YA SİZ HANGİ YALDIZLI PAKETLERE SIĞDIRDINIZ SEVGİYİ- SEVGİLİYİ ?

>> 14 Şubat 2010 Pazar


AŞK - SEVGİ- TUTKU
Anmak bile insanı ürpertir çoğu zaman. İki insan arasındaki erişilmez mesafedir.
Adına şiirler, şarkılar, hikayeler, romanlar ,destanlar yazılmıştır aşkın, sevgilinin.
Peşinden aylarca, yıllarca ,asırlarca koşulmuştur bu hissin.

Oysa,

Sevgi sanal olmamalıdır.
Sevgi ,TUŞLAR ÜZERİNDE GEZİNİP, Okeylenip,koy sepetlere girmemeli,

asla o hale getirilmemelidir !
sEVGİ 'sanal değil ,EN BİLİNENİNDEN SANAT Olmalıdır !


Sevgi ağız tadıdır, sevgi tutunulacak gönül dalıdır.
Sevgi bir yuvanın içinde gözle görülmeyen, ama kalplerin havada uçuşmasıdır,
Sevgi sıcaklık, sevgi ışıltıdır, sevgi enerji, Sevgi göz alıcıdır.

Sevgi karşılıksız olmalıdır, canı gönülden ,birden bire ,hazırlıksız olmalıdır.
Sevgi nöbet tutan asker misali, her Zamana hazır olmalıdır !
Sevgi kalple sarılmalı, yürekle beslenmeli, ÇİÇEKLERLE SÜSLENMELİ, maneviyatla güçlenmelidir, sevgi kalıcı bağlamdır.
Sevgi raflarda, sevgi vitrinlerde, sevgi Tv-lerde- anonslarda, reklamlarda,
Sevgi dergi- mecmua sayfalarında, sevgi sabun köpüklerinde Olmamalı hiç !
Bir kağıda , bir poşete sarılarak, konulmuş sevgi olurmu hiç ?
Peki Sevgi bir pakete sığarmı ! ? Eğer sığarsa da sevgi-NİZ o kadar mı ?
Sevgi Almayı bilip- vermeyide unutmadığımız kadardır.
Sevgi Özenle beslediğimiz, sabırla -hoşgörüyle Hesapsız - limitsizdir tutulan defterdir
Özdeki sevgimiz !.

OYSA, SIĞMAMALI KAĞITLARA- POŞETLERE-

SARINMAMALI GÖSTERİŞLİ YALDIZLARA , KUTULARA,AMBALAJLARA !!!!!
ÇÜNKÜ :
SEVGİ EMEKTİR. SEVGİ GÖZBEBEĞİNİN TAAAA İÇİDİR.
SEVGİ EVRENİNDİR ! GÖRENİNDİR, BİLENİNDİR .
SEVGİ GÖKKUŞAĞININ YEDİ RENGİ GİBİDİR.

Ben bugün sadece 'SEVGİ'yi KUTLAMAK İSTİYORUM VE sabahın 9.30'unda ellerinde yığııınla çiçeklerle bezenmiş Masal Kahramanımı kutlamak istiyorum.Beni kutulara koymadığı, sadece yüreğindeki gerçek yerine sakladığı için kutlamak istiyorum.

ÖYLEYSE
HEPİNİZİN SEVGİSİ ÖMÜRLÜK,
GÖKKUŞAĞINIZIN RENKLERİ İSE SOLMAZ OLSUN.

SEVGİNİZ ENGİN DENİZ, COŞKUSU ÇAĞLAYAN OLSUN.
bir dut masalı - nUnU

50 yorum:

Leylak Dalı 14 Şubat 2010 10:19  

Kalbinden, evinden, hayatından hiç eksik olmasın sevgiler Nunucum...

Nina 14 Şubat 2010 11:30  

Lovely photos!compliments!
Happy Valentine's Day! XOXOXO

Şengülce 14 Şubat 2010 12:23  

canım çok güzel anlatmışsın
yazamıyorum .kelimeler kifayetsiz kalıyor harika bir yazı yüreğine sağlık annem..sevgiler..

Gülen Tezer 14 Şubat 2010 12:33  

Yemek kokusu gelmedi bu kez burada burnuma. Sevgi koktu buram buram burun kemiğimi sızlatan.
Yemek tariflerindeki kusursuzluğu, sunumdaki insana değer veren saygıyı gördüm sevgi tarifinde.
Hep sevdiğimsin.
Sevgi kutlu olsun..

Gamzelim 14 Şubat 2010 13:30  

Tek kelime ile harika yarumlamissin bu gunu tum yazdiklarina butun kalbimle katliyorum rabbim herkeze bogle guzel duygular tatdirsin sevgililer gunun kutlu olsun..

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) 14 Şubat 2010 14:26  

Aşkı, sevgiyi çok güzel anlatmısın canım. Sevgilerinin daim olması dileklerimle..
Sevgiler..

Yaşamın kıyısında 14 Şubat 2010 15:44  

Yüreğindeki sevgi hiç tükenmesin,
bir ömür sevginle yürekte buluş.
Sevgi anca bu kadar güzel anlatılabilir!
Sevgiyle kucaklarım canım...

Unknown 14 Şubat 2010 16:04  

Sevgi hepizinin hayatında hem bol hem bereketli olsun

Adsız 14 Şubat 2010 16:13  

canım arkadaşım bu kadar güzel satırarı hiç bir gazete hiç bir yayın organı yazamazdı,sabahtan beri okuduğum en güzel nağme dolu GERÇEK DUYGULARLA BEZENMİŞ SAMİMİ bir yazıydı
tatlı elelrine kalbine kahramanına sağlık.
allah sizi ömürlük etmiş gülüm.
sevginiz sonsuz olsun.
sema.N

Adsız 14 Şubat 2010 16:14  

ben çok dikkatle okudum nunucum yazdıklarını, senin penceren başka bir bir şeyler görüyor.
senin gözünden dünyaya bakmak böylesine dürüstçe işte.
çiçekerin kraliçesi seni seviyorum. masal kahramanınıda
kuzen,filiz.

Asis 14 Şubat 2010 17:00  

Bu sabah postamdan çıkan seni seviyoruz annane yazısıyla bir çukulata bana ömre bedel :)yüreğinde ki sevgiyle boool sevgi dolu yıllar sana sevgili Nunu.

Stil Direktoru 14 Şubat 2010 17:22  

Senin pozitifliğin kadar güzel bir sevgi var mı Nunum. Senin sağlığın ve huzurun için her daim dua ettim ve edeceğim de güzel kadın, sevgililer günü bahane ama sevgi şahane :) mucx tatlıma

Adsız 14 Şubat 2010 17:31  

CAN İLE CANAN
KEREM İLE ASLI
FERHAT İLE ŞİRİN
ZÖHRE İLE TAHİR
NUNUM İLE MASAL KAHRAMANI...
:)))))
ALLAH SONSUZ ETSİN BENCEDE BİRİCİM.
esin

Özlem Ekşi 14 Şubat 2010 17:55  

insan tüm duyguları kendi kadar yaşar Sizinde kocaman bir yüreğiniz olduğu belli.Sevgi hayatınızdan hiç eksik olmasın....

hepsusluydum 14 Şubat 2010 19:16  

Sevgilerimize sahip çıkmak ve sonsuza kadar yaşatmak dileklerimle Nunucum :)Sevgi günün kutlu olsun Zehr@

Unknown 14 Şubat 2010 21:16  

Sevgiyi bu kadar güzel anlatan satırlardan sonra ne diyebilirimki?
Canım yüreğinde yaşattığın sevgin hiç bitmesin.Sana ve masal kahrama
nına dah çokkk uzun yıllar sürecek sevgi dolu seneler dilerim.İyiki varsın çok öpüyorum...

Mehmet Osman Çağlar 14 Şubat 2010 21:27  

Sevgililer gününüzü bir kez daha kutluyorum.

Aileye sevgi ve saygılarımla,

Adsız 14 Şubat 2010 21:32  

SEVGİ SEVGİLİYİ BULMUŞ
SEVGİLİDE SEVGİSİNİ' demiştin bir gün bana bişey anlatırken.
şimdi o aklıma geldi tatlı arkadaşım ne güzel anlatmışsın.
sen nasılda bunları arka arkaya böyle sıralıyorsun.
ben bayılıyorum yazılarına.
kocaman dolu dolu yüreğine saygılar canım nunum.
sevgililer günün çok olsun.
altın kalpli arkadaşım- gülden y.

Adsız 14 Şubat 2010 21:35  

çok doğru vurgular yakalmışsın biricik arkadaşım.
çok balon bir gün gibi yaşanıyor böyle zamanlar.
yokki bizimde bir masalımız gerçeğini siz gibi yaşayalım -)))
ne çiçeklerin solsun, nede güzel yüzün canım. sevgi sana çok yakışıyorsevgin kocaman olsun.
asuman.

Bulbulunyeri 14 Şubat 2010 22:42  

Canım,
sevginin anlatımı ancak bu kadar güzel bu kadar sade olabilirdi. Ne mutlu siz iki masal kahramanına ki,hayatta masallardan daha güzel sevgiyi yakalamışsınız. Yaşatmak için her türlü çabayı sarfetmeye hazırsınız.
Dilerim hiç eksilmeden hep artsın, çocuklarınıza, torunlarınıza örnek olsun.
Sevgiyle kal.

IŞILCA TATLAR 14 Şubat 2010 23:17  

Nuray'cığım,
Daha güzel anlatılamazdı bu duygu.
Sevginin sonsuza değin sürmesi dileklerimle canım.

Sevgilerimle,

Güngör Ekinci Saglik 15 Şubat 2010 00:12  

Nunu'cum, öyle güzel ifade etmişsin ki. Sevgiyi ancak kendisi sevgi olan biri bu kadar güzel ifade edebilir. Senin gibi yani.

Kevser - Elda'nin Annesi 15 Şubat 2010 02:05  

Canim,
sonunda ne güzel demissin, sadece "SEVGI"yi kutlamak istiyorum diye, iste bu bence herseyi anlatiyor. Anlamayanlar anlayanlara sorsunlar, yüreginin güzelligine saglik diyorum sadece.

Sevgilerimle

SEVGİLERİMLE 15 Şubat 2010 02:24  

Sevgi...sevdiklerimize bunu sık sık dile getirmektir sihirli sözcüklerin en güzeli olan Seni Seviyorum ile...
Sevgilerimle...

NiLaY 15 Şubat 2010 09:23  

Herhalde bu kadar içten, bu kadar samimi anlatılabilirdi :)) gönlünce sevgini yaşaman dileğiyle, sevgilerimle..

Adsız 15 Şubat 2010 09:26  

bir solukta okudum- resimlerle harika bir çalışma olmuş. öyle güzel anlatmışsınki tüm bildiklerini sıralamışsın nuraycığım. sevgiyi kutlamak ise en güzel finaldi
bende sizi kutluyorum. sahici bildiğim tek sevgisiniz yaşamımda
sevgililer gününüz kutlu olsun canım
SEVTAP

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 15 Şubat 2010 10:47  

Nunu'm,

Sevgiyi en saf en yalın en güzel haliyle ve sadece 1 gün değil her gün yaşayabilen herkesi yürekten kutluyorum...Sen ve masal kahramanını ise allah nazarlardan korusun, mutluluğunuz sonsuza dek artarak sürsün...

Sevgiyle kal,

Unknown 15 Şubat 2010 11:06  

Canim benim....Yazin öyle icten, öyle samimi ve dürüst ki.... Ruhunun güzelligi adeta kalemine yansimis.... Bu kadar güzel bir insanin arkadasi olabilmek te bizler icin büyük sans... Biz de seni cok seviyor ve sevgilerle dopdolu güzel bir hafta diliyorum... Filiz

kalpkurabiye 15 Şubat 2010 11:33  

çok güzel bir yazı gerçekten bu yıl hayatımın en güzel sevgililer günü oldu benim içinde.. yanyana beraber sevgiliye kendinizi hediye edebilmek çok güzell ve onu hediye almak:))

Gönül 15 Şubat 2010 13:05  

canım ya okadar güzel anlatmışsınki aşık olasım geldi:))) öpüyorum sevgilerimle

Tijen 15 Şubat 2010 14:48  

Sevgilerin daim olsun gulum benim!

Sevil Şahin 15 Şubat 2010 14:51  

ya sen nasıl bir insan sın yok yok meleksin ben senin her yazını okurken kendimden geçiyorum bu kadarmı güzel yazılır bu kadarmı içten olunur
canım sın canım..

Sevil Şahin 15 Şubat 2010 14:52  

güzel bir hafta diliyorum sana canım ..

mutfakcini 15 Şubat 2010 15:54  

Hepimizin gökkuşağı cıvıl cıvıl kalsın,renklerimiz hiç solmasın..Sevgi dolu yıllar canım..

Gönülünce Lezzetler 15 Şubat 2010 16:38  

Sıcacıkkk sevgilerimi bırakıyorum...

www.gonuluncelezzetler.com/

Adsız 15 Şubat 2010 18:20  

çok güzel anlatmışınız.bu güzel sözlerin üzerine nedenir ki??

Çınar 15 Şubat 2010 19:57  

Sana ve masal kahramanına sonsuz sevgilerle bezenmiş uzun bir ömür diliyorum, el ele göz göze.

Benden de sevgiler olsun...

Pembe Tatlar 15 Şubat 2010 22:43  

nunucuğum ne güzel anlar yaşadım satırlaını okurken canım...
Sevgiyle kal....

Zehra Gürgen 15 Şubat 2010 23:20  

Nunum aşk,sevgi her ne denirse densin emek harcanmadıysa tutku durağında kalıyor.
emek harcamak lazım önemsemek
her zaman sevgiyle yaşa canım.
sevgiyle öpüyorum canım arkadaşım

pelince 16 Şubat 2010 09:07  

Sevgi, her daim hayatında ve hayatımızda olsun inşallah..
güzel bir hafta diliyorum...

Adsız 16 Şubat 2010 09:44  

ne güzel başlamış ne de güzel bitirmişsin altın kalplim.
işte sen işte sevgi. bukadar net ve yalın. sımsıkı sarılıyorum sevgiyle canım. bukadar güzel yazılırdı yani,SAYENDE !
FERDA

:)den 16 Şubat 2010 10:56  

Sevgililer Günü'nüz kutlu olsun Nunu'cuğum...
O kadar güzel anlatmışsın ki sevgiyi; içim ısındı, kalbimde çiçekler açtı, gözlerim doldu...
Yüreğine sağlık benim canım arkadaşım.
SEvgiler, öpücükler...

Nurgül 16 Şubat 2010 11:04  

sevgi emek ister. bencede kutulara sıkıştırılmamalı. sevgi bazen yürek ister, 2. şansı verebilecek kadar çok sevmek lazım. sevgiye iki elle sarılmak lazım herkese söylenmiyor o 2 kelime.. geçmişi silmek lazım, yürekli olmak lazım yeni günlere coşkuyla sarılmak lazım. geçmişin pençelerinde yitirilmemeli aşk. aşkına sahip çıkmalı aşık..

sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Şubat 2010 12:53  

ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER EDERİM
SEVGİYİ BİLEN YÜREKLERE...

kristalkelebek(aslı) 16 Şubat 2010 13:23  

Harika bir sevgi yazısı bu..Gönlüne sağlık Nunucuuum:)).
Kocaman öptüm;).
aslı

Adsız 16 Şubat 2010 19:12  

gecmiş sevgılıler gunun kutlu olsun canım.

made in funda 16 Şubat 2010 20:55  

ne güzel anlatmışsın canım....zevkle okudum.sağol varol...

TÜLİN-sihirli tatlar 17 Şubat 2010 00:04  

merhaba.kendım blog kurmadan ve bloglardan habersız oldugum dönemde sızın sayfanıza tesadüf rastlamıs ve sık kullanılanlara eklemıstım arada tarıflerınıze bakıyordum.şimdi sizi diğer arkadasların sayfalarında tekrar gördum ve artık ızleyıcınız oldum:)sayfanız gercekten cok guzel.her tarıfınız denenmeye deger.fazla söze gerek yok ,siz bu işi biliyorsunuz:)paylaşımlar ıcın bende beklerim sevgiler:)

Damak Tadı 17 Şubat 2010 11:15  

HARİKASIN CANIM..SEVGİN HİÇ EKSİLMESİN..!ÖPÜYORUM KOCAMANINDAN..SEVGİLERLE..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP