KUMATO DOMATESLİ MEVSİM SALATASI

>> 20 Aralık 2009 Pazar

G.D.O. suz !!!!!





KUMATO DOMATESLİ MEVSİM SALATALARI (BLACK KIRIM DOMATESİ)

3 adet kumato domatesi (üreticisine göre pek çok ad almaya başladı)
bir demet kıvırcık
1/2 demet roka
5-6 adet mısır turşusu
1 adet ayıklanmış nar'ın taneleri
2-3 dal taze soğan
bir kaç yaprak nane
biraz maydanoz ve dereotu
SOS
sızma zeytinyağ - limonsuyu- 1 yk nar ekşisi- çok az tuz !



:))))
Kırmızı dedik, pembe dedik, yeşil dedik, sarı dedik, hadi birde siyaha bakalımmı ???
Ukrayna'da yetiştirilmeye başlanan, soğuğa çok dayanıklı bu yeşil -kahverengi domatesler, kırmızılarla aynı boyda, ama kırmızıya nazaran daha tatlıdırlar.
Renginin koyuluğundan dolayı siyah domates adını almışlardır. Yadırgayanlar çok :)))) ürkütücü bulunuyor bana göre :)
( tüm MMM migroslarda ve İstanbul'da boğaz manavlarında bulabilirsiniz. Fiatı kırmızılara nazaran az farklı !
Ben orjinalliği seviyorum biliyorsunuz artık.
O günde arkadaşlarım salatamı çok şaşırarak, ama keyifle , beğenilerini sunarak yediler. Şimdi sizlerde denemeye ne dersiniz. ???

HADİ AFİYET OLSUN BENCE.

12 yorum:

akasyakokusu 20 Aralık 2009 15:48  

Renk cümbüşüne siyah domateslerde eklenmiş....Bende ilk kez Damaktadı'nda görmüştüm...Migros'tan geçen kereviz yumrusu almıştım yeşili hiç yoktu..Benim pazara gelmiyorda..Geneli Metro'ya gidiyoruz ..Hiç almadım gidersem birde ben deneyim tadını...Renk cümbüşünün devamı dileğiyle afiyetler olsun canım..

Adsız 20 Aralık 2009 15:57  

aaa ben ilk kez duydum hiçde denk gelmedim nunucum. nerden alır gelirsin şaşıyorum şu merakına.
ay merakım celp oldu :-)
sevgiler canım. bilgilere gerçekten teşekkürler.
banu.

Yaşamın kıyısında 20 Aralık 2009 16:34  

Bana ayıp, ilk kez duyuyorum. Galiba bunda mevsimi bitince dokateslerle hiç ilgilenmemem geliyor. Ama da bir özledimki sorma,geçen gece rüyama bile girdi. Sabahları çok arıyorum domatesi. SEnden bir şey daha öğrendim, teşekkürler Nunu'm benim...

Sevgi Küçük 20 Aralık 2009 16:48  

çok farklı bir şeymiş bu domates yahu!tadını da çok merak ettim. burada bakayım ve bulup deneyeyim bende. ellerine sağlık :)

http://www.lezzetibol.com 20 Aralık 2009 17:51  

Canım bende bu domatesi carreforudan almıştım. Gerçektende çok gğzel bir tadı ve aromsı var.
Herkese tavsiye ederim canım
Bu arada salata müthiş.
Ellerine sağlık canım
sevgilerimle

Adsız 20 Aralık 2009 17:56  

nunucum şimdi sinemedan geldik, çayımı demledim geçtim senin sayfanın başına. domatese şaşıranlardanım. yemedim dahi duymadım bile.yarın dönüşte bakınacğım.sen yersen alırım mutlaka. nede güzel aslında. bakalım daha ne öğreticen bize.
afiyet olsun iyi birde hafta olsun.
kocaman öptüm. NESLİ

Unknown 20 Aralık 2009 18:51  

İLK KEZ DUYUYORUM VE MALESEF BİZİM BURALARDA ONU BULMAK İMKANSIZ:)) GÜZEL BİR RENK CÜMBÜŞÜ OLMUŞ. EMEĞİNE SAĞLIK CANIM..

Adsız 20 Aralık 2009 19:02  

ya ben gördüm almadım.
sen gördün hep aldın
hhhahahahahahhahaa.
cesraet işi işte
ama bende iş yok anacım. sorcam öğrencem aklıma yatacak daa. taa ondan sonra ölme anam ölme =))
böyleyim pimpirikli işte
eline sağlık hemen alıcam =))
SELMA

meltem 20 Aralık 2009 19:30  

aaaaa çok şaşırdım çünkü ilk kez duydum, hele hormonsuzsa mutlaka denemeye değer

aysegul 20 Aralık 2009 20:12  

Nuray hanım Nuray hanım;küçük kara
duta da yedir ama işte..:Pp

Adsız 20 Aralık 2009 22:56  

Bu kadarı da biraz gösteriş. GÜL

Cocukla Cocuk 22 Aralık 2009 00:33  

"daha tatlı " kısmını okuyunca emin oldum bu domatesleri ben hamileyken oyle cok yedimki anlatamam...inanılmaz lezzetli ve hafif tatlı olur mis gibi de kokar...menşei bilmiyordum..salata da super ahhh bulsam bu domateslerden ahhhh

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP