İÇİ DIŞI ÇİKOLATA ŞELALESİ VİŞNELİ GANAJ PASTA

>> 10 Ocak 2010 Pazar







ÇİKOLATALI GANAJ
1 pk krema
350 gr sütlü kuvertür ( parçalara bölünmüş)
Krema kaynama noktasına getirilir ve bu esneda içine çikolatalar atılıp karıştırılarak eritilir soğutulur ( en az 2-4 saat bekletilir !!!! )

3 katlı kakaolu hazır pandispanya ( veya kendi yaptığınız pandispanya 3'e bölünür)
vişne taneleri
kırık çikolata veya damla

Kek tatlandırılmış vişne suyuyla fırça yardımıyla nemlendirilir.
her kat arasına bol ganaj sürüp üzerine vişne çikolata parçası gezdirilir
en üzerine tekrar ganaj sürülür
en son işlem olarak hazırladığınız çikolata duvarı etrafına kuşak gibi sarılıp bekletilir (dolapta )

ÇİKOLATA BANDI DUVARI İÇİN
Yağlı pişirme kağıdını önce pasta çevresi ve pasta yüksekliği kadar kesin.
içine çikolatayı 2 dakika arayla 3 kat ince sürüp hemen pastanın etrafına dolayın.
Servisten önce dikkatlice çikolata batını çıkarın... servise hazırdır.
AFİYET OLSUN.

DİĞER DENEME BURADA

46 yorum:

lezzet sefasi 10 Ocak 2010 19:48  

Harikaaa olmus,cevre dizaynina bayildim ellerinize saglik.
Sevgiler,
Sefa

boncuk mutfakta 10 Ocak 2010 20:54  

Adı bile çok güzel .Eline sağlık Nunucum.

egeli 10 Ocak 2010 21:09  

Nunummm!!!! eline sağlık... bir dilim aldım tatlım,muhteşem olmuş çünkü:))

Adsız 10 Ocak 2010 21:20  

AMA NE KADAR ÖZLEDİKKK SENİ....
BİDA UZUN AYRILMA.
ŞU GÜZELLİĞE BAKARMISINIZ.
semra

Jack T 10 Ocak 2010 21:30  

Hi Nunum,

çok güzel ve lezzetli pasta. Iltifat

Nürnberg Jacob selamlar

Saglıklımutfak 10 Ocak 2010 21:48  

nunucum ellerine sağlık. hasta hasta canım çekti:)

Pembe Tatlar 10 Ocak 2010 21:55  

Görüntüsü yetiyor :)))

Ellerine sağlık canım...

Adsız 10 Ocak 2010 21:55  

canım arkadaşıma merhaba
dilerim günlerin istediğin gibi geçmiştir !

Bu harkulade pastayı, tadını, endamını hiç unutamayacağız.
teşekkür ederiz fedakar arkadaşım.
ama senin kürdan ucu kadar yemen bizi NE ÇOK ÜZDÜ =((
Bitsin şu yıllık bakım artık =(
Sevtap

Adsız 10 Ocak 2010 21:57  

NUNUM NUNUM !!!!!!
BU NE HEYBET ALLAH AŞKINA.
FERDA

Adsız 10 Ocak 2010 22:11  

Yine nefis bir görsel.Tadı da öyledir.Ama ben sizin tanımlamalarınızı çok seviyorum.Pastanın adı bile çok lezzetli.)):Ellerinize sağlık.Sevgiler.

cansudere 10 Ocak 2010 22:23  

harika görünüyor canım. sen ne beceriklisin maşallah.

Adsız 10 Ocak 2010 22:33  

şimdi msn den haber verdi asu bana eminim oda yazıyordur -)
koştum geldim ve
bayıldım ya NUNUm.
neslihan.

Adsız 10 Ocak 2010 22:50  

tatlım pastada pasta olmuş tek kelimeyle ellerine sağlık çok nefis görünüyor.iyi geceler öpüyorum. ASUMAN.

Baharcicegi 10 Ocak 2010 22:57  

Nunu marka olunca bir pasta, böyle güzel ve enfes olur
güzel sicacik bir hafta dilegiyle

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Ocak 2010 23:00  

LEZZET SEFASI
teşekkürler canım, şu çikolata bantlarını tam hakkıyla yapamıyorum ki :)))

BONCUK MUTFAKTA
bencede :))

KENDİMCE
geldi geldi :)

EGELİ
ah canım afiyetler olsum tşkrlr.


SEMRA,
evet canım bu hafta böyle oldu..


JACKTELS KOCHBUCH
thank you very much

HİLLALAND
:( çok geçmiş olsun canım..

PEMBE TATLAR
sağolasın canım benim.

SEVTAP
yıllık bakım daha çok sürecek canımın içi. herşey size,
benden yapması :)))


FERDA
:))) pek görkemlydi canım :)

NALAN
:))))
sıradan isimler olmasın diye düşündüm de :)


CANSU DERE
:))) çok tşkrlr....
sevgiler.

NESLİHAN
:)))))))))))))
ah ne yazık
bakmakla yetiniyorsun !!!


ASUMAN
asucum pek güzelmiş öyle dediler !!!
sevgiler canım...

Adsız 10 Ocak 2010 23:04  

aaaaa yap yap yeme bu çok fena nunuşum. ama sağlığın herşeyin önünde tabii.azimli arkadaşımsın benim.
müthiş olmuş bu inan. bakarken bile yutkundum :-)
iyi haftalar canım.
zeynep günal

Ferkay 10 Ocak 2010 23:08  

Offf Nunum bu çok güzel olmuş.. Yenmezmi şimdi.. Ellerine sağlık canım..
Sevgiler...

Adsız 10 Ocak 2010 23:13  

!!!
valla aklım başımdan gitti
ben aramaya çıkıyorum akşam akşam.
SELMA :-]]]

Adsız 10 Ocak 2010 23:15  

al bendende okadar. bu saatte yemek bloğuna girersem olacağı bu .
ya arkadaşım kastimi yapıyosun bana bunu. bayıldım sahiden.
SEMA.N

Unknown 10 Ocak 2010 23:29  

Ellerine saglik arkadasim.. Pastan harika olmus.... Bak simdi canim cekti... Kalkip bi cukulata atayim agzima bari...

HUYSUZBALIK 10 Ocak 2010 23:33  

Nunucum şahane görünüyor pastaların ikisi de. Ellerine sağlık.Ben bayılıyorum vişne çikolata ikilisine. Ekşi ile tatlının bir arada olmasına . Yine şiir gibi olmuş. Ellerine sağlık. bu arada Otomotiv sektöründe idin yanılmıyorsam . Biz de şu anda Erbilde oto fuarındayız güzel geçiyor. Sevgiler...

Gönülünce Lezzetler 10 Ocak 2010 23:45  

Bol çikolatalı pasta harika olmuş süslemde çok şık...Ellerine sağlık canım...
Sevgiler...

Leylak Dalı 11 Ocak 2010 00:04  

Ellerine sağlık canım, yine muhteşem görünüyor. Yeter ki elin değsin, kuru ekmek bile canlanır...

Unknown 11 Ocak 2010 00:18  

Ahhh canım benim zerafet kraliçem harikasın pasta muhteşem o güzel elle
rine sağlık mutlu haftalar öpüyorum...

Şehnaz 11 Ocak 2010 09:22  

NUNUCUM,MUHTEŞEMSİN YİNE..ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

Adsız 11 Ocak 2010 09:37  

günaydın nunum.ay ne diyeyim bakıp bakıp duruyorum ..
yokmu başka bir hal çaresi ??????
=]]]]]
süpperisn canım arkadaşım.
BANU.

kalpkurabiye 11 Ocak 2010 11:06  

harika görünüyor ellerinize sağlıkk

meltem 11 Ocak 2010 12:01  

görüntüsü mükkemel eminim tadıda mükemmeldir ama önce bi tadmam lazım:P
:)))

Adsız 11 Ocak 2010 12:53  

nunucummmmmm BİİTİ DEME sakın.
ay çok geç kalmışımm :(((
BENİM ONU YEMEM LAZIIIIIIIIMMMMM
-))
ESİN

Damak Tadı 11 Ocak 2010 15:18  

Canım,öyle nefis ve şık görünüyor ki,imrenmemek elde değil..Süslemelerine bayıldık arkadaşlarla..Nunu markayım dedirten türden..))

Ayrıca kimin doğum günüydü canım??Bana öyle geldi..Her kiminse mutlu yaşlar veya yılbaşı içinse mutlu yıllar diliyorum tekrardan..

Kocaman öpüyorum tatlımmmmmmmm...


Sevgilerle..

Adsız 11 Ocak 2010 15:30  

nunucum öyle bir olmuşki benim diyen yemeden geçemez..
hakikaten çikolatalar fışkırmışş hele vişne ve çikolat aman aman aman.yemede yanına yat .ellerine sağlık doğum günü sahibi kutlarım
ve çok şanslı.sevgiler şekercik
gülden Y

Ballı Cimcime 11 Ocak 2010 16:40  

AHHHHHH TEK KELİMEYLE BAYILDIMMMM... NASIL GÜZEL OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK CANIM; SEVGİLER:)

evcilik 11 Ocak 2010 16:42  

Harika bir pasta olmuş,ellerinize sağlık,şu çikolata bantını yapamadım gitti.
her defasında çikolatalarım heba oldu:((
nediyeyim,marifetli olmak gibisi yokmuş,baksanıza ne hoş duruyor..
sevgiler,selamlar.

neslihan erzincan özgür 11 Ocak 2010 16:42  

ellerine sağlık canım.enfes bir pasta olmuş.sevgilerimle...

aysegul 11 Ocak 2010 16:46  

Off yaa hakkın yok ama bu çikolata
pastalarını ben açken buraya koymaya NuNu marka şekercik :DDD

Adsız 11 Ocak 2010 16:51  

ellerine saglik canim
pastan cok guzel gorunuyor
size afyiet olsun

www.yenitadlar.blogcu.com

Bulbulunyeri 11 Ocak 2010 16:51  

Canım,
ellerine sağlık. Müthiş bir görüntü.
Sevgiyle kal.

Sevil Şahin 11 Ocak 2010 16:52  

ya yoruma gene gec kaldım ama olsun ne yapayım gene de yazıcam işte
ablam affeder bei demi :))
canım ablacım yine super olmuş bu ara ben pasta denemiyorum
iyi oldu aklıma düşürdün birazda pasta denemelerine geceyim hoş seninki kadar güzel olmaz ama idare ederiz :))
ellerin dert görmesin afiyet bal olsun canım ablacım
sevgiyle kal
güzel bir hafta olsun..

SMİLENA 11 Ocak 2010 17:15  

oy oy masal gibi.....

IŞILCA TATLAR 11 Ocak 2010 21:31  

Nuray'cığım,
Lezzet fışkırıyor bu pastadan. Offff! Ellerine, emeklerine sağlık canım.
Çok öpüyorum.
Sevgiler,

Zehra Gürgen 11 Ocak 2010 22:09  

Nunum ne harika birşey bu??
çook güzel olmuş, vişne ve çikolata zaten inanılmaz bir ikili..
Çikolata bantada bayıldım.Ellerine sağlık Nunum..

Çınar 11 Ocak 2010 23:27  

Off çok güzel görünüyor. Nasıl canım istedi. Nerden bulacağım bu saatte şimdi:))

Ellerine sağlık canım benim

Sevgiler

hanimelipasta.com 12 Ocak 2010 00:43  

nunu cum eline koluna sağlık. Her zamanki gibi harikalar yaratmışsın.
Bloğuma uğrayıp hal hatır sorduğun için de çok teşekkür ederim çok mutlu oluyorum canım.
Öpüyorum
Sevgiler
Hülya

Gülen Tezer 12 Ocak 2010 01:19  

Bu pastanın üstünde kar kayağı yapar gibi ganaj kayağı yapıp çikolata ve vişne sosu çığının altında kalmak istiyorum!
Yahu ben yine diyetteyim yine cinnetteyim :D
Sen ve Zehra Gürgen sayesinde bir mutfak canavarı yetişiyor haberin olsun Nunu'm :D

Not: sadece börek açmış ve mantı yapmışlığımla olsam olsam sizin yamağınız olurum; o da ayrı :P

mutfakcini 12 Ocak 2010 09:43  

Tam bir butik pasta olmuş.Kişiye özel,bana özel :)Sabah başlayıp akşama kadar bi çatal bi çatal biter bu pasta.Ertesi gün resjime başalrım nolur di mi :)Ellerine sağlık canım,muhteşemmm olmuşş.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP