SAĞLIKLI SOFRALAR VE KOMŞULARIM

>> 6 Şubat 2010 Cumartesi


Elmalı -yabanmersinli Ballı - hardal Soslu makarna salatası
buharda pişmiş bürüksel lahanası ve brokoli salatası
tiramisu
Sema N.'ın tavuk göğsü
Bahçelerinden altınoluk zeytinleri ( nefisss )



Komşularıma zaman ayırdığım haftalardayım. İzin günlerimin tamamı neredeyse canı gönülden onlara tahsis edildi de diyebilirim.
Çok sevgili, komşum Sema N. ve ailesi ile beraber özlem dolu bir gün geçirdik. Fikirlerine, engin bilgilerine, çok takdir ettiğim insani donanımına o kadar hasret kalmıştımki son bir sene içinde,

bol bol acısını çıkartır olduk. Çünkü artık yılın 8 ayını Altınova'da geçirdiğinden, çok özlediğim sohbetlerini ve varlığını çok arar olmuştum.

Sağolsun ki bahçelerindeki zeytinlerini her zamanki gibi elleriyle hazırlamış bizlerle paylaşmıştı.Üstüne birde karadutlarım için tavukgöğsünü de hiç ihmal etmemişti.
Soframıza ise bir göz atacak olursak ;

narlı patates salatası - yabanmersinli soslu makarna salatası - sarımsak yoğurtlu karnabahar salatası- buharda pişmiş brokoli ve bürüksel lahanası- sebzeli gül börek, gençler içinde tavukgöğsü ve tiramisu vardı !!
Çok hoş bulunan salatalarıda hemen sizlerle paylaşmak üzere şimdilik veda ediyor ..
Hepinize güzel bir haftasonu diliyor sevgilerimi iletiyorum.

18 yorum:

Unknown 6 Şubat 2010 11:07  

Canım yine harika bir masa ve enfes lezzetler.Tabii en muhteşemi dostlar
la gerçekleşen tadına doyulmaz sohbet
ler.Rabbim daim etsin.Mutlu hafta sonları öpüyorum...

Unknown 6 Şubat 2010 11:31  

Canim güzel bir sofra olmus sevgiler iyi hafta sonnu gecirmenidiliyorum

Hayattan Azıcık 6 Şubat 2010 11:55  

Biraz önce yorum yaptım mı bilmiyorum ama tabaklara bayıldım. Herkese yorum yapmak isterken bazen unutuyorum kime yapmıştım :) Sofra güzel muhabbet güzel zeytinler süper daha ne olsun. Dostluğunuz daim olsun. Sevgiler...

bir dilim bir tutam 6 Şubat 2010 12:15  

Nunucum su senin müthis sofralarina bayiliyorum...Gecen pazar Almanya bulusmasinda bile senden söz ettik ve kulaklarini cinlattik haberin ola.....
Insallah yolum bir gün Istanbula düserse seninle tanismak isterim.Cesme'de tanismayi kilpayi kacirmistik ya...

NzlGl 6 Şubat 2010 12:25  

Brüksel lahanası ve brokolinin yanına biraz makarna salatası alıyorum, diğerlerinde aklım kalarak :))) gidiyorum nunucuğum
sevgiyle, mutlulukla geçecek bir haftasonunuz olsun.....

Adsız 6 Şubat 2010 12:37  

canım benim.
hayranlık uyandırmıştır bu özenin şu itinalı sofraların herşeye estetik açıdan bakışın çok entresan lezzetleri bir araya getirişin ne güzel oluyor.
ne mutlu dostlarına, bize herkese.
ellerine sağlık.
sevtap

Şehnaz 6 Şubat 2010 13:04  

nunucum yine harikasın..senin şu beyaz tabaklarının hayranıyım...ellerine sağlık tatlım....

Ferkay 6 Şubat 2010 14:00  

Yine çok güzel bir masa Nunum yapılanlara bakmıyorum ama tabaklara bayılıyorum.
Öpüldün..
Sevgiler....

Adsız 6 Şubat 2010 16:31  

ohhh valla sağlık fışkırıyor tabaklardan
hem tatlılar da delikanlılarınmışş bravo size.
salata tarfini merak ettim soslu olanı. sabır merak ilgi ve iştahla bekliyorum nunuşşşşşum
hadi öptüm seni.
ferda

Adsız 6 Şubat 2010 16:34  

arkadaşım kestaneliyi bu sabah yaptım siyah çikolata koydum. vede ne harika oldu yemesi.şu an çayım elimde kestaneler ağzımda yazıyorum. salatalara bittim bu arada. bende elmalıyı çok merak ettim yaban mersinide koymuşsun,
ben bi koşu çay sonrası yabanmersini alayım. bunu yapıcam aklıma yazdım.

sanada iyi tatiller selam ve sevgiler canım
BANU.F

NEŞELİ MUTFAK 6 Şubat 2010 19:09  

dostluğunuz daim olsun nunucuğum:))

Adsız 6 Şubat 2010 19:12  

tatlım çok imrendim bu masaya valla bitanesin. sağlık dolu bir mutfak anlayışın var maşallahında var. hepinize afiyet olsun.
salata ilginç geldi banada bekliyorum yamanı iyi tatiller canım asuman

Mutfak Havlusu 7 Şubat 2010 00:45  

Ne güzel yahu.
Ama en çokta o zeytinler harika duruyor:)

emre 7 Şubat 2010 11:39  

oyy elinize sağlık. ege zeytinlerine ailecek bayıldık.

Nuray 7 Şubat 2010 17:09  

Nuray hanım merhaba,
Sitenizin uzun zamandır takipçisiyim bizlerle paylaştığınız tarifler harika. Size yorum bırakmak için epey uğraştım bugüne kısmet oldu. Birşey sormak istiyorum eşim ve bende otomotiv yan san.sektöründe yönetici olarak çalışıyoruz. sizde otomotiv sektöründe olduğunuzu yazmışsınız anasanayi mi yan sanayi de mi yöneticilik
yapıyorsunuz? aynı sektörden olduğumuz için dikkatimi çekti. başarılarınızın devamını diliyorum.
Hoşçakalın...

Bir Dut Masalı - nUnU 7 Şubat 2010 18:01  

nuray hanım,
merhabalar , öncelikle takibinze ilginize ve yorumunuza teşekkür ederim.
kendi şirketimizde -yan sanayi sektöründeyiz.
bende bereketli çalışmalar dilerim.

Bulbulunyeri 7 Şubat 2010 20:40  

Canım,
her şey birbirinden güzel ve zarif. Hele zeytinlere bayıldım.
Allah dostlarınızdan hiç ayırmasın.
Sevgiyle kal.

Adsız 8 Şubat 2010 10:43  

herşey için teşekkürler teşekkürler teşekkürler teşekkürler. teşekkürler
SEMA.N

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP