YONCALARIMLA OCAK AYINDAN BİR GÜN

>> 19 Şubat 2010 Cuma




(soldan) betül- sevtap- ben - belgin (işte yoncalarım :)

Kestaneli çikolatalı kek (tarifi)
çikolata soslu tavukgöğsü
sebzeli börek içi
galeta unlu sebzeli börek
yeşillikler
patatesli bulgur köftesi
patates köftesi ve kabak salatası
tam 40 yıllık !! olan ve hatta geçen ! hatır kahveleri ( ne mutlu bize)

cevizli sucuklar ve şekerpare
malatya köşesi
evin güzellerinden :)


Merhabalar.
Ocak ayının ilk haftasını Biricik Arkadaşım Betül'de diğer Yoncalarımla bir arada geçirdik. Çok Çok özenli sofrasında, hepimizi ayrı ayrı mutlu eden emekleriyle güzel bir güne daha imza atmış olduk beraberce.
Çok teşekkür ederim-z Betül'cüğüm.
****
'Masal'ıma fazla özel resim koymam biliyorsunuz , ama bu 'özel ricalara' BU SEFER itiraz etmiyor ve hepimizin bir arada olduğu resmimizi 'ısrarlı istekleri' üzerine Masalımda yayına ! sunuyorum efendim :) ***
değerli çocukluk arkadaşlarımla geçen bu güzel günü sizlerle paylaşıyor , spor sonrası hemen işbaşı diyor, sizede kolaylıklar diliyorum..

Sevgiler güzellikler ve bereketler daima sofralarınızda olsun .
SOFRALAR DOSTLARLA GÜZELDİR !

44 yorum:

Adsız 19 Şubat 2010 09:00  

canım maşallah maşallah güzeller geçidi görüyorum buralarda.
sofra muhteşem sizde öyle valla.
kekinde konuşuyor nunucum bayıldım gene.
demek izin bitti,haydi kolay gele öpüyorum canım seni.
esin

Nina 19 Şubat 2010 09:05  

Hello ladies,
I can't use the translator so I don't know what's going on, but I can compliment everything I see!
Beautiful ladies having a delicious and gorgeous looking lunch!
Bravo!!!

birsence 19 Şubat 2010 09:07  

nunucuğum masa bir harika ama ondan harika olan sizsiniz...maşallah arkadaşlığınıza dostluğunuza...inşallah bir 40 daha geçirirsiniz birlikte...
mutlu bir hafta sonu diliyorum nunucum...

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Şubat 2010 09:10  

:)) Hı Nina

thank you very much ! :)

:)den 19 Şubat 2010 09:32  

Şölen mi bu?
Nunu'cuğum rüya gibi bir sofra yaratmışsınız. Hepinizin yüreğine sağlık. Çiçeklenmişsiniz yine ne güzel:)
Afiyetler olsun, dostluklarınız ömürlük olsun canım.
Sevgiler...

Unknown 19 Şubat 2010 09:47  

Ne mutlu size,,, Benim de öyle 3 arkadasim, taaaa 7 yas, birinci siniftan beri hic kopmadigimiz,,, Simdi 46 yasindayiz ve hala beraberiz.... Bunlar cok kutsal, cok degerli arkadasliklar... Allah herkese böyle dostluklar nasip etsin... Bu arada bir kestane hastasi olarak kekinize bayildim... Ellerinize saglik... Sevgilerimle,

Miskokulu Lezzetler 19 Şubat 2010 09:54  

Bunca yıl dost kalmak yaşamdan değişik anları paylaşmak çok hoş.Masadakilerin hepsi çok güzel.Ama bence en güzeli masa etrafındaki hoş sohbetler.Sevgiyle kalın.Mine

HÜLYA 19 Şubat 2010 10:01  

herşey mükemmel görünüyor. eee dostluk mükemmel olunca ışığı her tarafa yansıyor zaten .. Koca bir MAŞALLAH size...

Ayrıca servis takımına bayıldım ...

sevgiler nunucum

Unknown 19 Şubat 2010 10:06  

başım döndü yahu, hangi birine bakacağımı şaşırdım. yorumdan sonra kestaneli kek tarifine gidiyorum, değişik bir tarif olsa gerek, sevgiler

neslihan erzincan özgür 19 Şubat 2010 10:15  

ne güzelsiniz Nunu'cuğum.keyfiniz,dostluğunuz daim olsun.sofra şahane görünüyor,ellerinize sağlık.sevgilerimle...

Unknown 19 Şubat 2010 12:15  

Canım yaaa yine muhteşem bir masa birbirinden harika lezzetler.Yonca
larından ayırmasın Rabbim ağız tadı
nız daim olsun.Kocaman öpüyorum...

Ordanburdanhayattan 19 Şubat 2010 12:46  

masadaki hersey cok guzel gorunuyor, çok şık ve de özenle hazırlanmış. ne mutlu sana, bu kadar uzun yıllar dostluklarını devam ettirebilmişsin.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN 19 Şubat 2010 13:43  

bu ne güzel sofra arkadaşlarının ellerine kollarına sağlık

atesböcegi 19 Şubat 2010 14:35  

maşallah herşey çok özenli ve muhteşem.nazar deymesin yoncalara

Hülya 19 Şubat 2010 15:02  

Ne özenli bir sofra
Ne güzel bir dostluk...
Sevgiler

Hatice 19 Şubat 2010 15:23  

Nunucuğum dostluğunuz daim olsun:)
yine harika bir masa, Betül hanımın ellerine sağlık, sizlere de afiyetler olsun...
sevgiler...

Gönülünce Lezzetler 19 Şubat 2010 15:30  

İkramların hepsi birbirinden güzel olmuş...Ama en güzeli dostluğunuz tabi...Ağzınızın tadı hiç bozulmasın...
Sevgiler...

www.gonuluncelezzetler.com

Adsız 19 Şubat 2010 16:49  

doy doydoyama olmuş sofralar, lezzetler, kahveler, kardeşik hakkaten zarif dört yapraklısınız ,
maşallahınız var canım benim.
böreğin tarifini yazarmısın tatlım ? teşekkürler sevgiler
SEMRA.

durutarifler 19 Şubat 2010 17:16  

Hepsi muhteşem görünüyor. Şimdi yarım tostu mideme indirdiğim için rahat rahat bakabiliyorum. :))

İyi hafta sonları.

pelince 19 Şubat 2010 17:34  

Nunucum nasıl güzel bir sofra bu böyle... maşallah diyorum... hepiniz çok güzelsiniz öncelikle..
tüm güzellikler içinde ellerine sağlık... afiyetler olsun...

Adsız 19 Şubat 2010 17:39  

tatlı arkadaşım çok sevgiler yolluyorum sizlere. yüzlerinize yansımış insanlık.
seni seviyorum canım nunum.
sofralarınıda herşeyinle beraber
ellerinize sağlık
nesrin.

Adsız 19 Şubat 2010 19:16  

ooo bu sofralar sevgiden öte olmuş besbelli keşke orada olsaydım nunucuğum. nefis şeyler.
allah bozmasın ayırmasın canım.
banu

Adsız 19 Şubat 2010 19:29  

merhaba canım,
baktıkça güzellikleri anımsadım, ne güzel bir gündü,
bende teşekkürler ediyorum betüle ve sana.
özlemle öpüyorum canım sizi
sevtap

cilek 19 Şubat 2010 20:35  

Sunumda renk,doku ve çok güzel bir uyum içinde herşey.Zerafetinize bayıldım doğrusu Nunu.Sofra tasarımı yaptığını ve nasıl yaptığını anlatan birini seyrettim bir yerde galiba sevgililer günü için hazırlamış ,o bir ara size uğramalı buraya, sizden öğreneceği çok şey var çünkü.
Çok öpüyorum sizi .

hepsusluydum 19 Şubat 2010 22:13  

Dostluğunuz ve sevginiz sonsuz olsun arkadaşım..Sevgiler..Zehr@

Mutfak Havlusu 19 Şubat 2010 22:32  

Oh oh mis gibi nefis bir sofra:)
ne güzel dostluklar Allah daim etsin muhabbetinizi.

Mehmet Osman Çağlar 19 Şubat 2010 22:37  

Mükemmel dostluklar mükemmel masalarda anlam buluyor.İyi hafta sonları dilerim aileye...

Adsız 19 Şubat 2010 22:56  

en benim diyen catring lerde bile böylesi yok. Biz arkadaşlarınıda iyi bir öğrenci yaptın biricik can nunum. senin gibi olmaya okadar gayretliyizki bayağı yol aldık ! ))))
ne dersin.
HARİKASINIZ KIZLAR. MAŞALLAHINIZ VAR BU ARADA tü tü tü )))
hele sen rapunzel nunumuz )))
öpüyor sizi FERDA

lavantalimon 19 Şubat 2010 23:32  

Canım merhablar,
hepiniz harikasınız. ne varsa eskilerde var:)
hep böyle kalın genç anneanne ve babaanne olun inşallah hiç yaşlanmayın gönlünüzü hep genç tutun şekerler.

çok sevgiler.

mesajını aldım:))) karamelli:))hehehe

Çınar 19 Şubat 2010 23:36  

Yine gecenin bu saatinde karnım acıktı, Şahane pastaları börekleri görünce. Hepsi de çok nefis görünüyor,sizler de öyle:)

Sevgiler canım

Esma Ercengiz 20 Şubat 2010 00:01  

Masadakiler de, etrafındakiler de çok güzel görünüyor.
Dostluğunuz daim olsun..
İzmir'den sevgiler..
EsEr

Adsız 20 Şubat 2010 00:20  

bi gözüm tvde bi gözüm tabaktakilerde mest olmuş gibiyim.
bide fıstık yoncalar bir arada, aman uğur getirsin bizede
( öyle dersin ya ))))
çok hoş bir gün olmuş arkadaşcım
sema.N

Adsız 20 Şubat 2010 09:10  

yemek takımı gülleriyle çok güzel..üreticisini merak ettim ,Türk malı mı öğrenebilir miyim
muhabbettiniz eksilmesin..Allah herkese nasip etsin böyle dostlukları..
istanbuldan havva

Dalgaları Aşmak 20 Şubat 2010 11:54  

ne kadar güzel bir sofra ve harika arkadaşlık görüntüsü..evin güzellerinden tüylü güzele ve de yemek takımına bayıldım:)

neşeniz daim olsun.

Bir Dilim Düş 20 Şubat 2010 14:25  

Nunucuğum bu kadar şey içinde benim gözüm kekte ve 40 yıldan fazla hatırı olan kahvelerin yanındaki çikolatalarda kaldııı :))) Çok daha keyifli günler geçirmeni dilerim yoncalarınla birlikte :)))

Sevgiler,
Evren

Adsız 20 Şubat 2010 14:37  

hangisi daha güzel,
masamı yemeklermi sizmi kedicikmi dostlukmu maşallahlı ömür olmuş arkadaşlıkmı ve hepsimi !
bende şu çikolata kasesine takıldım
tavukgöğsü sizin olsun kaseyi aldım arkadaş. senin kestanelide fena yaptı beni.onuda aldım ve kaçtım çok çok güzellikler olsun sizlere iyi tatiller canım.
zeynep günal

MAVİ TUTKU 20 Şubat 2010 17:08  

Harika bir sofra, harika lezzetler.
Dostlar olarak ağzınızın tadı böyle olsun dilerim..

SEVGİLERİMLE 20 Şubat 2010 18:24  

Maşallah,çok kıskandım ben o masayı,yiyecek kısmı tamamdaaaa,
kahve nefis...taa buralarda kokusu,fincanlar,takım harika,bayıldım.
Allah sevgilerin,dostlukların,mutlulukların en ,en güzelini nasip etsin canım...
Sevgilerimle...

Unknown 21 Şubat 2010 07:54  

Hello my friend. İyi misin?

Ben gerçekten tablo bu harika gıda keyif aldım. Sen blogcular ile bir toplantı yaptı? Bu kez çok iyi olması gerekir.

****************************

Hello my friend. Are you all right?

I really enjoyed these wonderful food on their table. You had a meeting with bloggers? It must have been very good.

Big kiss.

bilge 21 Şubat 2010 08:25  

masa ve arkadaşlıklarınız harika bir görüntü ama evin sevimlisi de bir harika bu devirde arkadaşım diyebilmek çok güzel bir duygu bloğuma yapmış olduğunuz ziyaret ve acımı paylaşımınız için teşekkür ederim sevgi ve dostlukla...

Adsız 21 Şubat 2010 21:42  

Nunucuğum; Siz sevdiğim arkadaşlarımı en güzel şekilde ağırlamak benim için büyük zevkti.Ve sizlerle birlikte geçirdiğimiz saatleri unutamıyacağım. Banada sayfayda yer verdiğin için çok teşekkürler. Ama beni utandırıyorsun. Bazı yorumcular tabaklarımı sormuş. ingiliz porseleni Royal Alberttir. 25 yıl önce evlenirken alındı. Herşey arkaşlarımla zevk veriyor. Allah hepimize sağlıklı eskimeyen dostluklar versin. Yine yapalım. Halkamızıda büyültebiliriz. Canım NUNUŞUM seni çok öptüm.
Sevgiler, BETÜL ADANALI

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 21 Şubat 2010 22:08  

Aman tanrım! bu nasıl güzel nasıl leziz bir sofra böylee... Ağzının tadı hiç eksik olmasın canım.
Sevgilerimle :)

Jack T 22 Şubat 2010 15:26  

Hi Nunum,
I see 4 Young, beautiful and slim women ...
What's your secret?
Or you have not eaten the goodies?
Fantastic table and Arrangement. compliment
Greeting Jacob

Adsız 25 Şubat 2010 11:35  

Sofralar, Dostlarla güzelleşir,bereketlenir. Bizlerin beraberliği hayat bitene kadar sürer İNŞALLAH...BETÜLCÜĞÜM'E çok teşekkürler...NUNUM,yazdığın güzel düşüncelerine sonsuz teşekkürler...Belgin.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP