biran önce... Kalbim seninle ve yavrunla...

Nilgün Komar 23 Mart 2010 23:19  

sevgili dutum masalımmm... Allah acil şifalar versin.. hayırlısı ile güzel günlere bir an önce kavuşmanız dileğimdir..

sevgiler..
celebi74

kelebeklisaniyeler 24 Mart 2010 02:08  

Nunucum çok geçmis olsun,acil sifalar diliyorum,insallah hersey daha iyi olur...
Kahvalti sahane olmus,sizin için pozitif olmustur...dualarim sizinle,öpüyorum nunum.

Adsız 25 Mart 2010 07:51  

ne kadar güzel bir şehirdeyiz , nasıl huzurlu...
çok güzel bir gün olmuş canım nunum
insan yüreğini ferah tutabilmeli böyle zamanlarda. inşallah her şey eskisinden güzel olsun çok geçmiş olsun canım
MİNE.K

birsence 25 Mart 2010 12:02  

canım benim nunucum rahatsızlığımdan dolayı uzun zamandır pek aram yok netle...okuyunca şok oldum kaza geçirmiş oğulcun...çok çok geçmişler olsun..Rabbim tez vakitte şifasını versin..umut ediyorumki senin yaptığın güzel keklerle ameliyata hiçmi hiç ihtiyacı kalmaz..acil şifalar dilerim öpüyorum nunum...

tatlıhayat 25 Mart 2010 15:07  

NUNU CUM,GEÇMİŞ OLSUN ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM CANIM..sevgiyle...

Bir Dut Masalı - nUnU 28 Mart 2010 21:16  

tekrar
çok teşekkür ediyorum arkadaşlar...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP