NİCE YILLARA ARKADAŞIM

>> 12 Ocak 2010 Salı


BELGİN'ciğim, NİCE YILLARA BENİM GÜZEL YONCAM


betül'ün kurabiyeleri
çilekli irmik tatlısı

sakızlı kahveler


cevizli ,yoğurtlu kırmızı lahana salatası
yoğurtlu sarımsaklı karnabahar salatası
buharda pişen brokoli- karnabahar
sebzeli sarma börek
peynirli poğaça
betülün yaptığı kurabiyeler ve çikolatalar


Ne güzel yeni yılın ilk haftası doğmak, kutlamak - kutlanmak.....
Her şeye yepyeni olarak başlamak, ümitleri biriktirip ,umutlanmak.....çocuklar kadar şen bir gün yaşamak....ve kendi ağzıyla ''İYİKİ DOĞMUŞUM'' demek !


Sevgili çocukluk arkadaşım Belgin'in doğum günüydü yeni yılın ilk haftası...
Hem yeni yıl, hem yeni yaş, hem yeniliklerle dolu bir gündü . Çok şen,cıvıl cııvıl bir gündü. Süprizlerin, tatlı şaşkınlıkların günüydü adeta. Yine biz beşi biryerdeler olarak beraberdik.


Pastasını hasbelkader ben yapmaya çalıştım. Belgin'in Vişneli olan herşeye zaafı vardır. Bende pastasını vişne -çikolatalı tercih ettim. Aşağıdaki postta gördüğünüz gibi...
Her şey vardı malzeme olarak,ama çikolata duvarını hazırlayacağım pişirme kağıdım minicik kalmıştı. Dolayısı ile yine çikolata duvarında pürüzler oldu :)))
AMA SÖZ Bir gün BAŞARACAĞIM ! :)))

DOĞUM GÜNÜ MENÜSÜ


buharda pişmiş bol limonlu brokoli -karnabahar (bana )
yeşil mercimek köftesi !!!!
yoğurtlu sarımsaklı karnabahar salatası (bana :)
yoğurtlu kırmızı lahana salatası
peynirli poğaça (sevtapa :)
betül'ün yaptığı kakaolu kurabiyeler
sebzeli sarma börek
çilekli irmik tatlısı
vişneli çikolatalı pasta 'dan oluşmuştu.

*Malum kış aylarındayız ,Işık yeterli olamıyor evlerin içinde ,resimler yeterince aydınlık değiller ama galiba o kadar kötüde değil .
Güzel yorumlarınıza çok teşekkür ediyorum.
Hepinize sevgiler......

13 yorum:

Eya 12 Ocak 2010 10:47  

Nunucugum....canim benim, senin sevgi dolu ellerinden kuru ekmek bile yenir, Belgin Hn.´a nice mutlu yillar, isik falan önemli degil.Sen gözümüzü senlendirmeye devam et, sevgilerimle

zehra

neslihan erzincan özgür 12 Ocak 2010 11:03  

çok keyifli bir masa olmuş canım.ellerinize sağlık.arkadaşına nice güzel yıllar diliyorum.sevgilerimle...

Jack T 12 Ocak 2010 11:30  

Hi Nunum,
again a Menu of the superlative.
Great respect.
Greeting Jacob

Stil Direktoru 12 Ocak 2010 11:30  

Benden de nice senelere canım

Unknown 12 Ocak 2010 11:58  

Canısı ne mutlu böyle muhteşem dost
sahibi olanlara.Dostluğunuz daim ol
sun.Betül hanıma sağlıklı,huzurlu ve mutluluk dolu güzel bir ömür di
lerim tüm sevdikleriyle beraber.Pas
tan muhteşem kendine haksızlık etme
ellerine sağlık.Her zamanki gibi çok zarif bir masa ve harika lezzet
ler.Canısı kocaman öpüyor ve seni çokkk seviyorum...

KEYFESEYRAN 12 Ocak 2010 14:37  

ellerinize sağlık tablo gibi görünüyor hepsi süper

PASTASEHRİ 12 Ocak 2010 16:13  

Nunucuğu ellerine sağlık. herşey çok güzel olmuş pasta da ... arkadaşının yeni yaşı kutlu olsun
sevgilerimle
funda

Bulbulunyeri 12 Ocak 2010 18:45  

Canım,
arkadaşın, dostun Belgin'in doğum günü kutlu olsun. Ne güzel bir masa öyle. her biri birbirinden güzel ve alımlı.
Pasta süper olmuş. Ellerine sağlık. Biz hiç pürüz falan görmüyoruz. Öylesine güzel dostluğunuz var ki, (Allah bozmasın) hiç bir şey problem olamaz.
Dostluğunuzun ebediyen sürmesi dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Adsız 12 Ocak 2010 18:51  

masayı gözüm ısırıyor :)))
bayılmıştım sende ilk gördüğümde,
belgine nice seneler. pastaya nutkum tutuldu.
yeşil merc. köftesinede şaşırdım.
afiyet olsun canım.elinizee sağlık.
öpüyorum vefalı arkadaş.
nesrin.

Gülen Tezer 13 Ocak 2010 00:40  

En kısa zamanda bir doğum günü tarihi bulmalıyım kendime; yani doğum günüm belli de, masayı, içtenliği görünce canım doğum günü kutlaması çekti..
Mutlu yıllar diliyorum ve bu yiyeceklere göz ucuyla bile bakmıyorum :P
Öptüm Nunu'm ve doğum günü kızını mutlu yıllar dileyerek..

Hayattan Azıcık 19 Ocak 2010 22:25  

Bu kadar sıcak bir blog olamaz resimler tarifler sanki tanıdığım bildiğim bir evden...
Bende beklerim bloğuma esenlikler...

Adsız 6 Şubat 2010 12:37  

Herkese sonsuz teşekkürler. Nunum,İyiki varsın, Sağlığın Sıhhatin daim olsun. Dostluğumuz kardeşliğimiz daim olsun. Sevgiler...Belgin

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP